Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kgaboroo Creative Commons License 1 napja 0 0 76255

Kicsit magasra áraztad be. Az új gumi ára 12 ezer, használtan jó a fele. A Swift felnik feketék gyárilag és használtan max 5 ezer darabja, de ekkor már karcmentesnek kell lennie.

40-45 ezer talán a szett, akkor lehet nem marad a nyakadon.

Előzmény: legos (76254)
legos Creative Commons License 1 napja 0 0 76254

Sziasztok!

 

Suzuki Splash-ünk nagyobbra cserélése miatt feleslegessé vált egy teljes, 14" acélfelnire szerelt téligumi garnitúra (4db).

A gumik jó állapotú Barum Polaris3 165/70 R14 (DOT3914) gumik, 6mm profilmélységgel (2 enyhe telet futottak, vásárlás: 2014. nov.).

A felnik acélszürke színű, eredeti Suzuki felnik (SGP, vásárlás: 2011. okt., méret 14” 5x14, 4x100, KF54, ET 45), jó állapotban.

Alkuképes irányár: 70.000 Ft.

 

Várom a kedves érdeklődéseket.

Üdv:

Legos

zársebesség Creative Commons License 2 napja 0 0 76253

Köszi. Hát tényleg felkészült. Aki nekem cserélte nem értette, én mondtam, hogy majd "megtanítom" nyudodjon meg. Neki Ignise van, azt mondta, hogy annál ez nem fordul elő.

 

Előzmény: nézek (76252)
nézek Creative Commons License 2 napja 0 0 76252

A boltos már profin felkészült aksicseréből...minden kocsin az ahhoz illő megoldással szünetmentesen cseréli az akkumulátort...ha lehet, akkor a tulaj előtt..

 

amióta így cserél aksit, még nem anyázott senki.

 

én, ha barkács módon is, de párhuzamosan kötöttem egy pótaksival a hálózatot, és gyönyörűen lehet cserélni. A profik szivargyújtón keresztül is tudják táplálni a hálózatot...(asszem)

 

a 11 év alatt még nem állítódott el semmi.

Előzmény: zársebesség (76247)
zársebesség Creative Commons License 2 napja 0 0 76251

Köszi :)

 

 

Előzmény: kgaboroo (76250)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 76250

A téli időszakban nem baj ha éjszakára ráakasztassz egy csepptöltőt hetente egyszer. Ezzel jól meg lehet hosszabbítani az aksi élettartamát.

Előzmény: zársebesség (76249)
zársebesség Creative Commons License 2 napja 0 0 76249

Köszi. Tudom, hogy csak alapjáratot kell tanitani, csak ezt a párhuzamba kötést nem ismertem. Remélem az új aksi sokáig fog tartani, a rövid utak ellenére is.

 

Előzmény: kgaboroo (76248)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 76248

Egy másik aksit párhuzamba kötsz az aksisarukra. Ha nincs másik aksid akkor jó 3 db 4.5 voltos elem sorba kötve. A lényeg, hogy az áramkör megmaradjon.

De a Swiftnél az áramkimaradás nem okoz problémát, max az alapjáratot kell tanítani. Komolyabb kocsiknál előfordul, hogy egy helytelen aksilevétel után lehet szervízbe huzatni a kocsit.

Előzmény: zársebesség (76247)
zársebesség Creative Commons License 2 napja 0 0 76247

  ( szünetmentesen, tehát nem törlődött semmi) 

 

Ezt hogy csinálja? Nekem is most volt a második aksi csere, és mind a kétszer újra kellett tanítani.

Előzmény: nézek (76245)
volt alotos Creative Commons License 3 napja 0 0 76246

Nekem 45Ah-s Bannarem van április óta. Nálam is az volt,hogy átmentem Szegedre,ott még semmi baj nem volt vele. Ez után otthon lementem a tacskóba ahol kb. egy órát voltam. El akartam indítani / illetve először is belejutni/de az már nem ment mert mindent letiltott.Szó szerint még belső világítás sem volt.  Pedig semmi nem maradt rajta.Telefon a kollégának,bikázás és pöcre indult. Szóval így tud meghalni egy akksi.

Előzmény: Talanu (76243)
nézek Creative Commons License 3 napja 0 0 76245

Felelősséggel senki nem fog tippet adni...embere, és pénztárcája válogatja...no meg a sok baráti tanács..

 

mint írtam, az akkumulátoros tanácsára nem a gyári méretet, teljesítményt tettem bele, hanem Exide Excell EB 500/50Ah, 450 A  undítóramú jobbos aksit..  15ezerért be is szerelte az eldó   ( szünetmentesen, tehát nem törlődött semmi) 

atomerős...

