Daciából vesszük, BMW-ből hozzuk a legtöbbet

Egyre több új autó fogy, részben a mi adónkból veszik őket. A céges autókból Skoda a legtöbb, megy a használt BMW, Audi és Mercedes is, de az igazán szegények autói is kelendőek. Itt a tavalyi autóeladási- és behozatali toplista. Érdekes trendek és csomó adat.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
t a r k 2 órája Creative Commons License 22550

Nekem is érdekesen indul hidegben (0 fokban és alatta): picit dadogva, gyengécskén kezd el járni az alapjárat, de gázadással javítható, de akkor is mintha gyengébben akarna felpörögni (a gázreakció gyengébb).

Előzmény: fazeres (22549)
fazeres 2 órája Creative Commons License 22549

Hidegen nem dadog gázadásra, ugyan úgy veszi a fordulatot, mint melegen.

Előzmény: t a r k (22547)
fazeres 2 órája Creative Commons License 22548

Néztem a csöveket, de nem levegősök. A furcsa az, hogy ha rövid ideig indítok, izzítás után csak egy pillanatra, akkor eléggé darabosan indul, szóval most úgy szereti, ha tovább indítózom, kb 3 mp-ig. Bár az vicces, hogy vagy 2 hete a hidegben csak az akkut akartam kipróbálni, hogy indít-e egyáltalán, gondoltam, izzítás nélkül gyorsan átforgatom a motort, a kis mocsok ekkor azonnal beindult. Magam se értem, hogyan. Csak éppenhogy megpöcköltem a főtengelyt.

Előzmény: t a r k (22547)
t a r k 3 órája Creative Commons License 22547

Üdv! Épp azt írom, hogy cserélték a motortartó bakot és most már OK! Amikor nekem nehezen, füstölve indult és hidegen dadogott gázadásra, akkor olyan banális hiba volt, hogy a gázolajszűrőre menő cső volt elrepedve és a pumpás cső is szar volt. Nade ennek nyilván más okai is lehetnek és Téged ismerve ezeket tudnád/kiderítetted volna már, vagy nem?

Előzmény: fazeres (22546)
fazeres 3 órája Creative Commons License 22546

Próbáld bezsírozni azt a felső motortartó bakot.  Hátha. Esetleg toronycsapágy? Nekem onnan nyiszog valami.

 

Mostanában viszont nehezen indul az autó, erős kopogással, viszonylag nagy füsttel. Lehet izzítógyertya hiba?

Előzmény: t a r k (22545)
t a r k 3 órája Creative Commons License 22545

Hali Flagstaff (és Fazeres)!

Mindkettőtöket kérdeztelek és persze az egész fórumot, hogy balra kanyarnál mi a fene kopoghat olyan iszonyatosan az autó (III-as) jobb elejében, egész fentről hallva. (Flagstaffnak külön mondanám, hogy Bárány Laciéknál a rázással semmire nem jutottak, így nem volt értelme hozzájuk vinni, csak elszartam vele egy kora reggelemet). Naszóval a balra kanyarban jobboldali-kopogás: felső motortartó bak (amit Fazeres iis írt anno, hogy Ő zsírozta és azzal megszűnt a kopogása)....nekem cserélték...igaz csak Laguna volt, de beleillett.

Az egyenesben újabban előjött jobboldali-kopogás elől, viszont bölcsőszilent cserével oldódott meg.

salvequick 3 órája Creative Commons License 22544
Előzmény: anfanger001 (22541)
MiracleMan 5 órája Creative Commons License 22543

csigabiga007 kedvéért gumibak újratöltve. Szóval két ilyen kellene nekem és valószínűleg neki is.

 

       

Előzmény: csigabiga007 (22512)
anfanger001 6 órája Creative Commons License 22542
Előzmény: Lester75 (22529)
anfanger001 6 órája Creative Commons License 22541

Jó estét! Érdekelne egy nappali fény led-es megoldásban úgy hogy indításkor magától kapcsolódjon fel. Most ezt a xenon csinálja. Van valami megoldás???

goozcsaba 9 órája Creative Commons License 22540

Köszönöm az infót!

Nem az én autóm, nekem csak 8 szelep jutott, de tolmácsolom.

