Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bognart Creative Commons License 2016.09.20 0 0 76273

Sziasztok !

 

A képen látható, a két szellőző nyílást és az elakadásjelző nyomógombját burkoló ( a képen szürke színű) műanyag burkolatnak mi a pontos megnevezés, száma, stb. Rádió beépítő keretet cseréltem, mert a régi el volt törve. A kocsiba a  régi beépítő keret és a szellőző burkolata egybe volt. Az új beépítő keret amit vettem már külön elem és emiatt szükségem lenne a felső szellőzőt takaró burkolatra. 

Köszönöm a segítségeteket !

 

Tamás

 

tibi-d Creative Commons License 2016.09.09 0 0 76272

A kondenzvíz gyűjtője.  A hőcserélő alja ki van képezve némi lecsapódott víz befogadására. Ha a kifolyó cső nincs eldugulva, max 1-2 dl víz tud megállni a merevítő bordák között. Ha eldugul, kb 1-1.5 l víz is összegyűlhet mielőtt az utastérben, vagy a szellőző ventilátorban landolna. Külön nincs tartály kiképezve. ezért lehet, hogy félreérthető voltam.

Előzmény: G5238B (76271)
G5238B Creative Commons License 2016.09.09 0 0 76271

Helló! Milyen víztartály?

Előzmény: tibi-d (76270)
tibi-d Creative Commons License 2016.09.08 0 0 76270

Egyébként a víztartály és a kivezetőcső között egy kb. 5cm-es csődarab van.

tibi-d Creative Commons License 2016.09.08 0 0 76269

Szia!

Nekem is ez volt a problémám, de nálam a balkanyarnál sistergő hangot adott. "A kifolyón csöpögött a víz." Mint kiderült a kondenzvíz meglocsolta a ventilátor motorját. Én csak annyit csináltam, hogy egy 8mm belső átmérőjű slagot odatettem a kifolyóhoz, és belefújtam. Egyből kifolyott vagy 1l víz+ mindenféle "szőrnyűség". Azóta nincs ilyen gondom.

Előzmény: G5238B (76268)
G5238B Creative Commons License 2016.09.08 0 0 76268

Sziasztok! Keresek, de sehol nem találok Swifthez ösze/szétszerelési könyvet? Van ilyen valahol?

Nekem most azért lenne rá szükségem, mert légkondizás után befolyik az utasoldali lábtérbe a kondenzvíz. A homlokfal alatti kondenzvíz kivezetőből folyik ki a kondenzvíz, de azért még "megujjaztam! (kábelkötö feldugtam neki). Valahol máshol lehet dugulás/részleges dugulás, de nem tudom, hogy hol. Ennek a felderítésére kéne most valami szerelési könyv, hogy hogyan is és erre mennek a csövek, merre kezdjek neki?

ha5aws Creative Commons License 2016.09.06 0 0 76267

Szia!

Az ajtót nem szedtem le, van egy "kanyar fúróm" amivel sikerült megoldani. A fúrógéphez egy adapter ami 90 fokban elforgatja a fejet. Lehet, hogy levéve az ajtót egyszerűbb, de  szerintem a visszarakás nem várt következményekkel járhat.

Üdv:  Gábor

Előzmény: lkakas (76265)
nézek Creative Commons License 2016.09.05 0 0 76266

én tudok egy jót itt a kerületben, oda hordom a vasat...eddig hiba nélkül, megbízhatóan dolgozott. Lehet rá számítani, jól felszerelt műhegy. Gányolásról szó sem lehet.

Előzmény: artur916 (76263)
lkakas Creative Commons License 2016.09.05 0 0 76265

Köszönöm! Az ajtókárpit leszedése már rutin feladat. :) Magát az ajtót leszerelted a furat elkészítéshez? Máshogy nem nagyon lehet szemből hozzáférni a műanyag átvezetőhöz :(

Előzmény: ha5aws (76264)
ha5aws Creative Commons License 2016.09.04 0 0 76264

Szia!

Sajnos az ajtó átvezetés nem csatlakozó csak egy műanyag amin átmennek a vezetékek. Átvinni a vezetéket egy megfelelő fúróval készített furaton keresztül lehet. Én is beszereltem egy ilyen modult, nagyon kellemes a használata. A gumi harang szenvedős sajnos nincs rá jó megoldás. Ha megvan az átvezető furat akkor egy befűző szalaggal be lehet húzni a vezetéket. Belülről a műszerfal alatt a vezeték megfogható, kicsit kényelmetlen de nem kell bontani semmit a burkoló lapokon kívül. Azokat csak patentok tartják könnyen levehető.

Sok sikert! Üdv:   Gábor

Előzmény: lkakas (76256)
artur916 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 76263

Sziasztok Fórumozók!

