Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
goozcsaba 2014.04.23 21:07:38 © 19143

Köszi, érdekel. Jövő héten értekezzünk.

Előzmény: lmano (19140)
espace2014 2014.04.23 20:22:42 © 19142

jah tel szám:

06302277239

Komoly érdeklőnek..vevőnek rengeteg plusz alkatrész !

Előzmény: espace2014 (19141)
espace2014 2014.04.23 20:09:57 © 19141

Eladnám 2.2dci espace-t Német papíros érvényes műszakival 2001.08. havi

Motorháztető törött jég esett rá ausztriában de azt kicserélem.

Irányár: 649 000FT

Reg+vagyonosodási adó+névre ira : +250.000FT

lmano 2014.04.23 14:33:53 © 19140

4ezerért vettem a párat. Csak a jövő héten kedden leszek elérhető. A kerékpártartó elkelt.

Előzmény: goozcsaba (19139)
goozcsaba 2014.04.23 14:11:33 © 19139

Szia!

Az ablaktörlő lapátok megvannak még?

Mennyi lenne az áruk?

 

Köszi!

Előzmény: lmano (18925)
ready72 2014.04.22 22:14:02 © 19138

A kerékpár tartó érdekelne. Légyszíves írj az email-emre: ready2 kukac t-email . hu

 

Előzmény: lmano (18925)
dragodras 2014.04.22 21:49:53 © 19137

írta nagy  szürke  füst ,  lehet  bár  nem   tutti ,  hogy  valamelyi k  porlasztócsúcs  meg  ragadt  és  átfújta  a  dugot,  de  mivel  azt  írta  úszot  a  motortér az  olajtol ,  bár  az  is  milyen  olaj  lehetet ? lehet  csak  az  füstőlt  a  kipufogon ,  

 

Előzmény: HKZafi (19133)
.x-box. 2014.04.22 17:59:25 © 19136

2006-os Grand Espace Eladó!

Előzmény: .x-box. (19135)
.x-box. 2014.04.22 17:50:15 © 19135
kcarlos31 2014.04.22 12:55:41 © 19134

Sziasztok! Espace 3-as 1.9 Dti jobbos féltengelye stimmel-e a 2.2 dt-jével? Ha nem, akkor melyik másik Renaultba van ugyanez? Laguna2? Clio? Megane? kéne egy jobbos mert utoljára lett felújítva és már megint ropog...:(

Köszi: Carlos

HKZafi 2014.04.22 09:33:06 © 19133

Könyökölés után már nem vonszolt volna....

Előzmény: Jorgi_607 (19132)
Jorgi_607 2014.04.21 22:55:46 © 19132

A hűtővíz rendben volt, nem szivárgott sehol, a tartályban MAX-ig volt, nem volt továbbá sem olajos, sem buborékos/habos. Csak olajat láttam, ami szerintem is valamilyen cső vagy csatlakozás "eldurranására" enged következtetni. Olyan volt a motor járása, mintha kihagyna egy-egy ütem, vagy nem menne egy-két henger, mert rázkódott és kopogott, de érdekes módon nem gyengült el totálisan és a turbó sem állt be, mert gázadáskor (ami ahhoz kellett, hogy elvonszoljam néhány utcányira) hallani lehetett a töltést és ~1600-1800 RPM körül a minimális "megindulást". MINDEZT MINDENFÉLE HIBAJELZÉS NÉLKÜL, ami azért fura, mert mindent jelez és még a kifogyó szélvédőmosóból is óriási hisztéria van. No ez mi lehet akkor? Kár, hogy Renault dízelhez nem volt még szerencsém. Általában benzines Citroen-jeim voltak, így az elektromos hibák jobban "testhez állnak", mint a motor gondok. Azt mindenesetre én is hallottam, hogy ekkortájt szokott bekönyökölni a renault dCi motor, remélem nem erről van szó, mert akkor eret vágok magamon (vagy valakin)... :-)

