Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Tammer 6 órája Creative Commons License 21023

Üdvözlet !

 

Szeretnék a közeljövőben egy 3. generációs espace-t vásárolni.

Azt szeretném kérdezni,hogy a DT vagy a DCi motorosat érdemesebb választani?

Várhatóan melyik lesz költségmentesebb? Egyébként miket kell nagyon megnézni vásárláskor? Mik a gyenge pontok amire nagyon oda kell figyelni?

 

Köszönöm szépen!

 

Tammer

Flagstaff 9 órája Creative Commons License 21022

Refi reléjét megkeresni és kihúzni, hátha csak annak az érintkezői égtek össze.

Előzmény: GZaJR (21020)
Flagstaff 9 órája Creative Commons License 21021

Köszönöm a részletes leírást. Bevallom átolvastam a kocsid topicját, de a hirtelen felindulásból átolvasás nem célravezető mivel annyi minden van benne hogy hamar előidézi a memóriatúlcsordulást így a jó része nem ragadt meg a buksimban. :-)

Holnap megjön a hűtőm aminek a beszárával kapcsolatos emlékeim elég haloványak voltak. A negyven az stimmelt csak a felső végéhez van igen-igen közel és nettóban... mondjuk Nissens gyártmányú még úgy 20%-kal drágább. De még ez is baráti egy intercooler hűtő árához képest. Na az ne menjen tönkre ha szabad ilyet kérni az égiektől.

Mivel a pincében már porosodik egy ideje egy nappali menetfény amit az Espace-ra szánok így talán most az is beépül a gépállatba. de hogy mikor az erősen kérdéses mivel a rendelkezésre álló nem éppen bőséges szabadidőm teljesen leköti a kerítés felújítása.

Előzmény: Bácsika-csa (21018)
GZaJR 12 órája Creative Commons License 21020

Hallo-hallo!!!

Teljesen új vagyok a topicban,és igazából nem is nekem van Espace-m,hanem az egyik barátomnak.A probléma a következő:adott egy 4es espace,3.0 literes isuzu motorral szerelt,2003-as évjárat.Nem tudjuk a reflektort lekapcsolni.Ha az akksisaru a helyére kerül,azonnal világít a refi,és azzal sem vagyunk előrébb,ha lehuzzuk a refiről a csatikat,mert akkor a műszerfalon lévő kis kontrollámpa meríti le az akksit.Valaki találkozott már hasonló problémával????

Válaszokat előre is köszönöm!!!

Bácsika-csa 18 órája Creative Commons License 21019

... kijelölve,     jobbklikkel - megnyitás új oldalon, úgy működik ...  :-)))

Bácsika-csa 18 órája Creative Commons License 21018

... kezd a hűtő kibontásával, hátha megúszod a zárhíd leszedését. (Az enyémnél úgy megoldható!)

    A zárhíd bontása az irányjelzőkkel kezdődik, aztán a szemöldök léc, és a lámpák

   (de csak a biztonságuk érdekében, mert akár már azokkal együtt is lejön)

   2 vagy 4 csavar fogja a felső síkban, 2 szemből az irányjelzőknél, 2 pedig a nyúlványokra szorítja.

   A lökös elvileg maradhat, talán a kezed is odafér a kanócokhoz,

   de, az "Autóink-Projektjeink"-ben ott van fordított sorrendben!!!

   :

    (teszek ide néhány linket, hogy másoknak is segítsen, remélem műxik!)

 

   https://dl.dropboxusercontent.com/u/63794969/III/P1170388.JPG

 

   https://dl.dropboxusercontent.com/u/63794969/III/l17.JPG

 

   https://dl.dropboxusercontent.com/u/63794969/III/l13.JPG

 

   https://dl.dropboxusercontent.com/u/63794969/III/l5.JPG

 

   https://dl.dropboxusercontent.com/u/63794969/III/009.JPG

 

   https://dl.dropboxusercontent.com/u/63794969/III/002.JPG

Előzmény: Flagstaff (21017)
Flagstaff 22 órája Creative Commons License 21017

pöpec, valamikor jelentkezek értük mert kellenek.

A kocsi elejének a sétbombézéséhoz le kell venni a lököst is? Vagy anélkül is lejön a zárhíd?

Előzmény: Bácsika-csa (21014)
GARFIELD 23 órája Creative Commons License 21016

Az első mondatod tér el a valóságtól, de az nagyon. Nem a renault tervezte, és egy automatában sem lehet csak az olaj max felét cserélni. Konstrukciós adottság minden automatánál. A lamellákból és a csőrendszerekből csatornákból, gravitációs úton nem lehet leengedni az olajat.

Előzmény: SajtFondue (21006)
Bácsika-csa 1 napja Creative Commons License 21015

... jut eszembe!!! A klímahűtővel egyben van, tehát azt a rendszert is bontani kell hozzá ...

