Újra kell tanítani. Kinyitod valameddíg, és balra fordítva bezárod, közben nyomod a közepén a gombot egészen addíg, amíg meg nem áll a végén, és még 10 másodpercig. Utána megtanulja a végállását.
A Common Rail tényleg nem szereti a benzint, de azért ennyit kibír. A leírásokban tényleg az van írva, hogy nem szabad hozzákeverni benzint. Bezzeg a régi időkben a Merci kézikönyvében le volt írva, hogy minusz 15 fok alatt adjál hozzá 30 százalék benzint.
Talan megeri leszivni a felet, hozza gazolajat tankolni, a leszivott anyagot meg elrakni es legkozelebb felesbe gazolajhoz hozzatenni. Szerintem igy nagyot nem tevedsz.
Adagolosba meg csak-csak elmegy telen dermedesgatlo helyett (de csak ha az nincs) de oda se eroltesd ezt a tanacsot. DCI-be es egyeb magasnyomasu rendszerbe meg aztan vegkepp ne. Hacsak nincs magasnyomasu szivattyugyarban reszesedesed. :)
Tudom regen sokan denszeszeltek meg benzineztek telere a gazolajat de egyreszt az IFA motorja kicsit kevesbe erzekeny konstrukcio meg a dT-hez kepest is masreszt ha behanyt hat elkuldtek felujitani nem az allta a cechet aki benzinezte a gazolajat. Es regen a benzin is picit mas volt, nem kevertek etanollal ami brutal agressziv anyag, kenokepessege nulla. Azokat a femeket amik nem toleraljak igen gyorsan megzabalja.
A kuplung másik, független tartályból kapja a benyát - és nincs rajta semmilyen eletronikus jelző!! (legalábbis az én típusomon...) Egyedüli közösség a fékrendszerrel annyi, hogy ebbe is fékfolyadék kell. (én egyszer megbuggyantottam szervó-olajjal :-( Szerencsére volt annyi fékfolyadék az alján, hogy vissza tudtam szedegetni, nem folyt lejjebb a tartályból.
Esetleg magyarnyelvű h.utasítás nincs hozzá.Most vettem gy 2008-as espacét csak az a baj hogy német a gps.Lehetne magyarítani csak fel kéne vinni Pestre a kocsit,én meg nemigazán járok arra.
Sajnos voltam olyan figyelmetlen, hogy a 2.0 dci motoros espae-be gázolaj helyett benzint tankoltam.
Az autót nem indítottam be mert észleltem a hibát.
Egy csík világított már 2 napja az üzemanyag jelzőn a mérő szerint 111 km-re volt elég üzemanyag benne, én 10.000.-Ft-ért tankoltam benzint, az kb 27 liter.
Kiszívtunk a tankból 40 litert, a végén már rendes gázolaj sötétségű anyag jött, valamennyi biztosan maradt benne, mert nem látok bele a tankba, leszerelni viszont nem volt lehetőségem. Jobb ötlet nem volt, hoztunk a kútról 85 liter gázolajat, azt töltöttük bele, számításaim szerint max 4-5 % lehet jelenleg a benzin tartalma a tankban lévő cuccnak.
A kérdés az, hogy ez már "viselhető" a motor és alkatrészei számára vagy mindenképpen szedessem szét valahol?
Nekem a carminat rendszerhez megvan a legutolsó elérhető frissítés (2013-as térkép és már nem is lesz frissebb). Dupla oldalú DVD fromájában, meg iso képfájlban, ha az kell.
Köszi. Elképzelhető, hogy valami ilyesmi lesz a probléma, mert kb. 1,5 hónapja hegynek lefele időről időre felvillantotta a fékhibát. Akkor megnéztem és valóban kevés volt benne a fékfolyadék, de gondoltam csak a kopás miatt csökkent a szintje, úgyhogy rátöltöttem. Szivárgás nyomát nem láttam legalábbis a kocsi nem hagyott maga után sehol foltot, és utána nem is volt gondja 1 héttel ezelőttig.
Örömömre szolgál, hogy bejelenthetem: a múlt hét végén sikerült megválnom a 2003-as 2,2 dci-s espace-tól. Eleinte imádtuk, de sajnos az állandóan igényelt gondoskodás cirka 3 év alatt elérte a gazdasági tűréshatárunkat. És az fáj a legjobban, hogy abszolút nem sajnálom az autót, csak azt aki esetleg megveszi a kereskedésből.
Félreértés ne essék, nem hibásan, csak megbízhatatlan, kiszámíthatatlan és pénztárcagyilkosként váltam meg tőle.
Remélem ez csak az én egyedi példám, és a többség még megvagytok vele elégedve.
Őszintén köszönöm a segítséget amit itt kaptam a fórumon Tőletek!