Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jaci76 Creative Commons License 2 órája 0 0 33254

Sziasztok.

 

Köszönöm a váltoval kapcsolatban az olajmenyiséget mert én a beöntő nyilásig öntöttem olajal ami majd 4 liter.

 

wik_406 Creative Commons License 2 órája 0 0 33253

2010-es ph2. 7 ules biztos szamit, plusz uvegteto is nehezit rajta,  valto nem tudom, mit szamit (automata). Dizel miatt is nehezebb sztem, mint a benzinesek.

Vicces, hogy 2 tengelyes utanfutot en mar nem huzhatok, ahhoz C jogsi kell.

Wik

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33252)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 3 órája 0 0 33252

... azt a Q.....   de, akkor az még az elsők közül való 2003  páncélautó???

Az I-es 1340kg, a III rövid 1495, a Grand 1605. Ezek Bezzzinesek.

  Neked még acél burkolatú a kaszni???  Vagy a hátsó ülések dobják meg így???

A III-as ülései másfél x olyan nehezek mint az I-ben volt,

 majd be tojok amikor csereberélem (vagy, öregszem???) ... :-(((

Előzmény: wik_406 (33249)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 3 órája 0 0 33251

... ha van annyira szép mint a kék, CSERÉLJÜK EL!!! ...   :-*

 

Előzmény: espace2015 (33250)
espace2015 Creative Commons License 4 órája 0 0 33250

Urak, 2001es 2.2 dci -kicsit viseltes,de mukodik motorja jo, fontosabb instrukciok, szonyeg nincs, belso rácsok torottek, viszont rozsdamentes motorhaztetoje- mindene elado !

wik_406 Creative Commons License 4 órája 0 0 33249

Necsodalom, hogy nehezebbre emlekszel. 2.0dci grand 2185kg :)

:)

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33248)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 4 órája 0 0 33248

... jut eszembe:  JC5-ös az én váltóm, nem PK6-os.

   Az 5 fokozat elosztása sem igazán a Pireneusokba lett tervezve  :D

   (Nézegettem a Ti váltótokat is a III-as alá, fel is ülne szépen a helyére,

    a csillag és a fogszámok is stimmelnek, viszont a szupport helye nem,

    így a féltengelyek hossza sem. Ha az újabb tengelyek árát nem is nézem,

    visszatart a jobb oldali féltengely nyugvócsapágyazása.

        Az meg, nekem, nem szimpatikus!   ) ... :-))

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33247)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 5 órája 0 0 33247

... köszi Pegec!!!

     Valamiért nehezebbnek tippeltem a IV-est.

   - én sokat járok hegyekben, többnyire félig terhelten (4 felnőtt 2 gyerek - 3F 4Gy)

     az autóm csak 60 kilóval könnyebb, de, a fordulattartomány osztását kivéve,

     nincs gond a hegyen-völgyön, ha egyedül vagyok, akkor meg repül fölfelé is ...  :-)

Előzmény: Pegec (33245)
szaja11 Creative Commons License 9 órája 0 0 33246

Nem öntöttél bele túl sokat, mert akkor a felesleget kinyomja a szuszogón? Nem csavarig kell önteni, hanem összesen 2,3 liter kell bele, ha jól emlékszem. Van (volt) a váltón egy sárga figyelmeztető matrica is, hogy a nézd meg a könyvet, mennyi olajat kíván a váltó!

Előzmény: Jaci76 (33242)
Pegec Creative Commons License 13 órája 0 0 33245

A forgalmiban 1665 kg szerepel saját tömegként. Szerintem is jó motor. Eddig nem éreztem, hogy alul lenne méretezve az ereje, bár hegyvidéken még nem jártam vele, ott gondolom vissza kell majd kapcsolni egyet-kettőt. Nekem inkább a fékek tűnnek gyengének.

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33240)
gulett Creative Commons License 20 órája -1 0 33244

Sziasztok!

Nagyon megköszönném, ha vki tudna nekem segíteni! Még mindig egy 2004-es 3.0cdi espace-el kínlódok...

Hibaolvasóval nem tudok belenézni az agyába, mert nem indult az autó. A bontóból egy másik üzemképes autónak a motortérben lévő összes szenzorját, elektronikáját elhoztam és kicseréltem. Az autó pöccre indult, a hibaolvasóval semmilyen hibát nem észleltem. Leállítottam, majd újra akartam indítani, de nem indult.A műszerfalon a piros lámpa folyamatosan világít. Tud vki segíteni, h ilyenkor mi a teendő? Előre is nagyon szépen köszönök bármilyen javaslatot.

Elég sürgős lenne, külföldön vok és nem igazán tudok így munkába járni.

