Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
vastagpeti Creative Commons License 25 órája 0 0 74507

Sziasztok! 

A régi fajta kettes elejű Swift-hez keresek bal oldali sima fekete tükröt. Ha valakinek volna eladó korrekt áron, az jelezze nekem emailban képpel, árral.

Személyesen Gödöllőn, és környékén tudnám átvenni, vagy postázni kellene!

 

Köszönöm! 

vastagpeti@gmail.com 

süger Creative Commons License 1 napja 0 0 74506

Illyen is megesett velem a jobb elsö kerék,illetve felni.

süger Creative Commons License 1 napja 0 0 74505

Hát nemtom! De meg kell csináltatnom hamarosan. Szeptemberig ki kell hogy bírja. Párosul még első fékszettel,és hátsó fékbetétekkel is. Az anyagdíj ahogy elnéztem minimum 60,+ szerelési költség. Én Sárbogárd on vettem,oda is hordtam,ott tették fel a vonóhorgot,ott tetettem bele az első ködlámpákat, és oda is hordom műszakira. Korrektek,ismernek,és bent lehetek a mühelyben szerelés közben is. Látom,hogy mit tesznek bele. Nem akartam reklámot csinálni,de ez a valóság.

Tavaj cseréltettem szilentgumikat is,utánna autómatikusan vitték kerék összetartási padra. Szakszerűek,gyorsak,és jól képzetteknek tartom őket.:))

Előzmény: zlota (74504)
zlota Creative Commons License 1 napja 0 0 74504

Mennyi lesz a munkadíj és mennyi az anyag?Nekem lassan 200e  km van benne, és lassan érik is a csere... :(

Ha nem kellett volna kínoznom egy lakókocsi rángatással, akkor még a 250e-300e kilométert is kibírta volna sztem.

Előzmény: süger (74503)
süger Creative Commons License 1 napja 0 0 74503

Nem pénz kérdése az egész,hiszen egy 20 assal kerül többe az egész szett, mint csak a tárcsa.

Tök mindegy hogy van e rajta sár,vagy tiszta,ha nem működik az elvárás szerint.:))

 

Előzmény: kgaboroo (74501)
süger Creative Commons License 1 napja 0 0 74502

Tisztelt Uraim!

Köszönöm a véleményeket. Osztottam,szoroztam, és a teljes cserénél maradok. Teljesen mindegy mi milyen állapotban van. 100 van a vasban,és ritkán vontattam is vele. Csónak letétel,felvétel a sójapályán megkínozta a szekeret.:))

kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 74501

Persze ez így van. Ha van miből gazdálkodni akkor lehet teljes felújítás gyári cuccokból. A másik véglet, hogy próbálod minél olcsóbban megúszni a javítást hisz az autón még van 3 év frankos törlesztés. Már így is kifizetted az autód vételárát 3x az elmúlt évek alatt ezért nincs pénzed egy százezres nagyságrendű tételekre.

 

Persze így lehet, hogy az olcsóbb lesz a drágább de akkor perpillanat nem ez foglalkoztat.:-))

Előzmény: nasszer2 (74500)
nasszer2 Creative Commons License 2 napja 0 0 74500

Ezek a számok nem érdekelnek.

Ha kuplung bajom van 1 szer viszem oda a kocsit 1 nap szabit szánok rá és 1 szer akarok munkadíjat fizetni..És akkor nem kell mégegyszer megbontani a verdát,mert rá 2 nappal szarni megyen' a kinyomó is pl.

 

 

Off rönőkban vezérlés cserénél nekünk pl  még nem kellett vizpumpát cserélni. később ráeszméltek zsiberék,hogyhamár autókat alkotunk(2001)  helyett  szarszemétszarhulladékot akkor vizpumpát is kötelező cserélni  Mert bizony a sok bölcs renaultos vásárló jött ám vissza 2 hét mulva,hogy folyik a valami.Technikai előírás lett a vége.Mi mondtuk,de amig a francia főhülyék nem adta ki technikai utasítást, addig semmi érdemben nem változott.

 

 

És nincs az az isten hogy ugyanolyan szíjfeszességet lőjjé' be mint elötte volt.Pedig volt "pengetőnk" is.

 

Jellemző volt a művezetőre a kérdés.Miért nem használják azt a sárvédővédőt ami ki van adva.Hát azért bazmeg,mert ezeknek a sárvédője müanyagból van. az meg nem kekszel a mágnessal.

 

Jó akkor nézzék meg mindig az akkusarukat.Mondá,csakhogy mozogjon a szája.

