Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Espace4 2.0dci két órája Creative Commons License 21234

Ha rámhallgatsz minél elöbb megszabadulsz tőle. Nekem is sokszor mondták de nem hittem nekik,mert akkor még szerettem ezt az autót. Nagyon sokba került ez nekem. 

Előzmény: effiksz (21233)
effiksz 4 órája Creative Commons License 21233

Köszönöm a tippet! Továbbítottam a mesterembernek', bízunk a legjobbakban :)

Sajnos nekem is sikerült belenyúlnom a 'tutiba' ezzel a 2.2-essel - csak a szívás van vele... :(

Előzmény: Espace4 2.0dci (21228)
SajtFondue 7 órája Creative Commons License 21232

"...manipulálták a futott km-ek számát..."

 

Uristen!! Ilyen van??? :-)))))))))

Előzmény: hossszú67 (21230)
Bácsika-csa 8 órája Creative Commons License 21231

... már kiléptél a másik fórumról mire pm-ben átküldtem a képet   :-)))

   de, magam is úgy gondolom, hogy a napiszámláló pörgése nem a jeladó hibája,

   hiszen, akkor tempódat 450 - 600km/h-nak kellene látnod ...

Előzmény: Tammer (21229)
hossszú67 9 órája Creative Commons License 21230

Egy jeladó van a jobb oldali féltengely kihajtás fölött találod, ha lehúzod a csatlakozót akkor kézzel ki lehet tekerni. Nálad szerintem inkább a műszeregységgel lehet a gond nem a jeladóval, ha rendesen mutatja a sebességet akkor a jeladó tuti jó. Régebben olvastam valamelyik fórumba hasonló esetet ott kiderült hogy, manipulálták a futott km-ek számát és ezért ugrált a km számláló, nem tudom nálad fenn állhat-e ennek a lehetősége?

Előzmény: Tammer (21229)
Tammer 9 órája Creative Commons License 21229

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem,hogy 2.2dt-n hol találom a sebesség jeladót?Gondolom valahol a váltóházon. Egy jeledóról megy a sebességmérő és a km számláló is vagy annak külön van?

 

köszönöm

Espace4 2.0dci 28 órája Creative Commons License 21228

Szia!

Mikor nekem 2.2 dci volt /de soha többet nem lesz/ akkor nekem is volt ilyen hibám és a szívócső nyomás érzékelőt  kellett cserélni.

Előzmény: effiksz (21227)
effiksz 30 órája Creative Commons License 21227

Üdv mindenkinek!

 

Segítséget szeretnék kérni a sokat megélt jelenlévőktöl! :)


Van egy 2003-as Renault Espace IV 2.2 dci motoros autóm (240.000km van óraszerint benne).
Az utóbbi időben teljesítmény vesztést produkál (az EKG jellel megjelenésével együtt) 4. fokozatban 2500-as fordulat felett állandóan (néha nagyobb fordulatnál, néha csak 5-ösben) elmegy az autó minden ereje. Leállít, újraindít és megy, mintha mi sem történt volna (persze megint csak a fent említett korlátokig). Olyan, mintha a computer letiltana valaminek függvényében.
Korábban néhány alkalommal 'játszott' már hasonlót (félperc menet után visszajött az ereje magától), de akkor a légömegmérő házánának/szűrőjének takarítása megoldotta a problémát.

 

Az autó ezt leszámítva pöccre indul, nem füstöl, hangja hibátlan.

 

Olvastam, hogy sokan küszködtek hasonló problémákkal, nem egyedi a jelenség, így kérlek titeket, hogy bombázzatok ötleteitekkel, merre keressem a probléma forrását.
(Üzemanyag(szűrő) nem vizes, légtömegmérő cserélve, EGR szelep rendben, ...)

 

Segítségeteket Köszönöm! :)

Espace4 2.0dci 1 napja Creative Commons License 21226

Ma beszéltem egy szerelővel azt mondta,hogy van valami retesz a hátsókeréknél az fogja.Ő is azt mondta ,hogy először huzzam be a kéziféket és utána rakjam P állásba. 

Előzmény: GARFIELD (21224)
Vraghdash 1 napja Creative Commons License 21225

Üdv

 

Tudnátok segíteni.

 

Most tervezem használt escace vételét 5éve benzines autómata.

 

Van valami olyan mire oda kell figyelni vagy valami extra típushiba vagy akármi említésre méltó?

 

A fogyasztás he lehet kérnem nem írja senki mert nem érdekel. :)

 

köszönöm

GARFIELD 1 napja Creative Commons License 21224

A volvom csinálta ugyanezt (ugyanaz a váltó!), ott zsírozni kellett itt-ott.

 

 

Viszont ha nagyon nagy terhelés volt a keréken, akkor nehéz volt kivenni P-ből.

 

De lehet nálad a mozgás megakadályozó mágnes szorulása is(talán, ez csak tipp)

Előzmény: Espace4 2.0dci (21222)
GARFIELD 1 napja Creative Commons License 21223

A rönyónál vannak súlyossági fokozatok.

