Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Frankie64 Creative Commons License 4 órája 0 0 50160

Üdv!

Örülök, hogy megoldódott! Kicsit távol voltam, ezért nem válaszoltam.

Előzmény: KKornel81 (50155)
espace34 Creative Commons License 17 órája 0 0 50159

A pedálnál lévő főhenger gumikarmantyúja kezd beszarni. Nem tud a benne lévő fékfolyadék visszafolyni a tartály felé, és nem tud a tartályból sem odafolyni a folyadék, ezért kevés lesz az útja. Van rá egy jó ideiglenes megoldás. Kinyitod az ajtót, letérdelsz, és mint az őrült, kézzel elkezded ki-be huzogatni a pedált legalább 30 szor. Fontos, hogy mindíg teljesen visszahúzd koppanásig. Kb fél évre megoldja a problémát, majd lehet ismételni.....

Előzmény: gabocsiga (50157)
K_L_ Creative Commons License 1 napja 0 0 50158

Jópár éve volt ilyen nekem is;

ha jól emlékszem, a munkahenger volt a bűnös.

 

Biztos nem a csapágy, mert kiemel és zár is (annak a hangját is hallanád).

Előzmény: gabocsiga (50157)
gabocsiga Creative Commons License 2 napja 0 0 50157

Valami készül a kinyomócsapágynál..... Nem jön mindíg vissza a kupplungpedál amikor felengedem. A tárcsa az zár, mert elindul a kocsi. Az olaj nem fogy... 

Zsebdog Creative Commons License 4 napja 0 0 50156

Köszi a választ

Előzmény: espace34 (50149)
KKornel81 Creative Commons License 5 napja 0 0 50155

Csodák csodájára megoldódott a para magától. Ma délutánra már olyan a fék járó motornál, mint előtte volt. Angol fórumokon találtam egy jelenséget, amiről még korábban nem hallottam, de állítólag a nagy és nehéz autók főfékmunkahengerében át tudnak fordulni a tömítések, amikor a féknyergek dugattyúit visszanyomja az ember. Nem tudom, hogy itt is ez történhetett, aztán az idő / sok pedálnyomkodás segített és visszarúgta magát, de most jó és boldogság van. Azt írják, hogy úgy lehet elkerülni ezt betét vagy tárcsa cserénél, hogy a légtalanítő csavart megnyitod... Hát nem tudom... https://www.pellonautocentre.com/brake-pedal-creep/ https://www.renaultforums.co.uk/threads/brake-pedal-travel-after-replacing-the-rear-pads.572386/ "diesel brake creep" nek hívják, ha keresitek

Előzmény: KKornel81 (50154)
KKornel81 Creative Commons License 5 napja 0 0 50154

Szia! Hadd kérdezzem meg, hogy mi lett a megoldás a fék problémáddal kapcsolatban? Hasonló cipőben járok, tegnap este szimplán csak fékbetéteket cseréltem elől, azóta járó motornál sokkal puhább a fékpedál és ha folyamatosan taposom, szépen lassan padlóig be tudom nyomni. Ha nem jár a motor, rendesen felkeményedik... (IV. 2011. 2.0 dCi) Természetesen nem botottam meg a csöveket, mint a hímestojással úgy bántam a nyereggel, rendesen felakasztottam, nem feszült / tört meg a fékcső stb. A fékmunkahengereket is célszerszámmal nyomtam vissza.  Egyszerű művelet mint a faék, nem értem mi történhetett... Fékfolyadék szivárgás nincs, tartály max jelzésen, levegősnek nem gondolnám (nem bontottam meg) és ha nem jár a motor szépen felkeményedik. Köszi! Kornél

Előzmény: Frankie64 (49100)
kroni1 Creative Commons License 6 napja 0 0 50153

Közben találtam is egy jó videót erröl, belinkelem hátha másnak is segít..

 

Espace 4 izzócsere első lámpában:

 

https://www.youtube.com/watch?v=DD8lnGLOFeE

kroni1 Creative Commons License 6 napja 0 0 50152

Köszi!

Előzmény: espace34 (50151)
espace34 Creative Commons License 6 napja 0 0 50151

 Lámpa ki......

 

Előzmény: kroni1 (50150)
kroni1 Creative Commons License 6 napja 0 0 50150

Iv-esen mennyire bonyolult az első index izzó cseréje?

espace34 Creative Commons License 2024.04.10 0 1 50149

Fűtőventillátor szénkefe elfogyott, és vagy hozzáér, vagy nem.

Csak az a baj, hogy tönkreteszi a szabályozó elektronikát előbb utóbb.

Motort fel lehet újíttatni.

Előzmény: Zsebdog (50148)
Zsebdog Creative Commons License 2024.04.09 0 0 50148

Sziasztok!

van aki találkozott már az alábbi problémával?

4-es Grand 2.0 110kw 2010.

Az utastér ventilátor (mind automata és manuális beállításnál) a sebességet folyamatosan változtatja. Értsétek úgy hogy háromnegyedére van beállítva a sebesség és másodpercenként le megy alacsony működésre aztán visszaáll rendes sebességre.

Mi okozhatja ezt, melyik érzékelő vagy a computer lehet gond?

robotgép Creative Commons License 2024.03.24 0 0 50147

Sziasztok!

Eladóvá vált  alufelnivel nyári gumi szettem. 2 db linglong , 2db nexen. Egy nyáron használtam.

225/55 r17. 7jx17 -5x108x60 ET50.

Csak egyben, hetven-ötezer irányár.

