Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisfaludy1 Creative Commons License 19 órája 0 0 78446

Igen arra gondoltam hogy a komfort modulon elszállt egy öngyilkos dióda. 

Mert a mikor csináltam a bakit kicsi volt a szikra és csak egy pillanatig volt zárlat, ahhoz szerintem

 kevés, hogy a vezetékek összeolvadjanak. Nem láttam ilyet  

sehol, de azért mégegyszer átvizslatom. Néztem a neten nem vészes az áruk bontva, van komplett is.

 Gondoltam veszek egyet és az egészet átrakom.

Előzmény: majdmegse (78445)
majdmegse Creative Commons License 20 órája 0 0 78445

Biztosíték csak akkor ég ki újra, ha az átfolyó áram még mindig nincs az elvárt terhelés alatt.
Szerintem még mindig zárlat van! Nézz körbe újra, vagy valamit szétégettél és ott is zárlat lett a rendszerben ezért nyomja ki a biztosítékot mikor kicseréled!

Előzmény: kisfaludy1 (78444)
kisfaludy1 Creative Commons License 1 napja 0 0 78444

Sziasztok.

Csináltam egy zárlatot a bal hátsó ajtónál (hangfalakat akartam bekötni)  és azóta kifeküdt a műszerfal világítás, a rádió és

központi zár és riasztó.  A bal első oszlopnál lévő biztosíték táblán a Rádio biztosíték folyamatosan elszáll ha cserélem.

Létezik itt valami központivezérlő amit tönkretettem ?

Balzska Creative Commons License 1 napja 0 0 78443

Ettől függetlenül szerintem a záron lévő fekete gombbal ki kéne tudnom nyitni az ajtót, ha bedugom a kulcsot a zárba és elforgatom a kulcsot, utána benyomom azt a fekete gombot, de így sem nyílik ki.

A kocsi élete során ez már a második ilyen jellegű meghibásodása neki

Előzmény: Pityorka (78442)
Pityorka Creative Commons License 1 napja 0 0 78442

Lehet a zár reteszelve van. Régebbi típusokban volt kettős zárás.

Előzmény: Balzska (78440)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 78441

Ha le van merülve az aksi akkor a benzinpumpa sem műxik. Mindenesetre annyi erő lehet az aksiban, hogy a csekély fogyasztású visszajelző lámpákat megvilágítsa, de a kulcs elfordítása már nagyobb áramigényű fogyasztókat vezérel. Fontos az aksisaru kontaktja.

De ha több hónapot állt feltöltetlenül akkor az az aksi már elszulfátosodott így kuka. Ha meg még az eredeti aksi van benne az is kuka.

Biztosítékokat is átnézni.

Előzmény: Balzska (78440)
Balzska Creative Commons License 2 napja 0 0 78440

Köszi a választ :)

Az oké, hogy valszeg le van merülve az akksi, de ettől függetlenül a benzinpumpának a hangját kéne hallani, ha beakarom indítani.

A zárral/kulccsal ez már a kocsi életlében már másodjára történik meg, hogy kizár minket és gyári kulccsal nem akar kinyílni :D

(Csodálatosch félautomata váltó is megérne egy misét... :D )

Előzmény: kgaboroo (78437)
kacsaXD Creative Commons License 3 napja 0 0 78439

Azért bizonyos korátok közt, Kína nem egyahamar fog John deere szintű traktort gyártani vagy a Boinget megelelőzni a levegőben.  

Egyszerű ez, mint a matek.

 

Például a magyaroszág nem tud kiállítani 11 épkézláb focistát, pedig elméletileg minden adott és képsek is vagyunk rá. Vagy 

Előzmény: gaben.38 (78434)
Köny Creative Commons License 3 napja 0 0 78438

Köszi! Akkor be kell majd újítani egy garnitúrát. 

Előzmény: R. Scherbotsky (78430)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 78437

Szerintem lemerült az aksi. Először is fel kéne nyitni a motorháztetőt, aksisarukat megtisztítani, feltölteni az akkut és ezútán már lehet próbálkozni. A tetőt nehéz lesz felnyitni. Aknára kell állni és alulról egy kampós végű rúddal megkeresni a nyitóbowden látszó részét és meghúzni. 

Vagy keresni egy profi autótolvajt aki 1 perc alatt bejut a kocsiba.

Pedig mechanikusan kulccsal nyílni kéne az ajtónak.

Előzmény: Balzska (78436)
Balzska Creative Commons License 3 napja 0 0 78436

Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy van egy 2006-os évjáratú Suzuki Swiftünk félautomata váltóval, hogy február óta áll, mert nem indul be. Gyújtás működött rajta rendesen, amint elmozdítom a kart, hogy beinduljon, akkor nem történik semmi.

Illetve kb május eleje után a kocsi se kulccsal, se távirányítóval nem hajlandó kinyílni. 

 

Van valami ötleteteket arra, hogy hogy lehetne bejutni a kocsiba és arra, hogy mi lehet a kocsi baja?

kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 78435

Nekem semmi gondom a kínai cuccokkal. Azokkal a dolgokkal van gond amik sosem gyártódtak kínában de kínai gyártást írnak rá.

Egy öntöttvas féktárcsát már kínában is le tudnak gyártani hibátlanra. A fék lelke a fékbetét. Ezt kell jól megválasztani.

gaben.38 Creative Commons License 4 napja 0 1 78434

Kína maximálisan kiszolgálja a piac minden rétegét, tehát olyan minőséget gyárt amit megrendelnek tőlük.

Előzmény: apeeng (78426)
Kugler Kábel Creative Commons License 4 napja 0 0 78433

Bocs, valóban nem neked kellett volna címezni. Jobb lett volna új hozzászólásként írni.

