Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
espace34 5 órája Creative Commons License 21790

Én azért megnézném először a csomagtérajtó vezetékkötegét a gumi átvezetőben. Ami jelenségeket írtál, lehet, hogy nem kap testet. Lehet, hogy csak elszakadt egy vezeték. Az az elektronika szerintem a nyitható ablakosban van csak. De lehet, hogy tévedek.

Előzmény: hazafia (21787)
Sárkány László 7 órája Creative Commons License 21789

Sziasztok.

a heten vettunk egy 2006-os 3.0dci espact.eddig mindenkinek tetszik a csaladbol.egy kerdesem lenne az allofutes az mikent mukodik es hogyan lehet programozni?sajna magyar hasznalatim nincs es amit a neten talaltam az komlikalt.koszonom a valaszokat

shogi74 7 órája Creative Commons License 21788

Sziasztok,

Hol célszerű leengedni a hűtőrendszerből a folyadékot? Szeretném felfogni a folyadékot, ezért nem szeretnék csöveket széthúzni. Biztosan van valami kulturált megoldás.

Előre is köszi

Zoli

hazafia 9 órája Creative Commons License 21787

Update!

 

Közben a tanklevételt megúsztam egyenlőre, a tojásgránát (kézi szivattyú:)) ami ugye a szűrő előtt van, volt tele mocsokkal. Nem volt egyszerű róla levarázsolni a rázsugorodott műanyag csöveket de megoldottam. Azthiszem hamarosan beépítek a tojásgránát elé egy univerzále szűrőt plusszba...

Előzmény: hazafia (21784)
hazafia 9 órája Creative Commons License 21786

Az én 3-asom '99-es, gondolom a korábbi évjáratokban nincs az elektronika összeintegrálva az ablaktörlőmotorral, mivel is elsőkörben amit rendeltem vateráról hátsó ablaktörlőmotort, az egy sima motor volt, rajta egy lengőcsatis intervallum relével de ez nem jó az enyémbe, persze nem vették vissza...

Előzmény: K_L_ (21785)
K_L_ 11 órája Creative Commons License 21785

Szia!

 

Az én III-asom ablaktörlőjében nem volt ilyen elektronika, minden külön-külön működött a hátsó ajtóban.

Nem is igen lehetett volna egyben, mert kétoldalról érkezett bele a vezeték (természetesen felülről a gumi átvezetőkön.

Biztos, hogy a tiedben van ilyen szerkezet?

 

Előzmény: hazafia (21784)
hazafia 16 órája Creative Commons License 21784

Sziasztok.

 

3-as 2.2 DT-nek van szerelőnyílás a tankhoz vagy le kell szednem a tankot?

Valahol dugulás van a rendszerben mert a kézi szivattyút összeszívja papírlap vékonyságúra meg nem is megy rendesen csak dadog.

 

A műszerfallal én is szívok, ha megnyomom a perc beállító gombot, elsötétül minden, de ha leveszem az akkusarut 10 másodpercnél hosszabb időre akkor is, aztán gondol egyet és visszajön minden, van hogy 10 perc múlva de volt már hogy csak 2 nap után. Vettem már hozzá én is egy bontott bsi-t de azzal is ugyanezt csinálja, tehát valószínű hogy a műszerfal áramkörében van valami elszállva!

 

Néhány hete meg elkezdett néha magától menni a hátsó ablaktörlőm, közben a hátsó ajtó központizárja is hol működött hol nem, miután végleg bedöglött az ablaktörlő azóta nincs hátul se központizár se ködlámpa se csomagtér világítás, nosza kikaptam a motort és szomorúan rá kellett jönnöm hogy a hátsó ablaktörlőmotorban van egy elektronika ami vezérli a fentebb felsorolt funkciókat.... Azóta már vettem egy bontottat de az se jó...

Tammer 27 órája Creative Commons License 21783

Szia!

