Ha már épp gumiztok valakinek hátha érdekes s pont ilyenre vágyik 5x108 et 50 agyátmérő 60mm, Gumik,téli 205/55/r16 db Pirelli 5-6mm, 2db Michelin alpine 6-7mm dot/4410/, érdeklodni Nálam tel:)
Mi a gumiméreted? Ballonos guminál előfordulhatik sportos vezetési stílus mellett hogy a keményre fújt gumi is nyeklik-nyaklik annyit hogy a külső szélét lezabálja. Szélesebb (fél-egy coll, ET-re figyelni!!!), egy számmal nagyobb átmérőjű felni sokat segít az ilyen gondokon.
Nekem a kocsival kapott 15-ös felnin elöl nagyon ette a gumi szélét, igaz nem sokáig volt rajta de szemmel látható volt. A 16-osokkal keményre fújva ez már nem annyira jellemző, de még mindig észrevehető. Mindegy, a gyári kinézet és a komfort többet ér annál hogy 17-es széles felnivel elrontsam. :-)
Futóműves mondja meg, hogy mit kell cserélni, aztán vidd el beállíttatni. Én a mostani autómat (WP12 Primera) is így csináltam és nagyon egyenletes a kopása, nőtt az úttartás. 5000 Ft az egész mutatvány, cserébe lehet, hogy 2 szezonnal többet elmegy egy garnitúrával.
de nálam az volt a matek, hogy kell venni egy téli és egy nyári szettet is, így már 4-5 évre számolva jobban megéri mint a külön-külön szettek,(50X4=200vs35X8=280+évente két lefel szerelés) ott sem nagyon találtam 35-40 alatt minőségi megoldást, nem megyünk többet évi 15e km-nél
Sziasztok! Ha már gumizunk, mit gondoltok mitől lehet az hogy a hátsó tengelyen a gumiknak csak a külső szélét (3 cm) eszi meg, legömbölyíti? 101-es gumik 3 bárra pumpálva! IV-es rövid. Én arra gondoltam hogy kanyarban billen a tyúkól és sodródik egy kicsit a hátulja és akkor zabálja le. De miéééé? Szerintetek?
Szigorúan SZVSZ de 91-es terhelési indexű gumit ne tegyél a kocsira. Főleg ha ki is akarod használni azt hogy hét személyes. Inkább 94 és afelett. bár a benzinmotor könnyebb mint a dízel, de az első tengelyre a hátsónál nagyobb terhelés is juthat. (vagy ha megbuggyantod a hátulját akkor meg oda) és könnyen megeshet hogy a 91-es 615kg-os terhelhetősége karcsú lesz.
új vagyok még itt, és segítségre lenne szüksêgem! Most vettem egy 99es 2,2 dt espce-t. Az hiba hogy ha gyújtást ráadom a műszerek teljes fényerővel világítanak, de amint lámpát kapcsolok az teljesen elhalványul minden! Este sötétben nem zavaró de nappal nem látni semmit sem! 😒
Ha ez normális akkor van lehetőség fényerőt állítani?
Nemrég vettem egy espacet 2004-es 2.2d 150le.A problémája hogy a kéz fokozatú ventilátornak csak a gyors fokozata müködik,ezt clip programmal állapították meg.Németországban dolgozom itt vettem a vasat és itt szeretném orvosolni a problémát lehetőleg nem német szakszervízben ha lehet.A szakértő urak véleményére lennék kíváncsi hogy mi lehet a gyógyszer előre is köszönöm.
Na sikeresen beszűkítettem 4 márkára a gumikeresést, ezekből melyiket ajánljátok?
Nokian WR A3 149940
Uniroyal MS Plus 77 148736
Semperit Speed-Grip 2 148224
Bridgestone LM32 171960
Az én favoritom az Uniroyal lenne, ez a típus nagyon jól teljesített a teszteken a korábbiakkal ellentétben. A Bridgestone megér ennyivel többet? Nokianról is egész jókat olvastam, a Semperit kissé fekete ló, jobban szerepelt nála mind3 másik.
Ezeken kívül esetleg valakinek tuti tipp? Kínai fostalicska nem kell, reggel még beértem volna egy Nexennel, de találtam róla tesztet, eléggé kiábrándító az is :(
Nekem beragadt a lambda szonda egy hibás értékre, és akkor fogyasztott sokat. Legegyszerűbb, ha lekötöd, hibajelet nem ad, és úgy próbálod ki. Ha így jó, akkor szonda csere. Bár én lekötve hagytam, úgy használtam utána végig.