Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
AFUTO egy órája Creative Commons License 71848

majd lefilmezem novemberben:))

Előzmény: nézek (71844)
FOMA másfél órája Creative Commons License 71847

Lehet, hogy ez az első, amin cserélni kell.:-)

Előzmény: nézek (71844)
Matthisa1.3 másfél órája Creative Commons License 71846

Sziasztok!Starfire,Riken gumikról tapasztalat?

kgaboroo két órája Creative Commons License 71845

Egy pici helyesbítés a végén.

 

Ajtókulcsok programozása.

 

1. Minden ajtó be legyen zárva (nem kulccsal) és a kulcs kivéve a gyújtáskapcsolóból.

2. Vezető oldali ajtót kinyitni.

3. Kulcsot bedugni, gyújtást ráadni majd 10 másodpercen belül levenni és kulcsot kihúzni.

4. A kulcs kivétele után 20 másodpercen belül 3-szor megnyomni és elengedni a vezető oldali ajtókapcsolót (ami a belső világítást is működteti).

5. Kulcsot ismét bedugni, gyújtást rá adni és 10 másodpercen belül gyújtást levenni és kulcsot kihúzni.

6. A kulcs nyitás gombját megnyomni.

 

Ennyi a programozás, ezt mindkét kulcsnál az 1-6 pontig végig kell játszani. 

 

Amit te írsz az inkább erre vonatkozik.

 

Ha kicseréli a jeladót vagy a BCM-et (az elosztódoboz

egységben), vagy további jeladóra (jeladókra) van

szükség, programozza be a jeladó kódját (kódokat).

 

1) Győződjön meg arról, hogy az összes ajtó zárva

van, és a gyújtáskulcs ki van húzva a

gyújtáskapcsolóból.

 

2) Nyissa ki a vezetőoldali ajtót.

 

3) Kapcsolja be a gyújtást, majd ezt követően 10

másodpercen belül húzza ki a gyújtáskulcsot a

gyújtáskapcsolóból.

 

4) Miután kihúzta a gyújtáskulcsot a

gyújtáskapcsolóból, 20 másodpercen belül

háromszor nyomja le és oldja ki a vezetőoldali

ajtókapcsolót.

 

5) Kapcsolja be a gyújtást, majd ezt követően 10

másodpercen belül húzza ki a gyújtáskulcsot a

gyújtáskapcsolóból. Az összes ajtó automatikusan

bezáródik, majd kinyílik.

Ezáltal regisztrációs üzemmódba kapcsolt.

 

6) Az 5. lépés végrehajtása után 20 másodpercen belül

nyomja meg a jeladón lévő “nyitó” gombot. Az

összes ajtó automatikusan bezáródik, majd kinyílik.

Ezzel a kód regisztrálása megtörtént.

 

7) Ha további jeladó beprogramozására van szükség,

ismételje meg az 1. lépésben leírt eljárást.

Előzmény: cinyoka (71842)
nézek 3 órája Creative Commons License 71844

Ez a torony...

 

A műszakin barátságosan megjegyezték, hogy a toronycsapágy körül gond lesz, a következő vizsga előtt cserére szorul valamilyen toronygumiizé is,   meg miegymás...mondtak egy nagyobb összeget,  de nem részletezték, látván hogy kezdek fehéredni.....(a mosolyogva közölt százharmincezer nálam légszomjat okozott)

 

Azóta érzem, hogy itt-ott gödrön, buckán mintha klattyanna az eleje fölül...persze az első dolgom az volt, hogy kicserélem...nos nem is látom a tornyokat, műanyag borítás alatt lapulnak. Ez már meghaladja az én képességem, úgyhogy műhelybe szakemberhez...

 

Bezzeg a jutubon... mindenféle autóról van toronycsapágy-csere film,  csak a 2005-ös szwiftről nincs..

 

 

 

 

Előzmény: AFUTO (71841)
ferikiske 3 órája Creative Commons License 71843

Sziasztok! Biztos szakállas kérdés már, de nem tudna valaki egy linket/hozzáférést az új Swift (2007) kezelési útmutatójához. Most vettem, de nics hozzá és sosem volt még Suzukim.. Köszönöm, ha valaki tud segíteni!

cinyoka 7 órája Creative Commons License 71842

no... kinyitod a kicsit nem csukod be az ajtót!!! kulcs berak-gyújtás-kulcs kivesz ajtógomb 3x megnyom, kulcs berak-gyujtás kulcs kivesz (a központi zár bezár és kinyit ezzel jelzi, h prgramozás funkcióba vagy) a távszabályzón  megnyomod a zár gombot és addig lenyomva tartod amíg a központi be ne zár... kb ennyi

Előzmény: tgeeb (71839)
AFUTO 9 órája Creative Commons License 71841

Nyilván nem örültem a dolognak, de ha ennél nagyobb baja nincs 7 évesen, szerintem belefér.

