Jól sejtem hogy nagy szívás lesz kicserélni a fényszóró izzót utasoldali részen (2007-es Espace)? Most vettem észre hogy megadta magát, remélem csak az izzó és semmi komoly. Minden más mükődik. Javaslat izzó márkára mi bírja a strapát? Ha jól tudom H7-est kell néznem. Valaki megoszthatná tapasztalatát :)
Nekem is gyorsan megette a Sebring elsőket. Azt mondta a gumis, hogy 5 ezrenként forgatni kell őket, hogy legalább egyenletesen kopjanak. Én 3-ra fújtam mindig, talán párszor mentem csak az alatt.
nálam az első gumik mindkét széle kopik, illetve hámlik a gumi rendesen (lásd képek), ezt akartam is kérdezni hogy ilyen előfordult-e valakinél. ok, a legnehezebb konfigu IV-esem van 2T-s önsúllyal, de ezt a hámlást nem tudom hova rakni. lehet h asszony szokott padlóval indulni? a képen lévő gumi erősített michelin, kb 35 ezer lehet benne, előtte hankook volt, az is hámlott, de az legalább még jobban kopott... 2,7-2,8 -ra fújom hidegen, lehet hogy mehetne bele 3 is...
Kopik rendesen, de egyenletesen, úgyhogy a beállítással nincs gond. Nehéz az auto, én ráadásul egy pár hosszabb úton meg is buggyantom + még időnként a lakókocsi :-)
Érzékeny a keréknyomásra, és a súlya miatt fogyasztja is a gumit....... 1 éve vettük az autót. Uniroyal 12 évi gumi volt rajta 4 mm biztosan. Nem mentünk 10e km-t vele. Tegnap rakták fel a téli és ment a levesbe a nyári. Gondolom a prémium abroncsokat nem fogyasztja annyira. Ahogy látom a hirdetett használt felniket a gyári gumi Continental volt. Lehet azok bírják a kiképzést.
Espace 4 gumikopásról kinek milyen tapasztalata van? Mert az enyém siralmas, főleg az eleje. Az autó törve nem volt (a szervíz szerint sem), futómű rendesen beállítva.
Sziasztok! Pár hete van egy hibám, talán tud valaki segíteni a megoldásban. Renault Espace 2.0 Dci Fap 173 LE Mostanában reggelente az autó pöccre indul, majd néhány másodperc, vagy néhány méter után leáll befecskendezési hibával! Ekkor néhány indítózás után (2,3,4,5) beindul és ettől kezdve megy és indul rendesen egész nap. Teljesen probléma mentesen. Majd másnap reggel ugyan ez a probléma! Elindul, leáll, majd indítózás és megy szépen egész nap! Clippel kiolvastuk a tárolt hibát ami DF896 Vannak ötleteim, de hátha valaki találkozott már ilyen hibával? Megköszönném a tanácsaitokat! :)
Közlöm az érintettekkel, hogy a paci ma bevonult a szervízbe a döglött klíma miatt. Eddig annyi, hogy egy kábelköteget cseréltek, beindult a rendszer, de van egy halott szervomotor is, azt még kicserélik. A fejleményekről majd beszámolok. Igyexem megtudakolni azt is, konkrétan melyik köteg a ludas.
Egy helyre járok szereltetni több mint 10 éve, majd megkérdezem hogy van-e neki, de szerintem nem lesz, mert akkor mondta volna mikor átnézte a kocsit :)
Segítsetek legyetek szívesek abban, hogy 2004-es 2.2 dci Espace motorterében (akksi mögött) található relé- biztosíték táblában jobbról az első (40-es) biztosíték mihez tartozik, mert vélhetően az a fogyasztó húzza le az akkumulátoromat nagyon gyorsan ha olyan kedve van. Ezen kívül még segítene az is, hogy ha megmondanátok minek a biztosítéka jobbról az 5. és 6. (kék, 60-as).
A gárdonyi autószerelő barátom rácsatlakozott azzal a két tenyérnyi szürke diagnosztikai műszerével, amivel a többi kocsit is vizsgálja. Kiválasztotta az Espace-t (meg a Megane-omnál is ugyanígy), megkereste a nyelv állítási módot, kijelőlte az angolt, enter és kész. Onnantól angol.
Szerintem már minden nóóóóórmális szerelőnek van ilyen kézi műszere.
Az eddigi autóiddal, hova jártál szervizelni? Neki is biztos van.