Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

captainb Creative Commons License 21 órája 0 0 11832

Elvileg a linkre kattintva egy nagy képnek kell felugrania. Egy egyenes , vékony cső, a végén két könyökkel. 

Előzmény: Justitio (11828)
sebike05 Creative Commons License 24 órája 0 0 11831

van gyári műszere??(Scan 100)

Előzmény: Justitio (11830)
Justitio Creative Commons License 29 órája 0 0 11830

Szerelő csinálta.....gondolom kalibrálta is....honnan lehet ezt megtudni?

Előzmény: sebike05 (11829)
sebike05 Creative Commons License 30 órája 0 0 11829

eldugulva biztos nem lehetett max kisebb lerakódás keletkezik rajt de tiszítás után kalibrálni kell!

Előzmény: Justitio (11827)
Justitio Creative Commons License 1 napja 0 0 11828

Melyik kép az???

Előzmény: captainb (11823)
Justitio Creative Commons License 1 napja 0 0 11827

Megoldódött....a folytószelep volt eldugulva......nem korai ez 100 ezer km-nél???

Előzmény: sebike05 (11824)
sebike05 Creative Commons License 2 napja 0 0 11826

NEM meghalt áramköri hiba egyre gyakoribb ahogy öregednek

Előzmény: captainb (11825)
captainb Creative Commons License 3 napja 0 0 11825

Esetleg csak koszos? 

Előzmény: sebike05 (11824)
sebike05 Creative Commons License 3 napja 0 0 11824

lehet folytószelep hiba is

Előzmény: Justitio (11820)
captainb Creative Commons License 3 napja 0 0 11823

Mármint így néz ki. 

Előzmény: captainb (11822)
captainb Creative Commons License 3 napja 0 0 11822
Előzmény: Justitio (11820)
captainb Creative Commons License 3 napja 0 0 11821

Na ez azért egészen más tészta, mintha "indulás után leáll".

 

Szerintem ki van repedve a MAP szenzor / fojtószelep rendszer vákuum csöveinél egy, vagy több gumi könyök. Ezért megy el az alapjáratod. Ez szemmel nem is látható, csak ha közelről alaposan megvizsgálod ezeket a gumi könyököket. Ezeket a fojtószelepház előtt találod, vékony csövek, gumi szerű könyökökkel. 

Előzmény: Justitio (11820)
Justitio Creative Commons License 3 napja 0 0 11820

Semmi különösebb jele nincs,felpörög a motor ha gázt adok és megy is folyamatosan.

Ha lassítok,leáll a moci...olyan,mintha nem lenne alapjárat....

 

Előzmény: captainb (11819)
captainb Creative Commons License 3 napja 0 0 11819

Műszaki hibára....

 

Viccen kívül, mit takar a "hibakódot nem ír ki"? Mivel nézted? Mennyivel utána áll le? Valamennyire elkapja? Benzin van benne? Gyújtás ráadáskor hallod, hogy a benzinpumpa elkezd szívni, majd kattan egyet? Ha lehúzkodod a gyertya pipákat, olajosak-e? 

Előzmény: Justitio (11817)
captainb Creative Commons License 3 napja 0 0 11818

Előzmény: caliyoung (11815)
Justitio Creative Commons License 3 napja 0 0 11817

Sziasztok!

Indítás után leáll a motor,hibakódot nem ír ki....Mire gyanakodjak? 1.4 benzines 2005-ös Lacetti...

tibike99 Creative Commons License 5 napja 0 0 11816

Á, köszi. Ez megint dilettáns kérdés volt akkor a részemről :)

Előzmény: captainb (11814)
caliyoung Creative Commons License 5 napja 0 0 11815

Sikeresen elérted az első nick helyezést amit ebből a topicból letiltottam.

Előzmény: tibike99 (11813)
captainb Creative Commons License 5 napja 0 0 11814

Ezt még te is meg tudod. Melléhadalsz és megtapizod. Érezni fogod, hogy puha a festék alatt. 

Előzmény: tibike99 (11813)
tibike99 Creative Commons License 5 napja 0 0 11813

Jól van, mindenki nyugodjon le. Igen, írtad korábban is, hogy a 'típushiba' kifejezés hogy elszaporodott és mivel 3 hónap alatt meglehetősen sok minden jött elő nálam (ami meglehetősen olcsón orvosolható volt szerencsére) és ilyen típushibákat olvasok sok helyen, így nem csoda, hogy laikusként én is ezt tudom mondani.