Előzmény: opopos2 (22539)
opopos2 10 órája Creative Commons License 22539

Természetesen nem kell együtt cserélni , csakha lóerő mániás lennél :)

Nem a szelepeknek lesz hangja , hanem a VVT (okos) keréknek , főként alapjáraton és meleg motornál . Ugyanis a VVT elfordulását (szögmódosítást) egy olajjáraton fel kell nyomnia egy "pöcköt" , amit nem tud ha már kezd beállni , és a pöcöktől oda-vissza kattog . De nem a szelepek hangosak , hanem ez adja a hasonló hangot .

Anno én is külön cseréltettem vezérlést(anyag kompletten + m.díj = 97.000 ) és VVTkereket (anyag+mdíj=68.000) . Én a Renault szakszervízben csináltattam (szervíz 5+ -ra regisztrálsz és 25% engedményt kapsz mindenből , és 6 hó gar. minden munkájukra !) .

Előzmény: goozcsaba (22538)
goozcsaba 14 órája Creative Commons License 22538

Szia,

Kérdezném, hogy a 2.0 16V motornál minden vezérlés cserénél cserés a VVT kerék is, vagy csak szükség esetén?

Úgy tudom, akkor van gáz vele, ha már hangja van a szelepeknek.

Az autóban 115.000 km-nél volt vezérlés csere, de nem tudjuk, hogy a kereket cserélték e. 

Most 205.000 km van benne, tehát 10e. múlva ismét vezérléscsere esedékes. Kellhet kereket is cserélni?

Szép hangja van, jól teszi a dolgát.

Kerékkel együtt hol áll meg a teljes vezérlés csere? Bp-n kihez érdemes vinni? (ha tudsz ilyet ajánlani)

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: opopos2 (22530)
Bácsika-csa 18 órája Creative Commons License 22537

... ha mázlid van, akkor csak összefagyott beázástól. Legrosszabb esetben vezérlő csere.

    (nem tudom hol van, lehet hogy valami kis agy jellegű panel)

   Ha érzed a zármotorok kattanását az ajtókban, akkor talán egy takarítással és kenéssel megúszod.

   Próbáld az oszlopok és ajtó közötti csatikat is, óvatosan összébb tolni ...

Előzmény: kispityu001 (22536)
kispityu001 19 órája Creative Commons License 22536

Sziasztok az lenne a gondom, hogy espace III autómban tegnap elkezdett viccelődni a zár. Nem birom bezárni. Először csak a bal hátsót utánna a jobb elsőt sem zárja a központi. Sem távirányítóval sem kulcsal nem birom bezárni. Lenne ötletetek, hogy mit csináljak vele?

espace34 25 órája Creative Commons License 22535

Az ajtózárban. Pontosabban az ajtó záró mechanikában. Nem igazán javítható, egy mikrokapcsoló szokott tönkre menni, ami be van öntve egy műanyagba. Cserés.

Előzmény: buca22 (22533)
Flagstaff 26 órája Creative Commons License 22534

Roviden es tomoren: nem. Menetjelzo fenykent sem a merete sem a fenykibocsajtasa nem eri el az eloirtat. Ha es amennyiben ezt az izzot kulon forgokapcsoloval kell feljapcsolni, helyzetjelzo es nem menetjelzo! Ha helyzetjelzonek hasznalod, szabalyos, amennyiben a LED feher szinu. Vagyis az ut szelen kivilagitatlan helyen parkolasnal. Nem adhat ki feheren kivul mas szinu fenyt, maximum kadmiumsargat, olyat viszont LED nem tud. Nem lehet kek, azert teljesen jogosan megbuntet a gesrodner. Egy idoben felenk nagyon haraptak a kek ledre. Menet kozben ez onmagaban sem feher leddel sem sima izzoval nem megfelelo menetjelzo fenykent. Lehet hogy a rendor nem fog b@sztatni miatta, de attol meg nem megfelelo. Megfelelonek mondhato menetjelzo feny egy par olyan 8-10e-tol indul. Hivatalosan elfogadott, E jeles motyo. 3-4 nagy fenyereju CREE LED van bennuk es altalaban 3-4cm magasak es 14-20 centi szelesek, a fenykibocsajto feluletre vonatkozo eloiras miatt. A kor alaku amit mi is tartunk az pedig kb 10cm atmeroju es 4 CREE LEDes.

Előzmény: szaja11 (22528)
buca22 28 órája Creative Commons License 22533

Sziasztok!

