Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
nasszer2 most Creative Commons License 72473

érdekes ez nézzük csak a zsigulit. c oszlopon volt szellőző nélküli és szellőzős.

vagy a nagyon régi 601-es trabik is voltak szellöző nélkül.Nyilván nem véletlen.

Előzmény: kgaboroo (72471)
Nachtstern 2 perce Creative Commons License 72472

Ja, hogy te harminc éves alsó kategóriás autókhoz méred a mai technikát? Nincs is több kérdésem a témában...

neked az való, egy tragacs Lada vagy egy első generációs Swift...

Előzmény: kgaboroo (72471)
kgaboroo 5 perce Creative Commons License 72471

Pl az ezres Swiftnél menet közben már nemigen szükséges a ventit bekapcsolni ahhoz, hogy lemenjen a pára az első ablakról, elég ha ráhúzom a fűtést az ablakra. A Samarámnál sem kellett, hogy menjen a venti menet közben.

Az új Swiftnél azonnal visszapárásodik ha lekapcsolom a ventit. Meg alapból is sokkal jobban párásodik mint bármelyik eddigi kocsim. Ez a rossz menetközbeni átszellőzés problémája.

 

Szerintem a hátsó levegőkilépő sincs jó helyen, valószínűnek tartom, hogy a hátsó lökhárító mögött nem alakul ki megfelelő vákum, így az elől belépő levegő sem tud elég gyorsan távozni a kaszniból.

 

Az a gond, hogy ezeket az újabb kasznikat elég tömítettre leszigetelik. Abból a szempontból jó, hogy ha vízbe esik akkor tovább tart míg elsűlyed. Viszont normális átszellőzést csak ventillátoron keresztül lehet elérni.

Ezzel meg megint csak az elektromos rendszer van terhelve. Nálam például fix egyes fokozaton van a venti, csak nyáron van kikapcsolva ha letekert ablakkal közlekedünk. De ha fent van az ablak akkor meg azért kell menni a ventinek, hogy jöjjön be egy kis friss levegő. Szal a torlónyomásos átszellőztetés a Swiftnél nemigazán műxik.

Előzmény: Nachtstern (72469)
nasszer2 20 perce Creative Commons License 72470

Mégvalami belejutott az eszembe.Igaz régi swift volt 1998-as ott, az csinálta,a koppanás,hogy a tátsó tekercsrugó alsó vége nem volt lekerelítve.és néha koppant egyet. megoldás eléggé sufni volt  :flexxel meg kellett simogatni a rugó végét.És megszünt a koppanás.

Előzmény: KikiBácsika (72439)
Nachtstern 1 órája Creative Commons License 72469

 

Nem ismerek egy autótípust sem, amelyik ventilátor nélkül tud páramentesíteni. Annál azért legyen már zártabb a szellőzőrendszer, főleg a szűrök miatt, hogy ez ne legyen lehetséges.

Előzmény: kgaboroo (72467)
Pityorka 1 órája Creative Commons License 72468

Látom, megint pörög a fórum. :))

Nekem sincs benne pollenszűrő, meguntam a párásodást, kidobtam belőle, nem hiányzik, bár igaz, hogy fogott meg azért valamit. Én is GE h4 +120 égőt vettem, Tescoban találtam jó áron, kicseréltem párban az égőket, sokkal jobb a fényük, mint a régieknek.

A héten viszem szervizbe, kerékcsapágy csere, lengőkarok cseréje, meg még ami hozzájöhet. Zajos lett valamelyik csapágy, majd kiderül melyikkel van baj, de akkor úgyis csere párban. (Ja és márkaszerviz lesz, meglátom, mit alkotnak majd.)

kgaboroo 1 órája Creative Commons License 72467

Nem tudom, hogy gyárilag milyet raknak bele. Az enyémben már újkorában ez a sötétebb szürkés darab volt. De nem is ezzel volt a baj hanem azzal, hogy a betétnek nincs tartása és ha max fokozaton szív a ventillátor akkor elhajlanak a lamellák és falsot szív. Így meg semmi értelme. Ha a betétnek volna gumikerete meg tartása akkor biztosan működne a szűrés.