Előzmény: dragodras (19131)
dragodras 2014.04.21 22:04:03 © 19131

Hm  ,ivel  nem  pörgött  fel  a  motor  magától   így  talán  nem  a  turbó  fosta el  magát,  írtad  ment  fel  a  vízhőfok,  tartályban  volt  még  víz? Vagy  elment  a  hengerfejtömités,  vagy  maga  a  hengerfej  szakadt  át  valahol ,  de  mint  írtad  el  ment  belölle  az  erő  meg  minden  olajos  volt,  még  talán  az  is  lehet ,  hogy  eldurant  vagy  repedt  esetleg  egy  levegő cső  ami  a  turbotol  megy  a  szívó  csonkra. Gondolm  nem  nagyon  kezted  el  vizsgálgatni ?! Probléma  pnt  az  a  km  mennyiségnél  jár  a  motor amikor  ki  szokodt  feküdni !

Előzmény: Jorgi_607 (19130)
Jorgi_607 2014.04.21 21:16:00 © 19130

Sziasztok!

 

Mint a becenevem is mutatja, nem új "franciás" vagyok, azonban most szombaton sikerült szert tennem egy Renault Espace 2.2 dCi Initiale masinára (2003/5), vezetett szervizkönyvvel, 173.000 Km-rel. A legutóbbi, Renault-os szervize 165.000 Km-nél volt, rendben volt átnézésre és érzetre is, a motortérben semmi látható gixer, olajfolyás/pára, stb. Minden autómba prémium üzemanyagot tankolok, ebbe is prémium dízelt tankoltam eddigi, "hosszú" közös életünk alatt. Tudni kell még, hogy nagyon kulturáltan vezetek, nem nyomom ki a szemét egyik autómnak sem és hamar elváltok. Ma vidékről jöttem haza, az M51-ről kanyarodtam az M5-re és autópálya tempóra gyorsítottam éppen, mikor egyszer csak elkezdett elmenni az erő a gépből, lassult, hiába adtam gázt, folyamatos vibrancia érződött a karosszérián és vastag szürke füstfelhőt hagytam magam után és elkezdett felfelé kúszni a vízhőfok. Amint tudtam, lementem a pályáról a Hofherr A. u. felé és kis járatás után (hogy visszahűljön) leállítottam, belenéztem a motortérbe. Azt láttam, hogy minden tiszta motorolaj a szervószivattyú magasságától lefelé. Utána még beindult és elvonszoltam magam az egyik kis utcáig, ahol egy kizárólag dCi motorokat javító mester lakik (nyilván nem volt otthon), majd otthagytam a vasat. Mi a véleményetek? Lesz ebből még énekes halott? Mi lehet a baj? Kb. mennyibe fog fájni? Szóljak a kereskedőnek, hogy készítheti a pénztárcáját?

 

Köszi a válaszotokat előre is.

 

Üdv:

 

Gyuri 

ateszmester888 2014.04.21 18:54:34 © 19129

Akkor elkelt:)))

Előzmény: mgabsi (19128)
mgabsi 2014.04.21 18:40:42 © 19128

Neked 13000:)))))))))

Előzmény: ateszmester888 (19126)
dragodras 2014.04.21 18:24:54 © 19127

Kellemes  húsvéti  lócsolkodást  mindenkinek !  

 

Ui: Már  aki  nem  éppen  a  technkiát  bütyköli  :D

ateszmester888 2014.04.21 18:13:44 © 19126

Szia Gabi!

Ha műkszik akkor 15ért érdekel.

Ati

Előzmény: mgabsi (19125)
mgabsi 2014.04.21 17:32:24 © 19125

Szia, van ilyen km óra műszeregységem, ha az a baja, 15000Ft.

Előzmény: Tibor Szb (19109)
mgabsi 2014.04.21 17:30:01 © 19124

Bocs, lemaradt. 130000Ft.

Előzmény: bootcut (19113)
fazeres 2014.04.21 11:59:25 © 19123

Működik a km órám. :-)

 

Leszereltem a légszűrő-turbo csöveket, hogy lássam, merre megy a vezetéke. Nem a bal oldali sárvédő feletti fekete boxba, hanem az adagoló felé, az izzítógyertyák fölött lévő vastag fekete kábelrengetegben. Nos, meg is lett a hiba, ami szerencsére, nem ütötte ki hetekkel ezelőtt a szemem.