Bácsika-csa 1 napja Creative Commons License 21014

... a 7db rögzítő megvan, leszerelve várja az átvételt a többi dologgal,

pusztán csak nem volt utam arra. De, nincs sértődés, ha a csomagoltat választod :-(((

 

A hűtőt könnyű kivenni:  Csak az autó elejét kell lebontani hozzá.

  Á nem, csak viccvóóót!!!    Najó, hülyevicccc!

   Maga a zárszelvény és azon két rögzítő csavar tartja a helyén.

   A zárszelvényről eloldod, a hűtőről ugyanezt a támasztást leoldod

   (de, lehet, hogy Neked azzal együtt kibuktatható a motor felé)

   az alsó kereszttartóban csak két gumigyűrűben pihen ...

Előzmény: Flagstaff (21013)
Flagstaff 1 napja Creative Commons License 21013

Igen arról lenne szó, valamikor beszéltünk róla vele hogy sikerült kerítenie, de azóta nem kerestük egymást. :-) mindenesetre jegyeztem az infot!

Előzmény: K_L_ (21012)
K_L_ 1 napja Creative Commons License 21012

Ha a fórumtársnak már nincs meg és érdekel, akkor nekem van egy garnitúra, bontatlan csomag "hátsó ajtóra díszlécrögzítő mütymürütty"!

Feltéve, hogy III-as Espacéról van szó, és a "leghátsó", csomagtérajtóról.

 

Előzmény: Flagstaff (21011)
Flagstaff 1 napja Creative Commons License 21011

Hali!

 

Mintha halványan derengeme hogy beszéltünk hátsó ajtóra díszlécrögzítő mütymürüttyökről. Ezeket végül megkaparintottad csak én nem voltam még értük, vagy mi lett a sorsuk? :-)

Bár ha meg is vannak max elhozom őket mivel őnagysága szíveskedett inkontinens lenni hűtőfolyadékügyilegből kifolyolagosságilag. Mármint elpukkant a vízhűtőm ami már amúgy csepegett kicsit dehát tartotta benne a lelket a hűtőtömítő. Egészen péntek délig. Amúgy sem voltam mókás kedvemben de annyira nem hogy ezen képes voltam mindenféle csúnyákat mondás nélkül felülkerekedni. :-)

Megrendelve már meg lett még akkor frissiben az új hűtő, még nyár elején kérdeztem az árát és negyven feletti kárt jósolt a telefonban az illetékes elvtárs mivel van olyan szerencsém hogy már a drágábbik hűtővel szerelték.

Remélem idehaza a ház előtt némi alapszerszámozottság birtokában (krovakészlet, csavarhúzók, kulcskészlet, kalapács) ki tudom cserélni a hűtőt. Így ugyanis nem nagyon tudok a műhely közelébe menni vele vontatni meg nincs hangulatom kormányszervó és fékrásegítés nélkül a vizet pedig baromira folyatja így nem indulok el vele 5km-re se.

Előzmény: Bácsika-csa (21005)
PPéter48 1 napja Creative Commons License 21010

Akkor te tényleg csodálatos vagy!

Előzmény: MiracleMan (21008)
Bácsika-csa 1 napja Creative Commons License 21009

... én is, de, nem akartam akkor ezt kommentelni,

hiszen O.K., hogy motorféknél nem kap üzemanyagot a karburátorosokkal ellentétben,

de egyrészt nem akkora nyomatékbánya, hon ne kelljen visszaváltanunk,

másrészt a hajtáslánc is kímélendően használatos! 

Elvégre, pont a V6 és egyéb nagy motorok akár III.-ban is elindulhatnának ...    :-)))

Előzmény: MiracleMan (21008)
MiracleMan 1 napja Creative Commons License 21008

"Külön szeretem, hogy lassításkor visszaváltogat, amit kézi váltóval senki nem tesz meg." Ez így nem igaz, mert például én kéziváltóval megteszem. Ne általánosítsunk, nem ismerünk mindenkit!

Előzmény: PPéter48 (20992)
tánczika 1 napja Creative Commons License 21007

16-ért vihető a pár. Támogassátok sokszor terhelt kocsitokat, na meg az én motorvásárlásom. :)

 

Erősített hátsó rugópár IV-be.

 

Mail publikus.

Előzmény: tánczika (20598)
SajtFondue 1 napja Creative Commons License 21006

Ugyanezt irtam....

Előzmény: GARFIELD (21000)
Bácsika-csa 1 napja Creative Commons License 21005

... amikor hazaértem, a földön volt mind a két légterelő. Ez is ragasztva volt már.

    (Így utólag, figyelmetlen voltam, mert örültem, hogy még meg van, nem adták el.)

