Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

DEVIL V8 20 perce © 20928

Chypy20!

 

Ezt azért fenntartással kezeld. Nekem a V8-as autómban volt ilyen jellegű hibám. Ott 2 db katalizátor volt. Az egyikben, összeroppant a kerámia, és egy alkalommal keresztbe állt. Leállt az egyik hengersorom, de a benzin azért szépen összegyűlt benne, olyannyira, hogy az autó majdnem kigyulladt. Füst, büdös...... aztán poroltóval rohangáltam a kezemben... :)  Szóval azért figyelmesen!

Előzmény: chypy20 (20921)
shogi74 5 órája © 20927

köszönöm...

Előzmény: fazeres (20925)
fazeres 7 órája © 20926

Motlinger, majd leírnád nekem, hogyan sikerült szétszedni, illetve leszerelni a szelepfedelet, illetve kivenni a megsérült himbákat? 

Előzmény: motlinger (20923)
fazeres 7 órája © 20925

A felső motortartó bakot el kell kötni, a motort alátámasztani krokodil emelővel, jobb, ha kicsit lejjebb engeded az egészet. A kerékdobból kényelmesen hozzáférni az egészhez.

Előzmény: shogi74 (20924)
shogi74 8 órája © 20924

Azt még meg tudnád mondani, hogy a hosszbordás szíj és görgőik cseréjéhez a motort ki kell-e billenteni, vagy a helyén megoldható?

Előzmény: fazeres (20878)
motlinger 8 órája © 20923

Oke, koszi a valaszt. A profeta szoljon beloled :) Nagyon nincs ra most idom, de asszem holnap megbontom. Majd beszamolok :) Csak kicsit faj, hogy vizpumpaval 50 korul van a vezerles szett. Persze tudom, az adott esetben meg orulhetek, ha ennyivel meguszom...

Előzmény: hossszú67 (20922)
hossszú67 9 órája © 20922

Az egyik ismerősöm Lagunájában is ugyan ez a motor van, neki is elszakadt a szíj szintén kis fordulaton. Szerencséjére csak 3 himba tört el semmi más baja nem lett a motornak.

A hengerfej leszerelés miatt nem kell kivenni a motort benne is meg lehet csinálni, kicsit szűk a hely de meg lehet csinálni.

 

Előzmény: motlinger (20920)
chypy20 10 órája © 20921

Sziasztok!

Tegnap megnézettem a szekeret, és nem a kuplung okozta a hangot.

Hanem széttört a katalizátor és a kerámia pattog a fémben.

Annyi baj legyen.

Ez miatt nem sürgős a szerelés :)

Előzmény: chypy20 (20910)
motlinger 21 órája © 20920

Szevasztok,

 

rég jártam itt, most utólért a végzet. Szíjszakadt lett a 3-asom, 2.2dt. Egy barátom vezette, viszonylag lassan ment vele (15-20km/h) , ott ültem mellette.

 

Tudom, hogy nem lehet semmit tudni, de mégis, van valami okosság? Hogy mi mennyire sérülhetett, minek mennyi az esélye?

 

Ha esetleg hengerfej le, ahhoz hozzáférni beépítve? Vagy egyszerűbb, hogy motor ki?

tánczika 24 órája © 20919

Ez még aktuális, 18-ért vihető a pár, ajándék hátsósínrendszer ráncfelvarrás utánihoz.

 

Mail páblik.

Előzmény: tánczika (20598)
K_L_ 26 órája © 20918

 "thumbwheel situated of the satellite control":

A kormánynál levő vezérlő hátulján a "forgógomb"!

Odaforgatod a kívánt számjegyekre, majd az alsó gombbal "leokézod", egyenként.

Előzmény: Lévisz75 (20917)
Lévisz75 27 órája © 20917

Sziasztok,

 

akku ki-beszerelés után meg kellene adnom az autórádió kódját, de egyszerűen nem találom mivel/hol kellene. A használati útmutató hét nyelvű, de a magyar nincs közte, amit meg más nyelveken ír, egyszerűen nem tudom értelmezni. Mi az hogy "mit Hilfe des Daumenrades am Satelliten" vagy "thumbwheel situated of the satellite control"? A rádió, a kormánykapcsoló vagy a távirányító egyik gombjára sem reagál.

Köszi, ha van valakinek ötlete, vagy méginkább tapasztalata.

chypy20 29 órája © 20916

Köszi az infót!

Előzmény: MiracleMan (20912)
DEVIL V8 1 napja © 20915

Sziasztok!

 

Nem bont valaki IV-est? Pót féklámpára, világos színű pót ülésre, és olyan vezető ülésre lenne szükségem, aminek működik a deréktámasz része. Az enyémben sajnos elszakadt a bovden.

espace34 1 napja © 20914

Szia,

 

Én a helyedben először megnézném az égőket. Van, hogy úgy megy tönkre, hogy zárlatos lesz, és úgy is marad. Aztán lehúznám az ablaktörlő csatlakozóját is, és kipróbálnám a bizticserét. Én a legvalószínűtlenebbnek tartom azt, hogy a vezetékkötegnél a műszerfal alatt legyen a baj. Persze aztán sosem lehet tudni. Ezeket egyszerűen meg tudod nézni, és nagy az esélye, hogy meg is találod a hibát.

Előzmény: KZsP (20908)
zsozso1971 1 napja © 20913

Szia!