 

Itt a kép a BSI-ről. Valahol UCH-nak nevezik de ez most mind1.

Nem is 100% ,hogy a tiedben van mert nem mindegyikben van.Enyémben minden esetre van és jól meggyaggyant az agya.

Egyébként az anyósülés előtt a biztiknél kell lennie ha van.

Hétfőn reggel fogászat aztán nagyjából itthon környékén leszek. Merről jönnél?

Előzmény: Bácsika-csa (21782)
Bácsika-csa 30 órája Creative Commons License 21782

... B@ssus!!! Azt sem tudom mirő beszélsz
írsz!!!   Hétfőn hogyan érsz rá??? Délelőtt talán eladom az I-est, Tesa a fállalkozó elviszi, aztán, összefuthatnánk ...

Előzmény: Tammer (21781)
Tammer 2 napja Creative Commons License 21781

Szerény véleményem szerint nem az óráddal van a gond. Az óra meghibásodásai más jellegűek általában. Talán emlékszel ,hogy én is szívtam az álló motornál előre fele számláló kilométer számlálóval.Igazából kicsit beleástam magam a témába mert meg akartam oldani a problémát. Az én esetemben a BSI panel volt a ludas és van egy olyan érzésem,hogy nálad is van rá sansz,hogy az vacakol. Van nálam épp fölös BSI egy belepróbálást talán megérne bár azért nem annyira egyszerű a dolog.

Előzmény: Bácsika-csa (21780)
Bácsika-csa 2 napja Creative Commons License 21780

... "A"    

   III-as benzinesben a km/h adat random jelleggel csak 0-át mutatott, hát kaptam fogtam magam,

   vettem egy új jeladót, nem volt drága, de, ahhoz viszont sokba került, hogy továbbra is játsszon velem!

   Nem szedtem még szét ilyen kütyüt. Ráadásul nekem minden nyomtatott áramkör, valami lakótelep

   képe madártávlatból! Javítható ez az izé? Ha igen, mire kell odafigyelnem?

    "B"

   Amióta összeraktam az autót, nem hívhatóak elő a segéd információk, üa hátralék, átlagsebesség  stb.

   Nullázni tudom a napiszámlálót és minden 16-odik nyomásra villan egyet, de, nem vált át másik funkcióra! 

Lehet, hogy nem is sebesség jeladó problémám van, hanem a műszerfalegységem adta meg magát???

  Lehet ezt újra tanítani???

Előzmény: Bácsika-csa (21779)
Bácsika-csa 2 napja Creative Commons License 21779

... csak újabb időhúzás lesz az a FIAT ! :- ))))

    Széles Utat, Gumi Fákat!!!

Előzmény: gedeon tds (21777)
SajtFondue 2 napja Creative Commons License 21778

Semmi gond, nezz be maskor is!! :-)

 

Sok szerencset!!

Előzmény: gedeon tds (21777)
gedeon tds 2 napja Creative Commons License 21777

Szervusztok urak elköszönni ugrottam be. Hosszas informálódás után úgy döntöttem ,hogy Fiat Ulysse-t veszek. Meglehet kövezni de a + és - dolgokat összegezve ennél az autónál döntöttem. Igaz drágább és kevesebb fut ,de valahogy megbízhatóbbnak érzem. Mindenkinek köszönöm a segítséget. Széles utat olcsó benzint , gázolajat.

Tammer 2 napja Creative Commons License 21776

Köszönöm!

Igen valószínű én nyomkodtam el de már sikerült visszaállítani.

Előzmény: fazeres (21775)
fazeres 2 napja Creative Commons License 21775

Nekem is volt ilyen éve-fél éve. Valami gyújtáskulcs-gombnyomásos trükkel lehet visszahozni. Keresd meg a hozzászólásaimat, nem sok van, én is érdeklődtem itt, és megadták a választ. De nem emlékszem pontosan hogy varázsoltam vissza.

