Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 74763

Nézd meg mekkora hangszórók vannak benne és ha van rá hely akkor tegyél bele nagyobbakat, erősebbeket. Veszel hozzá aktív mélykádát aminek nemcsak sub bemenete van hanem közvetlen jobb-baloldalt lehet rávezetni a hátsó hangszórókról.

Így nem kell szétcseszni a rádión semmit sem.

Előzmény: wishes (74762)
wishes Creative Commons License 2 napja 0 0 74762

sziasztok vagln egy idei swiftem. Gyarinusbs magnoval. Valahogy lehetbeletenni valami nagyobb zenet h ne keljen szetfaragni afejegyseget stb.

 

?

kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 74761

Ha ráállnak vele ringatópadra ki kell, hogy jöjjön ha a futóműben lóg valami. A kerékcsapágy okozhat ütemszerű morajlást. Ennek lógása kívülről is megállapítható ha már olyan stádiumban van. Bár a szervizben ilyet észre kéne venni.

 

Lehet még lelazult féknyereg. Mondjuk az nem igazán értem, hogy mintha fulladna a motor. Ez  hogyan nyilvánul meg?

Előzmény: Zolihome (74760)
Zolihome Creative Commons License 4 napja 0 0 74760

első lengő szilent volt cserélve korábban

 

sajnos nem nagyon volt lehetőség próbálgatni

Körforgalomból kifelé jövet, illetve 4 sávosról lekanyarodáskor jött elő legutóbb, egyik helyen sem épp ideális a tanakodásra

 

jövő hétfőn megy az autó megint szervizbe

 

amit tudok még, hogy volt tavaly cserélve: első lengéscsillapítók, toronycsapágy, toronycsapágy szilent, hátsó kerékcsapágyak

Előzmény: kgaboroo (74758)
nasszer2 Creative Commons License 4 napja 0 0 74759

TIPP.És ezt úgy is kezeld,nem megfejtés,csak hasonló:

 

Kerékagycsapágy.Adott egy fiat scudó. Doboló hangot ad(rádió felhangosítós kategória.)

 

És amikor jobbra kanyarodik nagy sebességnél.pl M5-röl régi nullásra a dobolós ámde aláfestő zeneként dübörgó hang felerősödik.(kiváncsi vagyok hogy a műszaki vizsgán észre-e veszik,hiszen nem szoktak próbakört menni......

 

Én erre tippelnék: kerékagycsapágy,hiszen,ha befeszül tud okozni....

 

nem vagyok langolier,de az ufó tanfolyamon is megbuktam,de ez lehet egy "nem hittem volna "probléma.

Előzmény: Zolihome (74756)
kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 74758

Amikor előjön ez a jelenség próbáltátok üresbe rakva lassulni hagyni? Mikor megáll fékezés nélkül akkor tapogassátok körbe a féktárcsákat, dobokat, hogy hátha valamelyik fog.

 

Az ABS magától nem fog, csak beleavatkozik a fékerőbe. A lengőkarok ki lettek már cserélve? Egy 2005-ösben már biztos ki vannak szakadva.

 

Az enyém is 2005-ös volt és fékpadon nézve a lengőkar nagyot mozdult a kiszakadt és elpuhult nagyszilent végett. Az alsó éle hozzákocogott a motortartó kerethez.

Előzmény: Zolihome (74756)
kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 74757

Ezen a pedálúton a kuplung fogáspontja még jónak mondható.A munkahenger gömbfejét időnként olajozd meg. Nem kell hetente de ne is várj vele egy évig. A kuplungot is finomabbnak érezni ha nem száraz a gömbfej.

Előzmény: Márton Szabó (74755)
Zolihome Creative Commons License 4 napja 0 0 74756

Sziasztok

 

Érdekes hibajelenséggel állunk szemben egyik barátom 2005-ös swiftjénél.

Mindig kanyarodás után vagy erősebb lassítás közben/után jelentkezik egy kopogásszerű hang.

Ilyen klattyogó, doboló hang, mintha felszedett volna valamit a kerék.