Az kicsit jobban zavar, hogy 2 toronygumi is cserés lesz a szervizen (ha már ott voltam és amúgy is közeledik, mondtam nézzenek körül), bár nem egy nagy tétel, összesen 15000HUF a 2 db. Meg mondott még ember valami műanyag-perselyes összekötőt vagy mit, azokat zsírozni kell.

Ezen kívül a kötelezők, olaj+szűrők, 2 szíj, gyertya esedékes, kb 60-70000HUF lesz így.

Előzmény: nézek (71840)
nézek 10 órája Creative Commons License 71840

Örülök, hogy ilyen frappánsan megoldódott. Azt nem tudom, mi a teendő, hogy ilyen dugulás ne forduljon elő többé, használni kell szükség szerint, aztán meglátod. 

Gondolom néha télen is használod páramentesítésre...akkor sem árt időnként befújni azzal a fertőtlenítő szpréizével.. az anyós lába fölötti ventillátorhoz(a műszerfal alatt)

 

Előzmény: AFUTO (71829)
tgeeb 13 órája Creative Commons License 71839

Már próbáltam ezzel a videos dologgal is!

de leírhatod, hátha valamit elszúrtam!

csak érdekes hogy pótkulccsal sem mükszik a nyitás-zárás mióta a másikba elemet raktam!

Előzmény: cinyoka (71838)
cinyoka 15 órája Creative Commons License 71838

ha nem boldogulsz, írj (akár emil, akár ide) és elmondom a lépéseket.... a videó szerint működő távirányítóval kell kinyitni, de nem szükséges (based in my experience :D) csak simán kulcsos nyitás is elegendő.... azt, hogy mi, hogyan,  és hányszor kell nyomni a videóból kiderül.... sok sikert ;o)

Előzmény: cinyoka (71837)
cinyoka 15 órája Creative Commons License 71837

programozd  fel újra a kulcsokat....

 

itt a process:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Sm-ZzB3-3r4

 

nekem ez működik (2005-ös)

Előzmény: tgeeb (71828)
laci bácsi 23 órája Creative Commons License 71836

Szerintem egy elemcserével nem lehet elkúrni semmit.

Ha nagyon nem boldogulsz, a szakszervízben "összekódolják" kb. 1 rezsi munkaóradíj fejében.

 

Előzmény: tgeeb (71834)
kgaboroo 23 órája Creative Commons License 71835

Nem tudom hol lax, de van  ITT  egy oldal ahol javítják is.

Előzmény: tgeeb (71834)
tgeeb 23 órája Creative Commons License 71834

Hát lehet hogy sokba lesz nekem ez a kulcs mizéria!

Könyvében sem találtam leírást, se neten!

Előzmény: kgaboroo (71833)
kgaboroo 23 órája Creative Commons License 71833

Cseréltem már én is elemet a kulcsban többször, de egyszer sem a kocsiban vagy a közelében. Ennek ellenére sosem volt olyan gond, hogy ne működött volna. Arra kell figyelni, hogy az elemcsere gyorsan megtörténjen.

Előzmény: laci bácsi (71830)
fepeti001 24 órája Creative Commons License 71832

Kedves kollégák, holnap viszem szerelőhöz az autót a P0420-as kóddal, ha hátsó lambdaszondát akarnak cserélni, tudtok javasolni típust, illetve beszerzési forrást? Ár?

tgeeb 24 órája Creative Commons License 71831

igen, pont a konyhában vettem ki belőle! de hogy a pótkulcs se működjön vele az fura, vagy nem?

amúgy aztán cseréltem közvetlen a kocsi mellett is! igaz nem bent az ülésnél!

Előzmény: laci bácsi (71830)
laci bácsi 24 órája Creative Commons License 71830

Gondolom az elemcserét a lakásban végezted a konyhaasztalon az ecsetelt precizitással.

Semmi baj, elemet vedd ki és az autó közvetlen közelében tedd bele, automatikusan egymásra fognak hangolódni, működni fog az egység.

 

Előzmény: tgeeb (71828)
AFUTO 26 órája Creative Commons License 71829

Kb fél liter "víz" távozott egy löket sűrített levegő hatására a csőből, probléma orvosolva. 

Pollenszűrőt is kicserélték, gyalázatos volt nem egészen 1 év után (tehát a gyári ajánlás a 3 éves periódussal minimum optimista), én évente szoktam, és közben alkalmanként ki is fújom kompresszorral, de a szerelő szerint is van, ami átjut rajta. 

 

Ja, pénzt nem kértek, csak a szűrőt fizettem ki, de hát az amúgy is aktuális lett volna pár héten belül.

 

 

 

Előzmény: nézek (71825)
tgeeb 26 órája Creative Commons License 71828

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es típusú Swift! Elemet cseréltem a kulcsban és valamiért nem mükszik most távvezérléssel! A pótkulccsal sem! Ugyanazt a típusú elemet raktam pedig bele, vigyáztam rá nagyon, nehogy letörjek valamit! Szervízkönyvben semmi nincs róla, hogy kéne újra programozni(csak az elemcseréről..)! Remélem nem kell új kulcsot venni!!