És ahogy itt az utolsó kommentekből lejött, nem érdemes általánosítani. Sem a 23 éves, se a 10 éves konstrukciónál, hogy törvényszerűen rohadni kell a küszöbnek. Na de komolyra fordítva, egy karosszériás meg tudja állapítani, hogy most rohad-e a küszöb vagy sem? Ha mondjuk a festék takarja csak a rohadást. Vagy itt nagyon márkaspecifikus karosszériásnak kell lennie, hogy észrevegye? Ezt komolyan kérdem mert most hoztam el a karosszériástól és ő meg átnézte és sürgős javítani valót nem talált. Érdemes visszavinni, hogy a küszöbre nézzen rá jobban?

 

caliyoung

Ezt most nem értem. Azért mert a Chevy újabb, jobban kell rohadnia mint a régi a Corsa?

 

bingobango

Szerintem az lenne az általánosítás, ha azt mondom, hogy mindegyik törvényszerűen rohadni fog x idő után. A 'nem törvényszerű' az nem általánosítás hiszen nem igaz mindenre. De amúgy a többi része igaz ahogy írtad. A corsa is garázsban volt.

Előzmény: sebike05 (11811)
bingobango Creative Commons License 6 napja 0 0 11812

Általánosítasz, mert biztos vannak Corsák is amik szét vannak rohadva.
Azt se felejtsed el, hogy az sem mindegy mennyit mentek egy autóval az élete során layyakban, vagy azt se felejds el, hogy kint állt-e fűves területen, vagy zárt száraz garázsban, mert ezek mind befolyásolják, hogy melyik autó mikor kezd el rohadni.

Előzmény: tibike99 (11809)
sebike05 Creative Commons License 6 napja 0 0 11811

ott a nyúlvány a doblemez és kb minden rohad mert ugye egy első szériás corsa b ről beszélünk,sárvédőperem rohadása meg a műanyagtól nem látszik,eléggé elszaporodott a tipushiba szó használata az olyan dolgokra is aminek semmi köze hozzá ,pl a küszöbrohadásra inkább felhasználói hibát tudnék írni.

Előzmény: tibike99 (11809)
caliyoung Creative Commons License 6 napja 0 0 11810

Ha 23 éves a Corsa akkor az B lesz az meg igencsak elavult konstrukció a Lacetti mellett, de még a C Corsa is jelentősen elmarad

Előzmény: tibike99 (11809)
tibike99 Creative Commons License 6 napja 0 0 11809

Ezt kb  a 11800-as hozzászólásban olvastam, de másik fórumban is olvastam korábban. Úgyhogy gondolom caliyoung fórum társnak szeretted volna ezt írni. De akkor ez megint csak kamu típushiba... Bár a 23 éves corsánknak nem rohadt a küszöbe így gondolom nem törvényszerű a rohadás sem.

Előzmény: sebike05 (11807)
sebike05 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 11808

Nem hiányzik semmi!

Előzmény: Lennon1213 (11806)
sebike05 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 11807

Az,hogy rohad egy 10-14 éves autó az miért is típushiba????

A küszöb adja meg magát először az idő szavának filléres tétel,nem a futómű bekötési és nem is a nyúlványok de még mindig ott tartunk,hogy egyik autót se 10 évre tervezik tehát a gyárak szerint bőven lejárt a kihordási idejük!

Előzmény: tibike99 (11805)
Lennon1213 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 11806

Én megnéztem, és nálam is ugyanilyen. Most már én is kíváncsi vagyok. A többieknél is így néz ki? Nézzetek már be a pedálokhoz ti is kérlek. 
Mivel a külső résznél le van tökéletesen tömítve, annyira nem érdekel, de azért kíváncsi vagyok, hogy onnan most hiányzik-e valami. 

Előzmény: lacetti08 (11797)
tibike99 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 11805

De elolvastam, de attól még nem tudok rohanni küszöböt cserélni. És előtted is olvastam, hogy hát igen, ez megint 'csak' egy típushiba...

Előzmény: caliyoung (11803)
sebike05 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 11804

teljesen normális a fordulat emelése ,de szabotálható ha adsz neki váltás előtt motorféket

Előzmény: takker76 (11799)
caliyoung Creative Commons License 2017.07.13 0 0 11803

Nem olvastad el amit irtam !

 

Előzmény: tibike99 (11802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!