Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kgaboroo Creative Commons License 19 órája 0 0 73757

Van egy ismerősöm hasonló gondokkal, de ott ő a hunyó. Oldaltcsatos bőrkabátban vezet és a vezetőülés mindkét oldalon ki van már szakadva neki, pedig alig van hetvenezer a kocsiban. A kabát csatja kicseszi az üléshuzatot.

Előzmény: Gaben. (73752)
nasszer2 Creative Commons License 19 órája 0 0 73756

Passz:( Nekem ilyen gondom nincs. kb 40.000 alatt.

Előzmény: Gaben. (73754)
AFUTO Creative Commons License 21 órája 0 0 73755

Biztos jön majd erre és reagál.

Előzmény: Gaben. (73754)
Gaben. Creative Commons License 22 órája 0 0 73754

Súlyos :) 

 

Okok, írok neki. Köszi. :)

Előzmény: AFUTO (73753)
AFUTO Creative Commons License 22 órája 0 0 73753

Nem értem, mire gondolsz... 'PP

 

Ülésre Flabelos:))

 

Csak nasszer van itt SSS-sel szerintem amúgy, vele beszélj, hátha.

Előzmény: Gaben. (73752)
Gaben. Creative Commons License 22 órája 0 0 73752

Látom Andris itt semmi nem változik ha kihagy az ember több hónapot, akkor sem. :) :) 

 

Sziasztok!

 

Lenne egy olyan kérdésem hogy van-e valami normális és ésszerű árú megoldás arra hogy 70 ezer km környékén már másodszorra kellene cserélnem a Sportban az vezető ülést mert szétmegy és lyukas lesz. :(

Az első alkalommal ez még gariban ment, de saját költségen nem lenne kedvem ilyen játékot játszani. 

 

Köszi akinek van valami tippje arra hogy a tömést hogyan pótoljam, de ami jobban izgat az a lyukas huzat. 

 

Üdv,

 

Gaben. 

 

Előzmény: AFUTO (73745)
tutis Creative Commons License 23 órája 0 0 73751

Sziasztok.Egy kérdés.

Világit a légszák lámpám.Inditáskor 6-szor felvillan(teszt üzem)majd utána folyamatosan világit.Vettem hozzá ELM 327-es kütyüt,csatlakozik minden ok csak hibakod nincs,nem találhato.Mondjuk még a kütyü megvétele elött töröltem a kodot (b1150)a gombnyomogatásos modszerrel.Tehát hibakod nincs a lámpa mégis világit.Van valami ötletetek?

Nachtstern Creative Commons License 27 órája 0 0 73750

Igyekszem.  Szándékosan nem bűnözök és nem is tetszik ha más bűnöz...

A rendszámtábla forgató annyira új, hogy a 80-as években már láttam az ORF-en a Night Riderban :-)

Előzmény: kgaboroo (73749)
kgaboroo Creative Commons License 28 órája 0 2 73749

Gondolom te vagy a megtestesült törvénytisztelő polgár. :-))))))) 

Előzmény: Nachtstern (73748)
Nachtstern Creative Commons License 28 órája -2 0 73748

Gondoltam hogy tetszik, hisz törvénytelen és morálisan is elítélendő dolog...

Előzmény: kgaboroo (73747)
kgaboroo Creative Commons License 1 napja 0 1 73747

Ez jó.:-)))  LINK 

Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 73746

Nem. Bármennyire hihetetlen, a gondolataid nem látszanak. Kitalálni sem lehet, ha egyértelmű kijelentő mondatokban fogalmazol...

 

Visszatérve a témához. Mindig van más út is, mint ahova a csorda megy. Még mindig vannak olcsó autók, és megbízható autók is. Attól, hogy a tömeget vonzza a drága és bonyolult és kevésbé megbízható, csak azt jelzi, hogy túl jól élünk...

Aki megteheti, azt nem érdekli az értékvesztés, fenntartási költség. Csak az érdekli, hogy hogy mutat az autója, mit képvisel, milyen a megjelenése, és hogy elvigye oda, ahova kell.

Egy ismerősöm vett Capture 90 Tce-t. Fogalma sem volt, hogy 900ccm-es háromhengeres motor van benn, amikor rákérdeztem. Nem érdekli. Azt sem értette, miért mosolygok ezen. Divatos kis városi SUV, jól felszerelve és amire neki kell, arra jó is. Megteheti, hogy ne érdekelje, mennyit fog érni 5-6 év múlva és hogy az éves szerviz 3-5 vagy 800 Euró lesz.