 

B. János

Toobee Creative Commons License 20 órája 0 0 33243

Kapott felújított generátort a kicsike, meg a Gates hosszbordásom feszítője el volt ferdülve, úgyhogy vettem egy új SKF hosszbordás készletet is, talán az már többet fog bírni, mint 40.000 km. Viszont a szerviz után előjött ez az erős, hideg dízel hang. Ötlet, hogy mitől csinálhatja? Jön, megy, nyomja a hideget szóval az erején nem veszek észre változást, de húgom beleült ma és indítás után rögtön kérdezte, hogy mitől van ilyen csúnya hangja, pedig ő aztán tényleg teljesen laikus autó témában. Verdikt: nem képzelem be, tényleg valami csinálja ezt: Itt találhattok egy videót a jelenségről, 1750-ig szép fokozatosan pörgettem fel, ott tartottam egy kicsit, majd 2000-ről elengedtem a gázt. Remélem, hogy hallani a lényeget.

Jaci76 Creative Commons License 23 órája 0 0 33242

Sziasztok.

 

Szeretnék érdeklődni valaki találkozott e olyan problémával espace IV 2,2 diesel 6-os vátó 130-140km/h temponál olajszivárgás a szellőző csővőn a váltóban új olaj a gyári minösitésü.

 

iszanto Creative Commons License 25 órája 0 0 33241

Köszönöm az infókat Ákos és Pegec. Nem száguldozni kell az autó (a V6-al 9,7 - 10,2-es átlaggal cirkálunk, tehát nem igazán van kitaposva a lelke), csak az öreg Dörmi mellé kellene egy második autó, mert sokszor kellene 1xrre 2 irányba menni és hát megszoktuk az Espace bőséges helykínálatát és nem szívesen mondunk le róla. Előtte 140 lovas benzines Lagunám volt, szintén 2 literes motorral, de az ugye kb 4 mázsával könnyebb, ezért érdeklődtem, h milyen is lehet az Espace ezzel a motorral. Még1x köszi! Ha meglesz a kistesó, rakok fel csoportképet.

Kacsabácsi_RC Creative Commons License 27 órája 0 0 33240

... köszönöm! 

(Jó kis motor ez a 16V) ...    :-)

Előzmény: Ákos-ITK-001 (33239)
Ákos-ITK-001 Creative Commons License 28 órája 0 0 33239

kb 1700 kg...a motor nem gyenge, a kasztni nehéz😀

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33238)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 29 órája 0 0 33238

... Ákos! - Pegec!

   - Mennyit nyom a IV-esetek?? ...  :-)

 

Előzmény: Pegec (33237)
Pegec Creative Commons License 1 napja 0 0 33237

Szia!

Egy 75Lóerős Focus és egy Matiz után egyáltalán nem gyenge a motorja. Persze minden relatív, Te a V6 szemszögéből pont nem így fogod látni. Ha már halad az autó akkor max. egy gyors előzésnél lehetne szerepe a plusz lóerőknek, mert végsebesség tekintetében gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy akár az új átlagtempót mérni tervezett trafikkal is bajba kerülhetsz autópályán. Az álló helyből gyorsulás más tészta, ahhoz nem tudok hozzászólni, mert én úgy vezetek mint a távolsági buszsofőrök, még a "zöldben" elváltok, hogy inkább termelje az üzemanyagot mint fogyassza. Szóval nekem pont jó, de azért étvágya így is van. Ja! És a minőségi benzint is szereti. Februárban vettem. Kereskedés melletti nagy magyar kúton tankoltam is bele 20 litert. A megyéből ki sem értem de már égett a kipufogó rendszer ellenőrzés felirat a kijelzőn. (persze németül) Elszántan jöttem vele nagyfalu irányába lesz, ami lesz, minden méter számít. Aztán egy nagy osztrák kúton töltöttem rá prémium benzint. Akkor még nem de másnap elaludt a szerviz-figyelmeztetés, azóta se láttam. Szóval kis ínyenc francia. Török testvéreink labanc-honban biztos elkényeztették. Valószínű törököké volt mert a rádióban öt telót lehet elmenteni bluetooth kapcsolattal és hát elég beszédesek voltak a nevek. Sajnáltam is kicsit kitörölni mert némelyik kifejezetten tetszett. Egy valamit nem értek, hogy a bánatba lehet kitörni egy darabot a váltó mögötti kis felnyíló tetejű doboz váltó felüli oldalfalából. Nem merek beledobni aprót vagy kulcsot, nehogy kiessen a nemtudomhova.

Visszatérve a motorra nekem teljesen megfelel, bár én kifejezetten ezt is kerestem. Nem volt egyszerű mert általában várni kell, de azért mindig hoznak ilyet is, szóval valószínű elkapkodni sem kell a vételt. Az autókereskedők egyébként azt mondják és igazuk lehet, hogy ha már 30-40e Km-t mész egy évben akkor ilyet ne vegyél, csakis dízelt, 20 ezren belül pedig csak ilyet, pláne több rövid úttal.

