Összehasonlító: Renault Twingo 90 - Suzuki Celerio 1.0 - Toyota Aygo 1.0

Lesz-e ebből Suzuki-verés?

Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
lmano 8 órája Creative Commons License 22005

Kérdésem lenne a fórumtagokhoz. Tud valaki gyári rádión szoftvert frissíteni? 2011-es, Bosch, főleg a bluetooth modulját kéne frissíteni vagy újraprogramozni.

Köszönöm

csigabiga007 24 órája Creative Commons License 22004

Sziasztok !

 

Van esetleg valakinek 2003.as  IVes grand hoz kiegészítő fűtőradiátora, az ami a padló alatt van, van egy érzésem hogy ereszt! 

 

Üdv.: Csiga

Mistral1 24 órája Creative Commons License 22003

Két helyen nyekereghet:

vagy a pedál tengelynél, vagy a hidraulika dugattyúnál. De már ezen túl vagy :-)

 

Csere: rönó :-( Írtam akkori árakat is, már csak emlékek jönnek, hogy vmi 70-90-110 volt a szerkezet meg 17 az új pedál, mert vmit tekergettek rajta, a régi pedál nem jó hozzá :-(

 

tömítés:

Szerencsére én már csak a a kibelezés után kaptam meg a cuccot... Fel kell tárni a pedálnál a hengert és valahogy szétbontani...

A legnagyobb baja, hogy műanyag, ezért tud elkopni - és persze csere... A régi gyűrűt kivették, el a hidraulikáshoz, megméricskélte, rátettünk 2-3 tizedet a külső átmérőre - és 2 perc múlva kivette a CNC gépből a kész gyűrűt. Kb annyi idő alatt lett meg, ahogy leírtam :-)

--

Feltűnt nekem, hogy miért mindig MÁSNÁL jönnek elő a kocsinál a hibák!? És szerintem a váltott sofőrök miatt volt ez. Már két gyereknek is volt jogsija, beleült boldog-bolgogatlan' az egyik jobbról csámpázva döglesztette a kuplungot, a másik balról :-(   Emiatt tudott a felső része kopni, ide-oda volt a pedál feszítve...

(én csak a vezérműszíjat szakítottam el :-)

Előzmény: t a r k (22002)
t a r k 25 órája Creative Commons License 22002

Köszi a választ! Most épp elmúlt a nyekergés pedálbenyomáskor. Úgy látszik a szerelő jó helyre fújta az olajat, vagy ki tudja?... Egy százas a komplett cucc cseréje? Na de lehet is kapni valahol??? Ezt jó lenne kideríteni! Ja, és ha beesik a pedál, akkor mi van? Mit lehet olyankor csinálni? És ezt a tömítéscserét esetleg tudnád részletezni? Üdv, Árpi

Előzmény: Mistral1 (22001)
Mistral1 29 órája Creative Commons License 22001

Sziasztok, új vagyok a fórumon... ;-)

Korán örültetek, elvesztem - de visszakerültem.

 

@Tark!

Nekem az a lemezdarab tört el, ami az ALSÓ (kinyomó) villát fogta a váltóházhoz (vagy az alvázhoz, már nem emlékszem). (hogy kiat@töm képes 2-es lemezt hegeszteni!!??? Aki gányol...)

SZóval alul ezt felfogatást oldottuk meg faterral úgy, hogy vízzel (!!) kivágott egy profilt (5-6-os acélból...) és ebbe hekkeltük bele a dugattyú házat. Örök élet lesz.

 

Aztán.