 

Hogy mit bír?  Tíz év múlva megmondom.

Előzmény: Talanu (76243)
FOMA Creative Commons License 3 napja 0 0 76244

Kizárt. Több ismerősömnek is van 2005-ös évjáratú, nincs ilyen tapasztalat. A mieink között három hónap a különbség, az egyikben van kb. 163.000 km, a második akksi van benne, a másikban van kb. 40.000, a negyedik akkumulátort fogyasztja éppen, ami nem csoda, tekintve, hogy az autó a kevés kilométere mellett alig-alig modul ki a városból.

Előzmény: Talanu (76237)
Talanu Creative Commons License 3 napja 0 0 76243

Sziasztok,

 

Szeretnélek Benneteket kérdezni, hogy a 2005-2011 között gyártott Suzuki Swiftekhez milyen akkumulátor a megfelelő? Milyen márkát érdemes vásárolnom?

 

Köszönöm!

 

Attila

nézek Creative Commons License 4 napja 0 0 76242

Ez a tipushiba csak legenda...nekem is 2005-ös 1.5 GS-em van, de a használattal együttjáró kopásokon, elhasználódásokon kívül a mai napi nincs probléma vele...  (a nejemnek is volt egy ilyen,  ma is hiba nélkül használják.)  A gyári aksi 7 évig bírta gond nélkül, aztán egyik pillanatról a másikra letérdelt...vettem egy Vartát, az alig három évet bírt..   szakember tanácsára vettem egy Exide 50Ah-s, 450 A-es aksit, ami pont jó a gyári helyére...másfél éve  teker  mint a vilám...észrevehető a nagyobb teljesítmény, megérte a 15 ropit.

 

szerintem

Előzmény: Talanu (76237)
CsakiTomi Creative Commons License 4 napja 0 0 76241

Sziasztok!

A segitsegetek szeretnem kerni.
Egy 2006-os gyartmanyu Suzuki Swift Gs tulaja vagyok.
Roviden osszefoglalva a tortenetemet: Hosszabb idotartamu vezetes utan nyikorgo hang keletkezett a kormany tekeresenel. Olvastam tobb forumon, hogy a legzsak atvezeto szalag is lehet a ludas, amely a kormany es a burkolat kozott helyezkedik el. Kezeltem a felulet WD40-el, remelve, hogy megszunik a nyikorgas. Az eredmeny annyi lett, hogy azota surlodo hangot hallok innen, akarmikor tekerem a kormanyt. Olyasmi, mint amikor ket muanyag talalkozik es surlodik. Rendkivul zavaro. Talalkozott mar valaki ilyennel es mi lehet a megoldas a gondra? Egyebkent a kormany konnyen forog, szoval valoszinuleg ez a WD40 idezte elo.
Minden segitseget orommel fogadok.

Koszonom a figyelmeteket es a segito szandekot elore is!

Ui.: a nyikorgas is fent all, szoval nem ez volt a ludas. Hatom szerelo is azt mondta ne foglalkozzak vele, de szerintem nagyon zavaro a dolog. Egyre elkeseredetebb vagyok miatta.

Udv.:
Tamas

kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 76240

A töltésjelző világításától függetlenül mérjétek meg a töltést. Az is lehetséges ok, ha az aksisaruk oxidáltak.

Előzmény: Talanu (76239)
Talanu Creative Commons License 4 napja 0 0 76239

Köszönöm a választ! 

 

Töltés helyett inkább veszek bele egy újat, az biztosabb.

 

A töltés jelző egyébként egyszer sem villant fel soha. 

 

 

Attila

Előzmény: kgaboroo (76238)
kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 76238

Nekem is volt 2005-ös Swiftem. Nincs elektromos típushibája. A gyári aksi még 10 éves korában is pöccre indította a kocsit.

ha csak rövid távokon használod és folyamatosan világít a lámpa akkor nem tudja utánatölteni a generátor az indításkor kivett áramot.

 

Ennek következtében mindig csökkenő töltöttségű aksival közlekedsz. Ahhoz, hogy egy reggeli indításkor kivett árammennyiséget visszatöltsön a generátor, legalább 30-40 km-t kell megtenni. Viszont ha alapból nincs 100 %-on az aksi akkor az indítás sokkal többet vesz ki belőle.

 

Nem árt időnként töltőre tenni ha rövidebb távokon van használva a kocsi. Az utángyártott aksik kevés százaléka éri meg az 5-6 évet. 

