Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
yoggi 6 napja Creative Commons License 72908

Ha nem megyek el hosszúra, akkor is beáll. 10 éve nyúzom, DMA 11, nem elöszőr töltöttem az akksit, sose "tanitottam", olyan volt, hogy belustult,mert nem mentünk vele hónapokig hosszú útra, akksi le, majd napi robot és helyreállt. Az igaz, hogy "normál üzemben" a napi robotot kiegyenliti havi 1-2 néhány száz km-es út, és ez elég jól kordában tart mindent az ECU és a "tanulása" témakörben.

Előzmény: Androidfan (72904)
kgaboroo 6 napja Creative Commons License 72907

Ez részletkérdés, ki így ki úgy. A túlzott alacsony fordulat káros a motorra, ezt hallani is ahogy bekopog. 

Előzmény: DMA (72906)
DMA 6 napja Creative Commons License 72906

Sosem kellett gázfröccsözni. Lement, visszamászott, ennyi :-)

Előzmény: kgaboroo (72905)
kgaboroo 6 napja Creative Commons License 72905

Az alapjárat betanítás áramszünet után nem feltétlenül muszáj. Ha nem akarsz napokig ingadozni akkor tanítassz, ha nem érdekel akkor nem tanítassz. Egy összefüggő 10 perc nem a világvége, valamivel jobb mint gázfröccsözni piros lámpánál. 

Androidfan 6 napja Creative Commons License 72904

Ez így rendben is van, ha elmész 200km-t. Én városban használom rövid távokon, reggel melóba be, este haza, így akár 1-2 hét is lehet, mire beáll. Ebből indultam ki, de lehet jobban tudod mi történik az én kocsimban. :D

Előzmény: yoggi (72903)
yoggi 6 napja Creative Commons License 72903

Tapasztalat, mindössze ennyi, legutóbb kb 10-12 napja töltöttem fel tél előtt az akksit, csütörtök este kivettem , péntek reggel betettem, elmentem dolgozni, majd szombat hajnalban mentem 200km-t, este meg vissza. Gond nélkül. :)

 

De lehet jobban tudod mi történik az én kocsimban:D

 

 

Előzmény: Androidfan (72901)
DMA 6 napja Creative Commons License 72902

Nem kell.Egyszer-kétszer leesik, imbolyog és beáll szépen. Csak használni kell... 

Előzmény: Androidfan (72901)
Androidfan 6 napja Creative Commons License 72901

Már elég sokszor volt itt róla szó, hogy bizony tanítani kell az alpjáratot. Majd amikor üzemmelegen piros lámpánál leesik a fordulat 2-300-ra és ingadozik akkor ő is megtapasztalja. De te biztos mindenkinél jobban tudod. :-)

Előzmény: yoggi (72899)
Nachtstern 6 napja Creative Commons License 72900
yoggi 2014.12.15 Creative Commons License 72899

Semmit nem kell tanitani az alapjáraton. 

 

Használni kell ahogy szokta. 

Előzmény: Androidfan (72898)
Androidfan 2014.12.15 Creative Commons License 72898

Akkor most már taníthatod az alapjáratot is. 

Előzmény: Lemúr Miki (72897)
Lemúr Miki 2014.12.15 Creative Commons License 72897

Ideírom tanulságnak, hátha valakinek jól jön: úgy néz ki, nem mechanikus hibája volt, hanem a központi zár vezérlője akadt ki. Éjszakára kivettem az aksit (valószínűleg kevesebb idő is elég), ez resetelte az elektronikai rendszert. Reggel visszakötöttem, és láss csodát, működött, az ajtót lehet zárni-nyitni, mint fénykorában.

Előzmény: Lemúr Miki (72896)
Lemúr Miki 2014.12.14 Creative Commons License 72896

Szia! Mi lett a megoldás a nem nyíló jobb első ajtóval? Az én Swiftem most ezt produkálja, és teljesen tanácstalan vagyok. Igaz, én még az ajtóborító panelt sem tudtam (még) levenni. Minden tippet nagyon köszönök előre is!

Előzmény: D_O_K_I (59962)
KikiBácsika 2014.12.14 Creative Commons License 72895

Hello!

 

A fűtőrendszernek a légterelő állító tárcsája, a bowdenek szorulása miatt kérdezem, hogy mennyire stabil? Wagonr-en sajnos tört nekem el.

