Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Csabakukac79 5 órája Creative Commons License 21488

Hengerfejtömítés csere,vezérműszíj csere,és ha már szétkapom akkor teljes belső tisztítás,szelepektől a szívósorig.

Előzmény: fazeres (21487)
fazeres 6 órája Creative Commons License 21487

Pontosan mit csinálsz vele?

Előzmény: Csabakukac79 (21486)
Csabakukac79 9 órája Creative Commons License 21486

Üdv mindenkinek!

Sikerült átesnem a problémán és leoperáltam a szívósort amihez tőletek kaptam segítséget.

Így utólag azt kell mondjam hogy nem egyszerű.....

Könnyebb lett volna ha nincsenek ledarálva az egr csavarjai és le tudom venni. De így csak egyben jött ki amihez le kellett engedni a motort,még a hátsó-alsó motortartót is ki kellett venni.Jó pár órát rá lehet szánni csak a levételre.

Ha már az ember tudja hol milyen csavarok vannak-amit ugye előre nem látni-akkor már könnyebb.

Lassan de biztosan folytatom a motor feltérképezését és szerelhetőségét.

Az biztos ha kész lesz akkor még 20 évet elmegy.

Ha már itt vagyok megkérdezném hogy az Espace III-nak mi a felni osztóköre?

Illetve hogy a műszerfalba ha nem világit valami,akkor kiégett egy izzó vagy szokott kontakt hibás lenni?

Mégegyszer köszönöm a segítséget,továbbra is olvasom tapasztalt fórumozó társaimat.

Gomezke 18 órája Creative Commons License 21485

"?"

Volt olyan is a családban, csak kinőttük. :)

 

Előzmény: Csili21 (21478)
stig70 20 órája Creative Commons License 21484

Köszi a választ, megnézetem!

Előzmény: MiracleMan (21480)
espace2015 22 órája Creative Commons License 21483

Á tényleg pár apróság van szétnezek garázsban hétvégén mert pár hónapja egyben elvittek mindent csak most gondolkodok vegyek vagy ne vegyek kocsit.....

 

Előzmény: hossszú67 (21477)
totya760 24 órája Creative Commons License 21482

Kiold D-be csak ahogy írtam sípol meg a szerviz felirat és a háromszög megjelenik mindaddig míg vagy 10km/h fölé nem emelkedik a sebesség

Előzmény: Dandy2 (21481)
Dandy2 1 napja Creative Commons License 21481

Nem egészen világos nekem! Gázadásra nem old ki, csak, ha elindulsz! H a"D"-be rakod és elindulsz akkor nem old ki?

Előzmény: totya760 (21476)
MiracleMan 1 napja Creative Commons License 21480

Ha nem a gumi, akkor lehet, hogy a féltengely belső csuklója lesz az. Valószínűleg a jobb oldali.

Előzmény: stig70 (21479)
stig70 1 napja Creative Commons License 21479

Ez a rázkódás csak akkor jelentkezik ha nyomom a gázt, ha gurulok akkor nem, ezért szerintem a kerék kizárva. De nem sokára rakatom fel a téli gumit és akkor kiderül hogy a gumi volt-e a "ludas".

Előzmény: salvequick (21473)
Csili21 1 napja Creative Commons License 21478

Sziasztok! 

Tudom nem ide tartozik,mert nekem nem escapem hanem twingom van,de a twingo klubban 2 napja írtak be utoljára,gondoltam hátha tud nekem valaki segíteni itt is ?? :)

hossszú67 1 napja Creative Commons License 21477

Dobd fel a hármas listát hagy csemegézzünk. :)

Előzmény: espace2015 (21475)
totya760 1 napja Creative Commons License 21476

Üdv

Segitségeteket kérném.

Nemrég vettem egy espace IV-et 3.0 autómataváltóst , gázadáskor nem kapcsol ki a kézifék csak ha elindulok.

Addig viszont kiteszi a kis háromszöget és benne a P ikonját, meg a szerviz feliratot,ja meg sipol is .

Viszont kézzel meg kitudom kapcsolni az egésszet. Jól müködik ez igy??????

Elöre is köszönöm Totya

espace2015 1 napja Creative Commons License 21475

Üdv!

espace2014 vagyok, egy darabig nem voltam itt fórumon /rajtam kívül álló okokból/

Pár megmaradt alkatrészem van espace III-hoz majd felteszem ...

És érdeklődnék érdekelne e valakit egy 2001 évjáratú Renault Espace 3.0 24V motor 200 e. km-rel komplett vezetett szervízkonyves. Kintről hoznám a napokban ha van érdeklődés.....

Irjatok itt vagy

email :  

renaultespace2014@indamail.hu

 

tel:

06302277239

 

PeterX 2 napja Creative Commons License 21474

Hello!

 

Anyagi okokból eladnám az autómat, gyakorlatilag az összes ismert típushibája már kezelve lett.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/espace/renault_espace_2.2_dci_expression_automata-8279014

 

Az összes javítás amióta nálam van dokumentált, Renault szervízben 130e km-ig volt (2011), lekérdezés alapján.

salvequick 2 napja Creative Commons License 21473
Kerekeket centiroztad?
Előzmény: stig70 (21472)
stig70 2 napja Creative Commons License 21472

Sziasztok

 

2004-es Espace 2.2dci 70-80 km/h között elkezd remegni a kocsiszekrény, se alatta se felette nem csinálja valaki találkozott már ezzel a hibával. Mi lehet a baja?