 

Pontosan nem tudom megállapítani azt sem hogy honnan jön. Eleinte mintha elölről, de legutóbb bal hátulról hallottam

A fékpedál is dobolt első alkalommal, először azt hittük defektet kaptunk

Megálltunk, megnéztük: semmi, kerékcsavarokat is ellenőriztük.

 

Szürreális élmény, mintha szét akarna esni az autó vagy fulladna motor, de fordulatszám ,sebesség, hőfok is stabil.

 

Kerekek jól vannak kiegyensúlyozva, 130-ig kihúzatta legutóbb, teljesen simán fut, egyenestartás is rendben.

 

megnézték 2 helyen is, Suzuki szervizben és egy futóművesnél is, de nem találtak semmit.

 

Lehetséges, hogy valami beszorult a féktárcsáknál?

Vagy az ABS hülyülne és időnként bekapcsolgat magától?

 

Valakinek van valami ötlete?

 

Márton Szabó Creative Commons License 4 napja 0 0 74755

Megtaláltam és meg is oldódott a probléma egy kis olajjal, köszönöm szépen!:)

 

Eléggé fennt fog a kuplungom ez mennyire jellemző a swift-nél?kb feléig fel kell engednem a pedált hogy megmozduljon a kocsi!

Előzmény: kgaboroo (74751)
Xlive2 Creative Commons License 5 napja 0 0 74754
kgaboroo Creative Commons License 5 napja 0 0 74753

Nem kívülről pattintgatod hanem a csavaroknál fogva kinyomod. Kicsit odaragadt a gumitömítése.

Előzmény: {Gabesz} (74752)
{Gabesz} Creative Commons License 5 napja 0 0 74752

Sziasztok.

 

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a pótféklámpát hogyan lehet kiszedni? A csavarokat belül kicsavartam,de kívül akkor se tudom kipattintani. 

 

Előre is köszönöm a válaszokat

kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 0 74751

 

A motortérben találod a kuplung munkahengert. Ez egy kis gömbfejjel csatlakozik a kinyomó karba. A nyillal jelőt részbe csepegtess sűrűbb olajat addig míg el nem hallgat nyomáskor. Többször meg kell nyomni a pedált, hogy elhallgasson.

Előzmény: Márton Szabó (74750)
Márton Szabó Creative Commons License 6 napja 0 0 74750

Sziasztok!

 

Egy 2006-os swiftem van, és van egy olyan problémám hogy recseg a kuplungom amikor benyomom!

 

Ez miért lehet?

 

A motortérben lévő kuplunghenger gömbfejébe nyomj egy kis olajat és el fog hallgatni pár pedálnyomás után. Száraz a gömbfej belső fala ezért recseg.

 

Hol találom ezt a hengert pontosan?

 

Márton Szabó Creative Commons License 6 napja 0 0 74749

Szia,

 

hol találom azt a hengert?

Előzmény: kgaboroo (74509)
cinyoka Creative Commons License 6 napja 0 0 74748

a tőzsdét két dolog mozgatja: kapzsiság és félelem

 

 

ha betetted volna mondjuk az összes pénzedet, illetve vettél volna mindért CHF-t.... mikor szálltál volna ki belőle? mikor átlépte a 200-at, amikor a 220-at. vagy amikor ismét visszabukott 200 alá ismét, vagy megint visszament 250-re és így tovább... persze a lelki nyomás mindig attól függ, hogy hol száltál be a hullámvasútba :LOL

 

most álítólag jó beszálló  a DJ, vagy a DAX....és ha nem???? és ha igen

 

 

ezzel az egésszel csak azt akartam érzékeltetni, hogy utólag minden annyira egyszerű :)

Előzmény: kgaboroo (74738)
kgaboroo Creative Commons License 6 napja 0 2 74747

A vita alapja egy mondásra épül. " Addig nyújtózkodj meddig a takaród ér "

 

Ismerek több embert mind motoros mind autós szinten akik addig annyi pénz tudtak összekaparni mint amennyibe a jármű került lepapírozva.

A benzinkúton ezer forintokért tankolnak és nem tudják lecserélni azt a gumit amit a kereskedő húzott rá a felnire eladás előtt.

Ezt mondjuk rohadtul utálom mikor a kereskedő lemelleszti a jó állapotban lévő kocsit és egy kétéves kocsit már úgy kell bebikázni mert kicserélte a jó aksiját egy szarra.

