Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
KZsP Creative Commons License 1,5 órája 0 0 23090

Sziasztok,

 

Egy 2004-es Espace-4 1.9DCI-m van. Pár hónapja a garázsban állás után kis olajfolt van alatta. Szerelő megállapította, hogy az intercoolertől a motorhoz vezető cső motorcsatlakozásánál szivárog az olaj (láttam is), a turbó "felhordja" már az olajat. (a nívópálcán nem észrevehető az olajfogyás pár száz / ezer kilométeren sem) A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e csak azt az adott tömítést kicserélni, vagy azonnali turbófelújítás javasolt? A srác azt mondta, hogy legrosszabb esetben egyszer csak elkezd az autó motorolajjal menni, leállítani sem lehet és a motor is gallyra mehet... Milyen szinten jelenhet meg ott üzemszerűen az olaj? Van valakinek valami tapasztalata ez ügyben? Az autó nem füstöl, semmi rendellenes hangja nincs. 250000 km körül futott, tavaly, amikor vettem vezérműszíj, vízpumpa, olaj, szűrőcserék megvoltak. ELF Evolution 10W40 olajat vettem bele akkor.

 

Köszönöm a válaszokat előre is, üdv, Zsolt

Flagstaff Creative Commons License 10 órája 0 0 23089

Én is hogy nem bug hanem feature. :) Még arra kiváncsi lennék a saját nem BII egységgel szerelt kocsim tudja-e ezt, ha igen leteszem a hajam. :)

Előzmény: bbdaven (23087)
Flagstaff Creative Commons License 10 órája 0 0 23088

Mert mondjuk az öninditód áramfelvétele vagy 150A mig egy érzékelőn folyik 0,01A. Az önnditó is megsinyli (lassan forgat) ha az átmeneti ellenállás de egy érzékelő által mért jelet teljesen haza is vághat. Extrém esetben akár az inditás is meghiúsulhat, a céges Astra motortesthiba miatt gyakorlatilag a behúzótekercset(!!!!!) sem tudta működtetni néha. Ha mégis beröffent, a motoron 0,5V-tal nagyobb fesz volt testen mint az akkun/kasznin. Ez egy 5V-on müködő érzékelő méréstartományának épp az egy tizede, simán mérhet oltári nagy baromságot is főleg hogy a hőérzékelők sokszor nem lineáris jelet adnak ezért 10% feszültségeltérés valójában 30-40% is lehet a vezérlő szerint.

Előzmény: Csabakukac79 (23082)
bbdaven Creative Commons License 11 órája 0 0 23087

Nálam is így van, hogy "ideges" lesz az index, de ha ez így van, akkor megnyugodtam! 😃

Előzmény: Flagstaff (23042)
sz.katica Creative Commons License 12 órája 0 0 23086

Tudnád ezt kicsit részletezni? Csak hogy betudjak kérdezni a szervízvezetőnél :-D

Előzmény: espace34 (23084)
sz.katica Creative Commons License 12 órája 0 0 23085

Teljesen új van benne. Ezzel kezdtük.

Előzmény: gv53vad (23073)
espace34 Creative Commons License 13 órája 0 0 23084

Szia,

 

Szabadkezes, kártya nélküli indításos?( van a kilincsnél egy "ablak"? Az a funkció ha nem tud lemenni "alvó" állapotba, akkor is előfordul ilyen.

Előzmény: sz.katica (23069)
Bácsika-csa Creative Commons License 13 órája 0 0 23083

... talán, mert másak a feszültségek, és azokhoz elégséges az a test állag ...

Előzmény: Csabakukac79 (23082)
Csabakukac79 Creative Commons License 13 órája 0 0 23082

Ennyire érzékeny lenne?Más elektromos alkatrészt miért nem befolyásol?

Előzmény: Bácsika-csa (23081)
Bácsika-csa Creative Commons License 13 órája 0 0 23081

... a lebontás önmagában kevés! Minden egyes sarut szalagot, azok fészkét és csavarjait ...   :- /

Előzmény: Csabakukac79 (23080)
Csabakukac79 Creative Commons License 14 órája 0 0 23080

Igen már beszéltem egyel aki hajlandó házhoz is jönni.Most már csak benne reménykedem.

A test kábelek le voltak bontva,nem lehet bajuk.Kiváncsi leszek mi lesz a gond.

Előzmény: Flagstaff (23078)
Flagstaff Creative Commons License 14 órája 0 0 23079

Az érdekes az, hogy a szerelésiben a Sagem vagy mifittyfene egydobozos izzitásvezérlőhöz is irják hogy van rajta vezérlőkimenet a hideginditó vezérléséhez, de akkor innen a fórumról ez a harmadik dT amin nincs és eddig a cimbi kékje az egyetlen amin van, neki ugyanakkor két dobozos izzitásvezérlője van (BOSCH talán) mig nekem egydobozos.

