azért nem írja ki a nevet mer a régi szolgáltató a körzeten belül hívásoknál csak a 6 jegyű telefonszámot küldte el a vonalra mikor hívás érkezett, a upc pedig körzeten belül is körzetszámmal együtt küldi a telefonszámokat hívás beérkezéskor.
Illetve elnézést, ha csak számát írja ki és nem a névét, attól függetlenül, hogy benne van a tel.könyvben, az nem biztos, hogy hiba, mert egyes telefon típusok akkor is csak a hívó számát írják ki. Az enyém is olyan.
K Pisti esetében nem a telefon a hibás. Mivel a h.számkijelzés hálózati szolgáltatás és hogy előtte kijelezte neki a másik szolgáltató/k/-nál, itt az UPC a ludas, ha nem jelzi a hívó számát.
A te esetedben Miujság, amikor csak a számot írja és nem a nevet, az a telefon hibája. Amikor pedig semmit, az megint csak a szolgáltatóé.
Tényleg, úgy látszik nem sokan esnek be ide, én is véletlenül. Mellesleg a vadiúj Panasonic is csinál olyant, hogy nem jelez. Sőt, olyant is, hogy bár a hívóm benne van a telefonkönyvben, nem a nevet írja ki, hanem a számot. Máskor nevet ír. A fene tudja, miért. Nem biztos, hogy a telefonod a rossz.
Hátha olvassa még valaki ezt a topicot és meg tudja mondani: miért nem működik az Olympia asztali telefonkészülékemen a hívószám kijelzés? Előtte ugyanez a készülék mutatta a T-Com, majd utána a Datanet hálózatában is. ???
Sopronban Magashegyi Ottóné és több társa szerint is megbízhatatlanul működik a UPC kábeltelefon. Megtörtént, hogy mentő hívása közben szakadt meg a vonal.
A szolgáltató kárpótlásul kedvezményt kínál ügyfeleinek.
– Egy alkalommal a csípőprotézisem kiugrott a helyéről, s épp a mentőt hívtam, amikor ismét elnémult a telefonom – mesélte Magashegyi Ottóné rokkantnyugdíjas. – Szerencse, hogy van mobilom is, különben nem tudom, mi lett volna. No, ekkor gondoltam arra, ezt már nem szabad szó nélkül hagyni. Több ismerősöm is hasonló problémáról számolt be. Amikor kérdeztük, miért ilyen megbízhatatlan a szolgáltatás, azt a választ kaptuk, hogy amíg folyamatban van a „vonalépítés", sajnos ilyen műszaki hibák előfordulhatnak. Meglátásunk szerint addig nem is toborozhatna előfizetőket a szolgáltató, amíg nem képes hibátlanul teljesíteni.
Az asszony tavaly júniusban kötött tévés-telefonos előfizetést a UPC-vel. – Egyéves hűségnyilatkozat kötelez, de alig várom annak leteltét, ugyanis a telefonos szolgáltatással nem vagyok megelégedve. Gyakran szakadt meg egy-két órára a vonal, legutóbb három héttel ezelőtt, egész szombaton nem lehetett használni a készüléket.
– Január végén, február elején sajnos valóban előfordulhatott, hogy előfizetőink egy része a csúcsidőn kívül átmeneti forgalmi torlódásokat tapasztalt, ami esetenként megnehezítette a hívások kezdeményezését – mondta Szűcs László, a UPC sajtókapcsolati igazgatója. – Mindez telefonszolgáltatásunk műszaki hátterének szükséges fejlesztésével függött össze, mivel országos szinten előfizetőink száma a várakozásokat meghaladó mértékben növekedett. A modernizálás során azonban előre nem látott zavarok keletkeztek. A UPC természetesen minden hibabejelentést kivizsgált és indokolt esetben díjvisszatérítést ad a kiesett időszakokra. Ugyanakkor az összes telefon-előfizetőnk türelmét, megértését is szeretnénk megköszönni azzal, hogy mindegyikük számára háromnapos kedvezményes telefonálási lehetőséget, három egész napon át tartó jelentős forgalmidíj-kedvezményt biztosítunk március 8-án, nőnapon és az azt követő időszakban. Erről ügyfeleink hamarosan névre szóló levélben kapnak értesítést, amelyben a vállalat a szíves elnézésüket is kéri az esetleges kellemetlenségekért.
Nálunk már csaknem egy éve van UPC telefon, nagyon olcsón, mert a TV és a net is tőlük van. Jellemzően havi 2-3-szor 10-15 perc üzemkimaradás szokott lenni, ami kibírható (még úgy is, hogy ilyenkor természetesen jó pénzért mobilon kell hibabejelenteni), tekintve, hogy harmadolódott-negyedelődött (!!) a havonta telefonra költött pénz a matávos időkhöz képest. Az ügyfélszolgálat elég gagyi még mindig, DE. A tévével és a chellóval is egészen a kezdetektől a UPC-nél vagyunk, így egész jól le tudjuk mérni azt a fejlődést, amin (a morált tekintve) keresztülmentek ez alatt az 5 év alatt. 2001-2002 körül még minősíthetetlen, OTP-Matáv szintű volt az üfszolg hozzáállása és szakértelme, ma azért annál már _sokkal_ kevésbé gázos a dolog, és a "műszaki kollégák" mintha kezdenének jobban érteni a témához, mint én, a mezei júzer. (Hiába mulatságos, régen ez nem így volt :(()
Egy dolog idegesít: 51-es körzetet nem lehet hívni a UPC-telefonnal. Vannak ui. közvetlenül, ingyen SMS-t küldő szoftverek, amik csak közvetlenül modemen keresztül ingyenesek, így aztán ettől a lehetőségtől elesem.
pont tegnap voltam bent a szfvári ügyfélszolgálaton érdeklődni minenféléről, többek közt erre a dologra is rákérdeztem, de az üszis nem tudott arról hogy nem hívható a upc-is telefon inviteles területről.