 

Mielőtt a Swiftet megvettem a Kiákat is nézegettem. Találtam is egy kétéves 1.6-os Ceed metálkéket 2.8 milláért. Elmentünk megnézni, tényleg kétéves volt hibátlan külsővel, szuper motorral. Kinyitom az ajtót, a műszerfal, a kormány újnak néz ki, valós lehet a 27 ezer km. Viszont az ülés ami benne volt az legalább egy 200 ezer km-t futott példányé lehetett amit egy izzadt 150 kilós ember teljesen szétült. Elől-hátul ugyanaz a lehangoló látvány. Otthagytam a francba és vette egy új szuzkát. 

 

De én mindig azt mondom, ha van két és fél milla egy használt Swiftre akkor inkább újat 3 milláért. Az új hitele sokkal kedvezőbb mint a használté, így a kifizetés végére az új sokkal kevesebbe fog kerülni.

Nachtstern Creative Commons License 6 napja 0 0 74746

Skodából veszünk, BMW-ből hozunk a legtöbbet

Egyre több új autó fogy, részben a mi adónkból veszik őket. Megy a használt BMW, Audi és Mercedes is, de az igazán szegények autói is kelendőek. Itt a tavalyi autóeladási- és behozatali toplista. Érdekes trendek és csomó adat. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Különösen a figyelmedbe ajánlom a Használtautó-import Top10 tabellát.

Előzmény: Nachtstern (74745)
Nachtstern Creative Commons License 6 napja -1 0 74745

Az eredeti felvetés alapján a realitás az, hogy aki nem a pénztárcájának megfelelő új autót vesz, pl egy Swiftet, de legyen egy Golf ha úgy akarod, hanem helyette egy BMW X3-at vagy egy X5-öt, de használtat, az olyan fába vágja a fejszéjét, ami túl nagy lesz neki. Ez a realitás. 

Ez zajlik a használt piacon. És pont ezzel a dumával, hogy adott pénzből magasabb szintet lehet venni. Igen, venni igen, csak fenntartani nem.

Persze feltételezhetjük, hogy van olyan, aki új autó helyett ugyan abból a típusból vesz 2-3 éveset használtan jobban felszerelve, de ez többnyire elméletben fordul csak elő Magyarországon, ezért erős ferdítés nem a realitásokból kiindulni. Ha gondolod keresek neked adatokat, hogy milyen autók érkeznek a használt piacra külföldről és hogy mik pörögnek a használt piacon...

Előzmény: borgasz (74744)
borgasz Creative Commons License 6 napja 0 0 74744

A Swift helyett bármit be lehetne helyettesíteni... Még mindig nem érted, hogy elbeszélsz az eredeti felvetés mellett.

De legyen igazad...

Előzmény: Nachtstern (74743)
Nachtstern Creative Commons License 6 napja 0 0 74743

Szerintem meg pont az a csúsztatás, hogy valaki egy új Swift helyett egy kétévest vesz. Ilyen kb a használt autót vásárlók 1%-a. A maradék meg behozott BMW-t, meg VW-t vesz...

Előzmény: borgasz (74741)
t.lantos Creative Commons License 6 napja 0 0 74742

Ford, Opel, fenetudja melyiknel van.

Mitsunal tortenetesen nincs.

Előzmény: kgaboroo (74729)
borgasz Creative Commons License 6 napja 0 0 74741

"Nyilván aki az új Swift helyett egy kétévest vesz, nagyon nem tud mellényúlni."

 

Eleve erről volt szó.

Ezért mondtam, hogy a magyarázkodásod a csúsztatáson alapul.

 

Természetesen annak is van alapja amit írsz (én is nem kevés ilyen emberrel találkoztam) , de az egy másik kérdés, semmi köze az eredeti felvetéshez.

Előzmény: Nachtstern (74740)
Nachtstern Creative Commons License 2015.08.26 0 0 74740

Én a saját példámból indultam ki, meg abból amit itt a fórumon olvasgatok. Az én példám. A Swiftet egy magasabb kategóriás dieselre cseréltem, 27.000km-el, még garanciásan. És volt vele EGR, DPF hiba is és bizony a költségei nem nekem valók voltak. Ezért újra egy olcsóbb, szívó benzines autóra váltottam, mert azt engedhetem meg magamnak...

