Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
alz0101 Creative Commons License 2 napja 0 0 74159

És amit városban alul gyengének érzünk, az pozitívumként visszaköszön pályán. 

Az 5. Jó hosszú fokozat. Nem pörög sokat a motor nagy temponál.

alz0101 Creative Commons License 2 napja 0 0 74158

Nekem volt egy 99es 1.6 16v sedanom. (93ló ha jol emlékszem)

 

Jól ment, alul is volt nyomatéka.

Nekem érzésre 3500felett a mostani 1.3as 2008asom nem megy szarabbul. Alul tény hogy erőtlenebb. Meg talán pályán emelkedőn...

 

Viszont csipázta az olajat autópályán kicsit.

 

Összeségében szerintem ez az m13a motor nagyon kulturált. Pörgetni kell és megy nagyon. Vissza kell váltani. Soha nem lesz baja attól hogy pörög. A világból kimegy. Sztem az ős 1.3 8v-nél is tartósabb. 

2es swidt bérautó volt nálam. 490e km. Azt mondták, még nem volt hozzányúlva. Katalizátor döglött meg eddig :-) 

Előzmény: nasszer2 (74152)
nasszer2 Creative Commons License 2 napja 0 0 74157

Jó de akkor.Emlékszem az egyik nagy elönynek a 14" os felni volt a nagyszám...Ma meg már....

Előzmény: kgaboroo (74156)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 74156

Motorikusan jól mentek, de az a stabilitás ami 160-nál volt benne az félelmetes volt.:-))

Előzmény: Nachtstern (74151)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 74155

Beázik, rohadós is, de kibírt 20 évet úgy, hogy rendes karbantartást soha nem kapott. Mindenből a legolcsóbbat és legszükségesebbet kapta. Motorja nem volt még megbontva.

Előzmény: nasszer2 (74154)
nasszer2 Creative Commons License 2 napja 0 0 74154

Tanuló voltam egy szervizben(ma ott a mammut bevásárlóközpont van)  én nem próbálhattam ki de amikor azok jöttek nyálcsorgatás volt a szerelők részéről.

 

Még az emlékezetes, amikor a lakatosok szidták.Gyakorlatilag az első széria annyira szarul volt összerakva,hogy 2 csepp esőtöl halastó lett a csomagtartó.

Előzmény: Nachtstern (74153)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 74153

Meglepő módon nem annyira. Apámnak olyan van. 20 éves, Kb. 300.000km-el :-)

Előzmény: nasszer2 (74152)
nasszer2 Creative Commons License 2 napja 0 0 74152

Még a nagyon Ösiek közt a 90 es évek közepén volt 1,6 16v jellemzöen sedan kivitel.az mit léphetett

Előzmény: Nachtstern (74151)
Nachtstern Creative Commons License 2 napja 0 0 74151

A légütősebb a régi 1,3 16v 85Le-vel. na az tényleg nagyon megy! 

Előzmény: Nachtstern (74148)
laci bácsi Creative Commons License 3 napja 0 0 74150

Sajnálom hogy nincs lehetőség kipróbálni, de ez ne riasszon vissza, én is akkor vezettem előszőr Swiftet amikor megvettem...

Ez két éve volt és elmondhatom hogy igen, megtaláltam azt az autót ami igazán nekem való.

Ennél már csak egy 1,6-os, 5 ajtós sport jönne jobban, de az teljesen más kategória. :)

 

Szerintem ne foglalkozzatok az évjárattal, csak az állapot számít. Ha találtok egy megkímélt példányt azért a pénzért amit erre szánni kívántok, azonnal csapjatok le rá.

A próbaút ebben az esetben is sokat elárul majd, nem hiszem hogy csalódás lesz a típussal való ismerkedés.

 

 

Előzmény: tzsolti87 (74143)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 74149

Nem lomhább, sőt. Csak másként érzed a gázreakciókat, hirtelen gázadásra nem pörög azonnal. A járáskultúrája nem összehasonlítható a régi Swifttel, a futóműve szintén.

