Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

apeeng Creative Commons License 20 órája 0 0 77366

a kezelési kézikönyvben pontos leírás van ábrával.

Előzmény: leonlove (77364)
balakaa Creative Commons License 23 órája 0 2 77365

Nem áll meg magától. Van az üléseken egy kis szalag, egy műanyag kampóval a végén. (nem a piros végű, azzal felnyitod) Azt kell az első fejtámasz szárára pattintani és az fogja meg.

Előzmény: leonlove (77364)
leonlove Creative Commons License 23 órája 0 0 77364

A hátsó ülések teljesen felhajtogatott állapotban meg kéne álljanak,vagy a csomag majd kitámasztja😃?

FOMA Creative Commons License 28 órája 0 0 77363

Köszi, ez nem is tűnik rossznak, Bluetooth-n keresztül lenne az igazi, azon mehetnek a netes rádióm.

 

Van ezzel valakinek tapasztalata?

 

http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=83&termek=42885

 

Előzmény: zlota (77360)
zlota Creative Commons License 28 órája 0 0 77362

Nekem ilyen bajom nem volt vele. A leggagyibbat használom.

Jel még soha nem ment el. Este megnézem a "tipusát" de tényleg a legolcsóbb volt.Azért is vettem meg, mert gondoltam kipróbálom. Azóta is azt használom.... persze nem profi dolog, amit a honlapon láttam - amit linkeltem biztosan jobb és megbízhatóbb is. Még bevállalható a 10-15e forint is ha megy azzal a CD váltóval és lehet keresni/válogatni a számok közül.

Előzmény: FOMA (77361)
FOMA Creative Commons License 28 órája 0 0 77361

Transmittert próbáltam már, többfélét is, drágábbat is. Valamiért egyik sem jött be, a legjobban még talán egy ősi GPS transmittere szólt. Valami oknál fogva nagyon gyengén veszi a gyári antennával a fedélzeti rádió a jelet.

 

Tudsz ajánlani esetleg egy bevált típust?

Előzmény: zlota (77359)
zlota Creative Commons License 29 órája 0 0 77360

Esetleg ezek közül vmi.Ahogy látom van CD tár helyére cucc, az elvileg kormányról menne:

http://www.autohifi-city.hu/?oldal=14&q=suzuki%20swift%20mp3%20r%E1di%F3

Előzmény: zlota (77359)
zlota Creative Commons License 29 órája 0 0 77359

Ez engem is érdekelne!

Hirtelen/vagy addig is:

1500ft ért MP3 fm transzmitter?

Mondjuk az nem kormányról megy, viszont ha elindítod az utazás elején kb Amerikáig mehetsz egy 32GB-os pennel. A többit pl hang meg tudod továbbra is kormányról nyomni. Nem romlik a komfort érzeted, csak ha számot szeretnél váltani.

Előzmény: FOMA (77357)
musztika Creative Commons License 29 órája 0 0 77358

visszavittem a Suzukiba, a szervizvezető szétszedte a bal első féket, kb. egy fél órát babrált vele...

 

mindketten kipróbáltuk, most nem kattog...

 

elmondása szerint valami pálcák, vagy mi a tököm voltak a ludasak a fékbetétnél...

 

nem igazán értettem, amit mond, szerintem csak maszlagolt valamit nekem...

 

viszont új jelenségként ahogy fékezek, a pedál egyre jobban "esik" be finoman...

 

fog egyből a fék, csak szerintem aránytalanul jobban megy be a fékpedál, mint ahogy fékezek...

 

felengedve, majd újra rálépve már bekeményedik, tehát akkor már úgy mozog a pedálútján, ahogy korábban, tehát normálisan...

 

a fékfolyadék tartály tele van, nem lehet, hogy levegős a rendszer???

 

annyira azért nem bontotta meg, figyeltem...

 

mondjuk vasalta rendesen a szétszedés után, még álló helyzetben is többször padlóig taposta...

 

erre mondjuk korábban azt mondták nekem mások, hogy ilyet nem szabad...

 

 

 

 

Előzmény: kacsaXD (77355)
FOMA Creative Commons License 29 órája 0 0 77357

Mivel állandóan nyavalygok az mp3 hiánya miatt hosszabb utakon, ezért az asszony könnyelműen azt ígérte, hogy áldoz rá pár tízezret, csak kussoljak a következő utazás előtt.

 

Aki alakított már át 2005-ös évjáratú CD-s rádiót, mit tud javasolni? Volt már róla szó pár éve, de nem találom a hozzászólások között, hogy milyen típusú fejegységgel lehet kiváltani a régit, úgy hogy lehetőleg megmaradjon a kormányról történő kezelés. Nem kell HI-FI minőség, nálam csak háttérnek kell a zene.

kacsaXD Creative Commons License 1 napja 0 0 77356

Ahogy már írták, tedd rázópadra a futóművet. 

Előzmény: musztika (77354)
kacsaXD Creative Commons License 1 napja 0 0 77355

Valami ABS hiba nem lehet???