Ez a jólét. Szívás, ha a tíz éves, harmadik, negyedik gazdás autót megvevő csóró vevő nincs tisztába ezekkel a dolgokkal, hogy mekkora kockázat egy ilyen autót megvenni.

Neki nincs kockázata. Mindenre ami az első 5-6 évben történni fog, az be van kalkulálva... 

Előzmény: AFUTO (73745)
AFUTO Creative Commons License 2 napja 0 1 73745

Ha komolyan azt gondoltad, hogy szerintem VALÓBAN a Tiéd az EGYETLEN japán autó a lakóhelyeden (amiről fogalmam sem volt egyébként, tehát akár lehetne egy 10/100 ezres város is), akkor nem nálam van a marhaság az egyenletben. Ez egy amolyan általános, nagyságrendi megállapítás volt, de ezek szerint nem ért célba.

PONT.

Előzmény: Nachtstern (73744)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 73744

Amúgy meg azt írtad, hogy biztosan az enyém az egyetlen japán autó a városban. Ez marhaság. Nem azért mert azt írtam, hanem mert az. Ha nem írok rá semmit, akkor is az...

Előzmény: Nachtstern (73743)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 73743

Ha már itt tartunk, globálisan nem jellemző a Down sizing ilyen mértékben, mint Európában. A legnagyobb ázsiai és amerikai piacokon nincs sem sok diesel, sem sok túlbonyolított kis turbós benzines sem...

(Igaz, ott is törekednek a hatásfok növelésre és a súlycsökkentésre)

Előzmény: AFUTO (73742)
AFUTO Creative Commons License 2 napja 0 1 73742

Igen. Tehát egy rendkívül mély merítésből dolgozol. Mindenesetre itt is látszik az arány.

Ha jól figyeltél, akkor arról volt szó, hogy downsized turbo engines vs szívó benzines arányai milyenek a fejlett nyugaton. Nem márkákról beszéltünk.

A statisztikád ezt alátámasztja.

Ezek után a jelződet köszönöm, elteszem a többi mellé, további szép napot.

Előzmény: Nachtstern (73740)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 73741

2014-ben Ausztriában 16.512 db japánban gyártott! és 5.513 db koreai autót értékesítettek! És ebben nincsenek benn az Európai gyártású japán és koreai autók!

Előzmény: Nachtstern (73740)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 1 73740

Marhaság...Az én falumban a leggyakoribb autómárka a Citroen. Ugyanis a falunkban van egy Citroen kereskedés és itt az emberi kapcsolatok sokat számítanak. Sok kereskedőház már közel, vagy több mint száz éve autókkal foglalkozik, így jó a kapcsolatuk a környéken elő emberekkel. Jól megfigyelhető, hogy egy adott kereskedés környékén szaporább az adott márka előfordulása. 

Én egy 5 lakásos társasházban élek. 

Itt van 1 VW, 1 Audi, 1 Fiat, 1 Citroen, 1 Renault, 1 Seat, 1 Mitsubishi

Mellettünk egy ugyan ilyen ház, ott van: 1 VW, 1 Reanult, 1 Dacia, 1 Toyota, 2 Seat.

Előzmény: AFUTO (73738)
AFUTO Creative Commons License 2 napja 0 0 73738

Világos.

Csak ez GER/AUT/SWI/ITA/FRA vonalon nem elég semmire. Le merem fogadni, hogy a Tiéd az egyetlen japán autó a városban.

Előzmény: Nachtstern (73737)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 73737

Szerencsére nem minden autógyártó követi ezt a marhaságot. Japán (vagy koreai) autót kell venni, ott még találni pár igazi motort. Van még Honda Civic 1.8-as szívó benzines motorral, én is egy új szívó benzines japán autót hajtok. Nincs nagy nyomaték alul, de cserébe szépen forog, halk és keveset fogyaszt...

Előzmény: AFUTO (73735)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 73736

Én a magam részéről vártam, hogy a Swift lép egy 1.8-as motor felé. Nem kell kihegyezett motor, elég ha 120 lovas, nyomatékos, és megfizethető áron legyen. 

Ehelyett visszalépnek köbcentibe. A következő Swift is 900-as motort kap majd?

 

Az élettartamot is úgy állítják be, hogy nézik a statisztikát. Manapság már nemigen tartják meg az autót 10-15 évnél tovább. Átlagos használat mellett erre nagyjából elég a 200 ezer km.