Előzmény: kgaboroo (74499)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 74499

Van, hogy 50 ezer km után már kuplungtárcsát kell cserélni és van, hogy csak 300 ezer fölött, vezetési stílustól függően. Egy gyári, 50 ezer km-t pörgött nyomólap és csapágy jobb erőállapotban van mint egy utángyártott szett a középárfolyamból. Ezekben az esetekben sokszor jobb megoldás csak tárcsát cserélni.

 

A gyári szett 60 ezer körül van, az utángyártott 20 ezer, ami már újkorában gyengébb mint az 50 ezret futott gyári.

Lemértük már többször is, pl egy 100 ezret futott nyomólap kb 140 kg-nál billent át, a vadiúj utángyártott 110-nél.

 

Nem minőségi a rugóacél, hamar el is fog fáradni és megint lehet bontani szét. Ha megtartod a kocsit akkor érdemes j gyári szettel felújítani. Ha eladásra javíttatod meg akkor jobb ha csak tárcsát cserélsz a régi nyomólaphoz.

Még mindig jobb mintha egy olcsó szettet rakatsz bele és a hírdetésbe odaírod, hogy friss kuplungcserés.

Előzmény: nasszer2 (74498)
nasszer2 Creative Commons License 2 napja 0 0 74498

ha már a váltót leszedik akkor szettbe csere.

 

sose nem értettem ezt a csak tárcsát,vagy kinyomócserét 1 munkadij van

Előzmény: kgaboroo (74497)
kgaboroo Creative Commons License 2 napja 0 0 74497

Ez a kuplung kiszerelése után fog kiderülni, hogy van-e még annyi az eredeti kuplung nyomólapban, kinyomócsapágyban, hogy érdemes-e még meghagyni egy kicsit.

De általánosságban véve cserélni szokás az egészet tárcsástul kompletten.

 

Van, hogy a tárcsa még használható lenne de a nyomólap rugói gyengültek le és ezért csúszik a tárcsa. Olyan is sűrűn van, hogy a nyomólapból kitörik pár rugó és máris gyengül a rászorítási erő.

 

Szal, majd kiszereléskor kiderül. Mindenesetre vegyél egy komplett szettet, aztán visszaviszed ami nem kell.

Előzmény: süger (74496)
süger Creative Commons License 2 napja 0 0 74496

Tisztelt Uraim!

Van egy kis gondom a szekérrel. Eléggé fent fog a kuplungom,és van hogy menetközben ha odalépek,megcsúszik,a fordulat nő,a sebesség marad,majd ha leveszem a lábam egy pillanatra a gázról,észhez tér. Azt tudom,hogy kuplungtárcsát kell cseréltetnem, de az egész szettet cserélni kellene? Tárcsa,kuplungszerkezet,kinyomó csapágy,vagy elég a tárcsa csere?

Előre is köszönöm a válaszotokat.

kgaboroo Creative Commons License 3 napja 0 0 74495

Pedig elég két ember egy otthoni vizsgálathoz. Az asszony rángatja a kormányt te meg végigfogod a gömbfejeket meg a szilenteket. Még nagyon akna sem kell hozzá mert alá lehet nyúlni kívülről is.

Jobb úgy vinni a szerelőhöz, hogy rá tudsz mutatni a hibára, mintsem otthagyni a kocsit, hogy keresse meg. Persze ez a hiba jellegétől függ, de a külső kotyogós hibákat otthon is fel lehet deríteni.

Ha az óvodában volt fémépítős játék vagy legó akkor annyi szerelési tapasztalat már elég.:-))

Előzmény: nasszer2 (74494)
nasszer2 Creative Commons License 3 napja 0 0 74494

Aszondja külső kormányösszekötő jobb/ bal.belső jobb /bal. 4 lehetőség.

Ezek is kotyoghatnak.

 

Lehúzás szaga van a sztorinak.Nem biztos hogy vakbél műtétre kell vinni a gyereket,mert sír.lehet csak ki kéne fújni az orrát.

Előzmény: kgaboroo (74492)
synex Creative Commons License 5 napja 0 0 74493

Kösz szépen,  akkor megpróbálom ott.

Előzmény: kgaboroo (74492)
kgaboroo Creative Commons License 5 napja 0 0 74492

Valószínű, hogy nem a kormánymű kotyog mert az jobbra balra  lógna. Lehet felfüggesztés, gömbfej stb. A 2005 előtti Swiftekkel  Ebben  a topikban nagyobb eséllyel kapsz választ. 

Előzmény: synex (74491)
synex Creative Commons License 5 napja 0 0 74491

Sziasztok!