Olyan gondom is volt/van, hogy az utastérbe csöpögve elfolyt a benya a kuplung hidraulikából... AZtán olyan is volt, hogy elfolyt - de nem az utastérbe... Úgy tűnt, hogy a hibát az okozza, hogy a felső henger kopott (valsz kúposra: a pedál felső helyzetében a henger a legkopottam, aztán ahogy egyre mélyebbre hatol (a pedál...) a hengerben, egyre jobb az oldalvezetése - és ott már nem kopik annyira, tehát belül "normális". Nem javítható "természetesen". A koplett csere egy százas. Inkább 100 Ft-ért csináltattam túlméretes tömítést a felső dugóra és azóta nem csöpög, nem fogy a hidr olaj - és évente egy-két esetben marad csak lent a pedál... (jellemzően forró nyáron)

Előzmény: t a r k (21897)
hazafia 1 napja Creative Commons License 22000

Jut eszembe!

 

Espace2015 ha jól rémlik, pont egy benzinest bont, hátha megvan még neki a kábelköteg!

Olvass vissza...

Előzmény: opopos2 (21998)
hazafia 1 napja Creative Commons License 21999

Volt egy hasonló esetem egy 16 szelepessel.

2. hengerben az egyik szelep szára annyira el volt kokszolódva hogy néha beragadt...

Kompressziómérés valszeg árulkodó lehet...

Előzmény: opopos2 (21998)
opopos2 1 napja Creative Commons License 21998

Kösz a tippet .

Nálam vezérlés 60e km-el ezelőtt cserélve , VVT okoskerék 20e km-el ezelőtt cserélve és akkor új vezérműszíj lett ismét , mert régit nem raknak vissza . Szóval karbantartatom rendesen ezért sem dobnám el csak úgy , meg ezért is mentem bele a teljes váltó generálba is .

Injektorra gyanakodtak , 1-et (a kérdéses hengernél) cseréltek is újra , utána a régieket tisztítoták át ... de elmondom a Te esetedet a szerelőknek ... hátha .

+ meglátjuk a motorvezérlő kábelköteg csere hatásos-e .....

 

Tuti meg vagyok átkozva :(

Előzmény: ebro zloi (21997)
ebro zloi 1 napja Creative Commons License 21997

Üdv. 

Nekem is pont ilyen problémproblémám volt, hogy dadogott. Èn mindent kicserèltettem mèg az okoskereket is. Nekem az injektor szelep ment tönkre, de nem volt elèg eggyet cserèlni mindet ki kell cserèlni . èn 3 komplett szettet vettem mire jó lett. Igaz bontottat.

espace34 1 napja Creative Commons License 21996

A telefonszámom: 06703197505. Hívj nyugodtan, ha tudok, segítek.

Előzmény: Szabó Sz (21991)
espace34 1 napja Creative Commons License 21995

Telefonszámom: 06703197505. Még nem tudtam megnézni, holnap megkeresem.

Előzmény: Livi62 (21992)
opopos2 1 napja Creative Commons License 21994

Köszönöm a hozzászólásokat .

Pontosítok , a trafók átvizsgálva , sőt a szervíz már saját költségére rendelt 4db egyforma újat is , DE semmi változás . A trafók kábelezése lecserélve . Injektorok voltak cserélve is , de az eredetieket ultrahangos tisztítóval megtisztították , De semmi változás .

Már 3 szervíz Renaultos szakii ülnek "konzíliumot" rajt :)  Sajnos :(

Egy hasonló esetük volt Trafikkal , végül a motorvezérlő kábelkorbács teljes cseréje oldotta meg .

Most holnap vadászok 1 olcsóbb bontott után (III-as 2001 , 2.016V F4R) hogy lealább addíg eljussanak , hogy tényleg itt lehet-e a baj .

 

Addíg is jótanács motort NE MOSASSATOK LE :)

Előzmény: Kugler Kábel (21993)
Kugler Kábel 2 napja Creative Commons License 21993

Üdv!

"gyújtókábelek kimérve" Szerintem nincsenek benne gyújtókábelek, tehát nem lehetnek rosszak.

Egyébként igaza van Flagstaff-nak a kábel át is tud húzni.

