Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dcness79 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35944

Sziasztok!

 

Jól sejtem hogy nagy szívás lesz kicserélni a fényszóró izzót utasoldali részen (2007-es Espace)? Most vettem észre hogy megadta magát, remélem csak az izzó és semmi komoly. Minden más mükődik. Javaslat izzó márkára mi bírja a strapát? Ha jól tudom H7-est kell néznem. Valaki megoszthatná tapasztalatát :)

gabocsiga Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35943

nokia hakapeszi?

Előzmény: Kacsabácsi_RC (35940)
Toobee Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35942

Nekem is gyorsan megette a Sebring elsőket. Azt mondta a gumis, hogy 5 ezrenként forgatni kell őket, hogy legalább egyenletesen kopjanak. Én 3-ra fújtam mindig, talán párszor mentem csak az alatt.

Előzmény: Ákos-ITK-001 (35936)
anfanger001 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35941

Már téliesítesz?   Azok hófogó lamellák???   ;)))            kell a 3.0 bár!

Előzmény: fghj k (35939)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35940

... sziklás, köves, murvás és ruhadtul kátyus utakon lesz ilyenné a lágy gumi mifelénk.

Mostanában már kénytelen vagyok elkerülni az ilyen utakat, pedig szerettem.

Ezek régi képek, de, pont ezt mutatják, hogy dobálják le a barázdákat:

 

Előzmény: fghj k (35939)
fghj k Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35939

nálam az első gumik mindkét széle kopik, illetve hámlik a gumi rendesen (lásd képek), ezt akartam  is kérdezni hogy ilyen előfordult-e valakinél. ok, a legnehezebb konfigu IV-esem van 2T-s önsúllyal, de ezt a hámlást nem tudom hova rakni. lehet h asszony szokott padlóval indulni? a képen lévő gumi erősített michelin, kb 35 ezer lehet benne, előtte hankook volt, az is hámlott, de az legalább még jobban kopott... 2,7-2,8 -ra fújom hidegen, lehet hogy mehetne bele 3 is...

 

Előzmény: szaja11 (35938)
szaja11 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35938

És mindenképpen megfelelő súlyindexű, erősített gumit kíván: 101V XL (225/55 R17)

Előzmény: MiracleMan (35935)
SajtFondue Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35937

Kopik rendesen, de egyenletesen, úgyhogy a beállítással nincs gond. Nehéz az auto, én ráadásul egy pár hosszabb úton meg is buggyantom + még időnként a lakókocsi :-)

Előzmény: MiracleMan (35935)
Ákos-ITK-001 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35936

Érzékeny a keréknyomásra, és a súlya miatt fogyasztja is a gumit....... 1 éve vettük az autót. Uniroyal 12 évi gumi volt rajta 4 mm biztosan. Nem mentünk 10e km-t vele. Tegnap rakták fel a téli és ment a levesbe a nyári. Gondolom a prémium abroncsokat nem fogyasztja annyira. Ahogy látom a hirdetett használt felniket a gyári gumi Continental volt. Lehet azok bírják a kiképzést.

Előzmény: MiracleMan (35935)
MiracleMan Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35935

Sziasztok!

 

Espace 4 gumikopásról kinek milyen tapasztalata van? Mert az enyém siralmas, főleg az eleje. Az autó törve nem volt (a szervíz szerint sem), futómű rendesen beállítva.

Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35934

... valakinél ott van az eredeti (gyári) darab, talán, ha idetéved, le is olvassa ...

Előzmény: johnkarul (35933)
johnkarul Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35933

lehet tudni, az eredeti milyen anyagból van? Ra van írva, hogy pp,abs,ptfe,vagy valami.

Előzmény: Kacsabácsi_RC (35931)
Dandy2 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 35932

Sziasztok!
Pár hete van egy hibám, talán tud valaki segíteni a megoldásban.
Renault Espace 2.0 Dci Fap 173 LE
Mostanában reggelente az autó pöccre indul, majd néhány másodperc, vagy néhány méter után leáll befecskendezési hibával! Ekkor néhány indítózás után (2,3,4,5) beindul és ettől kezdve megy és indul rendesen egész nap. Teljesen probléma mentesen. Majd másnap reggel ugyan ez a probléma! Elindul, leáll, majd indítózás és megy szépen egész nap!
Clippel kiolvastuk a tárolt hibát ami DF896
Vannak ötleteim, de hátha valaki találkozott már ilyen hibával? Megköszönném a tanácsaitokat! :)

Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35931

... a tesztelése megbukott az anyag, keressük (várjuk) a megfelelőt.