Egy hátránya van számomra, hogy ebből szerintem nincs Grand verzió, legalábbis én nem láttam nyomát neki. Jó lett volna még egy kis panoráma tető is, de az meg végképp felejtős. De igazából, amikor vezetem pont egyik sem érdekel, mert vezetni meg jó és tök mindegy hogy üveg van-e felül és még plusz 20centi hátul. Ezek addig voltak fontosak míg meg nem vettük. Bár a plusz rakhely sokszor jól jönne, amikor puposra nyomkodjuk csomagokkal. De van egy örök igazság: úgyis mindig annyit viszel amennyi belefér.

Előzmény: iszanto (33230)
Ákos-ITK-001 Creative Commons License 1 napja 0 0 33236

Nekem teljes mértékben megfelel a teljesítménye. Második autónak használjuk, 2 gyerekkel szóval nem száguldozunk. Nem gyorsuló bajnok de az autópálya tempót bírja. 

Előzmény: iszanto (33230)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2 napja 0 0 33235

... ez ugyanaz a III  amire emléxel közel másfélévről :-)) 

"A kép csak illusztráció"

   "... Harminckettő illegális bevándorlót zsúfolt egy furgonba ..."

   "... egy svájci rendszámú, egyterű járművet akartak ellenőrizni ..."

Szóval, nincs Espace, bár van egyterű

(végül is, adok igazat, mert, más egyterűt én sem ismerek)!!! ...   :-DDD

Előzmény: Go-Q (33234)
Go-Q Creative Commons License 2 napja 0 0 33234
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2 napja 0 0 33233

... nagyon NAGY KÖSZÖNET! szaja11 fórumtársnak!!! ...

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33232)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2 napja 0 0 33232

... SOS Veszprém!!! ...

Előzmény: Kacsabácsi_RC (33231)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2 napja 0 0 33231

... Fórumtársat keresek Veszprémben Aki:
    Miskolcon is van web-shop áruház,

    de nincsen benne egy kbsott 4.000.- HUF-os felfekvést megelőző párna! (50x40)
    Holnap reggel/délelőtt egy pesti buszra fel kellene tenni az ominózus darabot,

    Pesten várják és küldik tovább ide IC-vel !
    Ha van olyan Valaki, Aki tud ebben segíteni holnap délelőtt,
    kérem csörgessen hármat a     teli Nóri 39hetvenkettő25kettő számomon, visszahívom!!! ...
 
        Köszönöm!

iszanto Creative Commons License 2 napja 0 0 33230

Pegec és Ákos!

Érdekelne hogy mi a véleményetek erről a motorról? Azon kívül persze, h imádjátok az autótokat. Jelenleg V6 24v-t hajtok, de az Öreg Dörmi mellé most kinéztem egy fiatalabb kistesót. Turbósat nem szeretnék, dízel egyáltalán nem jöhet szóba és a 3,5 V6-ra jelenleg még nincs elég pénzem. Ezért marad a 2.0 16v. Hogy viselkedik a kis motor az Espace-ban?

omegawatch72 Creative Commons License 3 napja 0 0 33229

Sziasztok! Espace IV. 2007es (2.0DCImotoros ) fütőventillátor motort keresek. 

Ha vki tud kérem szóljon: tothn@freemail.hu vagy 06húsz 578 66 33

Kacsabácsi_RC Creative Commons License 3 napja 0 0 33228

... július 08-án véglegesítem az akkori lista alapján a szállást, kaját  és a belépőket!

   Addig mindenki eldöntheti kit hoz magával, mikor és hol csatlakozik,

    ezt az információt e-mailben kérem, a címem publikus.

  A részvételi díjat mindenki kitudja számolni,

  de, küldök még egy emlékeztetőt is addig,

  az utalási határidő július 11 !!!

  A szállás csak a miénk, van még hely,

 lehet jelentkezni az újonnan regisztráltaknak is! 

- a teljes oldalt bemásoljátok új hozzászólásként, alulra beírjátok magatokat a + személyekkel.

Ez a lista nem végleges, csak tájékoztatójellegű (számomra),

semmilyen kötelezettséggel nem jár ide feliratkozni ...

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=139703298&t=9113834

 

krisztian.fz6!!

   - mások szabit vettek ki még év elején (sőt! Tavalyi év végén),

    s hogy ott lehessenek, autóznak 1000km-eket.

    Ha eljössz, biztosan nem mégy este haza ...   :-DDD

Előzmény: krisztian.fz6 (33224)
Appy66 Creative Commons License 3 napja 0 0 33227

Üdvözlet!

Osztrák srácnak reggelre a marder elragta a fekcsovet a golfon, nem volt ideges!

Mi is néztük mindjárt a kocsikat, hogy nincs-e gáz.

espace2015 Creative Commons License 3 napja 0 0 33226

Urak akit érint, lenne egy ismerosnel egy III as F3R 8 szelepes motor és váltó  ha érdekelne valakit szivesen elmegyek kiprobálom/benne még kocsiban/ 40e. a motor s 40 e. váltó 

Pegec Creative Commons License 3 napja 0 0 33225

Szia, Nekem van egy 2008-as.

Előzmény: iszanto (33220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!