Szereti ha pörög a motor. Való igaz, hogy a régi 1.3-as nyomatékosabb alacsonyabb fordulatról, de ez a helyzet egycsapásra megváltozik mikor előjönnek a lovak az újabb Swiftnél.

 

Ha találsz egy megkímélt példányt akkor legyen az 1.3-as vagy 1.5-ös, vedd meg. Nagy ugrás lesz a régihez képest.

Előzmény: tzsolti87 (74147)
Nachtstern Creative Commons License 3 napja 0 0 74148
4000 fölött már jobb, de ugye 99%-ban alatta használja az ember.
Előzmény: tzsolti87 (74147)
tzsolti87 Creative Commons License 3 napja 0 0 74147

Lomhább a 92 lovas 1,3-as mint a régi 68 lovas? Mondjuk benne van, hiszem nem annyival nyomatékosabb mint amennyivel nehezebb:DD

Előzmény: nasszer2 (74146)
nasszer2 Creative Commons License 3 napja 0 0 74146

Az 1.3 68 lovashoz képest egy nagyrakás szar-----nak tünhet az uj 1.3,nem olyan rossz csak pörgetni kell.Mondjuk nekem aki már tirpák is,meg bunkó is vagyok az 1.3 annyira nem jött át,hogy sport lett a vége....  Mondjuk ignisnél már az 1,3 is vvti.Az 1,5 egyhangyafasznyival jobb.

 

a sportban meg autópályán megörülsz annyit pörög.

Előzmény: tzsolti87 (74143)
tzsolti87 Creative Commons License 3 napja 0 0 74145

Sajnos nincs. Rontja a helyzetet, hogy szakács Tihanyban, alig van szabadideje:D Rokonságban csak Ignis van, az is a Jászságban. Swiftje nincs senkinek, még haveri körben sem :S 

Előzmény: DMA (74144)
DMA Creative Commons License 3 napja 0 0 74144

Én igniszt próbáltam cserélni 1.3-as swiftre, próbáltam is, nekem lomhábbnak tűnt. A dízel meg főleg. Így maradt az ignisz. Volt 2000-es kiadású 1.3-as swiftem is, na az mindkettőt megette :-) Igaz, könnyű volt, 8szelepes. 

Szóval próbálni kell, sajnos egy 5km-es menet nem igazán mond semmit. Nincs valakinek egy a közelben amit picit többet tudna vezetni?

 

Előzmény: tzsolti87 (74143)
tzsolti87 Creative Commons License 3 napja 0 0 74143

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok, a segíségeteket szeretném kérni. Öcsém szeretné lecserélni az öreg, 2000-es évjáratú 1,3-as GLS Swiftjét, egy 2005 környéki újabbra. Több kérdés is felmerült, gondoltam Ti úgyis jobban tudjátok, itt érdeklődöm.

A váltóval mennyive vannak bajok, mert olvastam hogy előfordul, kérdés emiatt érdemes-e mondjuk eleve facelifteset venni? (Jól tudom hogy arról ismerhető fel pl hogy a kormányon egyoldalon vannak a gombok?) Az 2007 környékétől van úgy rémlik.

Az 1,3 és 1,5 közt van difi? Tudom hgoy van 10 Le különbség, meg 17 nm, és az 1,5-ös az VVT-i, de a gyakorlatban mi a difi (fogyasztásban, és erőben). 

Évjáratban érdemes pluszt áldozni azért hogy fiatalabb legyen? 2005-ösöket látni 1M körül, 2006/2007-esek meg 1,2 körül....

Ha valaki tudna abban segíteni hogy mit érdemes nézni vásárláskor (akár szájbarágósan, mert nem hozzáértőnek kellene a help), azt megköszönném:) 

Elment egy kereskedésbe, de mivel mondta hogy 2-3 hét míg lesz rávaló kp, így egy próbakört se engedtek, nem tudja milyen is az újabb Swift. Megy úgy mint az 1,3-as 68 lovas? :) Szülőknek 1,3-as Ignis van, az alapján amit azt tud csak nem lomhább:D

 

A 165-ös gyári 14-es kerékre milyen gumit lehet rátenni, 185-ös jó pl? Érezhető lenne a változás a 165-höz képest?