Még sosem volt pollenszűrős kocsim ezért nem zavar ha ebben sincs betét. Az is biztos, hogy alapból a Swiftnek egyálltalán nem jó az átszellőzése. Hogy jöjjön be levegő szinte mindig mennie kell a ventillátornak. Néztem a hátsó levegőkilépőt, működik rendesen de el van dugva a kárpit mögé és így vajmi kevés levegő tud áthaladni a kocsin ha nincs bekapcsolva a venti.

 

Ha ilyenkor télvíz idején beül két személy akkor a sima menetszél képtelen páramentesíteni az ablakot. A lányom kis ezres Swiftjében ventillátor nélkül is elég jól jön be a külső levegő. Az új Swiftnél a torlónyomás nagyon kicsi, ha 120-szal megyek akkor is, ergó a ventillátornak állandóan mennie kell.

Előzmény: hunblack (72464)
Nachtstern 3 órája Creative Commons License 72466

De finom vagy ma este :-)

Előzmény: nasszer2 (72454)
hunblack 9 órája Creative Commons License 72465

Nekem is szólt a hátsó ülés. Egybe fajta volt az is. Ha valaki beült hátra akkor tudott csak szépeket koppanni.

Előzmény: nasszer2 (72450)
hunblack 9 órája Creative Commons License 72464

Ezzel mondjuk nem értek egyet. Az enyémbe aktívszenes szűrőt vettem nem az 1000 forintos szart. Ezzel kiszűrte a kipufogógázok nagy részét is. Inkább mentem Budapesten 20C-ban is légkondival mint lehúzott ablakokkal mert nem fájdult meg a fejem olyan jól működött...

Előzmény: kgaboroo (72440)
kgaboroo 11 órája Creative Commons License 72463

Emléxel....NDK-s Simson, a faszi a rajkai határtól tolta mert ott igazoltatásnál leállította és nem indult el neki, pedig ezután ott szétszedték fullra a blokkot. Főtengely szimeringet cseréltek, gyújtást állítottak, szikra is volt, benzin is és mégse ment. Aztán mondták, hogy a falu szélén lakik egy motorszerelő, tolja el odáig.

Az ürge be is tolta több mint 2 km-t.:-))

Kimentünk a motorhoz az utcára, kitekertem a gyertyát és 1 másodperc alatt összeütöttem a hézagot 0.4-re mivelhogy az elektronik szimónak ennyi az értéke. Első rugásra indult.:-))))))))

Előzmény: sumi19740807 (72461)
odor112 11 órája Creative Commons License 72462
Robogó nálam is utazott már hátul, igaz csak egy piaggio zip. :D Pollenszűrő témára: nekem gyárilag nem volt benne pedig klímás is.
sumi19740807 11 órája Creative Commons License 72461

Ilyen gyors javítás volt több is,na jó nem 1 másodperc,de fél perc alatti :-)

Előzmény: kgaboroo (72459)
sumi19740807 11 órája Creative Commons License 72460

Hát az a robogós balhé nem volt semmi,ha jól emkékszem Rétságon voltunk :-)

 

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=79170417&t=9114434

 

kgaboroo 12 órája Creative Commons License 72459

Majd kérdezd meg sumit, hogy mi volt a legdrágább 1 másodperces javításunk. Annyit elárulok, hogy 1500 forint volt és ez 30 évvel ezelőtt történt, ami akkor nem kis pénz volt.:-)))))))))))))))))

Előzmény: nasszer2 (72458)
nasszer2 12 órája Creative Commons License 72458

elözmény:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk

 

 

 

Előzmény: kgaboroo (72456)
Androidfan 12 órája Creative Commons License 72457

Bagatell, de nincs a csomagtartóban semmi? Esetleg az emelő nincs rendesen befeszítve, vagy a pótkerék nincs rendesen rögzítve, stb...