Ha jól gondolom ez a motor hengerenkénti trafós. Ha a gyertyák és a trafók tényleg jók, a végükön lévő gyertyagumik is épek, akkor érdemes lenne a trafók bemenő csatlakozóinál keresgélni.

 

Előzmény: opopos2 (21989)
Livi62 2 napja Creative Commons License 21992

Espace 34!Szívességedet  előre is köszönöm. Ha mégis összejönne akkor a livivirag@vipmail.hu e-mai értesítsen.Ha publikus akkor a tel.számát szíveskedjen megadni mert más dolog is érdekelne .   köszönettel:    Vidák Gábor

Előzmény: espace34 (21975)
Szabó Sz 2 napja Creative Commons License 21991
Kedves espace 34!Nagyon köszönöm a segítséget,ha nem gond szeretnék kérni Tőled egy elérhetőséget,lenne még pár kérdésem de forumon nagyon sok lenne leirni.üdv:Szabó Szabolcs 06 30 3900158
Előzmény: espace34 (21933)
Flagstaff 2 napja Creative Commons License 21990

Gyújtókábel kimérve? És azt hogyan? Nem csak szakadni tud hanem testhez a szigetelésen átütni is azt pedig elég nehéz kimérni. Egy szett gyújtókábel nem akkora tétel (persze fél millás váltójavítás után az) hogy ne cseréld ki mielőtt újravezetékeled. Offtocsik Fordok szeretik megrepeszteni a gyújtótrafót, nem igazán látod ezt de párára/vízre rögtön érzékeny lesz. Talán ezt is érdemes kicserélni ha a gyújtókábel nem hoz eredményt. Tizensok éves anyagok elfáradnak, ez van. Még ha nem is látszik kívülről vagy nem mérhető mondjuk multiméterrel hogy nagyfesznél áthúz. Ha netán ezek nem hoznak javulást, csatik szét, kontaktspray, majd vissza. És ha ez sem hoz megoldást, akkor vezetékelés. Szigorúan szvsz. :-)

Előzmény: opopos2 (21989)
opopos2 2 napja Creative Commons License 21989

Üdv mindenkinek

 

Megtörve a hagyományokat (mármint hogy csak dieseleseknek lenne problémájuk), egy benzines motorral/elektronikával kapcsolatos problémám lenne .

III-as 2.0 16V  F4R motor . DP0 autómata váltón csináltattam nagy generált (500e) , majd lemosták a motort .... mert csak úgy miért ne .

Sajnos . Azóta olyat produkál amit addíg sosem . "dadogva" indul , egyik hengernél nem égeti el a benzint rendesen . Gyertyák kicserélve , gyújtókábelek kimérve , trafók rendben , már injektort is cseréltek hogy tuti hogy az , DE nem . Most ott tartanak a szerelők , hogy újravezetékelik ha muszáj ....

Valakinek volt hasonló ?

Ja amúgy pöccre indul , mostanában kapott új generátort, önindítót , akksit .

És néha jól beindul , néha fél órat megy teljesen csendben normálisan , majd elkezdi a "dadogást" .

Szerelőket már kiidegeli ez a szeszélyes "francia-hölgy" :)

No meg engem is :(

salvequick 2 napja Creative Commons License 21988
Innen rendeltem én is. 6200 volt kiszalítással együtt. Múlt héten jött meg. :)
Előzmény: elemef (21980)
elemef 2 napja Creative Commons License 21987

Neten találni kerék váltóméret kalkulátort. Pl. http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumiszerviz/valtomeret

 

Itt meg lehet nézni hány mm-el térnek el az adott méretek egymástól.

A feltüntetett 225/55 R17 csak 21mm el kisebb átmérőben mint  a 225/60 R17 viszont a 245/45 R18-as meg 24mm-es arra mégis jó, bár szélesebb..?

 

21mm átmérőben szerintem nem teszi lehetetlenné a használatát ha mégis akkor ott a Kn110, de szerintem simán enged a lánchasználat ekkora tűrést, nem véletlenül feszítősek rá lehet azt úgy huzattanti, hogy jó legyen.