  A projekt él, mintánk és tervünk van hozzá.

       -  várunk -    ...

Előzmény: Mistral1 (35930)
Mistral1 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35930

Tavaly (?) ment itt a nagyüzem a III-as első fotelek karfáiban eltörött műanyag bizbaszok újragyártására...

Én akkor jelentkeztem... De már elfáradt a kezem a magasban :-(

:-)

Tart még a projekt? Avagy - újra lehet-e gründolni?

vargachris Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35929

Közlöm az érintettekkel, hogy a paci ma bevonult a szervízbe a döglött klíma miatt. Eddig annyi, hogy egy kábelköteget cseréltek, beindult a rendszer, de van egy halott szervomotor is, azt még kicserélik. A fejleményekről majd beszámolok. Igyexem megtudakolni azt is, konkrétan melyik köteg a ludas.

Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35928

... Valakinek???

  III G  kalaptartó rolóval 30 ...

 

dcness79 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35927

Egy helyre járok szereltetni több mint 10 éve, majd megkérdezem hogy van-e neki, de szerintem nem lesz, mert akkor mondta volna mikor átnézte a kocsit :)

Előzmény: szaja11 (35921)
dcness79 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35926

Köszönöm, sikerült jobban körbenéznem az oldalon és egyet be is fogok szerezni :)

Előzmény: madorka (35925)
madorka Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35925
Előzmény: dcness79 (35905)
Tibi76(higinsz) Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35924

Kép a biztosítékról

Tibi76(higinsz) Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35923

Sziasztok!

Segítsetek legyetek szívesek abban, hogy 2004-es 2.2 dci Espace motorterében (akksi mögött) található relé- biztosíték táblában jobbról az első (40-es) biztosíték mihez tartozik, mert vélhetően az a fogyasztó húzza le az akkumulátoromat nagyon gyorsan ha olyan kedve van. Ezen kívül még segítene az is, hogy ha megmondanátok minek a biztosítéka jobbról az 5. és 6. (kék, 60-as).

 Köszönöm szépen.

MiracleMan Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35922

Fölösleges áramtalanítani.

Előzmény: wik_406 (35920)
szaja11 Creative Commons License 2016.10.25 0 1 35921

A gárdonyi autószerelő barátom rácsatlakozott azzal a két tenyérnyi szürke diagnosztikai műszerével, amivel a többi kocsit is vizsgálja. Kiválasztotta az Espace-t (meg a Megane-omnál is ugyanígy), megkereste a nyelv állítási módot, kijelőlte az angolt, enter és kész. Onnantól angol.

Szerintem már minden nóóóóórmális szerelőnek van ilyen kézi műszere.

Az eddigi autóiddal, hova jártál szervizelni? Neki is biztos van. 

Előzmény: dcness79 (35919)
wik_406 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35920

Nekem clip-el irtak at. Azert kellett aramtalaitani, hogy ujrainduljon a gep benne tudtommal (A feketenel kellett, az ujnal mar angol volt eleve).

 

Wik

Előzmény: szaja11 (35915)
dcness79 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35919

Utánajárnék ennek a lehetőségnek is ha e-mailBen átküldöd kit keressek. Köszönöm

Előzmény: szaja11 (35915)
Kacsabácsi_RC Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35918

... üdv az újonnan bekapcsolódott Fórumozóknak (is)!!!

   (Ha szerettek ismerkedni, kirándulni látnivalók között,

    akkor bátran jelentkezzetek a listára:

     http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141435514&t=9113834 ) ...   :-)))

 

dcness79 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35917

Publikussá tettem az e-mail címem megírnád kit keressek? Köszönöm

Előzmény: wik_406 (35912)
espace2015 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35916

szerintem igen - csak nem kell a Nasa-hoz vinni:)

Előzmény: kl77 (35914)
szaja11 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 35915

A nyelvet egy "egyszerű" diag műszerrel is át lehet állítani nem csak clippel. Nálam legalábbi s így tőrtént. 

 

Csak kérdezem, hogy miért kell áramtalanítani 20 percre?

Előzmény: wik_406 (35907)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!