Jó lenne valami füstösguruval beszélni, de azok sztem a pócvágenn topicokban laknak. :-)

Előzmény: t a r k (23076)
Flagstaff Creative Commons License 14 órája 0 0 23078

Ne szerelővel vadásztassál ampert mert tisztelet a nagyon ritka kivételnek sötétek hozzá mint a vakond belsőzsebe. Vidd el autóvillanyászhoz

Előzmény: Csabakukac79 (23075)
Bácsika-csa Creative Commons License 14 órája 0 0 23077

... pedig, a testhibán kívül, magam sem tudok másra gondolni ...

Előzmény: Csabakukac79 (23075)
t a r k Creative Commons License 14 órája 0 0 23076

Üdv! Most én is néztem ezt a hidegüzemi indítás-elősegítőt vagy mifenét és nekem sincs ott az adagoló hátulján. Van az a kis karocska, amit picit lehet mozdítani, ahogy Te is írtad és akkor valóban emel a fordulaton kicsikét. Most akkor ezt lesufnituningolták róla, vagy van amelyiken van és másokon nincs?

Előzmény: Flagstaff (23062)
Csabakukac79 Creative Commons License 15 órája 0 0 23075

kábelek rendben vannak.,mindent átnéztünk már.

Előzmény: Flagstaff (23074)
Flagstaff Creative Commons License 15 órája 0 0 23074

Testpontok kasznin, motoron megpucolva, rendben vannak? Kövesd le a jeladók kábelezését, azok testpontjai rendben vannak-e. Az üzemanyagszűrőnél is van egy testpont azt is pucoljátok fel,

Előzmény: Csabakukac79 (23072)
gv53vad Creative Commons License 16 órája 0 0 23073

Lehet, hogy hulye a kerdes, de masik akksit nem probaltal?

Előzmény: sz.katica (23069)
Csabakukac79 Creative Commons License 16 órája 0 0 23072

Üdv.

hasznosak voltak a korábbi hozzászólások,de csak egy kicsit vagyok előrébb.Azért most kérdem mert én így vettem az autót és azóta sem találok rá megoldást az autószerelővel egyetembe.

A tünet a következő:A vízhőfog mutató gyújtáson is és indítás után is magasan van csak 3 rublika nincs tele.

Blindre cseréltünk egy vízhőfok gombát,de semmi sem változott.Az olajgomba is rossz lehet mert azt jelzi hogy nincs olajnyomás,holott van.Ha bármely csatlakozót lehúzom szintén ne változik semmi.

Mivel magasan van a hőfok ezért nagy valószínűség szerint ezért nincs izzításom sem.

És innen nem jutok tovább.ha minden hőgombát kicserélek,akkor sem biztos hogy jó lesz.

Előzmény: Bácsika-csa (23061)
Flagstaff Creative Commons License 17 órája 0 0 23071

Egy nyugalmi áramfelvétel mérésével kezdenék, gyanítom a szervíz is így tesz. Abból kiderül mekkora fogyasztó marad bekapcsolva, amin már el lehet indulni hol kereskedjen az ember.

Látatlanba megmondani mi lehet, kb vajákolás kategória. :-)

Előzmény: sz.katica (23069)
Mistral1 Creative Commons License 17 órája 0 0 23070

99%, hogy jó lesz bele. Akkor én is keresek ilyet!!

Előzmény: szaja11 (23068)
sz.katica Creative Commons License 18 órája 0 0 23069

Sziasztok!

 

Segitséget kérnék. Az autóm kb. 2 naponta totàl leszìvja az aksit. Hetek óta pihen egy màrkaszervizben,de nem jönnek rà mitől.... valakinek tipp?jàrt màr így valaki? 2004es 3.0v6 dci.  Köszi

szaja11 Creative Commons License 18 órája 0 0 23068

A tükörlap nem fog eltörni, vagy valami műanyag? Van valami trükk a kivételére? Vagy várjak míg melegebb lesz az idő?

 

Találtam bontóban Lagunába való szenzort (termisztort) képre olyan mint az Espace-é. Jó az nekem?