Előzmény: Tammer (21774)
Tammer 3 napja Creative Commons License 21774

Sziasztok!

 

Az mitől lehet ,hogy 3as espace-nál eltűnt a vízhőfok kijelzés? Ráadom a gyújtást akkor mutatja rendesen az olajszintet aztán nem átugrik a vízhőfokra hanem eltűnik.

Ha van valakinek ötlete szívesen venném.

 

Köszönöm!

MiracleMan 3 napja Creative Commons License 21773

Manuális.

Előzmény: buca22 (21764)
Bácsika-csa 3 napja Creative Commons License 21772

"üzemanyagfogyasztáskor"= fogyasztás kimérésekor!!!

Előzmény: Bácsika-csa (21771)
Bácsika-csa 3 napja Creative Commons License 21771

... ha elkoszolódik (de mi a franctól???) akkor a cseppfolyósat is a motorba ereszti, vagy a gázt sem szívja be.

  

   Kedvencem a: nem engedem kitankolni, mert felszívja a koszt az aljáról!!

                          -mikor nem a tank aljáról szív??? :- ))))

    Azért nem engedjük   engedem kitankolni, mert az elektromos nem szereti ...

                        (Üzemanyagfogyasztáskor kitankolástól kitankolásig megyek!!! :- ))))  )

Előzmény: Beerky (21770)
Beerky 3 napja Creative Commons License 21770
Hál istennek semmi bajom tudtom szerint! 4hónapja van nálam az autó előtte 1-es lagunaám volt 2.0 16v és abban nem volt, csak azért kérdeztem mert nem tudtam mi az!
Lehet hibája?
Köszönöm a kielégítő választ!
Előzmény: Bácsika-csa (21769)
Bácsika-csa 3 napja Creative Commons License 21769

... Szia! Ezt úgy hívják, hogy kanister!

            Ennek a szerepe, hogy az üzemanyagtartályból

            (akár rázkódásból, akár hőmérsékletből eredendő)

            a benzin gőzét lekösse aktív szénnel.

            A cseppfolyóssá váló molekulák innen vissza csorognak a tankba, a még mindig gáz halmazállapotúakat

            pediglen beszívja a motor, úgy, hogy a motorvezérlő számol ezzel a mennyiséggel is a befecskendezéskor!

            Ezért van a lémennyiségmérőben léghőmérséklet érzékelő is

            (komolyabb motoroknál légnyomásmérővel is kombinálva,

            "tele" tankoláskor a beömlő csövön külön szelep zárja el, mint a boruláskori blokkoló/visszacsapásgátló)!!!

           

            Mi a problémád ezzel az egységgel??? ...

              Üdv!

      Szintén 8V-al!

       Kacsabácsi

Előzmény: Beerky (21765)
HKZafi 3 napja Creative Commons License 21768

Már írtam az automata kézifék kiengedési problémámról. Induláskor csak egy rövidet enged az automata, fog a fék. Ha sárga karral kiengedem, akkor gurul rendesen. Mi szabályozza, hogy a motor mennyi ideig teker vissza?

Dandy2 3 napja Creative Commons License 21767

Én üzemanyag szűrőre gondolok, bár a benzineseket nem nagyon ismerem!