 

1. Érzékelt hiba, de nem szól róla, mert nem észlelte többször, stb,

2. Picit komolyabb hiba (EKG jel)

3. Sokkal komolyabb hiba (hibaüzenet, ekg)

4. Álj meg bzdmg, mert baj lesz! (STOP a kijelzőn)

 

Ez nem egy hiba, hanem nagyon sok hibaforrás lehet. Nálad a 3-as szintű van, ami lehet egy nyomásérzékelő hiba is. Clipet rá kell dugni, és az megmondja. Espace 34 kollega meg tudja orvosolni !

Előzmény: b.zsozso (21221)
Espace4 2.0dci 2 napja Creative Commons License 21222

Remélem tényleg csak ez a baj.Köszi mégegyszer.

Előzmény: GARFIELD (21218)
b.zsozso 2 napja Creative Commons License 21221

És annál már találkoztál evvel a hibával? Mert gondolom az alaphiba lehet ugyan az is.

Előzmény: GARFIELD (21220)
GARFIELD 2 napja Creative Commons License 21220

Azt nem ismerem :-(  a 3.0-ban vagyok képzett...

Előzmény: b.zsozso (21219)
b.zsozso 2 napja Creative Commons License 21219

2.2 Dci  

Előzmény: GARFIELD (21217)
GARFIELD 2 napja Creative Commons License 21218

Nem valószínű, hogy komolyabb a baj.   Valami feszül, szorul a mechanikában....

Előzmény: Espace4 2.0dci (21211)
GARFIELD 2 napja Creative Commons License 21217

Motor type? 

Előzmény: b.zsozso (21216)
b.zsozso 2 napja Creative Commons License 21216

Sziasztok!

 

 

Találkozott már valaki evvel a hiba üzenettel: "kraftstoffeinspritzung defekt"  

Amióta a szervizben megcsinálták a vezérlés cseréjét azóta rendszeresen kiírja menet közben, és ilyenkor világít egy kis négyzet is a műszerfalon.

 

Renault Espace IV  2003-as évjáratú

 

 

Espace4 2.0dci 2 napja Creative Commons License 21215

Szia!

Igen,P ben szokom leállitani .Akkor lehet,hogy az a baj.Köszönöm a segitséget,megpróbálom ahogy írtad. Olyan is volt,hogy beálltam a parkolóba nekitolattam a szegélynek és nehezen tudtam csak kivenni R ből.

Előzmény: wik_406 (21212)
Bácsika-csa 2 napja Creative Commons License 21214

... Te bontogatsz?? Csak négyes cuccaid vannak elfekvőben???

Előzmény: espace34 (21213)
espace34 2 napja Creative Commons License 21213

Elvileg van, meg kell néznem.

Előzmény: atipur_ (21209)
wik_406 2 napja Creative Commons License 21212

szia,

 

Szerintem befeszul, mert eloszor P-be teszed, es utana allitod le (es huz be a kezifek).

Neha nekem is ilyen (leejton, emelkedon ugyebar :)

Eloszor kezifek, utana P allas. De az nem kotelezo, N-ben is elindul az auto.

 

Wik

Előzmény: Espace4 2.0dci (21211)
Espace4 2.0dci 2 napja Creative Commons License 21211

Sziasztok!

2.0 dci automata váltó kart néha nehezen tudom kivenni P állásból.Valaki tud segiteni,hogy mi lehet a baj? Attól félek nehogy valami nagyobb baja legyen.

MiracleMan 2 napja Creative Commons License 21210

Köszönöm a kimerítő választ. Boldog kilométereket.

Előzmény: trakyati (21199)
atipur_ 2 napja Creative Commons License 21209

Az nagyon jó! :(

Van ilyened? Legközelebb ha megyek hozzád megtudjuk nézni?

Előzmény: espace34 (21208)
espace34 2 napja Creative Commons License 21208

Letörték az alsó felfogatásait, és ott szívja be a levegőt. Így szívás-zajtompítás nincs, és ezért hangos lesz a beszívott levegő mennyiségétől függően.

Előzmény: atipur_ (21207)
atipur_ 2 napja Creative Commons License 21207

Sziasztok!

 

azzal kapcsolatban van valakinek ötlete, hogy amióta légszűrőt cseréltek, azóta kicsit olyan hangja van az autónak mintha a kipufogó lyukas lenne, + azóta zörög a légszűrőház (össze ér a biztosítékházzal)

 

2.0dCi 130LE

Bácsika-csa 2 napja Creative Commons License 21206

... azt hiszem ez a "kuplungharang alól" meghatározás már kellőképpen leszűkíti a hibalehetőségeket.

A szétszereléséig lehet itt találgatni, s ha még hallanánk is, akkor is csak találgatás marad addig,

amíg nem kézzel fogható! Lehet ez a kettőstömegűtől a szerkezeten és tárcsán a a nyomcsapágyon keresztül a nyelestengely csapágyáig minden ...   :-((

Előzmény: trakyati (21195)
trakyati 2 napja Creative Commons License 21205

A hang a váltó és a motor közül jön tehát kuplunggal kapcsolatos.Azért írtam én is mert valahogy én is mindig oda jutok,hogy komplett csere,mert az úgy az igazán érdemes. Gondoltam van valakinek valami jobb ötlete.Mert azért egy ekkora javítás elég pénzes.

Köszönöm a segítségeteket,és további szép napot kívánok. 

Előzmény: Flagstaff (21204)