Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kgaboroo Creative Commons License 15 órája 0 0 76200

Én egyszer elfelejtettem hogyan kell kinyitni a motorháztetőt. :-)) Lehet csak egy fáradt napom volt, de második lenyúlásra sem találtam a nyitó fogantyút.:-))

Előzmény: zlota (76198)
kgaboroo Creative Commons License 15 órája 0 0 76199

LINK  ,  LINK ,    

Előzmény: LTZ--400 (76194)
zlota Creative Commons License 15 órája 0 0 76198

Ja de latod az ekszijat is elfelejtettem ;)

Előzmény: kgaboroo (76196)
zlota Creative Commons License 15 órája 0 0 76197

Szia!

Én átvenném!

Adj egy elerhetoseget...

Előzmény: LTZ--400 (76193)
kgaboroo Creative Commons License 17 órája 0 0 76196

Azokat a dolgokat kell cserélni amik meghibásodnak. Pl kuplungot akkor cserélünk ha csúszik vagy éppenséggel szétesik. Ez használattól fűggően lehet 50-500 ezer km között. Van akinek sűrűbben kell cserélni van akinek soha.

 

A karbantartás meg más tészta, a kopó alkatrészeket cserélni kell ha megértek a cserére. Olaj nélkül meg nem megy. Minél több a megtett km annál sűrűbben kell ellenőrizni. A biztonsági alkatrészek legyenek jó állapotban, a motor kapja meg ami jár neki, a kaszni meg úgy alakul ahogy a gazdája figyel rá.

Előzmény: zlota (76192)
kgaboroo Creative Commons License 18 órája 0 0 76195

Lakatosmunka mindenképpen kell, hozzá, flex, hegesztő. Otthon sem ördöngősség megcsinálni ha van némi képzettséged a vasmunka területén.

Először is kell hozzá csinálni egy sablont. Fogsz két vaslapot és derékszögben összehegeszted. A kiszerelt leömlőt hozzácsavarozod a sablonhoz. Fontos a jó derékszög és a pontos illeszkedés.

 

Flexxel vagy vasfűrésszel derékszögben kivágod a katalizátort. A sablon szépen megtartja az eredeti geometriát. Az új betét hosszabb ezért nagyon pontosan méretre tudod vágni, hogy jól illeszkedjen a kivágott betét helyére.

 

Már csak egy hozzáértő hegesztőmester kell aki szépen körbevarrja. Ezután kicsavarozod a sablonból és mehet be a helyére. Hibakódot kütni és mehet. Persze még ott vannak a szondák is, amiknek jónak kell lenniük. Mert ha éppen fűtőszál szakadtak akkor megint lehet kidobva a sárga lámpa. De ebben az esetben nem a katalizátor lesz a hibás.

Előzmény: LTZ--400 (76194)
LTZ--400 Creative Commons License 1 napja 0 0 76194

Hoppá! Ez rongálás nélkü cserélhető? Milyen árban van a betét?

Köszi!!!

Előzmény: kgaboroo (76176)
LTZ--400 Creative Commons License 1 napja 0 0 76193

Üdv!

Feleslegesen vettem meg a swiftemhez a felujított ABS kockát ha valaki ilyet keres ár alatt átadnám.

Üdv mindenkinek :Zsolt

zlota Creative Commons License 1 napja 0 0 76192

Most, hogy mondjátok, lehet nekem is kellene rendelni.... 220e km van benne, de még nem cseréltem szíjat sem... :D

Hu de megszívhattam volna ha elszakad.

 

Ha már itt tartunk...Mit érdemes megnézetni 200+ felet?

Váltóolaj+gyertya+motorolaj+fékolaj+fék+ esetleg kuplung(ezt 190e cseréltettem), hűtőfolyadék.

 

Akkor lenne a szíj - van több is nem?

Előzmény: kgaboroo (76189)
t.lantos Creative Commons License 1 napja 0 0 76191

A regieknel felszereltsegtol is fuggott.

A klimatlan / szervotlan modellek szija tovabb birta.

Meg kell nezni, ha repedezik, akkor csere.

 

Előzmény: kgaboroo (76189)
mispityu Creative Commons License 1 napja 0 0 76190

Igazad van, a gépkönyv szerint is 90 ezer a csereciklus.

Akkor beszerzek én is Gates ékszíjakat és beteszem a csomagtartóba, ha elszakadnának csak fel kell tenni az újakat :-)

Köszönöm válaszod.

Előzmény: kgaboroo (76189)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 76189

Miért kellett volna 2 x cserélni százezer km alatt? Ennyire írja a könyv? A generátorszíj simán viszi a 200 ezer km-t. Az én volt Swiftemben 220 ezer van eredeti ékszíjjal. 100 ezernél megvettem bele a Gates szíjat aztán csak halogattam a cserét. Betettem a csomagtartóba és azzal együtt adtam el. Még az új gazdája sem cserélte ki. De ismerek olyat akinek elszakadt közel 200 ezerhez, bár ott a nyest kicsit megrágta a szélét.