Előzmény: musztika (77351)
musztika Creative Commons License 1 napja 0 0 77354

Szia!

 

 

Na most az a poén, hogy hidegen reggel nem csinálja, este melegen viszont iszonyatos volt.

 

Épp vittem volna saját szerelőhöz, majd a Suzukiba.

 

A tisztítást megcsinálta a saját szerelőm, de visszajött a rázás és a kattogás is anno.

 

Azt megfigyeltem, hogy tolatva egyáltalán nem csinálja, csak előremenetben, de ahhoz elég pár métert gurulni. Már mint a kattogást...

 

Tisztítás semmi nem volt a tárcsák felhelyezése előtt!! ( márkaszerviz... )

 

Gumik jók, én tetettem fel azokat. Nincsenek javítva.

 

Futómű jó, legutóbb is rákérdeztem a tárcsacserekor. Remélem nem csak blöff volt. Már a feleségem mondogatta, hogy véletlenül nem a futóműben lehet valami rossz.

 

Viszont az a két csere közt is nézettem, hibátlan minden. Állítólag...

 

Este már felhívtam az előző tulajt is. Állítása szerint nála nem volt semmilyen jelenség.

 

Most van 113000 km az autóban, ez tuti a korábbi vizsgák adatai alapján, első tulajos volt.

 

 

Megnézem a nyerget....

 

Basszus kb. 5 szerelő látta eddig...

Előzmény: kgaboroo (77353)
kgaboroo Creative Commons License 1 napja 0 0 77353

Az új tárcsa és új betét nem kattog akkor sem ha a betét kissebb a féknyereg befogadó méretéhez képest. Fékezéskor olyan erő hat a betéten keresztül a féknyeregre, hogy ott kottyanás nem lehet. Ha előre való fékezés után közvetlenúl tolatsz és fékezel akkor lehet hallani koppanó hangot azért mert a szűkebb betét el tud mozdulni hátrafelé.

 

Ha rázza a kormányt az új tárcsa fékezéskor akkor vagy a tárcsában van ütés vagy a tárcsa illesztőfelülete alatt valami kosz vagy sorja vagy rozsdamaradék van. Elég egyetlen tized vastagságú szennyeződés és a tárcsa ütni fog. A rázás jöhet ezen okból. 

 

A kopogás pedig a féknyereg csúcsó csapjainak és ágyazásának köszönhető. Egy 2006-os Swiftben már eléggé ki lehetnek kopva. Ha ráz a tárcsa fékezéskor akkor bemozgatja a féknyerget is. A féknyereg pegig kopog az úszó ágyazású csapokon.

 

Tekerd ki a kormányt teljesen balra. Ezután nyúlj be és fogd meg a féknyerget, mozgasd meg. Ha érzed, hogy kotyog akkor minden bizonnyal ki van kopva a 2 db csap és annak furata.

 

Ettől függetlenül érdemes lenne a futóművet is rázópadra tenni mert fékezéskor a lengőkar is erősen mozdul hátra, főleg ha a szilentek is szarok.

 

Arra viszont komolyan figyelni kell féktárcsa felszereléskor, hogy az illesztő felület teljesen tisztára legyen drótkefézve és a tárcsát is többször körbe kell forgatni miután felrakod a helyére. Teljesen fel kell feküdnie, nem lehet egy kicsi billenés sem. Ha van akkor meg kell keresni az okát, hogy miért nem fekszik fel egyenletesen. 

 

Fontos, hogy a gumi is hibátlan körkörös futású legyen. Nem lehet pl belül foltozva egy defekt miatt, mert ez fékezéskor ütemesen érezhető az első keréken.

Előzmény: musztika (77351)
bognart Creative Commons License 1 napja 0 0 77352

Köszönöm ! Megpróbálom..

Előzmény: kgaboroo (77348)
musztika Creative Commons License 1 napja 0 0 77351

Hozzáértők segítségét kérném!

 

Márciusban vettünk egy 2006-os 1.3 GS Swift-et egy márkakereskedésben. Azóta szavatosság keretein belül, legutóbb kb. másfél hete már a második új első féktárcsát és betétet kapta. 

 

A poén az, hogy a legutóbbi csere óta megtett kb. 200 km után a bal első fék enyhe fékezésnél ezerszer jobban kattog, mint valaha. Egyszerűen félelmetes, ráadásul a feleségem jár vele. Reggel még kutya baja sem volt!

 

Korábban a kormányt is rázta fékezéskor, ezért cserélték ki 2X is a vásárlás helyén. Kimérték géppel, 16% volt az eltérés a 2 oldal közt legutóbb. A szerviz szerint ezért egyértelműen új fék kellett...

 

De akkor meg mi a fa......m kattog újra?????????

 

Gondolkodom a gép felgyújtásán, majd pedig a márkaszervizén is..........