 

IV.-es espace-ban hol van az ajtónyitás érzékelő, mert a vezető oldali ajtót nem érzékeli.

Ha kinyitom belülről nem is oldja fel a központizárat!

 

Köszi!

salvequick 28 órája Creative Commons License 22532

kérdés mi a szabályos. az üveglábas izzó amit kivettem, ha csak azt kapcsoltam fel a teremgarázsban, nem láttam semmit a sötétben és ez sem ég jobban, sőt...

egy biciklilampa erősebb mint ezek a helyzetjelzők, kb arra jók ha a sötétben leállítod az autót akkor látják, hogy ott van valami, ezzel nem zavarok senkit.

országúti fénybe meg refibe biztos nem tennék ilyen csodákat...

Előzmény: szaja11 (22528)
opopos2 29 órája Creative Commons License 22531

Nézd meg itt : www.espaceimport.hu

Ők sok benzinest hoznak be és garral adják , leszervízelten !!

Hátha .....

Előzmény: Lester75 (22529)
opopos2 29 órája Creative Commons License 22530

Tudtommal nem volt turbós , sőt még IV-esekben is volt a régebbi F4R motoros (2.0 16V) .

Nekem ilyen van F4R-es III-masban autómatával . Ha kell simán bírja a folyamatos 180-as tempót is !

120eKm-enkénti vezérléscserénél a VVT vezérlő-kereket is cseréltetni kell , akkor sosem hazuttolja meg a 140LE-t :)

Ez a motor is 8l-t fogyaszt mint a diesel ha normélisan mész vele , persze "kergetőssen" 10 körül áll meg .

Autómatát én most újítattam fel (hidrokuplungot is kompletten , minden cserélve lett) ezt ha korrektül csináltatod garral. sajna 500eFt . Ja és nálam 228eKm-ig bírta ! Ha csíped az autómatát ajánlom , nagyon lágy , de ugyanakkor dinamikus váltó is egyben .

Előzmény: Lester75 (22529)
Lester75 29 órája Creative Commons License 22529

Az egy darab eladó turbós benzines G Scenic üzlet nem jött össze.

Az Espace-nél sem túl nagy a benzines kínálat.Akkor most vagy külföld felé kell nézelődni,ami számomra egy idegen pálya,vagy megbarátkozom a dízellel.

A III.-asban nem volt tubós benzines ugye?

 

szaja11 29 órája Creative Commons License 22528

...és ez szabályos?

Előzmény: salvequick (22524)
termy 30 órája Creative Commons License 22527

Szia 

 

Nekem is ez a defektem a III- as :)

Előzmény: Lester75 (22505)
termy 1 napja Creative Commons License 22526

szia 

 

Kösz a tippet a yutubon nincs róla semmi de meg oldottam  :)))))))))

 

Előzmény: kustora (22491)
espace2015 1 napja Creative Commons License 22525

Üdv IV-es alkatrészeket kiárúsítok ha érdekel valakit - olcsó pénzért:D /2.2 dci 2003 evj volt valamikor:)/

Ugyanitt 2001 es III 2.2 dci 130 nyihahás motor 220.000 km-rel kiprobálható állapotban:D

Elérhetőség nevemre kattintva

salvequick 2 napja Creative Commons License 22524

Csak megtaláltam a led-es égő cseréről a képeket:

itt még sárga a menetfény

 

itt már led-es égővel

 

és a két led égő

 

anfanger001 2 napja Creative Commons License 22523

Szia! Nekem 2004 év végi van és semmi probléma vele. 20 m3-es két tengelyes futót ráncigáltam az alpokon át többször is, mén és nem föttög!!! Az a lényeg hogy ne told ki a szemét. Az új motor talán jobb de volt már ilyen is kínpadon Győrben!

Előzmény: Volki (22522)
Volki 2 napja Creative Commons License 22522

Sziasztok,

 

IV-ben a 3.0dci motorokból 2 fajta van. Van egy 178Le-s és egy 181Le-s. Utóbbi jött ki 2006-ban ha jól tudom. Kérdésem az lenne hogy ez még mindig ugyanolyan problémás darab? Igazából a túlmelegedésre gondolok. Vagy ebben azért már jobban meg lehet bízni?

GARFIELD 2 napja Creative Commons License 22521

Milyen motorja van?

Előzmény: Adriveva (22516)