Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

takker76 Creative Commons License 2017.10.24 0 0 12246

A katalizátor mögötti lett cserélve új gyárira....

Előzmény: R!ck4 (12237)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 12245

65.000 a sárvédő, ajtó+üveg és a tető

Előzmény: R!ck4 (12244)
R!ck4 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 12244

A tető majdnem mindegy, sőt, oda lehet csak tetőlemez kell, a bal első sárvédőre, meg a jobb első ajtóra írhatsz árat.

Előzmény: sebike05 (12242)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 12243

eltörött a csomagtérajtóba menő kábelek szigetelése és zárlat van miattuk

 

Előzmény: kinsky77 (12240)
sebike05 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 12242

van de nem bordóba tető fekete többi ezüst

Előzmény: R!ck4 (12241)
R!ck4 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 12241

Lehet, viszont megdöbbentően hasonlít rá. :-))

 

Kellene nekem 4 ajtós sedan Lacettihez

-első lökös,

-j+b első sárvédő,

-jobb első komplett (vagy legalább üres + üveg) ajtó, 

-tetőlemez, vagy nagytető,

-plusz még lehet zárhíd, meg alsó hűtőtartó is, 

-lehetőleg a bordó nem metál színben.

Van ilyesmid?

 

 

Előzmény: sebike05 (12239)
kinsky77 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 12240

Sziasztok!

 

Volna egy elektromos problémám. A tünet úgy kezdődött, hogy autókázva arra lettem figyelmes, hogy a beltér világítás elkezdett villogni. Kombi 2005-ös, 1.6-os. Először halványan, majd abbamarad. Reggel megyek ki a kocsihoz a garázsba és mi a fene világít benne. Hirtelen biztos nem lett az ajtaja jól becsukva, de mégsem. Minden ajtó rendesen zárva volt, a csomagtéri is. Mivel indulnom kellett, nem tudtam azonnal foglalkozni vele. 2km megtétele után magától elindult a hátsó ablaktörlő. Bajuszkapcsolóval bekapcsoltam a mosást szárazon ne csinálja, kikapcsolom és töröl tovább és pár másodperc után leáll. Mi a fene van már? Valami szellem szállta meg a kocsit. Hazaérve kábel ellenőrzés a csomagtér ajtóban, nem látni semmi szakadás, még a gumi gégecsövet is megnéztem. Ajtók test világítás kapcsolói rendben. Viszont ezeket kézzel kapcsolgatva az tűnt fel, hogy ha be van zárva ( benyomva a kapcsoló) akkor egy kicsit halványabban világít, mintha csak 10V-ot kapna a világítás. Továbbá ha a központi zárat kapcsolgatom záráskor kikapcsolja 1 pillanatra a világítást. Ha nyitom a központi zárat akkor megmoccan a hátsó ablaktörlő picit. Valami központi zár relé hibára gondolok, ha zártam az autót akkor 2 pillant után lekapcsolt a beltéri világítás. Tehát valami összeköttetésnek lennie kell. Ha nem zártam akkor 1 percig világított. Van valami ötlet mi lehet a baj? 

 

Köszönöm előre is az ötleteket, javaslatokat!

sebike05 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 12239

nincs visszafolyó ág! belső nyomásszabályzó van a tankba amire gondolsz az a tankszellőzés

Előzmény: R!ck4 (12238)
R!ck4 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 12238

Az egyik Lacettim  (már 4 db van. :D ) csinál ilyet, ma reggel pont én ültem bele, odakint 7°C volt, de nyáron 28-ban is csinálta, egy éve van meg, eddig nem jöttünk rá, pedig mindene jó, AC pumpa is volt már cserélve. Most 3x adtam rá a gyújtást, vártam 3-4 másodperceket,  a harmadik után indítottam, küllőre indult. A motor és a tűzfal mögött, a benzin  visszafolyó ágon ( a vékonyabb cső)  van valami elektromos csatlakozással ellátott szelep, most arra gyanakszom, hogy elereszti a benzint. 