Előzmény: Talanu (76237)
Talanu Creative Commons License 4 napja 0 0 76237

Köszönöm a választ!

Viszont nem lehetséges, hogy egy olyan hibája van ennek az évjáratnak, hogy van egy olyan fogyasztja ami lemeríthette az akkumulátort?

 

Köszönöm! 

Előzmény: kgaboroo (76236)
kgaboroo Creative Commons License 4 napja 0 0 76236

Egyszerűen csak le van merülve az aksi. Tedd fel töltőre egy napra és utána jó lesz.

 

Nem számít, hogy 2 éves az aksi, ettől még lemerülhet ha pl nincs elegendő töltés. Meg kell mérned közvetlenül azután, hogy beindult. 14 volt felett kell lennie. 

Előzmény: Talanu (76235)
Talanu Creative Commons License 4 napja 0 0 76235

Tisztelt Fórumozók!

 

Segítségeteket szeretném kérni az alábbiakkal kapcsolatban:

 

2005-ös Swiftem van, 3 nappal ez előtt beakartam indítani, de csak nagyon nehezen indult. Alig bírta a motor beindulni és csak nagyon nehezen tudta beforgatni és ha ráadtam a gyújtás (gondolom a táp szivattyú - nak is nyögve nyelős volt a hangja.

 

Mai napon vinni akartam szervizbe és se kép se hang. Ha kulcsot a zárba helyeztem és elforsdítottam semmi nem történt...

 

Folyamatos használatban volt a kocsi, semmi előjele nem volt a hibának és fogyasztót sem hagytam rajta az autón. ( sípoló hang sem jelezte ezt kiszálláskor)

 

A kocsi akkumulátorra 2 éves. 

 

Segítségeteket előre is köszönöm! 

 

Attila

 

G5238B Creative Commons License 6 napja 0 0 76234

Köszi a válaszokat. Akkor megnyugodtam, hogy motorféknél nincs befecs befecskendezés, rendben van ez így.

Androidfan Creative Commons License 2016.08.20 0 0 76233

2008-tól, amelyik már tud átlagfogyasztást is, motorféknél 0-t mutat a pillanatnyi.

Előzmény: Pityorka (76231)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.20 0 0 76232

X fordulat folott nem fogyaszt.

Az OFF-om eseteben ez 1600 korul van.

Előzmény: kgaboroo (76230)
Pityorka Creative Commons License 2016.08.20 -1 0 76231

Ja, nem tud kevesebbet mutatni, 2 l a minimum amit mutat motorféknél, átlagfogyasztást nem tud mutatni.

Előzmény: G5238B (76228)
kgaboroo Creative Commons License 2016.08.19 -1 0 76230

Motorféknél nem fogyaszt, a műszer nem tud kevesebbet mutatni.

Előzmény: G5238B (76228)
kgaboroo Creative Commons License 2016.08.19 0 0 76229

A bal térdednél van a biztosítéktábla az ajtóoszlopon a műszerfal alatt. Lepattintod hátrafelé a térded fölötti borítást, úgy jobban hozzáférsz. A rossz bizti kicserél, ennyi. Ha kívülről nem látható rendesen akkor a fedélben lévő ábrák vagy könyv után keresd ki. Vagy egyenként kiveszed.

Előzmény: gbl79 (76227)
G5238B Creative Commons License 2016.08.19 0 0 76228

Sziasztok! Van egy 2005-ös, 1.5 Swiftem GS felszereltséggel. 5 napja van nálam a kocsi, még tanulom a rezdüléseit, ismerkedünk egymással. Kérdésem az lenne, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérötök nektek hogy működik, mit mutat? Gondolok itt arra, hogy nekem motorfék üzemben is azt írja, hogy 2l/100km a fogyasztásom, tehát megyek 100-al 5ösben, elveszem a gázról a lábam és azt írja, hogy 2l/100km a fogyasztásom. Nálatok ez hogy van?

 

gbl79 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 76227

Sziasztok!

 

Egy olyan dologban szeretném a segítségeteket kérni,hogy most reggelre vettem észre hogy nincs a 2007-es Swfitemen helyzetjelző,műszerfalvilágítás,és ködlámpa!

Megtudnátok mondani melyik az a biztosíték amit cserélni kellene? Megvan a használatija,de nem igazodok ki rajra!

Köszönöm nektek!

joeyfiu Creative Commons License 2016.08.10 0 0 76226

Köszi!

Előzmény: kgaboroo (76225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!