Nyilván aki az új Swift helyett egy kétévest vesz, nagyon nem tud mellényúlni. De a valóság az, hogy a 10 éves BMW-kböl hozzák be a legtöbbet Magyarországra, szóval valakik azt veszik egy Dacia Sandero, vagy egy Splash árából. Azokhoz képest pedig más dimenzióban mozognak a költségek.

Előzmény: borgasz (74739)
borgasz Creative Commons License 2015.08.26 0 0 74739

Azért nincs most igazad mert erősen csúsztatsz...:(

Pont a hivatkozás utáni kommentben szerepelt, hogy az alapmotoros/alapfelszereltségű de új autó helyett (ráadásul még kevesebb pénzért is ) vett egy kicsit használt, de nagyobb motoros, jobban felszerelt modellt. 

(Korábban én is csináltam ilyet, fél évesen, 16e km-el vettem egy a motorpaletta közepéről, gyakorlatilag teljes felszereltségű modellt, ahelyett, hogy ugyanabból megvettem volna az alapmotoros, minimál felszereltségűt ugyanannyiért)

Annak az üzemeltetésében szignifikáns különbség azért nincs, tehát amire hivatkozol egyszerűen nem igaz...

 

"Azért azt tegyük még hozzá hogy ha használtat vesz valaki, akkor az új autó árához képest eggyel magasabb kategóriából választhat, vagy több extrával ellátott autót vehet."

 

"Jó alternatíva még az egy-két éves használt is, így vettünk 1,5 GS Swiftet, Kp-re, míg egy új 1.3 GLX hez hitel kellett volna akkor."

 

Azért pl az általad hivatkozott dpf hiba 200e km alatt nem igazán kerül terítékre (ráadásul csak dízel motornál fordul elő, olyat meg a Suzukisok elég elenyésző számban vesznek-tegyük hozzá igazuk is van) , az meg egy-két év alatt igen kevés autóba kerül bele.

Előzmény: Nachtstern (74726)
kgaboroo Creative Commons License 2015.08.26 0 0 74738

Az a baj, hogy az a tetves tőzsde is tiszta manipuláció. Úgy kellett volna csinálnom 15 évvel ezelőtt, hogy az összes megtakarításomat devizaszámlán gyűjtöm. Még kamat sem kellett volna rá, szaporodott volna magától.:-)

Előzmény: Nachtstern (74735)
Pityorka Creative Commons License 2015.08.26 0 0 74737

Halkan jegyzem meg, hogy egy Celerio-ba szívesen beülnék később.

Pityorka Creative Commons License 2015.08.26 0 0 74736

Mindegyik álláspontban van igazság. Ford is azt mondta: legjobb autó az új autó.

Előzmény: kgaboroo (74721)
Nachtstern Creative Commons License 2015.08.26 0 0 74735
Aki árfolyamokkal játszik, az bukhat. Az ilyen móka gazdagoknak való. Most jön különbwn a második felvonás. Válság indul...
Előzmény: kgaboroo (74734)
kgaboroo Creative Commons License 2015.08.25 0 2 74734

Igen a feltételek adottak voltak. Felvettél 4 millát 20 évre havi 26 ezer tölesztéssel ha a devizát válsztottad.

Ha a forintot választottad akkor havi 37 ezer a törlesztés. Persze, hogy a devizát választottad mert még ecsetelték is, hogy jól tartja magát meg csak minimálisan fog emelkedni.

 

Aztán a 4 milla tartozás csak nem akart fogyni, sőt egyre több lesz. Hogy honnét tudom....jártam ebben a cipőben. Szerencsére a mi Viktorunk elintézte, hogy forintosítsák a devizahiteleket így leírtak az adósságból másfél millát, így meg tudtam oldani, hogy végtörlesszek. 

 

Most van a kocsira 1 misi hitel, de ezt meg sem érzem havi 16 ezer törlesztéssel. Ez szinte ingyenhitel.:-))

Előzmény: Nachtstern (74733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!