Próbálom óvatosan állítani. Kell vele finomkodni? Van akinek már tört?

 

Köszi.

alz0101 2014.12.13 Creative Commons License 72894

Sziasztok!

 

A bal hátsó ajtót a központi zár néha, nagyon ritkán nem nyitja ki, csak másodikra?

Mi lehet a gond? A fogaskerékkel lehet benne a gond? A bal hátsó fehér zárszerkezetet kell kompletten cserélni?

 

Köszi.

velocitus 2014.12.12 Creative Commons License 72893

Írtam!

Amúgy Én is fehérvári. Végre nem kell valamiért 200km-tert utazni :)

Előzmény: cinyoka (72890)
hunblack 2014.12.12 Creative Commons License 72892

Kíváncsi leszek milyen irányba mész tovább.

 

Milyen autót szeretnél helyette?

Előzmény: cinyoka (72887)
cinyoka 2014.12.11 Creative Commons License 72891

ja, székesfehérvár...

Előzmény: cinyoka (72890)
cinyoka 2014.12.11 Creative Commons License 72890

persze megvan még, gyári felfogatású de az az esőcsatornában (vagy mi a neve) van...emil publikus oda tudsz írni...a többit megbeszéljük ott :)

 

Előzmény: velocitus (72889)
velocitus 2014.12.11 Creative Commons License 72889

Nekem kellene!

Megvan még? Merre?

Mi az, hogy esőcsatornába rögzíthető?Nem a gyári felfogatású?

Előzmény: cinyoka (72887)
alz0101 2014.12.11 Creative Commons License 72888

Na meglett a zörgés oka. A küszöbön az első ajtó alatt volt egy műanyag darab valami amit a szél a küszöbnek verdesett. hogy kapja be :-) 

Előzmény: kgaboroo (72875)
cinyoka 2014.12.11 Creative Commons License 72887

Üdv mindenkinek! Elkelt a "kolbászzsírmetál" stift....kicsit hamarabb, mint gondoltam most meg jól nincs autóm :o) no, de nem is ez a lényeg...megmaradt egy pár tetőcsomagtartó (az esőcsatornába rögzíthető) még talán so'sem volt használva...most 7-8 ezer körül elvihető! (kérésre küldök képet is!) emilre és ide is írhattok!

Joe

figyelővagyok 2014.12.11 Creative Commons License 72886

A kiszőrösödött biztonsági övet mivel lehet javítani?A szilikon spray kicsitt jobbá tette de nem az igazi! Köszi!

 

KikiBácsika 2014.12.10 Creative Commons License 72885

Ez lesz. Köszönöm azért a tanácsokat. 

Előzmény: kgaboroo (72883)
zársebesség 2014.12.10 Creative Commons License 72884

Egy régi kedves autóvillamossági műszerész ismerősöm találta meg a hibát. a GSM -es riasztó antennáját kellett teljesen kihúzni elrejtve. Riasztó lekötésekor semmi gond. Antenna áthelyezése után, hidegben (egész nap kinnt állt a kocsi) közelről jól működik.

Előzmény: fodorn (72881)
kgaboroo 2014.12.10 Creative Commons License 72883

Rá kell állni egy rázópadra, ott majd kiderül mi lóg. Stabpálca, alsó gömbfej is kopoghat. Ezeket kézrátétellel nem jó vizsgálni mert feszes állapotban vannak akkor is amikor lógnak.

Előzmény: KikiBácsika (72882)
KikiBácsika 2014.12.10 Creative Commons License 72882

Próbáltam, sajnos nem az...

Ez annál durvább.

Előzmény: kgaboroo (72880)
fodorn 2014.12.10 Creative Commons License 72881

Mi volt az oka és hogy sikerült megtalálni?

Előzmény: zársebesség (72879)
kgaboroo 2014.12.10 Creative Commons License 72880

Próbáltad már azt, hogy amikor kopogást érzel akkor kicsit rátartassz a fékpedálra? A féknyereg kopogását érezni a kormányon is.

Előzmény: KikiBácsika (72878)
zársebesség 2014.12.10 Creative Commons License 72879

De melegben működött a vízfej is. Teljesen más oka volt.

Előzmény: Nachtstern (72876)