Előzmény: mispityu (76188)
mispityu Creative Commons License 2 napja 0 0 76188

Sziasztok!

2006-os GLX, 105 000 km.

Melyik ékszíj márka, amit érdemes hozzá venni?

Még az eredetiek vannak benne, pedig már kétszer kellett volna cserélni :-)

Köszönöm.

nézek Creative Commons License 2016.07.16 0 0 76187

lehet, hogy a szíj éppenhogycsak egy picit csúszik..

...amúgy miért is kell gázt cseréltetni?..(ha hűt rendesen...ha nem, akkor elég rátölteni.)

Előzmény: Mikolai66 (76184)
kgaboroo Creative Commons License 2016.07.16 0 0 76186

A tulaj rendelte a neten, mi vágtuk ki a régit és hegesztettük be helyette az újat. Van több bolt is ahol kapni.  LINK

Előzmény: S.C.O.O.T.E.R. (76185)
S.C.O.O.T.E.R. Creative Commons License 2016.07.16 0 0 76185

Hali

és a cserélt betétet hol vetted?

Előzmény: kgaboroo (76176)
Mikolai66 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 76184

Sziasztok!

Huzamosabb klímahasználat után halk,de  "süvítős" hangot hallok kb a kompresszor felől.

Érdekes módon több óra "nemhasználat" után csendben és jól üzemel a légkondi,de ha többet használom (15 percnél több) akkor ismét előjön a hang.

Tudni kell,hogy a kocsit használtan vettem,előző tulaj nem tudni mikor cseréltetett (ha cseréltetett)  gázt.

Kérdésem,hogy találkozott-e valaki ilyennel és mi lehet az ok? (1,6 16V Sedan)

Köszönettel.

Andreas04 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 76183
ha5aws Creative Commons License 2016.07.13 0 0 76182

Köszönöm.

Előzmény: kgaboroo (76181)
kgaboroo Creative Commons License 2016.07.13 0 0 76181

Igen.

Előzmény: ha5aws (76180)
ha5aws Creative Commons License 2016.07.12 0 0 76180

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a hátsó ablak tekerője a szokásos omega rugóval van rögzítve vagy valami más módon?

Üdv:  Gábor

Kittyca Creative Commons License 2016.07.12 0 0 76179

Sziasztok!

2006-os Suzuki Swift-em van és azt írja ki a CD lejátszó, hogy Error 1.. Eddig működött, nem tudjátok mi ez és hogy hogyan lehez megoldni a problémát.

Köszi a választ!

kgaboroo Creative Commons License 2016.07.09 0 0 76178

Van akinek később jelentkezik. És sokat befolyásol a benzin minősége is. Az sem biztos, hogy a magasabb oktánszám jót tesz a betétnek. Meg persze az olaj is nagyban befolyásolja a katalizátor élettartamát.

Előzmény: süger (76177)
süger Creative Commons License 2016.07.09 0 0 76177

Hát nem tudom 110 van a gépben,a bűvös 2000es fordulat a váltó szám. onnant vagy lefelé,vagy fölfelé. Persze 5.sebességnél nem érvényes. Még nem kaptam problémát. (lekopogva):)

Előzmény: kgaboroo (76176)
kgaboroo Creative Commons License 2016.07.09 0 0 76176

100 ezer km után így nézett ki egy 2006-os Swift katalizátora. 

 

 

 

Szétég, beolvad a közepe és kidobja a hibát, katalizátor hatásfok alacsony címmel.

Cserélve lett a betét és megszűnt a hibajelzés.

Előzmény: Meister (76175)
Meister Creative Commons License 2016.07.09 0 0 76175

Volt bármi olyasmi, mint hogy be kellett tolni az autót, vagy kifogyott a benzin?

Egyébként én úgy tudom, a katalizátor nem nagyonszokott tönkremenni, inkább valamelyik lambda-szonda lehet beteg.

Előzmény: Schuco (76173)
kgaboroo Creative Commons License 2016.07.07 0 0 76174

Mennyi km van benne?

Előzmény: Schuco (76173)
Schuco Creative Commons License 2016.07.07 0 0 76173

A hibakód: P0420: A katalizátor hatásfoka alacsony.......

Előzmény: Meister (76172)
Meister Creative Commons License 2016.07.07 0 0 76172

Hát a világító check engine eltüntetéséhez esetleg érdemes lenne tudni a hibakódot előtte, mert ha pl. sebesség jeladó hiba van, akkor motorikusan bármit is javítani ennek érdekében nem lehet. :-)

 

Szervizben 1 perc alatt kiolvassák. (Nekem is van olvasóm, a XI. Villányi út elején este kiolvasom neked, ha rámírsz egy emailt.)

Előzmény: Schuco (76171)
Schuco Creative Commons License 2016.07.07 0 0 76171

Sziasztok!

Használt már valaki Pro-Tec oxicat katalizátor és lambdaszonda tisztítót? Esetleg tapasztalatok? 3200Ft 375 ml, hátha eltünteti a világító check lámpát......

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!