 

Én sokáig kerestem 7 személyest. Egy 3-t szerettem volna venni, de végül is egy jó állapotú 2-es lett a vége.

 

Alapvetően az határozza meg, hogy mi a pénzügyi keret, amit fizetsz érte, meg amit a szervizben hagysz utána.

 

Én csak benzinest kerestem, a kisebb várható költség miatt. Szerintem a kereskedéseket kezeld óvatosan, ha jónak látszik egy gép, akkor nem biztos, hogy megéri foglalkozni azzal amit az óra mutat. Én 177000 km-el vettem 18 évesen, de biztos hogy több van benne...

Előzmény: Zozz4ever (20890)
MiracleMan 1 napja © 20912
Előzmény: chypy20 (20910)
MiracleMan 1 napja © 20911

Sebességbe be tudod rakni csak csúszik a kuplung (nagyobb gázadásra felpörög a motor). Aztán ha végleg megadta magát egyszerűen nem indul el az autó. A tárcsa annyira elkopik, hogy nem tud tapadni a lendkeréken. Lehet, hogy a kinyomócsapágy hangos, de azt csak akkor hallod, ha kinyomod a pedált. Akkor is kuplungos, ha a kinyomószerkezet elöregszik és nagyon nehéz kinyomni. Csere az egész.

Előzmény: chypy20 (20910)
chypy20 1 napja © 20910

Sziasztok!

Kérdésem lenne mégpedig mi van akkor ha kuplungos lesz az autó?

Mi történik olyankor?Egyszer csak nem tudom sebességbe rakni akár a pirosnál vagy menet közben nem tudok hirtelen váltani?

Általában mit kell olyankor cserélni?

A kocsi megy csak mint ha vmi fura hang lenne onnét!

2.2dci  grand 3 2001

chypy20 1 napja © 20909

ok felhívlak!

Előzmény: arpipeti (20907)
KZsP 1 napja © 20908

Sziasztok. 1.9dci Espace IV-em van (2004), a gondom, hogy nem működik a reflektor és a hátsó ablaktörlő. Néztem, hogy egy biztosítékja van a kettőnek a sofőr előtti táblában, ám azt kicserélve újra eldurrant az új bizti. Arra gyanakszom, hogy említett biztosítéktábla alatti relésorban lehet zárlatos a tekercse a reflektor illesztő relének. Biztosíték cserekor diszkrét füst is gomolygott onnan. Azt néztem, hogy ennek cseréjéhez szét kell szedni az egész műszerfalat. (Szerelési segédlet alapján pár óra....) Ha van egyéb ötletetek, tapasztalatotok, akkor megköszönném.... Üdv, Zsolt

arpipeti 1 napja © 20907

Van Espace 3 2.2 dci 95 kw-os klímahűtőm! Összesen 7 ezer km-t futott az autó amikor összetört 2003-ban,komplett szett kellett bele,igy valamiért elraktam tarcsiba a klímahűtőt,amit most megtaláltam.Nem utángyártott hanem gyári.06-70-338-3361

Előzmény: chypy20 (20893)
arpipeti 1 napja © 20906

Milyen évjáratú az autód és milyen szinű? 06-70-338-3361

Előzmény: batuska74 (20850)
kelemen73 1 napja © 20905

Sziasztok!

 

A szakikhoz lenne egy egyszerűnek tűnő, de annál fontosabb kérdésem:

 

A 2005. februári Renault Grand Espace 3.0 dci V6-os Euro3-as vagy Euro4-es? Ha Euro4-es akkor azt honnan lehet tudni? (a forgalmi nem ad segítséget, mert asszerint Euro2-es, ami hülyeség)

 

Remélem tudja valaki a jó választ.

 

További szép estét mindenkinek

SajtFondue 2 napja © 20904

Teljesen el vagyok kenodve. 2015 elejen akarok cserelni.

 

Nezhetek valami offtopicosat :-((((

Előzmény: lmano (20903)
lmano 2 napja © 20903

Na ezért lett nekem is 2.0 dci. Benzinesem volt a régi, egyet még találtam hirdetésben 2009-es kevés km-rel, de lemaradtam róla. Még kint sincs 2010 utáni, vagy csak horror áron. Egyébként szerintem is 3,5 v6 vagy 2.0 dci.

Előzmény: SajtFondue (20902)
SajtFondue 2 napja © 20902

Korul neztem a neten, es ugy latom, hogy 2010 utan mar nem gyartottak 3.5V6os grandokat.... :-(((((

SajtFondue 3 napja © 20901

Dehogy nem! Pont most repedt el a viz kiegyenlito tartalyom 227e km utan :-))))))))))))

 

Viccet felreteve, szerintem is a benzin a palya!!

Előzmény: anfanger001 (20900)
anfanger001 3 napja © 20900

Vagy 3.5 V6 benya!!!!  Tuti nem lesz vele semmi bajod!

Előzmény: Zozz4ever (20895)
GARFIELD 3 napja © 20899

Csak a 2.0 dci.

Előzmény: Zozz4ever (20895)
_gaq.push(["_setCustomVar", 5, "Status", "anonymous", 2]); _gaq.push(["_setCustomVar", 1, "Level-1", "Kozlekedes", 3]); _gaq.push(["_setCustomVar", 2, "Level-2", "TotalCar_-_auto", 3]); _gaq.push(["_setCustomVar", 3, "Level-3", "Renault_Espace", 3]);