 

Megbízható szervízt keresek Budapest XI. kerületében a Suzuki Swiftemnek.

Az eddigi szakim sajnos már nem dolgozik, más megbízhatót pedig nem ismerek.

 

Előre is köszönöm a segítséget! 

NOGRP90 Creative Commons License 2016.09.02 0 0 76262

Sziasztok!

 

2012-es újabb suzuki swift-ben merre találom a sebesség jeladót? Sajnos nem működik a kilométerórám. A régebbi változatban a váltó környékén volt úgy tudom. Az ujjaknál már az ABS jeléből számolja? 

 

Köszönöm előre is. 

 

Xlive2 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 76261
Előzmény: zlota (76119)
zársebesség Creative Commons License 2016.08.29 0 0 76260

Köszi szépen. Nem kóstoltam, csak szagoltam, de azért megnyugtattál, hogy ne rohanjak szerelőhöz.

Előzmény: kgaboroo (76259)
kgaboroo Creative Commons License 2016.08.29 0 0 76259

Elméletileg nem csöpöghetne mert ott nincs folyadéktartály vagy ilyesmi. Gyakorlatban elképzelhető, hogy a műanyag dob alá befészkelt valami dög vagy darazsak és esőben vagy kocsimosás után az elázott fészek vagy nagyobb sárlerakódás sokáig csöpög.

 

A hátravezető ablakmosó cső is csak akkor szivároghat ha nyomás alatt van mikor éppen bekapcsolod a mosást.

 

Amire inkább tennék fogadást az a kipufogóból csöpögő kondenzvíz. Jobboldalon van szinte a doblemez mellett és a motor felőli  végében alul van egy kis lyuk ami arra szolgál, hogy a kondenzvíz kicsöpögjön. Ha rövidebb távokon használod akkor a dob belső hő és hangszigetelő vattaszerű anyaga rendesen megszívja magát vízzel. Ha nem tud felforrósodni a dob akkor kiszáradni sem tud, ezért csöpöghet.

 

Ha mégsem onnét csöpög akkor érdemes lenne lepattintanod a műanyag doblemezt és alánézni.  Elméletileg a víz nem tud megállni alatta, ha mégis akkor valami felszívja és ebből csöpög. Megkóstoltad, hogy egyálltalán víz-e?

Előzmény: zársebesség (76257)
pirosalmabumm Creative Commons License 2016.08.29 0 0 76258

Üdvözletem mindenkinek.

 

Van egy 2009-es GS swiftünk, és a balelső ajtót néha nem zárja sem a távirányító (egyik sem), sem a kulcsnélküli cucc gombja. Néha pedig probléma nélkül bezár mindent.

 

Van valakinek ötlete hogy mi lehet a gond?

zársebesség Creative Commons License 2016.08.29 0 0 76257

Szia! Nincs ötleted, hohy mi lehet a gond? A jobb hátsó sérvédó és a műanyag dob mögül állandóan csöpög valami. Szintelen, szagtalan.

Nem sok, de el sem tudom képzelni mi lehet.

Köszi előre is.

Előzmény: kgaboroo (76255)
lkakas Creative Commons License 2016.08.28 0 0 76256

Sziasztok!

 

Van egy 2009-es GLX CD AC Swiftem. Vásároltam egy automata ablakemelő komfortmodult amit szeretnék bekötni. Ajtó zárásra automatán felhúzza az ablakokat.

Ehhez a vezetőoldali ajtóba kellene fix 12V-ot varázsolni. A gond azzal lenne, hogy nem tudom hogy lehet az ajtóátvezető gumin illetve a kasztninál található "csatlakozón" átvinni? Szükséges az ajtó leszerelése? Egyáltalán azon a műanyag csatlakozón át lehetne vinni? A műszerfal megbontása nélkül megoldható?

Eléggé nehezen hozzáférhető az ajtóátvezető belülről...Szét lehet húzni azt a kérdéses fehér csatlakozót? Egyáltalán az egy csatlakozó? A gumiharangot levettem de mire visszaszenvedtem rá vagy 1.5 óra volt úgy hogy az ajtót nem vettem le...

kgaboroo Creative Commons License 2016.08.26 0 0 76255

Kicsit magasra áraztad be. Az új gumi ára 12 ezer, használtan jó a fele. A Swift felnik feketék gyárilag és használtan max 5 ezer darabja, de ekkor már karcmentesnek kell lennie.

40-45 ezer talán a szett, akkor lehet nem marad a nyakadon.

Előzmény: legos (76254)
legos Creative Commons License 2016.08.26 0 0 76254

Sziasztok!

