Érdeklődni szeretnék. Suzuki Swift 2005 1,3 benzines GLX-hez milyen gyújtó gyertyát érdemes venni? Még a gyári van benne és elvileg már indokolt lenne a csere. Tudtok ajánlani bevált márkát és pontosan milyen kell ebbe? Nem is a legolcsóbbat és nem is legdrágább érdekene. Szóval várom a tapasztalatokat, mert nagyon nem értek ehhez :D
Úgy 15,és 30 ezer környéke, kérdés a kulcsos mennyire pénzéhes. Tudom mert még a régi Altóhoz másoltattam én is és drága volt az is nagyon. Igaz az az autó már csak néhai.Totálkárosra tört.
Azt hiszem behal az indító kulcs. Akad a gyújtáskapcsolóban. Tartalék kulccsal nem csinálja ezt. Maszek kulcsos tud indító kulcsot másolni úgy,hogy az immo chipet is átülteti a régiből az újba? Ha igen, kb mennyibe fáj egy ilyen másolás?
ilyen GE sportlightot használtam rélgebben én is.. elég sokat kibirt. 3 évet biztosan. egy hátránya van, esős időben nem annyira jó a fehér fénye miatt.
legközelebb a megalightot javasolnám mert annak sárgás a fénye, esős időben jobban látsz vele :)
2 hónapig nem használtam az autót és amikor indulni akartam meg sem nyikkant. Gondoltam meghalt az aksi (3-4 éves lehetett), töltöttem egy éjszaka és bár adott életjelet, de nem tudtam elindulni vele. Gyújtás volt, de csak kattogott indítózás közben. Vettem új aksit azzal pöccre indult. Megnyugodtam hogy minden OK. Ma reggel indulnék, de ugyan az meg sem nyikkan. Már ideges lettem. Újra feltöltöttel és el tudtam indulni vele. Most már figyeltem leállás után egy darabig. Leáll mindent lekapcs 5 perc után meguntam és elindultam a lakásba, de még visszanéztem és akkor látom hogy égnek a fényszórók. Felkapcsolta a világítást magától? Mi a franc csinálhatja ezt? A típusa SUZUKI SWIFT II. 1.3 GLX CD/AC 2006-os. Esetleg szakértők találkoztak már ilyennel?
ja azt mondták a szervizben hogy lassan cseres a fék is ezert a csúszkák kilógnak nagyon vagy vmi ilyesmi es az is kopoghat.. de tárcsa es félbetet csere utan oke lesz.
stabilizator kopogas az milyen? Kisebb úthibákon kopog lassabb temponal? Vagy az mindig?
Érdeklődni szeretnék, van-e valakinek tapasztalata a sárbogárdi, a csopaki, a tamási, a veszprémi Pászti vagy valamelyik székesfehérvári Suzuki szervizzel kapcsolatban. Még nem tudtam eldönteni, hova fogom vinni az új autómat. Köszönöm!
A féknyereg kopog a csúszó stifteken. Lehet hozzá kapni felújító szettet. Vagy az úszóágyazását megkenni a legsűrűbb zsírral ami kapható és akkor csendben marad egy darabig.
Kevés a valószínűsége. A stabilizátor pálcák, szilentek, lengőkar szilentek hamarabb adják meg magukat. Biztos nem lengőkar? Meg kéne nézni alaposabban. Nekem 130 ezernél kellett cserélnem őket, a kormánymű tökéletes állapotban volt (2005-ös Swift).
Olajcsere előtt állok a 2007-es Swiftünknél. Milyen olajat tegyek bele? 5w30, 5w40? 79xxxkm-t futott a kocsi. Néztem neten elvileg jó bele mindegyik, sőt még a 10w40-et is írják,hogy jó bele.
Castrol, Shell Hélix, Liqui Molly, Total, stb, melyik gyártmányt preferáljátok?
Az AC hiba okát megtaláltam. Ha nem jár a motor, csak gyújtást adsz, akkor az AC pumpának csak pár másodpercig kell működnie, aztán megáll. Nekem meg nem állt meg gyújtásnál. Itt a relé volt hibás, folyamatosan behúzva maradt. Kicseréltem, jó lett.
A katalizátor hiba valószínű eltömődés lehet. Azt mondják ki kell égetni az autót úgy, hogy előtte öntsek a tankba Cataclean katalizátor tisztítót. Ha ez nem segít, akkor vannak szervizek, akik leszedik a katalizátort, és vegyszerrel kitisztítják.
A jeladó független attól, hogy láncos vagy szíjas egy autó, itt csak azt figyeli, hogy a vezérműtengely hogy forog. Ezt a hibát töröltem, azóta nem jött vissza.