 

 

Anno a Mondeomhoz vettem egy hóláncot, hátha az időjárás úgy hozná -sosem kelet 10 év alatt (225/60 R16-os kerékméret) Napokban előkerült pakoláskor, nah mondom megnézem a céges kocsimra 195/70 R15  - Simán jó volt arra is pedig még hasonló méretet sem hozott a lista. Az a kicsi aminél a kampó nem ér össze, és az a nagy ami nem feszíthető rá a kerékre, ha felmegy és ráfeszül akkor az már hajtható, legalábbis én itt 1-2 cm-el nem variálnék.

Előzmény: SajtFondue (21985)
elemef 2 napja Creative Commons License 21986

Természetesen fel. Ott van a listában "225/55X17" ami csak pár mm-el kisebb kerék.

 

Én semmilyent nem használok, soha nem volt még olyan helyzet, hogy igényem lett volna rá, amerre utam visz arra mind eltakarítják az utakat.

Előzmény: Con_sole (21982)
SajtFondue 2 napja Creative Commons License 21985

Ha nincs rairva, akkor nem megy ahhoz.

Előzmény: Con_sole (21982)
BPeter11 2 napja Creative Commons License 21984

Köszi, kipróbálom!

Előzmény: gyorgyfuvar (21979)
BPeter11 2 napja Creative Commons License 21983

Pont a saját refit szeretném kiváltani. Vagy csak én fogom ki, vagy ma már sajna általános, de még márkás izzóval is gyakran kell izzót cserélni. Amit beépítenék az meg LED-es, kis fogyasztással, hosszú élettartammal (remélem).

Előzmény: SajtFondue (21976)
Con_sole 2 napja Creative Commons License 21982

Szia!

A Kn120-as lánc ezekre a kerékméretekre van: 

225/70X15

225/55X17

215/65X16

235/60X16

225/60X16

245/45X18

265/35X18

 Szerinted felmegy a 225/60x17-re is, te ilyet használsz?

Köszi

Előzmény: elemef (21980)
elemef 2 napja Creative Commons License 21981

Enyémen gyárilag aktivált a DRL, de én személy szerint bánom.

Rövid távokon használva szinte esélytelen, hogy az aksit visszatöltse, ráadásul ha a Xenon folyamatosan világít "elhervad" a fényereje. Szóval 3-4 évente nem sok humorom van 20-20 ezreket költeni aksira és izzókra.

 

Nem véletlenül LED technológiásak a DRL-ek, és csak elöl világítanak, nagyon minimális az áramfelvételük. A folyamatosan működő beaktivált tompított nem valami jó alternatíva rá, (szerintem).

 

Előzmény: SajtFondue (21976)
elemef 2 napja Creative Commons License 21980
Előzmény: Con_sole (21978)
gyorgyfuvar 2 napja Creative Commons License 21979

Én a gázolaj szűrőn lévö csatlakozóba forasztotam be a + 2 éve tökéletes.

 

Előzmény: BPeter11 (21973)
Con_sole 2 napja Creative Commons License 21978

Sziasztok!

Van valakinek ötlete arra a banális kérdésre, hogy honnan lehet a gyári méretű (225/60 R17) gumikra hóláncot beszerezni kulturált áron? (nálam a 18 000 már nem annyira kulturált és csak ennyiért találtam)

Köszi 

SajtFondue 2 napja Creative Commons License 21977

2004 3.5V6 Initiale....nem tom szamit-e?

Előzmény: SajtFondue (21976)
SajtFondue 2 napja Creative Commons License 21976

Ne szenvedj ilyesmivel. A szamitogepen ezt be lehet allitani. Az enyemen kb egy eve allittattam be. Azota folyton eg a lampa, ha elinditom :-)

Előzmény: BPeter11 (21973)