 

Este beállítottam egy idegen szerelőhöz, akivel csak telón tudtam beszélni. Elmesélve a jelenséget, szerinte az új betét kisebb valamivel, mint a nyeregben lévő hely, ezért enyhe fékezéskor rázza a tárcsa, ez kattog. Hasonlót már más szerelő is mondott az első tárcsacsere után, aki rommá szedte az összes féket, amitől kb. 80%-ig megjavult, de újra előjött a jelenség. Ezután cseréltettem le még egyszer, de minek............

 

Mindezek egy márkaszervizben!!!!!!!!!!!!!!!

czoli4 Creative Commons License 1 napja 0 1 77350

Helló!

 

Az új swift-tel kapcsolatban tudok nyilatkozni: az elsők 2,3bar, a hátsó 2,1bar. De a hátsó a terheléstől is függ, hogy hátul is utaznak-e, ha igen akkor több. A vezető oldali ajtóoszlopon nincs meg a matrica? Azon rajta vannak a guminyomás értékek.

 

Üdv:Zoli

Előzmény: leonlove (77349)
leonlove Creative Commons License 2 napja 0 0 77349

A 185/60 r15 télijeimet mennyire fújjam?A nyárig.egy mérettel kissebb,arra 2,3-at mondtak.Illetve ha már erre járok😃: a régi Suzuki 155/...r13-as gumijaiba mennyi megy?Köszönöm a segítséget,mint írtam,ezek a kezdeti apróságok.

kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 77348

A neten rákeresel....neodimium mágnes. Van bolt ahol árulnak belőle mindenféle formájút. Rendelsz egy 6mm átmérőjű rúdmágnest 1-2 cm hosszú elég. Ezt összeragasztod pillanatragasztóval egy pálcára vagy ceruza végére és ezzel simán ki tudod húzni. De szemöldök csipesszel is le lehet nyúlni 5 cm mélyen.

Előzmény: bognart (77347)
bognart Creative Commons License 2 napja 0 0 77347

Sziasztok !

 

Suzuki swift 2005, 1.3 glx.

Tegnap este meg akartam nézni az olajszintet. De a nívópálca fogantyúja a kezemben maradt, míg a nívópálca besüllyed, beleesett. A nívópálca végét (darab műanyag és az abból kiálló pácavéget látom, de olyan mélységben van, hogy nem férek hozzá kúpos fogóval és csipesszel. 

Úgy tippelném, hogy a pálca vége belesüllyedt az olajdeknibe és stabilan áll... 

 

Neten keresgéltem, ott olyasmiket írnak, hogy ez még annyira nem gond, elvileg nem mozdul el és nem okoz gondot..

 

Kérdés, tényleg így van-e, illetve a kiszedése hogyan lenne célszerű. Az én gondolatom az, hozzáteszem nem vagyok szerelő, hogy az olajdeknit kellene levenni és kihúzni, visszatolni a pálcát, és egy kalap alatt a deknibe lerakodott olajsárt kitisztítani...

 

Mit mondtok erre? Hallottatok, csináltatok ilyent? 

 

Köszönöm a segítségeteket !

 

Tamás

-zarko- Creative Commons License 2 napja 0 0 77346

És eltüntette az előzö hozzászólást...ez a nyomorult index

-zarko- Creative Commons License 2 napja 0 0 77345

 vakok közt a félszemü

Előzmény: Pirike62 (77344)
Pirike62 Creative Commons License 3 napja 0 0 77344

Köszönöm!

Előzmény: kacsaXD (77338)
Pirike62 Creative Commons License 3 napja 0 0 77343

Köszi,már meg van beszélve szerelővel,hogy megnézi szerdán,csak hát a kíváncsiság!A Fiat fórumban sokat segítettek,gondoltam egy próbát megér!Sajnálom,nem vettem észre nem jó Suzuki csoportban járok!

Előzmény: -zarko- (77336)
Pirike62 Creative Commons License 3 napja 0 0 77342

Köszönöm a linket és bocsi!

Előzmény: FOMA (77335)
tibi-d Creative Commons License 3 napja 0 0 77341

Gondolom annak a topiknak majd "Japán SWIFT" lesz a címe.

Előzmény: kgaboroo (77340)
kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 77340

Van Swift fórum 2010-től ha valaki még újabb Swifttel rendelkezik. Link 

A legújabbnak még nincs topikja...még kevés fut belőle.

Előzmény: kacsaXD (77339)
kacsaXD Creative Commons License 3 napja 0 0 77339

Ideje lenne a topic címet módosítani, mert megtévesztő. 

Az új típusú swift már japánból jön.

 

Előzmény: FOMA (77335)
kacsaXD Creative Commons License 3 napja 0 0 77338

Valszeg féltengely csukló...

Előzmény: Pirike62 (77334)
-zarko- Creative Commons License 3 napja 0 0 77337

igy csak egy bölcs forumost tudok idézni:

 

"Műszaki hibára gyanakszom"

Előzmény: -zarko- (77336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!