Előzmény: takker76 (12205)
R!ck4 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 12237

A közelmúltban volt egy 2. lambdaszonda csere

 

Ezen azt kell érteni, hogy a második, tehát a hátsó, kat mögöttit cserélted, vagy az elsőt, de másodszorra?

 

 

Előzmény: takker76 (12224)
captainb Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12236

És én már inkább az 1,6-os motorok közül mazsoláznák. Az 1,4 nem fogyaszt kevesebbet.

 

Igen, sajnos a küszöbök neuralgikus pontok. :( 

Előzmény: Regiee90 (12231)
ATóthG Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12235

Akkor még1x. :-)

 

Azért a kétoldali küszöbcsere, -javítás fényezéssel nem fog megállni 30-40e-ből, inkább a duplája, vagy még drágább, helye válogatja.

Vidéken olcsóbb, Budapest 17. ker. Pesti út elég drága. :-)

Előzmény: ATóthG (12234)
ATóthG Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12234

Azért a kétoldali küszöbcsere, javítás fényezéssel, nem fog megállni 30-40e-ből, inkább a duplája, vagy még drágább helye válogatja.

Vidéken olcsóbb, Budapest 17. ker. Pesti út elég drága. -)

Előzmény: Regiee90 (12232)
ATóthG Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12233

Vagy rendelsz Kínából vadi újat kb 30$-ért. :-)

Előzmény: Nándor Vajóczki (12228)
Regiee90 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12232

Plusz év végén lejár a műszakija is, a küszöböt tuti cserélni kell mert rohad és nem fog átmenni.

Előzmény: Regiee90 (12231)
Regiee90 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12231

Köszönöm a segítséged. Nehéz döntés. 800ezrünk van kocsira. eddig ez a legjobb találat 2 hónap alatt, de félek ráfázom és csak állni fog a garázsban. Ebben az összegben az átírástól kezdve a kocsi vételáráig (600ezer) minden benne van. Plusz téli gumit is vennem kell, mert amivel adják régi nagyon.

Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12230

Anyagár plusz munkadíj.. ha leszedik alatta megnézik mekkora a baj. Ezt nem tudjuk még csak megsaccolni sem. Ztem kb 30-40 e

Előzmény: Regiee90 (12229)
Regiee90 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12229

Köszönöm, akkor ez pipa. A legfontosabb, a két oldalsó küszöböt legrosszabb esetben kicseréltetwm. Ez milyen árban lenne kb?

 

Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12228

Szeva, a klíma és a hátsóablak fűtése azért nem megy mert eloxidált a panel forrasztása. Kiveszed és átforrasztod a pontokat. Házilag 1 óra alatt megvagy vele. Vagy elviszed egy javítóműszerészhez. Tvszerelő is megteszi.. csak tudjon forrasztani. Nekem szerelő csinálta, pár ezer ft-ot kért el. 

Előzmény: Regiee90 (12227)
Regiee90 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12227

Sziasztok!

Kinéztem egy ilyen autót megvenni. 2006-os, 1.4 16v, 120.000 km. papírja minden rendben van. Ma elvittem egy szervízbe átnézetni a következőt mondták:

-Motorikusan szuper. 

-A küszöb két oldalt rozsdás. 

-Szervó nyikorog kicsit. 

-A klíma nem megy. Valószínű gáztöltés kell neki. 

-A panelen a hátsó ablakfűtés gomb nem nagyon jelez vissza semmit. 

Milyen összeg lenne ezeket a dolgokat rendbe rakatni szerintetek?

Köszönöm előre is. 