   A végein van két tüske, lemezfékkel, azok a tüskék eresztenek el. A ragasztás miatt ne aggódj,

   a kérdés csak az, hogy így kell e neked? Szept. közepén készülök "Józsihoz" Nyírbátorba,

    rá kérdek a betétre, de, abban az a ciki, hogy valakihez lesz sluszszkulcsod ...   :-))

 

  Espace2014!!!  Ha olvasod ezt, akár nyilatkozhatsz is betét ügyileg .

Előzmény: t a r k (21003)
kustora 1 napja Creative Commons License 21004

Üdv,

 

 Hányas Espaceről van szó?

Nekem hármas van, és mivel lejött ez a légterelő, beragasztottam. Nem sokáig tartott, mivel a hőmozgás leszakította az egészet. Tehát, ha ragasztás, akkor csak az egyik felén...

Előzmény: t a r k (21003)
t a r k 2 napja Creative Commons License 21003

Üdv kacsabácsi!

Háááát ez tényleg nem oly' jó hír. Bár nem tudom, hogy eredetileg, hogy van rögzítve a légterelő felső rács a "konyhapulton", de akkor már csak ragasztani lehet? Akkor nem is tudom megért-e ez így 5Ft-ot :-))

Sajnos még a klímáshoz sem jutottam el, mert már besokalltam az autóra költögetésből egyelőre. Pedig ugye ezek még csak "filléres" dolgok. Telefonon értekezünk majd. Egy bal ajtózár-betétet (vagy komplett zárat) kéne valahogy felhajtani kulccsal vagy anélkül is.

Előzmény: Bácsika-csa (20987)
DEVIL V8 2 napja Creative Commons License 21002

PaFec83!

 

Erre én is kíváncsi leszek, mert nálam is hasonló a helyzet!

Előzmény: PaFec83 (20998)
bajuszq 2 napja Creative Commons License 21001

Hali. Espace III. Vezetö oldali ülést vennék. Csak hibátlan érdekel. Lehetöleg Budapest közelében. T: 06703919540

GARFIELD 2 napja Creative Commons License 21000

Kollega, ne beszéljünk zöldségeket...

Az automata váltó az AW  (Aisin Warner) japán kütyü. 

Automata váltóban csak akkor lehet teljesen olajat cserélni, ha kiszeded, és kiöntöd belőle.  De még akkor sem jön ki minden.

Amúgy állapotfüggő, hogy kell-e olajat  cserélni. De hozzáértő szerelő tudja...

 

Előzmény: SajtFondue (20996)
Bácsika-csa 2 napja Creative Commons License 20999

... bakker!!!

Bocs! Úgy értettem, hogy a berohadt kézifékkötél visszatoló rúgójából tört le egy ív!!!

A futóműved minden porcikája nagyon igénybe van véve a törött rúgó által. A szilent nem ehhez a lengőkar álláshoz lett beállítva, így az az első ami feladja, a kaszni sem örül a keresztbenyúlásnak, a kereszttartó és a fékerőszabályzó sem, a lengéscsillapító felüthet, jó nagy pofont adva azáltal a "doblemeznek",

esetleg el is pukkanhat a gyors belső erőtől, de el is törhet a szára, mint pont most nekem az I-esen!!!

 Illik párban cserélni!!!    Merre lax??   ...

Előzmény: fghj k (20997)
PaFec83 2 napja Creative Commons License 20998

Sziasztok.

Azt vettem észre az autó nem akar hűvös levegőt fújni csak ha klímázok. Vagyis ha hidegre van állítva akkor is elég meleget fúj ha melegre állítom akkor meg forrót. Mi okozhatja?

fghj k 2 napja Creative Commons License 20997

fékmunkahenger cserélve. rugótörésnél mire lehet számítani? én arra gondoltam h csak leül a kocsi a gumiütközőre, de a szerelő azt mondta h a kerékdobnak, guminak tuti búcsút lehet mondani, meg még ki tudja minek...

Előzmény: Bácsika-csa (20975)
SajtFondue 2 napja Creative Commons License 20996

Mar regebben irtam : valoban, a Renault nem ugy tervezte a valtot, hogy az olajat le lehessen benne cserelni. En szerintem ez azert van, mert ok 200e kmig gondolkoznak. Ha oket kerdezed, akkor ezutan csereld le az autot :-/ En 200e-nel csinaltattam egy cseret, bar csak a fele jon le a regi olajnak. Most mar 230e km van benne.

Amugy nem panaszkodok, jol mukodik az automata valto!

Előzmény: PPéter48 (20992)
Bácsika-csa 2 napja Creative Commons License 20995

... Széles Utat, Gumi Fákat!!! ...   :-)))

Előzmény: Espace4 2.2dci (20994)
Espace4 2.2dci 2 napja Creative Commons License 20994

Köszönöm szépen mindenkinek a segitséget a döntéshez. Döntöttem és remélem jó választás lesz ez az autó.

Előzmény: fazeres (20993)