 

Köszönöm előre is!:)

kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 1 74142

Aládugsz egy passzentos villát és a villát ütöd meg felfelé irányába. A váltógomb csak rá van nyomva a szárára.

Előzmény: nick84 (74139)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 74141

A lengőkarokat, hátsó hidat lefestheted festékkel is. Az  ILYEN  viaszos spray-vel al alváz azon részeit fújd le ahol lemezillesztések vannak és ponthegesztések.

Előzmény: KiLincS_89 (74140)
KiLincS_89 Creative Commons License 3 napja 0 0 74140

Így teszek akkor. Anno a régi swiftemet rücsivel kezelték le, miután belevágtak az aljába egy szélvédőnyi méretű lemezt... Azért is gondoltam erre. Tudsz esetleg ajánlani nekem valami ilyes fajta alvázvédőt mint amit írtál? Igazából csak az egyik első lengőkaron láttam minimális felületi rozsdát kb. körömnyi nagyságút, gyorsan el is tüntettem onnan:D Nem akarom hogy bárhol is meginduljon, a korrózió aljas egy dolog...

Előzmény: kgaboroo (74138)
nick84 Creative Commons License 3 napja 0 0 74139

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

2006-os Suzuki Swift-ről szeretnénk leszedni a váltógombot, csere miatt.

Van valakinek valami szuper használható tippje hogy hogy jön le a régi?

 

Köszönöm

kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 74138

Én nem ajánlanám a rücsit az aljára. Ez a sűrű állagú alvázvédő jó volt valamikor a rozsdásodás elfedésére a nem galvanizált alvázak esetében. De ettől még a védelem alatt ugyanúgy rohadt tovább.

 

Inkább használj viaszos alapú alvázvédő szereket és azokat is csak a kritikus pontokon. Ezeket lehet kapni spray kiszerelésben is. A fújás pillanatában nagyon híg állagú így bejut a hajszálhézagokba is a rücsivel szemben. Már egyszeri réteg is jól taszítja a vizet és nem kell az egész alvázat körbefújni vele csak ott ahol lemezillesztések vannak és ponthegesztések.

 

A rücsit vagy újkorában fújod rá vagy soha. De nem lebeszélni akarlak róla, gyárilag is van felhordva réteg oda ahol fontos, de a többi részen jobb ha a lemez szellőzik mintsem, hogy le legyen fedve. Úgyis láttad mikor alámentél, hogy hol vannak kialakuló rozsdásodások pl a hátsó futómű környékén.

Előzmény: KiLincS_89 (74137)
KiLincS_89 Creative Commons License 3 napja 0 0 74137

Köszönöm a segítséget, meg a válaszokat. Olvastam ezt a rozsdásodás dolgot mielőtt megvettem a kocsit, de sajnos megnézni nem tudtam. Sokat járok suzuki márkaszervizbe, legközelebb ha megyek, megkérdezem hogy csinálták-e garanciában. Tegnapelőtt lecseréltem az olajat meg a szűrőket, akkor aknából át tudtam nézni az egész kocsi alját, hál istennek teljesen korróziómentes, valószínű garázsban tartották. Mindenesetre kap tőlem az aljára egy jó 5 flakon rücsit, nem akarom hogy elkezdjen rozsdálni. Régi swiftemmel is ez volt a baj, 2 éven keresztül küzdöttem a rozsda ellen, elég volt. Pénteken még elviszem gázoshoz átnézetni az egész rendszert. Azért választottam LPG-s Swiftet, mert napi 100-200 km-ert használom a kocsit, és nem mindegy hogy napi 5 ezerért vagy 2500 -ért tankolok. Mindenesetre egyenlőre meg vagyok elégedve, egyedül az ülésekkel nem vagyok még kibékülve, szerintem a régi swiftben kényelmesebb ülések vannak, na meg az elektromos gázpedál, de az meg csak megszokás kérdése:)  Fejegység meg majd fog kerülni másik bele, csak kell egy beépítőkeretet vennem valahol. Viszont a központit mihamarabb meg kell csinálnom, mert a nélkül csak belülről tudom kinyitni csavarhúzóval a csomagteret, de ez így nem maradhat. Szerintem a vezérlője adta meg magát, tudja valaki hogy azt hol találom benne? Van bontós ismerős, szóval kérek egyet tőle, kipróbálom, ha jó akkor megveszem, ha meg nem akkor ez a hibalehetőség kizárva.