Kérlek segítsetek!

Nagyon köszönöm!

velocitus 27 órája Creative Commons License 71827

Én szétszedtem és kitisztítottam!Kb 3 órás munka.

Nem trutyi, hanem pl falevél maradványok vannak ott.

A megoldás és a hiányosság egyben az, hogy nincs egy rendes szűrő az ablaktörlő alatti résnél.Én odaraktam egy fekete szúnyoghálót, és azóta tiszta a rendszer.Nem látszik, filléres megoldás és bombabiztos :)

 

A pollenszűrő is egy vicc!Fél centis rések vannak körbe, nemhogy a pollent, de még a falevelet is beengedi.

Azóta annak a felülete is tiszta.

laci bácsi 1 napja Creative Commons License 71826

Megoldódott a jobb oldali ablakemelő gondom.

Az csak egy dolog hogy magát a tartószerkezetet rögzítő csavarokból 1 db. ki volt esve.

A probléma igazából nem is volt probléma, viszont elég sok munkába telt mire rájöttünk, hogy a bal oldali könyöklőn lévő gombok egyike pont a jobb oldali ablak blokkolását szolgálja.

 

Na ez lett véletlenül benyomva, én se gondoltam rá, kollegám se és (aki olvasta) innen se senki... :)

Szóval minden csavar meghúzva, mechanika beolajozva, bezsírozva, teljes karbantartás megvolt.

 

Viszont tanulság hogy van ilyen gomb is és irtó nagy gáz ha a pl. a nyaralás alatt szopatja le magát az ember ezzel. :)

nézek 1 napja Creative Commons License 71825

A lehető legjobb megoldást választottad.

A lényeg, hogy ismert a probléma, nem a kocsidon fogják megtanulni az első fogásokat.

 

sok szerencsét!

Előzmény: AFUTO (71824)
AFUTO 1 napja Creative Commons License 71824

Már beszéltem velük, délután megyek.

A mondat közepén félbeszakított a munkafelvevő, a probléma ismert elmondása szerint. Pollenszűrőt is cserélni kell elvileg, mondjuk ez amúgy is esedékes lett volna.

Most az udvaron egy kis hősugárzó ketyeg benne langyosra állítva.

Előzmény: nézek (71823)
nézek 1 napja Creative Commons License 71823

igen, az még maradék víz,   és jól tetted, amit tettél.

 

távol álljon tőlem a riadalomkeltés, de ott alaposabb tálcatisztítás is elkél, mert olyan moszatszerű is képződhetett....

 

asszem a sűrített levegő segít(het), a szervíz tökéletesen megoldja.

 

járj szerencsével

Előzmény: AFUTO (71821)
cinyoka 1 napja Creative Commons License 71822

Üdv! Aki  olajcsere előtt áll, most az Auchanba 3990Ft a 4+1l-es TOTAL classic 10W40 tip olaj.

Nem vitaindítónak szántam! Akit érdekel annak esetleg segítség, aki nem tesz bele "ilyen sz@rt" az skippelje!

AFUTO 2 napja Creative Commons License 71821

Helyzetjelentés:

 

ma haladtunk 250 km-t, klíma nélkül (grrr 1), legalacsonyabb hőfokra állított szellőzéssel. Elindulás után csepegés (grrr 2), begyűrtem egy rongyot a műanyagok alá, hazaéréskor kicsit nedves volt, de mintha most nem jönne víz fentről.

 

Lehetett ott még valami maradék nedvesség, ami lejött a kocsi mozgásának hatására?

 

Későn értünk haza, már nem feküdtem alá, de holnap megpróbálok bejutni a szervizbe.

 

Előzmény: nézek (71820)
nézek 2 napja Creative Commons License 71820

sajnos a teljes kiszárítás elég macerás, bár tiszta vízről van szó...

 

bevallom, amikor ilyen előfordult(másik járgánynál) akkor egy füdőszobai kis légkeverős melegítőt tettem a közelbe, persze csak ezer watton, nehogy lángoló autóra ébredjek..

a rásegítés nélküli száradás sajnos hosszadalmas, és bizonytalan, hogy  maradt-e picinyke nedvesség...ami idővel rágni kezdi a padlót.

 

lehet sima hideglevegős szárítás is, az is célravezető, nem kell  az ezer watt sem.

 

éjjel itt nálunk 100% volt a páratartalom...akkor nem szárad semmi..

Előzmény: AFUTO (71819)
AFUTO 2 napja Creative Commons License 71819

Szonyeg nagyjabol szaraz, de a muanyagok meg nedvesek, nem kellett volna mar elparolognia onnan a viznek?

Előzmény: nézek (71818)