Épp ma kaptam meg a számlát, amin jóváírták a különbözetet. Az, hogy elnézést kérünk, vagy valami bocsánatkérésnek értékelhető mondat nem hangzott el egyszer sem, egyáltalán, írásban csak annyi nyoma van, hogy a mostani számla kevesebb, mint szokott. Az ügyfélszolgálatot tehát csak egy nagy 0-val tudom osztályozni, de ez sajnos eddig minden szolgáltatóra érvényes, akivel kapcsolatba kerültem (Matáv, Invitel). Az NHH-ról annyit, hogy azon kívül, hogy elolvasták a levelemet, semmilyen formában nem vették fel velem a kapcsolatot, tehát nekik is egy nagy 0 jár, főleg, hogy ez lenne a dolguk. Örülök, hogy megoldódott.
hölgyeim. uram. új évezredet írunk, és ilyen megtörténhet!
felhívtam az invitel hibabejelentőjét, és azt mondták, hogy az invitel és a upc között nem történt megállapodás, ezért nem tudják egymás hívni.
TESSÉK????
mi az, hogy nincs megállapodás közöttük. hogy létezhet ilyen, hogy egyik társaságról nem lehet hívni a másikat?
ez egy tipikus "ilyen nincs, ilyen nincs és mégis van" eset.
ezt vajon miért nem reklámozza egyik fél sem?
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, bejött a tipp. Írtam az NHH-nak, és be cc-ztem a upc-t. Másnap reggel már hívtak is a upc-től, megpróbált meggyőzni egy ember, hogy nincs igazam, nekik meg igen. Nem nagyon sikerült, mert azzal jött, hogy az O2 (?) szolgáltatóé a szám, biztos, hogy mobil, mert az egy mobil szolgáltató. Ja, mondom, tényleg, olyan nem létezik, hogy valaki ilyet is, olyat is szolgáltat (pl. T-akármi). Mindegy, azt mondja, hívjam fel bármelyik mobil (!) szolgáltatót, majd azok is megmondják, hogy ez mobil szám. Mondtam, hogy nem hívok fel senkit, mert én tudom, hogy ez egy vezetékes szám, majd az NHH dönt. Azért később mégiscsak felhívtam a nemzetközi tudakozót, ahol bediktáltam a számot, és közölték, hogy vezetékes. :) A biztonság kedvéért egy ugyanonnan származó mobil számot is bediktáltam, arról is megmondták, hogy mobil. :)) Délután megint felhívtak a upc-től, akiknek elújságoltam a hírt, miszerint lassan már csak szerintük mobil a szám. Erre érezhetően megváltozott a hangnem, elnézést kért az ügyintéző, rögtön újra továbbítja az ügyet az illetékeseknek. Hát eddig ennyi, nem mondom, hogy vége az ügynek, de azért a kilátások nem rosszak.
Na igen, itt üt vissza a csoportos beszedési megbízás. :( Azt elég gürcös lenne szüneteltetni, a bankok elég rugalmatlanok ezen a téren. Tehát fizetek automatikusan. Azóta jött újabb számla, újra mobil percdíjakkal. Aranyos. Egyébként azt mondták, írásban fognak értesíteni, de nem teszik a mai napig. Nekik nem sürgős, gondolom.
Amig le nem zárt szlareklamációd van, addig nem kell fizetni. Ha 30 napon belül nem jeleznek vissza, akkor elismerik a hibát. Küldj nekik faxot, vagy emilt, és másolatban NHH.
Van egy kis problémám, ha tudnátok segíteni, megköszönném. Angliába telefonáltam a UPC telefonommal. Előtte megnéztem, milyen percdíjakra lehet számítani. Viszonylag egyszerűen kiderült a dolog: Nagy Brittannia a "Nemzetközi I, vezetékes díjzóna" alá tartozik, ide minden időben bruttó 30Ft/perc volt a perc díj (azóta kicsit olcsóbb lett). Ehhez képest a következő számlán ezek a hívások a "Nemzetközi I, mobil díjzóna" percdíja szerint lettek elszámolva szerény 100Ft/perc-cel. Nosza, felhívtam őket, hogy itt valami tévedés lesz, ez nem egy mobil szám volt, hanem vezetékes. Azt mondták, majd kivizsgálják az ügyet, de semmi sem történik már lassan 2 hónapja. Ami tény: biztosan vezetékes számot hívtam, azóta jártam is a kinti helyszínen, egy kollégiumi szoba telefonjáról van szó, semmi furmány. Ráadásul más rokon is hívta ezt a számot Matáv telefonról, neki ez vezetékes hívásként lett elszámolva. Az ügyfélszolgálat mindig elhajt, hogy folyamatban van az ügy, meg hasonlók. Szeretnék valahogyan előre lépni az ügyben, mert óriási pofátlanságnak tartom a dolgot. Mit javasoltok?
Savanyú a szőlő! Nálam mióta UPC-s vagyok 1 alkalommal volt "dugulás" és akkor is kaptam 1 napot úgymond ajándékba, bárkit ingyen hívhattam, pont tavaly karácsony előtt úgy emlékszem. És mióta a barátnémat is rábeszéltem az UPC-ra ingyen csevegünk. Szóval nálam bejött az UPC - mikor berágtam a Matáv.ill. T-Com áremelése miatt - egyből váltottam és jól tettem.