Előzmény: gv53vad (22972)
wik_406 Creative Commons License 23 órája 0 0 23067

esetleg egy darab vas (~5mm) a szilent ala, es akkor megint nem fog nyoszorogni. :) Ehhez meg talan szet se kell szedni annyira. De nem en mondtam :D

Wik

Előzmény: csokecsaba (23066)
csokecsaba Creative Commons License 23 órája 0 0 23066

Nem biztos, hogy a szilentek cseréje lesz a megoldás. Sajnos én is kicseréltettem, de mikor dolgoztak rajta, akkor más szálon kiderítettem, hogy a hivatalos eljárás szerint együtt cserélendő a stabilizátorral. Sajnos úgy oxidálódik a gumiszilent alatt a rúd, hogy közben csökken az átmérője, így a gumkicsere nem elég, mert nem lehet annyira meghúzni, hogy ne nyöszörögjön. Ekkor már késő volt kicserélték a szilenteket, és láss csodát ugyanúgy nyöszörgött a stabilizátor, mint előtte. Stabilizátor csere 50000+munkadíj! Ez nem vonatkozik az összekötő pálcákra.

Előzmény: erdeszgábor (23063)
Go-Q Creative Commons License 25 órája 0 0 23065

Szia!

Pont ez elött állok! Amióta a kesztyűtartóban van már kevésbé "zuhog" a futómű.. :) D szerintem nem akkora történet a lényege,hogy nem akna hanem csápos emelő.. benne van a 1-2 heti tervben.. aztán én is okosabb leszek..

Előzmény: erdeszgábor (23063)
Go-Q Creative Commons License 25 órája 0 0 23064

Mindkét megoldás felmerült,de honosítási adatbázis,a kpm adatbázis, az eredetvizsgás adatbázis összefügg,látják egymást,de egyiket sem módosíthatod a másik nélkül.. :) A megoldás végtelenül egyszerű volt. De pár nap szervezést igényelt. Renault Hungária Valami állítólag legnagyobb embere által aláírt, lebélyegzett, C.O.C. minősítés és pontos felszereltséglista az autó születésekor. Mikor ez meg volt,lobogtatva vissza a KPM-hez és kiokosítva,hogy ne hagyjam magam,mert olyan tartozék mint a két első lámpa! Itt megint csak azon múlott,hogy felhívtak egy birodami marsal valakit és neki jó kedve volt és azt mondta önköltségen javítsatok ki a szegény 3 gyermekes apukának minden adatbázist... és akkor csak a forgalmit kell fizenie... Új fényképek az autóról,bizonségiövek megrángaása után elkészítették a javított adatlapot. nem kellett a vizsgasoron sem végigvinni.. Ezután az okmányirodás hölgy úgy ítélte meg,hogy ők hibáztak 2 éve és a forgalmit is ingyen legyártották.. Nem is értettem,hogy lehet ilyet...

A végeredmény 2*50km autózás és 260 forint parkolócetli...

Tanulság,ha hagyom a dolgokat ahogy első körben mondják -35e forint a nagy semmiért... és fontos ,hogy a megfelelő pozicióban lévő embereket jókedvükben találjuk.. miféle ország a kis hazánk?!?!?!?! :)

Előzmény: Flagstaff (23051)
erdeszgábor Creative Commons License 27 órája 0 0 23063

Sziasztok!

Renault Espace IV. 2 db első stabilrúd szilenttet tényleg nehéz kicserélni...mert a szerelőm húzza-halassza dolgot...azt mondja 1 nap. Bölcső le, kormánymű le, stb... Ha valaki már csinálta, csináltatta, ossza meg velem.

Köszi!!

Flagstaff Creative Commons License 1 napja 0 0 23062

Kerregés-klakk-klakk nálam is pontosan ugyanúgy ahogy a videon hallani megvan, melegen elmúlik bár minimális sántikálást hallok a járásán akkor is, indulni a legnagyobb hidegben is pöccre indul, fogyasztásával nem vagyok teljesen megelégedve.

Cimbim gépe is könnyen indul, néha egyet-egyet köhint még de aztán sokkal kevésbé kopogósan jár mint a mieink. Neki van hidegüzemi berendezés az adagolón, neked és nekem nincs, a fogyasztási tapasztalataira kiváncsi leszek remélem mielőbb használható értékeket fog produkálni.

Előzmény: fazeres (23059)
Bácsika-csa Creative Commons License 1 napja 0 0 23061

... ahogy lentebb írták! Gyújtáson és indítás után néhány másodpercig olajszint,

   aztán semmiről indul, pár másodperc után elindul fölfelé 1 - 2 rublikát,

   a második rublikán átlépve visszább vesz az automata szivató

   (én eddig el sem indulok vele / elszívok egy cigit :- )) )

   még 5 perc vagy 2km gyöngéd menet 3 rublikával,

   aztán eléri a 4-iket és stabilan abban marad !!!

Folyadékot cseréltél, vagy veszted??  Miért most, tavaszodva kérdezed??? ...

Előzmény: Csabakukac79 (23053)