Mire a kocsi fenntartása átmenne költségesbe addigra új autó felé kacsingat a tulaj.

 

Régen volt már, hogy Bélabá 40 évig hajtotta a Trabantot mire vett egy százas Skodát.

Már a kocsi is hasonló besorolású lesz a használati tárgyakban mint a telefon. Kijön az újabb változat és már nézegetjük. Aztán vagy beindul a bogár vagy tűrtöztetjük magunkat de előbb utóbb úgyis vétel lesz belőle.

 

Sokan mondják, hogy az új kocsi bukta. Lehet ... de ha jól választassz akkor hosszú évekig nem kell ráfordítanod több összeget mint ami alapból jár neki.

Számomra nem ez a pénzkidobás, sokkal inkább az ha valaki napi 1 doboz cigarettát szív el, vagy még többet.

Előzmény: AFUTO (73735)
AFUTO Creative Commons License 3 napja 0 0 73735

Nem a vibrációval van gond, az szinte elhanyagolható, sőt.

De a hangja borzalom, főleg alacsony fordulaton, ami kb állandó lenne ugye városi használatkor.

Teljesítménye tényleg nulla, de szó szerint, egészen érthetetlen, hol van a 125 ló? Ráadásul 4500 után halott.

És a fogyasztás, hát nemtom, de nem vadulva (nem is lehet ezzel), 1200 km átlaga 6,5 liter lett, vicc.

 

Ja és ugye a legszebb, hogy a Ford maga is max 200000 km-re hitelesíti a motort.

Előzmény: kgaboroo (73730)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 73734

Az enyémnek év végén jár le a műszakija. Cserén gondolkozom, két kocsi tetszik. Az sss 2011 után és a Kia ceed 1.6-os dízelje

dízelje.

Előzmény: nasszer2 (73733)
nasszer2 Creative Commons License 3 napja 0 0 73733

Volt szerencsém megtapasztalni a rönők csodálatosságát 14 éve.

Az "autókat alkotunk" reklámos korszakban...Inkább nem írom tovább....

 

Igaz nálam alap az f betüs szabály.  Fiat Ford Francia bármi kizárt,kiegészítve a FAbUDI-val.

Tegnap várom muttert a boltnál, odajönegy egy futó nem a márkatárs hanem sportolási megoldás.

mekkora a motro' elmondtam.Hú ekkora kasztniban? Mondok ja benne van ...elfut.

( a sport clio 2001 ben karcolta a 180 LE-t)

 

SSS-nél a rövid váltóval operáltak.

 

És isten meteremté a sport swiftet de a hetedik napon megpihen.na akkor kellet volna bele tervelni egy 6 os váltót.....Megőrülsz benne autópályán.

Előzmény: kgaboroo (73731)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 73732

motorról 

Előzmény: kgaboroo (73731)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 73731

Persze itt a rönóról beszéltem mint elvileg modern momotorról.

Előzmény: kgaboroo (73730)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 73730

Igaz amit szólsz, városban jó az ezres, de attól még nincs sima járása. És azért egy mai modern háromhengerestől elvárná az ember, hogy ne legyen vibráció a kasznin belül.

Előzmény: nasszer2 (73729)
nasszer2 Creative Commons License 3 napja 0 0 73729

itt haljon meg a lovam de városban jobb volt az 1.0-ás 3 hengeres stift,mint az 1,3.

volt hogy ilyen volt a flotta itthon,volt alkalmam egyiket a másikhoz hasonlítani

 

Ráadásul az fél 6 henger,én imádtam a hangját.

 

 

Most meg már mindenki hengert csökkent és turbót növel.

 

A ford nemhogy amit Afutó mond,hanem úgy egészében távol van tőlem.És lesz is

tescós keresztkulcs-al sikerült egy pár éves fókuszon eltörnőm a kerék(tő)csavart.....

 

Hámondok bazmeg nasszer a chuck norris tablettát egy hete nem szeded.Akkor most mi van?

 

Ilyet a 20+ éves trabik meg a 74' es 500 as fityómnál nem tapasztaltam.

 

 

 

Előzmény: kgaboroo (73728)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 73728

A Renaul Capture 900-as motorja sem különb, ráadásul a háromhengeres motorja hasonlóan ráz mint a Swift ezrese.

Előzmény: nasszer2 (73726)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 73727

"  A Jakoparts, mint a HERTH+BUSS márkája folyamatos fejlődést mutat magas színvonalú termékeivel " 

 

 

Előzmény: Nachtstern (73725)