Nekem DT van ugyan, de szerintem ennek olcsóbb a fenntartása és talán egyszerűbb a javítása is mint a Dci-nek. Arra azért készülj hogy ezek 13 éves a legfiatalabbja is, és aki ilyet választ az azért kihasználja a lehetőségeit. Az ilyen nagyon megkímélt 150-230 ekm -s futásteljesítmény felejtős. Ezek állt 300 ekm felett futottak szerintem, és én még mindig korrektebbnek tartom azt ha valaki azt mondja hogy x éve nálam van és ennyi van benne, mint a frissen behozott M...- xxx rendszámút amiből 150ekm vissza csavarnak mert ilyenkor még lehet de később már nem. Ezért nem lehet eladni a magyaro. futott kocsikat mert ha meghirdeted és megkérdik a km-t ha már 3-al kezdődik ugy csapják rád a telót hogy az csak fütyül. Az enyémért nemrég 300eft ígértek látatlanban, mondtam is neki ebből nálam lesz tyúk ól mert szétrohadni nem fog annyiért meg nem adom inkább szétbontom akkor is többet kapok érte. Bocs az őszinteségért ! Mit nézz ? Mindent csak ne a km órát ! Szóval én Dt mondok jók a Dci -is de mikor én vettem diret ezt vettem pedig lett volna jóval olcsóbb Dci-s espace is.
Köszönöm a részletes leírást. Bevallom átolvastam a kocsid topicját, de a hirtelen felindulásból átolvasás nem célravezető mivel annyi minden van benne hogy hamar előidézi a memóriatúlcsordulást így a jó része nem ragadt meg a buksimban. :-)
Holnap megjön a hűtőm aminek a beszárával kapcsolatos emlékeim elég haloványak voltak. A negyven az stimmelt csak a felső végéhez van igen-igen közel és nettóban... mondjuk Nissens gyártmányú még úgy 20%-kal drágább. De még ez is baráti egy intercooler hűtő árához képest. Na az ne menjen tönkre ha szabad ilyet kérni az égiektől.
Mivel a pincében már porosodik egy ideje egy nappali menetfény amit az Espace-ra szánok így talán most az is beépül a gépállatba. de hogy mikor az erősen kérdéses mivel a rendelkezésre álló nem éppen bőséges szabadidőm teljesen leköti a kerítés felújítása.
Teljesen új vagyok a topicban,és igazából nem is nekem van Espace-m,hanem az egyik barátomnak.A probléma a következő:adott egy 4es espace,3.0 literes isuzu motorral szerelt,2003-as évjárat.Nem tudjuk a reflektort lekapcsolni.Ha az akksisaru a helyére kerül,azonnal világít a refi,és azzal sem vagyunk előrébb,ha lehuzzuk a refiről a csatikat,mert akkor a műszerfalon lévő kis kontrollámpa meríti le az akksit.Valaki találkozott már hasonló problémával????
Az első mondatod tér el a valóságtól, de az nagyon. Nem a renault tervezte, és egy automatában sem lehet csak az olaj max felét cserélni. Konstrukciós adottság minden automatánál. A lamellákból és a csőrendszerekből csatornákból, gravitációs úton nem lehet leengedni az olajat.
Mintha halványan derengeme hogy beszéltünk hátsó ajtóra díszlécrögzítő mütymürüttyökről. Ezeket végül megkaparintottad csak én nem voltam még értük, vagy mi lett a sorsuk? :-)
Bár ha meg is vannak max elhozom őket mivel őnagysága szíveskedett inkontinens lenni hűtőfolyadékügyilegből kifolyolagosságilag. Mármint elpukkant a vízhűtőm ami már amúgy csepegett kicsit dehát tartotta benne a lelket a hűtőtömítő. Egészen péntek délig. Amúgy sem voltam mókás kedvemben de annyira nem hogy ezen képes voltam mindenféle csúnyákat mondás nélkül felülkerekedni. :-)
Megrendelve már meg lett még akkor frissiben az új hűtő, még nyár elején kérdeztem az árát és negyven feletti kárt jósolt a telefonban az illetékes elvtárs mivel van olyan szerencsém hogy már a drágábbik hűtővel szerelték.
Remélem idehaza a ház előtt némi alapszerszámozottság birtokában (krovakészlet, csavarhúzók, kulcskészlet, kalapács) ki tudom cserélni a hűtőt. Így ugyanis nem nagyon tudok a műhely közelébe menni vele vontatni meg nincs hangulatom kormányszervó és fékrásegítés nélkül a vizet pedig baromira folyatja így nem indulok el vele 5km-re se.
"Külön szeretem, hogy lassításkor visszaváltogat, amit kézi váltóval senki nem tesz meg." Ez így nem igaz, mert például én kéziváltóval megteszem. Ne általánosítsunk, nem ismerünk mindenkit!
Nekem hármas van, és mivel lejött ez a légterelő, beragasztottam. Nem sokáig tartott, mivel a hőmozgás leszakította az egészet. Tehát, ha ragasztás, akkor csak az egyik felén...
Háááát ez tényleg nem oly' jó hír. Bár nem tudom, hogy eredetileg, hogy van rögzítve a légterelő felső rács a "konyhapulton", de akkor már csak ragasztani lehet? Akkor nem is tudom megért-e ez így 5Ft-ot :-))
Sajnos még a klímáshoz sem jutottam el, mert már besokalltam az autóra költögetésből egyelőre. Pedig ugye ezek még csak "filléres" dolgok. Telefonon értekezünk majd. Egy bal ajtózár-betétet (vagy komplett zárat) kéne valahogy felhajtani kulccsal vagy anélkül is.
Bocs! Úgy értettem, hogy a berohadt kézifékkötél visszatoló rúgójából tört le egy ív!!!
A futóműved minden porcikája nagyon igénybe van véve a törött rúgó által. A szilent nem ehhez a lengőkar álláshoz lett beállítva, így az az első ami feladja, a kaszni sem örül a keresztbenyúlásnak, a kereszttartó és a fékerőszabályzó sem, a lengéscsillapító felüthet, jó nagy pofont adva azáltal a "doblemeznek",
esetleg el is pukkanhat a gyors belső erőtől, de el is törhet a szára, mint pont most nekem az I-esen!!!
Azt vettem észre az autó nem akar hűvös levegőt fújni csak ha klímázok. Vagyis ha hidegre van állítva akkor is elég meleget fúj ha melegre állítom akkor meg forrót. Mi okozhatja?
fékmunkahenger cserélve. rugótörésnél mire lehet számítani? én arra gondoltam h csak leül a kocsi a gumiütközőre, de a szerelő azt mondta h a kerékdobnak, guminak tuti búcsút lehet mondani, meg még ki tudja minek...
Mar regebben irtam : valoban, a Renault nem ugy tervezte a valtot, hogy az olajat le lehessen benne cserelni. En szerintem ez azert van, mert ok 200e kmig gondolkoznak. Ha oket kerdezed, akkor ezutan csereld le az autot :-/ En 200e-nel csinaltattam egy cseret, bar csak a fele jon le a regi olajnak. Most mar 230e km van benne.
Amugy nem panaszkodok, jol mukodik az automata valto!