Előzmény: KikiBácsika (72439)
kgaboroo 12 órája Creative Commons License 72456

Nem is kell teljesen normálisnak lenni.:-)))) Valahogy így... LINK

Előzmény: nasszer2 (72454)
KikiBácsika 12 órája Creative Commons License 72455

Még egy kérdés. Vezetőülés támlájának nálatok is van holtjátéka. Elég fura, hogy mozog kicsit, minden fokozatban...

nasszer2 13 órája Creative Commons License 72454

itt azé' bejön,hogy nem tulségosan vagytok normáisak:))))

Előzmény: kgaboroo (72453)
kgaboroo 13 órája Creative Commons License 72453

Igen....egy komplett robogót raktunk be a Swift csomagtartójába és úgy jöttünk haza több mint 200 km-en keresztül.:-)))

Pedig az első gondolat az volt, hogy lábon jön vele haza. És nem is egy kistermetű Yamaha Yog hanem egy Kymcó Agility 50-es volt. És úgy beleforgattuk, hogy majdnem becsukódott a hátsó ajtó és még egy hajszálkarc sem esett a belső kárpitban.:-)))

Előzmény: nasszer2 (72451)
kgaboroo 13 órája Creative Commons License 72452

Igaz. Ezt is bele lehet írni a kopogás okai című könyvbe. A csavarodó kaszni érdekes dolgokat tud megszólaltatni.

 

Idén nyáron mentem egy 206-os Peugeot kabrióval. Olyan érzésem volt benne mintha egy gumicsónakkal eveztem volna.

Előzmény: nasszer2 (72450)
nasszer2 13 órája Creative Commons License 72451

Na betonkeverő......ezt elkúrtam asszem sumi tolt be motror a suziba

Képis volt

Előzmény: nasszer2 (72450)
nasszer2 13 órája Creative Commons License 72450

Mondok jobbat.Kartárs nem irta de ugye a sport 4 személyes..egybedöntöd a háttámlát amikor a szomszéd mobil betonkeverejőjét viszed a bucsuba.lehajtott ülésnél nincs hang.és visszahajtva olyanokat szól,hogy már futómühibára gondolsz........

Előzmény: kgaboroo (72449)
kgaboroo 13 órája Creative Commons License 72449

Nyisd fel a hátsó ajtót és úgy menj át egy fekvőrendőrön vagy egy olyan púpon ami kicsit megtekeri a kasznit. Ha ilyenkor is hallod a koppanást akkor kereshetsz hibát a lengéscsillapító körül.

 

Viszont ha csak lecsukott ajtónál hallod akkor vedd ki azon az oldalon az ajtókitámasztót ahhonnét a hangot hallod. Ha ezután csönd lesz akkor csak a teló minimális kottyanását hallod. Ez nem okoz semmi hibát csak idegesítő a csendes autóban.

 

De majd sumi 1974 leírja, hogy milyen kálváriát jártunk be az ő Swiftjével hasonló kopogással.:-)

Előzmény: KikiBácsika (72447)
kgaboroo 13 órája Creative Commons License 72448

Igaz....dícséret jár érte.:-)

Előzmény: nasszer2 (72446)
KikiBácsika 13 órája Creative Commons License 72447

A csavar meg van húzva. Mintha az ablakemelő gomb fekete nagy tartókonzolja adná a hangot.

 

A futómű témát léci írd már le, ha van tipp.

Védelmedre írom, hogy tényleg aktívan segítesz mindig.

Nagy-nagy köszönet érte...

Előzmény: kgaboroo (72443)
nasszer2 13 órája Creative Commons License 72446

látod egyet írunk.....

Előzmény: kgaboroo (72443)
AFUTO 13 órája Creative Commons License 72445

Fél év termése látható a képen, mindenki eldöntheti, hogy megköti-e a szöszöket.

 

 

 

Előzmény: kgaboroo (72440)
nasszer2 13 órája Creative Commons License 72444

van olyan üzemmód belső levegókeringtetésnél rajta hogy méri a dzsuvás levegőt és ki be kapcsol,ott lehet értelme

Előzmény: kgaboroo (72440)