Köszönöm a belinkelt képeket, így legalább már látom hogy hogy néz ki hátulról az egység, kiindulási pontnak jó lesz. Ezért szervizbe nem fogom vinni, szerencsére van annyi műszaki érzékem hogy megcsináljam, csak vakon nem szeretek nekikezdeni, inkább informálódok előtte kicsit:)

nasszer2 Creative Commons License 3 napja 0 0 74136

Én se kérdőjeleztem meg a hasznosságát,de tény hogy volt olyan széria amiben nem volt.

 

Már/még

Előzmény: kgaboroo (74135)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 74135

Én nagyon hasznosnak tartom ezt a funkciót. nehezíti a kívülről behetolást. Az is jó, hogy egy kulcsnyomásra csak a vezető ajtót nyitja. Két nyomásra nyitja az összes zárat vagy ha gyújtást adsz rá.

Ez volt az első amire rákérdeztem a szalonban, hogy megtartották-e ezt a funkciót.

Más...

 

Csináltam rá díszcsíkot fotóshoppal, többféle variánsot és ez tetszik a legjobban. Már kész is van dekorfóliából csak várnom kell a jóidőre, hogy felragaszthassam.:-)

 

Előzmény: nasszer2 (74134)
nasszer2 Creative Commons License 3 napja 0 0 74134

2008-a SSS.ben nincs ilyen.

Előzmény: kgaboroo (74131)
Pityorka Creative Commons License 4 napja 0 0 74133

Látom, zajlik az élet.

Én nem vagyok ennyire szerencsés:

Idióta levágta a körforgalmat, hirtelen mögülem elém került, én hirtelen betojás, vízen megcsúszás, és úgy istenesen padka, jobb első szólt olyat, hogy azt hittem a fél autót elhagytam, de szerencsére (?) csak a felni sérült, ledaráltam az alufelni szélét, futómű érzésre nem ment el, de majd úgyis műszaki előtt megnézetem, ja meg lökhárító oldal alja sérült. Nem sima körforgalom, még utána egy ív is benne van, bevezető út a bevásárló központhoz. Reggel meló előtt nyamm.

nasszer2 Creative Commons License 4 napja 0 0 74132

Egy egyszerü dolog lett volna,hogy hogy zár a buzuki zárja,és pl  nem langolier volt lenne a nick neved....

ezért a poénnak szánt beirásomra le tirpákoltál..nagyon nincs itt bármit is mondani...Igen egyet lebunkóztam,hogy miért nem sikerül a topikcimet elolvasni.a másikat nem..

 

Én itt befelyeztem.

Előzmény: zársebesség (74125)
kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 74131

Nem hagyták el a dupla retesz funkciót. A 2015-ösben is benne van. Ki is lett még a szalonban próbálva. Nem tudod kinyitni az ajtót akárcsak a 2005-ösben ha kétszer nyomod a kulcsot. Én sosem csináltam másképp.

Ha valaki el akarja lopni akkor törje ki az ablakot és másszon be rajta. 

 

És ne veszekedjetek már megint....vagy mindig !

Előzmény: nasszer2 (74123)
nasszer2 Creative Commons License 4 napja 0 1 74130

http://hu.wikipedia.org/wiki/Tirp%C3%A1kok

 

 

És soha életemben nem jártam Nyíregyházán.