 

Suzuki Splash-ünk nagyobbra cserélése miatt feleslegessé vált egy teljes, 14" acélfelnire szerelt téligumi garnitúra (4db).

A gumik jó állapotú Barum Polaris3 165/70 R14 (DOT3914) gumik, 6mm profilmélységgel (2 enyhe telet futottak, vásárlás: 2014. nov.).

A felnik acélszürke színű, eredeti Suzuki felnik (SGP, vásárlás: 2011. okt., méret 14” 5x14, 4x100, KF54, ET 45), jó állapotban.

Alkuképes irányár: 70.000 Ft.

 

Várom a kedves érdeklődéseket.

Üdv:

Legos

zársebesség Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76253

Köszi. Hát tényleg felkészült. Aki nekem cserélte nem értette, én mondtam, hogy majd "megtanítom" nyudodjon meg. Neki Ignise van, azt mondta, hogy annál ez nem fordul elő.

 

Előzmény: nézek (76252)
nézek Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76252

A boltos már profin felkészült aksicseréből...minden kocsin az ahhoz illő megoldással szünetmentesen cseréli az akkumulátort...ha lehet, akkor a tulaj előtt..

 

amióta így cserél aksit, még nem anyázott senki.

 

én, ha barkács módon is, de párhuzamosan kötöttem egy pótaksival a hálózatot, és gyönyörűen lehet cserélni. A profik szivargyújtón keresztül is tudják táplálni a hálózatot...(asszem)

 

a 11 év alatt még nem állítódott el semmi.

Előzmény: zársebesség (76247)
zársebesség Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76251

Köszi :)

 

 

Előzmény: kgaboroo (76250)
kgaboroo Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76250

A téli időszakban nem baj ha éjszakára ráakasztassz egy csepptöltőt hetente egyszer. Ezzel jól meg lehet hosszabbítani az aksi élettartamát.

Előzmény: zársebesség (76249)
zársebesség Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76249

Köszi. Tudom, hogy csak alapjáratot kell tanitani, csak ezt a párhuzamba kötést nem ismertem. Remélem az új aksi sokáig fog tartani, a rövid utak ellenére is.

 

Előzmény: kgaboroo (76248)
kgaboroo Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76248

Egy másik aksit párhuzamba kötsz az aksisarukra. Ha nincs másik aksid akkor jó 3 db 4.5 voltos elem sorba kötve. A lényeg, hogy az áramkör megmaradjon.

De a Swiftnél az áramkimaradás nem okoz problémát, max az alapjáratot kell tanítani. Komolyabb kocsiknál előfordul, hogy egy helytelen aksilevétel után lehet szervízbe huzatni a kocsit.

Előzmény: zársebesség (76247)
zársebesség Creative Commons License 2016.08.25 0 0 76247

  ( szünetmentesen, tehát nem törlődött semmi) 

 

Ezt hogy csinálja? Nekem is most volt a második aksi csere, és mind a kétszer újra kellett tanítani.

Előzmény: nézek (76245)
volt alotos Creative Commons License 2016.08.24 0 0 76246

Nekem 45Ah-s Bannarem van április óta. Nálam is az volt,hogy átmentem Szegedre,ott még semmi baj nem volt vele. Ez után otthon lementem a tacskóba ahol kb. egy órát voltam. El akartam indítani / illetve először is belejutni/de az már nem ment mert mindent letiltott.Szó szerint még belső világítás sem volt.  Pedig semmi nem maradt rajta.Telefon a kollégának,bikázás és pöcre indult. Szóval így tud meghalni egy akksi.

Előzmény: Talanu (76243)
nézek Creative Commons License 2016.08.24 0 0 76245

Felelősséggel senki nem fog tippet adni...embere, és pénztárcája válogatja...no meg a sok baráti tanács..

 

mint írtam, az akkumulátoros tanácsára nem a gyári méretet, teljesítményt tettem bele, hanem Exide Excell EB 500/50Ah, 450 A  undítóramú jobbos aksit..  15ezerért be is szerelte az eldó   ( szünetmentesen, tehát nem törlődött semmi) 

atomerős...

 

Hogy mit bír?  Tíz év múlva megmondom.

Előzmény: Talanu (76243)
FOMA Creative Commons License 2016.08.24 0 0 76244

Kizárt. Több ismerősömnek is van 2005-ös évjáratú, nincs ilyen tapasztalat. A mieink között három hónap a különbség, az egyikben van kb. 163.000 km, a második akksi van benne, a másikban van kb. 40.000, a negyedik akkumulátort fogyasztja éppen, ami nem csoda, tekintve, hogy az autó a kevés kilométere mellett alig-alig modul ki a városból.

Előzmény: Talanu (76237)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!