 

Olyan problémám, van az 1996-os 1.0-ás suzuki swiftemmel, hogy a kormányt kicsit jobbra balra forgatva, hangos kotyogó hangot ad. Autó szerelő ismerősöm szerint valószínüleg kormánymű cserés lesz. Mondta, hogy nem tudja , hogy van e olyan lehetőség ennél a tipusnál, hogy lehet e zsirozni vagy olajozni a kormánymű azt a részét, ahonnan jön ez a hang. Szerinte lehet, hogy száraz az a rész ahonnan jön ez a zaj. És zsirozással, vagy olajozással talán megszünne.  Hozzáértőtől kérdezném, Cserére szorúl e a kormánymű, vagy a megfelelő helyre juttatott zsír v. olaj megszüntetheti a problémát. 

 

Előre is köszönöm a választ. 

csóricica Creative Commons License 5 napja 0 0 74490

Köszönöm a válaszokat!

fodorn Creative Commons License 5 napja 0 0 74489

Sziasztok, bő 7 év után eladó lett a Swiftem, ha valaki épp venni szeretne: http://www.hasznaltauto.hu/9139232

laci bácsi Creative Commons License 5 napja 0 0 74488
Előzmény: csóricica (74486)
volt alotos Creative Commons License 6 napja 0 0 74487

Hogyne volna! Egész pontosan a kesztyű tartó mögött meg is találod.Kicserélni sem művészet,nem kell hozzá semmi szerszám,csak a kezed.Én így szoktam kidobni.

1 kesztyű tartóból kipakolsz

2 A kesztyű tartó két oldalát összenyomod kézzel miközben magad felé húzod az egészet.Mikor mind két oldal kiakadt a tartó az öledbe fordul

3 Ha ezzel megvagy akkor beljebb látni fogsz egy kis téglalap alakú fedelet,na ezt kell levenned, emögött van a szűrő

4 A szűrőt kihúzod és csodálkozol hogy mi van benne

5Új szűrő vissza / nyíllal,vagy Top felirattal felfelé/ és mindent fordított sorrendben vissza.Nem sok idő kicserélni max. 2-3 perc.

Előzmény: csóricica (74486)
csóricica Creative Commons License 6 napja 0 0 74486

Üdv! Van a swiftben olyasmi, hogy szellőzőrendszer pollenszűrője,és ha van hol és hogyan lehet cserélni? Egyre satnyábbnak érzem a ventilátor teljesítményét. 

batyja Creative Commons License 2015.07.13 0 0 74485

Sziasztok! 

1.5 swifthez lenne szükségem ABS kockára. Nincs valakinek véletlen elfekvőben bontott működőképes?

kgaboroo Creative Commons License 2015.07.11 0 0 74484

Nem lehet, hogy a fogyasztásmérő a pillanatnyi fogyasztáson áll és ezért mutat változó értékeket?  

 

Az, hogy nem lehet indítani az, hogy értendő? Nem pörög az öníndító, vagy pörög de nem ugrik ki a bendix vagy csak gyenge az aksi?

Előzmény: mrsaxoobeath (74481)
nasszer2 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 74483

Mit kell váltogatni? sebességet egy álló autón?Azért merült le?

 

Kell egy új akku és kész

Előzmény: mrsaxoobeath (74481)
nasszer2 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 74482

14.4 amit tudnia kéne a tanköny szerint.

Én fesz szabályzóra tippelnék.aztán lehet műszaki hiba is innen csak tipp

Előzmény: mrsaxoobeath (74481)
mrsaxoobeath Creative Commons License 2015.07.11 0 0 74481

Sziasztok!

Nos nem is olyan kicsi ez az aggodalom az aksi történettel.

Természetesen rendben indult, majd az út alatt tapasztaltuk,hogy a fogyasztás mérő a 0,0-12l-ig össze-vissza mért.

Viszont most egy olyan probléma lépett fel, hogy nem lehetett indítani, mire azt a választ kaptuk,hogy váltogatni kell a sebességet mert az önindító nem kapja el (ez lehetséges???). Számomra ez furcsa kissé!

Tud valaki abban segíteni, hol van Budapesten megbízható hiba kiolvasás és szerviz?

 

Köszi

Gaben

alz0101 Creative Commons License 2015.07.10 0 0 74480

Köszi.

Előzmény: kgaboroo (74479)
kgaboroo Creative Commons License 2015.07.09 0 0 74479

Küszöb patent.  LINK 

Előzmény: kgaboroo (74478)
kgaboroo Creative Commons License 2015.07.09 0 0 74478

Én még nem hallottam róla, hogy típushiba lenne. Ha odavered az alját valamihez akkor általában lejön valami. 

Egyébként patentok fogják a küszöbvédőt.

Előzmény: alz0101 (74477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!