Előzmény: Beerky (21765)
Dandy2 3 napja Creative Commons License 21766

Egyetértek!!! Így kellene mindenkinek csinálni. Miért titok, hogy mit csinálnak az autóddal? De azért szerencsére vannak tisztességes szervizek is. Az előző Espace-mel rengeteg gond volt megkínlódtam mire sikerült rendbe tenni. Én ugyan nem vagyok autószerelő, de szeretem az autókat motorokat. Mint informatikus hardware-es azért van egy kis rálátásom az elektronikára és a logikára. Sokat segítettek itt a fórumon is és mára azt hiszem, sokkal többet tudok az espace-ről mint sok márkaszervizes. Inkább szerszámokra költöttem mint szervizre ezért vettem egy Clip-et szereztem hozzá szoftvert van teljes kapcsolási rajzom, szervizkönyvem. Persze nem lettem autószerelő, de van itt egy autószerelő srác aki megcsinálja amit én kilogikáztam. Így megoldott a szerviz, de sokszor tele a tököm a szereléssel és akkor elmegyek egy szervizbe, hogy rájöjjek, hogy nem szabad! :( Mert megint át akarnak vágni, vagy hülyének néznek! Mint legutóbb is az utastéri ventilátor teljesítmény moduljával! a 28 ezres ajánlat helyett egy 690 Ft-os relé cseréjével sikerült orvosolni a hibát! Na ezért, ha tehetem megpróbálok itt is segíteni mindenkinek! :)

Előzmény: Flagstaff (21763)
Beerky 3 napja Creative Commons License 21765

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! 3 Espace 2.0 8v benzin 1997 évjárat!

A kérdésem az lenne, hogy a motortérben az autóval szemben állva a motortér bal oldalán lévő képen látható fekete doboz érdekelne, hogy mi ez a kocsiban!

3 cső megy rá és nem tudom mire való!

Válaszotokat előre is köszönöm!

 

Laci

buca22 3 napja Creative Commons License 21764

Automata vagy manuális váltós a géped?

Előzmény: MiracleMan (21692)
Flagstaff 3 napja Creative Commons License 21763

Néha én is szervízbe kényszerülök az enyémmel, például nem volt szilentprésem, de ha valahol aszondanák ott a váró lehet helyet foglalni abban a pillanatban mondanám hogy akkor hoci vissza a kulcsot és felejtsük el egymást. A mocim míg garis volt addig szintén szervízbe kellett vinni, ahol kérni se kellett hogy ott lehessek mellette vagy legalább rálássak.

Persze értem én hogy munkavédelmi szempontból esetleg szerszámeltűnésből aggályos a kedves kuncsaft a műhelyben akkor viszont alakítsák úgy ki a műhelyt hogy a váró teliüvegezett legyen és végig ráláss a kocsidra. Pár évig melóztam ilyen "kirakatműhelyben" és így a kényes vevőknek sem volt kifogása a műhelyben tartózkodási tilalom ellen. Mindenesetre gyanítom a Bosch szervíznek ezek után mindenképp jóhírét kelted majd az ismerősök között. :-)

Előzmény: Dandy2 (21762)
Dandy2 3 napja Creative Commons License 21762

Ez egy olyan hely volt! :(

De ma reggel elmentem a közelemben lévő másik helyre és ott természetesen rendesen megvizsgálták, beállították!! :)

Csak az a bajom igazán az előzővel, hogy simán rávernének az autósra egy egész napos munkát, mert nem mindenki ismeri annyira az autóját! Sajnos már én is nagyon sok olyan pénzt fizettem ki ami a szerviz tudatlansága miatti alkatrész csere miatt volt!

Előzmény: Flagstaff (21759)
Flagstaff 3 napja Creative Commons License 21761

Hali!

 

A 3-as 2.2dT-vel konkrétan nem ért szót a bluetooth-os kiolvasó. Más motorral, korszerűbb vezérléssel (dCI vagy benyások) lehet hogy tud kezdeni valamit, de csak a motorvezérlővel. A LED-ek villognak, mivel az egyik a BT aktivitást mutatja, a másik pedig a kocsival kommunikálást jelzi. A kocsi felé van küldött adat, így villog csak visszafelé nincs semmi.

Após 2003-as 1.9-es dízel S40-esében Renault motor van abból sikerült hibát olvasnom (izzítógyertyára panaszkodott) a saját benyás Focusunkkal is szót értettem miután megreparáltam a kütyüt, uis a kiciszálga fürgekezűek egy LM317-es IC-t inkább kispóroltak így pár régebbi szabványú autóval nem értettem szót.

Előzmény: kcarlos31 (21760)