K_L_ 2 napja Creative Commons License 21471

Sziasztok!

 

III-ashoz acélfelnik eladók:

 

2db    6J15   ET42 (az egyiken kb. 4mm-es 195/65 Michelin gumi) és

2db 6,5J15   ET50

 

valamint

 - a csomagtérajtóra a "díszlécet" felfogó patentkészlet, bontatlan csomagolásban

 

A felnik Debrecenben vannak, szerdán (29-én) pesti átadás megoldható!

 

Akit érdekel írjon, biztosan megegyezünk!

vajszi 2 napja Creative Commons License 21470

Szia!

 

2.0 dCi-be javaslom az 5W30 olajat, akkor is, ha nem részecskeszűrős. A megfelelő mennyiség 7 liter. Ha ennyit töltesz bele, akkor a computer is rendben mutatja a mennyiséget és a pálca is közel maximum lesz.

Előzmény: USA-modell (21466)
GARFIELD 2 napja Creative Commons License 21469

Mit filter, vagy ohne filter? 

Előzmény: atipur_ (21465)
Flagstaff 2 napja Creative Commons License 21468

Leginkább szilentek, alsó talpas vagy stabibekötő esetleg toronycsapágy vagy felső gumi rugóbak a rugó nem kopog max eltörik de annak leginkább egyszer van hagja a gátló esetleg kopoghat, de nem az szokott koporogni. Meg kell emelni megrángatni és ha esetleg nem leled a hibát elvinni lengéscsillapító vizsgálatra és tapogatózni. Nekem a durván fél éves Monroe gátlók kézzel cibálva nem adtak ki hibát, de padon megtapogatva iszonyúan kopogott a jobb oldali. kicseréltem azóta síri csend. A vizsgabiztos aki nézte padon nem nagyon találkozott még hasonló hibajelenséggel.

Előzmény: Tatrecska (21467)
Tatrecska 3 napja Creative Commons License 21467

Sziasztok!

Ha csak kicsit is komolyabb úthibára megyek rá, nagyot üt a kasztnin az első futómű. Rugó vagy lengéscsillapító hibára gyanakodjak?

Köszi, B

USA-modell 3 napja Creative Commons License 21466

Na most akkor? Mennyi az annyi? 

Danny: olvastam ezt a cikket a totalcaron, koszi h beszurtad, jol erthetoen leirja. 

De a totalcaron megjelennek neha hulyesegek is. Pl a 4es espace teszt cime is mar eleve. Egyebkent en az Espacet taxizasra fogtam be. Kivancsi vagyok, hogy fogja birni. Eddig kop-kop semmi baj sem volt a termeszetes kopason kivul (fekbeteteket es kormanygombcsuklot csereltem) csak 3 izzo egett ki. Marcius ota enyem a gep. Taxi uzemmodot szeptemberben kezdte.

Előzmény: atipur_ (21465)
atipur_ 3 napja Creative Commons License 21465

Ha szabad egy kis kiigazítást:

2.0dCi 6,6 liter

Előzmény: Dandy2 (21461)
Dandy2 3 napja Creative Commons License 21464

Nem ártasz vele!!!

Előzmény: USA-modell (21458)
Dandy2 3 napja Creative Commons License 21463

Az olaj típusáról!

 

"Érthetőbben: vegyük számba az összes olyan olajat, amellyel rendben van az olajnyomás, és amely magas üzemi hőmérsékleten is képes fenntartani az olajfilmet, majd válasszuk ezek közül a legvékonyabbat. Ugyanis az olaj vastagsága csak addig a pontig előnyös, ameddig feltétlenül kell, a nyomás és az olajfilm fenntartására. Ezen felül inkább hátrány, ugyanis - a viszkozitás növekedésével - lassul az olaj keringése, és ezáltal a hőelvezetés, valamint a motornak nagyobb ellenállással szemben kell dolgoznia, így nagyobb lesz a fogyasztás. A legtöbb olyan motor, ami kenhető egy 40-es viszkozitású olajjal, kenhető 30-assal is, annál is inkább, mivel a 40-es olaj - főleg ha nem szintetikus - úgyis 30-assá nyíródik a motorban pár ezer kilométer alatt. Tehát egy xW-30-as olaj az esetek többségében valamivel jobb választás, mint egy xW-40-es.

Azért a 40-es olajok használói se keseredjenek el, a különbség nem nagy, az átlagautós nem is feltétlenül veszi észre. Olyan magas motorhőmérséklet pedig, ami kifejezetten egy 50-es olaj használatát indokolná, szinte kizárólag versenykörülmények esetén lép fel.

Üdv:

Olajdoki"

Előzmény: USA-modell (21444)
SajtFondue 3 napja Creative Commons License 21462

Valoban piros az antenna jel. Vajon mitol tud igy hipp hopp elromlani??...

Előzmény: Santaj228 (21453)
Dandy2 3 napja Creative Commons License 21461

Átlagos feltöltési mennyiség olajszűrővel.
(tájékoztató jelleggel)
Motor 2.0 T : 5,40 liter
Motor 2.0 dCi : 8,20 liter

 

Ez a kezelési könyvből van!

Előzmény: USA-modell (21458)
peterzsombor 3 napja Creative Commons License 21460

sziasztok!

 

IV-es Espace 1.9dci-hez keresek alsó motortakarót!

Köszönöm!

 

GARFIELD 3 napja Creative Commons License 21459

Ha jól emléxem 7lityi körül... de nem vagyok biztos benne.

Előzmény: USA-modell (21450)