 

Frankie64 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 50146

Nincs mit :)

Előzmény: 2.2dcis (50144)
Frankie64 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 50145

Üdv!

Azt még kifelejtettem, hogyha kicsit intenzívebb fékezésnél is érezhető a remegés, akkor nagy valószínűleg a felni a ludas, amennyiben a féktárcsa rendben van.

Előzmény: Appy66 (50143)
2.2dcis Creative Commons License 2024.03.21 0 0 50144

köszönöm!

Előzmény: Frankie64 (50142)
Appy66 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 50143

Üdv.

 

Köszönöm az információt. Majd megírom hogy mit vagy miket csinált a szerelő rajta. 

Előzmény: Frankie64 (50140)
Frankie64 Creative Commons License 2024.03.20 0 1 50142

Üdv!

A termosztátházon van egy bicikli szelepsapka szerű műanyag kupak, azt kilazítod, meg a hűtővel szemben állva a bal felső sarkában van egy légtelenítő csavar. Vízszintesen álló autó, addig töltöd amíg folyamatosan jön a hűtőnél és zárod, aztán a termosztátnál is megvárod amíg folyik, és zárod. Utána teletöltöd a kiegyenlítőtartályt, rá a kupak, és addig járatod a motort míg kinyit a termosztát, folyamatos a keringés. Utána megvárod amíg lehűl a víz, és beállítod a szintet a kiegyenlítőtartályban. 

Röviden ennyi :)

Előzmény: 2.2dcis (50141)
2.2dcis Creative Commons License 2024.03.20 0 0 50141

Sziasztok! Nagyon régen voltam itt ezen az oldalon .Most,hogy már megint belegabalyodtam egy 2.2 dci-be,máris lenne egy kérdésem!

2004-es vagyis 4-es Espace.Nem tudom ,hogy kell lelégteleníteni a vízrendszert!! Ebben kérném a segíségeteket.Elóre is köszönöm!

Frankie64 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 50140

Üdv!

Szerintem a két dolognak nincs köze egymáshoz. A főtengely ékszíj tárcsában a gumi betét elöregszik, aztán elszakad. Nálam még nem történt meg, de egy tartalék van a garázsban. Ugyan ilyen az enyém is, még az évjárat is stimmel. A jelenség nekem is ugyan az, gyorsításkor van egy remegés ennél a sebességnél. Mind a két kerék garnitúrával csinálja, csak a mértéke különbözik. Tavaly a nyári szettből egy felni görgőzve lett, egy pedig cserélve, és az is kicsit görgőzve. Sokkal jobb lett utána, de maradt bennük egy kicsi, így már elviselhetőbb. Előtte ami sokat rontott a helyzeten az a kotyogó összekötő rúdfej volt. És amit nagyon ritkán néznek meg, az a motor felfüggesztő bak, és a lengőkar szilentek állapota. Ha elfárad a motortartó, beroskad átadja remegéseket a kaszninak. És még előfordulhat a féltengely csuklók kopása is. A motortartó, és a csukló is tud kopogni, ropogni. 

Ha meg lesz a megoldás, légyszi írd le ide!

Köszi! 

Előzmény: Appy66 (50139)
Appy66 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 50139

Üdvözlet!

 

Már "ezer" éve nem írtam ide, de most kell, hátha valakinél volt már ilyen jellegű probléma. Sajnos egy év alatt már a harmadik "vezér" kereket (hosszbordás szíj, generátor, szervó) fogyasztja el az autó. Amikor gyorsítok az autóval kb. 70 és 80 km/h között beremeg az egész autó. Utána nem érzékelem a problémát. Viszont ettől még a jelenség megmarad. Szerelő annyit tudott mondani, hogy ezt sokminden okozhatja. Oké, de mik lehetnek ezek. Mondom, ha valakinél volt már ilyen probléma szívesen veszem az információkat. 2004-es 2.2 DCI 150Le.

 

Köszönettel: H. Zoltán

Lacipapahun Creative Commons License 2024.03.18 0 0 50138

Szia végül sikerült megoldani a "check parking sensor" hibát?

Azért kérdem mert nekem is ilyen problémám van az espace-mel,és ha igen akor hogyan?

Válaszod elöre is köszönöm.

Laci

 

Előzmény: kroni1 (47219)
espace34 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 50137

Meg lett közben.... Wik hívott.

Előzmény: Kacsabácsi_RC (50136)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2024.02.29 0 0 50136

... látom, nem megy.

   Akkor keresem én,

   és át adom ...

 

Előzmény: espace34 (50135)
espace34 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 50135

Sziasztok,

Developer telefonszáma kellene, tudjátok, aki az óracsoportokat szokta javítani.....

Valahová elkevertem.

espace34 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 50134

Az teljesen jó.....

Előzmény: Canek (50133)
Canek Creative Commons License 2024.02.25 0 0 50133

Kérdezném, hogy espace 3 2.0 16v 140 le benzines hengereként 12 bár nyomás van hidegen. Elég e a nyomás?

Menyinek kellene lenni.

gajari Creative Commons License 2024.02.23 0 0 50132

Sziasztok!

 

Megmaradt Espace 4 alkatrészek, egyben 10.000,- Ft, helyileg Keszthely, személyes átvétellel:

https://www.facebook.com/marketplace/item/607037531416906/

 

Kellemes napot Mindenkinek!

Canek Creative Commons License 2024.02.09 0 0 50131

Espace 3 2.0 16v donor autót vennék. Lehetöleg kézváltós. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!