Csak érzékeltetni akartam hogy ki hol áll fejlettségben. (Lásd még BKV és Volán esete az Ikarus buszokkal :)

Előzmény: apeeng (78432)
apeeng Creative Commons License 4 napja 0 0 78432

 miért nekem írod? én tudom, mert láttam...mégegyszer nekifutok: ami nem kínai, az hamisítvány..

fantasztikus cuccokat gyártanak akár a NASA-nak akár az oroszoknak, akár a világ bármely igényes megrendelőjének..persze, hogy nem reklámozzák, mi minden röpköd a világűrben, a Marson, ami kínai termék...a Siemens mágnesvasút átadására elment Merkel is...aztán ott szembesült a ténnyel, hogy bizony még három vonal épül tisztán kínai beruházásban, a Siemens nélkül..

 

és még a csemetefám is kínából van, mert repülövel hoztak több tízezer darabot, pont úgy mint Kenyából a friss virágot...

 

szóval ne nekem címezd..

Előzmény: Kugler Kábel (78428)
leslieearth Creative Commons License 4 napja 0 0 78431

nem mondom, h minden ami onnan származok, ott gyártják, gagyi. aktívan használok ebay-t, alit. de használtam noname, made in china féktárcsát-fékbetétet is, a gyári minőséget sem hozza, a nevesebb gyártókét főleg. és azért lássuk be, egy féktárcsa nem ugyanott készül, mint egy mágnesvasút.
a témát zártam, h mindenki azt vesz amit akar, a kérdezőnek válaszoltam a saját tapasztalat alapján.

Előzmény: Kugler Kábel (78428)
R. Scherbotsky Creative Commons License 5 napja 0 0 78430

A 2005-ösé ET45-ös, az újé ET40-es.

Előzmény: Köny (78429)
Köny Creative Commons License 5 napja 0 0 78429

A 2005-ös és a 2018-as Swift ET mérete megegyezik? Felmegy az új gépre a 2005-ös felnije? Köszi. Köny

Kugler Kábel Creative Commons License 5 napja 0 0 78428

Lassan le kéne szokni erről a "kínai=gagyi" gondolkodásról.

Shanghai reptér - belváros 30 km - 8 perc  (mágnesvasút 300 - 400 km/óra)

Liszt Ferenc repülőtér - Kálvin tér 20 km - ??? perc 

Előzmény: apeeng (78426)
leslieearth Creative Commons License 5 napja 0 0 78427

nem tudom gyárták-e ott, de amit én vettem, olasz volt, tárcsa is, betét is

 

 

Előzmény: Kugler Kábel (78425)
apeeng Creative Commons License 5 napja 0 0 78426

..ami nem kínai, az hamisítvány...

Kugler Kábel Creative Commons License 5 napja 0 0 78425

Tényleg csak kíváncsiságból kérdezem: mi a helyzet a Kínában gyártott LPR-el :)

Megjegyzem hogy az összes előbb említett márkát gyártják Kínában is.

Előzmény: leslieearth (78424)
leslieearth Creative Commons License 5 napja 0 0 78424

nekem LPR szett van jobb a gyárinál. a kínai gyártmányokat nem javaslom

Előzmény: ElitHunter (78421)
-zarko- Creative Commons License 5 napja 0 1 78423

Ja ja,A brembó felejtős.Saját tapasztalat

Előzmény: apeeng (78422)
apeeng Creative Commons License 5 napja 0 1 78422

Ferrodo tárcsa+Ferrodo fékpofák...jobb, mint a gyári.

 

saját tapasztalat.

Előzmény: ElitHunter (78421)
ElitHunter Creative Commons License 6 napja 0 0 78421

Sziasztok van egy 2005 swift  féktárcsa csere előtt állok. Van valami tapasztalatotok a gyártókkal kapcsolatban? Mit ajánlotok és mit nem esetleg?

 

Köszönöm a választ

feherar Creative Commons License 6 napja 0 0 78420

Sziasztok!

 

A minap benéztem a műszerfal mögé és találtam sok kupakos csatlakozóvéget.

Mivel az én jószágom eléggé híján van az extráknak, arra következtettem, hogy ez a gyártó is úgy építkezik, hogy benne van a kocsiban a lehetőség, csak a végegység nincs beszerelve.

 

Ebből kifolyólag például lehetséges az, hogy a sima kvarcóra helyett beszerelek egy információs panelt fogyasztásjelzővel és hőmérővel és működni is fog?

 

Illetve szeretném kicserélni a műszerfal közepén lévő egyik légbeömlőt, mert a lapkák eltörtek. Hogyan kehet kiszedni? Honnan induljak?

 

Köszi a válaszokat! :)

3x megszólaló kakas Creative Commons License 2018.07.13 0 0 78419

Milyen riasztót érdemes még beszereltetni az új Swiftbe? 

Ami nem túl drága, de ér is valamit.

Esetleg hol?

Érdeklődő Kertkedvelő Creative Commons License 2018.07.12 0 0 78418

Köszi az infót. Elmentem egy szakszervizbe, szerencsére nem kell can-bus, de a horognak levehetőnek kell lenni szerszám nélkül az alacsony ködlámpa miatt.

Előzmény: Lente (78417)
Lente Creative Commons License 2018.07.11 0 0 78417

Szia, én 2013-ban levehető Bosal-t tetettem. Vizsgával olyan 95 ezer körül volt.

Salonban tavaly a Vitarára ugyanez műszaki nélkül 150 ezer. Am sok volt.

Előzmény: Érdeklődő Kertkedvelő (78416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!