 

Az adagoló fölött, a gázolajvezetékek mellett van egy saru, ami egy 6-os csavarral van a testhez, motorhoz rögzítve. Megy ki belőle 2 fekete vezeték a mellette lévő vastag kábelkötegbe. Az egyik kis fekete vezeték el volt válva attól a sarutól, így ez a km óra jeladónak a test vezetéke.

 

Jól gondoltam, hogy azóta volt rossz, amióta a laposszíjat meg a generátort babráltam, szerelés közben elszakadt az a kis testvezeték, csak nem vettem észre, pedig az orrom előtt volt végig.

 

Nagyon köszönöm a próba jeladót, azt visszapostáztam, és tettem még be mellé piciny cégünktől egy kis meglepit. :-)

hossszú67 2014.04.21 10:53:15 © 19122

Oda a legegyszerűbb beszerelni igazából azért mert ott van csak hely, a vízcsövek elég kanyargósan lehet elvezetni, ha még nincs beszerelve akkor érdemes bontóból szerezni gyári csöveket. A gyári kályha 3,3kw-os ez igazából kiegészítő fűtésnek elegendő, ha van rá lehetőséged akkor inkább 5kw-os kályhát vegyél ez már elegendő állófűtésnek. A vezérlését meg lehet cifrázni, működik gyári programórával vagy akár egy egyszerű kapcsolóval is indítható. Amennyiben állófűtést szeretnél akkor kell még hozzá egy elektromos vízszivattyú és persze egy olyan vezérlés ami működteti a belső levegő keringtetést.

Előzmény: becika76 (19121)
becika76 2014.04.21 10:28:32 © 19121

Köszi a választ

Ha utólag szerelem be akkor is ott a helye?

Ha teszek hozzá vezérlőt akkor működni fog?

Előzmény: hossszú67 (19118)
becika76 2014.04.21 10:26:52 © 19120

Ha utólag szerelem be akkor is ott a helye?

Ha teszek hozzá vezérlőt akkor működni fog?

Flagstaff 2014.04.21 09:51:42 © 19119

Váltószűrőt a gyártónál (ezesetben rönó) keress utángyártottban a nagy autóalkatrészeseknél szinte egyetlen autóhoz sem lehet kapni. Hogy miért? Mert a váltó elvileg élettartam kenésre van tervezve, amit gyári előírás szerint nem kell cserélni azt ugyan ki és minek gyártaná le vagy tartaná készleten? A BMW-nél ez a szűrő a váltó alsó deklijével van együtt. Természetesen azt is csak ZF-ben éred el a gyártótól vagy magától a ZF-től.

Nem tudom ki gyártotta a váltódat, ha esetleg a ZF akkor a Protruck Kft-nél is megkérdezheted, ha Aisin akkor marad a gyári beszerzés. Egy kérdést megér a Nissannál is, hátha náluk van olcsóbban is ugyanolyan váltóhoz ugyanaz a szűrő.

Előzmény: bootcut (19115)
hossszú67 2014.04.21 09:01:05 © 19118

A baloldali kerékjárati doblemez mögött van, ha nincs vezérlő panel a műszerfalon akkor csak kiegészítő fűtésként működik, ha jól emlékszem 5 fok alatt automatikusan kapcsol.

 

Előzmény: becika76 (19117)
becika76 2014.04.21 07:46:57 © 19117

Üdvözöllek benneteket

Mostanában vásároltam egy Renault Espace III Grandot.

Abban kérném a segítségeteket, hogy hol található benne az állófűtés mert sehogy nem bírok rájönni.

Esetleg ha van valakinek fotója vagy rajza azt is elfogadom

Előre is köszönöm annak aki tud segíteni.Nem a működése érdekel hanem az elhelyezkedése a motortérben.

A képnek jobban örülnék

Köszönöm

LAK 2014.04.21 07:26:38 © 19116
Ezt részleteznéd? Hengerfejes?
Előzmény: dragodras (19114)
bootcut 2014.04.21 06:22:28 © 19115

Valaki bírt-e már vásárolni 3.0 dci automataváltó olajszűrőt ?

dragodras 2014.04.21 06:20:10 © 19114

kipufogon  távozik 

Előzmény: LAK (19104)