 

Nándor Vajóczki Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12226

Sziasztok, füstölés miatt most van az autó hengerfej felújításon és mindenen ami ehhez köthető. ( zsíros összeget fogok a végén fizetni érzem előre)

De.. ha már lúd legyen kövér.. tudtok mondani egy-egy reális árat map szenzorra, vezérműtengely és főtengely jeladóra? Mert ha a füstölés megszűnik akkor a 2000 fordulat alatti rángatást akarom megszüntetni. Ezek közül az egyik a ludas. A map szenzorral kezdeném. Egyszerűen nem képes gurulni 50el az autó ha sebességben van. Traktor módjára rángat..

btonkol1 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 12225

Szia!

Már egyszer írtam neked szerintem hogy nálam is volt ilyen hiba.
Nekem a vezérműtengely holtpont jeladó volt, de mondták hogy a főtengely jeladó is csinálhatja ill. a map szenzor.
Vidd el szakihoz megmondja melyik a bűnös. Nem nagy összeg.

 

Előzmény: takker76 (12224)
takker76 Creative Commons License 2017.10.18 0 0 12224

Sziasztok!

Már korábban írtam, hogy van egy 2006 1,6-os gázos Nubira sw-m. Mostanában megint jelentkezik, hogy 2000 fordulat környékén haladva pici rángatásokat érzek. Gyorsításnál az említett fordulatszám tartományon áthaladva nem érzek megtorpanást.

A közelmúltban volt egy 2. lambdaszonda csere (gyárira) és háromszoros "HURRÁ!", mert a fogyasztás javarészt országúton átlag 100 km/h-val haladva, ha kell dinamikusan előzve, 8,5 l gáz!!!

A szondacsere előtt is volt néha ilyen rángatás, de picit magasabb fordulaton meghajtva, 15-20 km 4-5000 fordulaton, elmúlt. Hát most nem akaródzik neki :(

A reggeli dupla indítás megmaradt, esetleg valakinél előfordult már hasonló hiba? Lehet, hogy a benzin pumpa halódik? Amikor benzinnel autóztam 20-25 km-t, akkor tökéletesen ment.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.16 0 0 12223

Ha egy motor hengerfejes és a kipufogó gáz bejut a hűtőrendszerbe, akkor az igy keletkezett anyag meglágyitja a csöveket. Ezért ilyenkor általában mindet cserélik

Előzmény: Gilem (12221)
captainb Creative Commons License 2017.10.16 0 0 12222

Válaszoltam. Ez is, meg az előző is spam mappában landolt valamiért.

Előzmény: somi1955 (12220)
Gilem Creative Commons License 2017.10.15 0 0 12221

Sziasztok!

 

Az autóm több felvonásos története már nem is tudom, hányadiknál tart. Legutóbb mikor visszavittem, egy hűtőhöz vezető gumicső repedt meg, s folyt a hűtővíz. Ez állítólag azzal volt összefüggésben, hogy a hengerfej javítás után helyreállt (eredeti) nyomást az elöregedett gumi/műanyag alkatrészek nem bírják, s ezért ment el. Kicserélték.

Most újabb tünetet produkál: egy bizonyos fordulatszám tartományban vagy sebességnél hiába nyomom a gázt, olyan mintha valami leszabályozná, s nem engedi kiforogni rendesen. Ettől olyan rángás jelleget érzékelek.Nincs igazi rángás valójában, de az érzet, hogy reagál a gázadásra,m majd nem, majd megint, tehát nem egyenletesen gyorsul. Semmilyen hibajelzés nem jelenik meg.

Ez mi lehet? Pillangószelep, elektronika? Tapasztalt valaki már ilyent?

 

 

 

 

somi1955 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 12220

Ismét feladtam!-:)))

Előzmény: captainb (12219)
captainb Creative Commons License 2017.10.13 0 0 12219

Még nem kaptam meg....

Előzmény: somi1955 (12218)
somi1955 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 12218

Küldtem emailt,nem olvastad?

Előzmény: captainb (12217)
captainb Creative Commons License 2017.10.11 0 0 12217

Ez durva.

 

Főleg azért, mert a Lacettiben nincs légtömegmérő. Budapesti vagy? 

Előzmény: Szucs benji (12215)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!