Keresés

Részletes keresés

csimen Creative Commons License 2021.11.14 0 0 17

Mi múlt héten voltunk először személyesen, utána meg online gyermekpszichológus konzultáción Pasaréten, nagyon meggyőző volt! Valószínüleg szükségünk lesz TSMT-re is, ami külön jó, hogy ott helyben van, szóval nagyon ajánlom, nemrég nyitottak: https://kidlife.hu/ 

Tamraks Creative Commons License 2019.04.10 0 0 16

Én a 14. kerületi Lélekközpontot tudom mondani!:) Rajtunk sokat segítettek. Szerintem a többi kis lurkónak is fognak tudni! K.

Honlapjuk: www.lelekkozpont.hu

szabo.judit0531 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 15

Kedves Szülők!

 

Végzős hallgató vagyok az ELTE TÓK óvodapedagógus szakán, és most írom a szakdolgozatomat az óvodás korú gyermekek mesehallgatási és mesenézési szokásairól. Olyan kérésem lenne, hogy akinek óvodás korú gyermeke van, és akad néhány szabad perce, kitöltené a kérdőívemet a szakdolgozatomhoz? Nagy segítség lenne!

 

Előre is köszönöm!

 

 

https://www.survio.com/survey/d/G5G0K1F0F5U4G7S7C

kisseliza Creative Commons License 2017.08.04 0 0 14

Én is hogy megijedtem anno. dr. Nuridsány Eszter gyermekpszichiáternél játunk hasonló probélmával. Sokat tudott segíteni. Gyógyszerre nem volt szükség.

Előzmény: anyaiösztön (12)
Rozálka3 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 13

Az én unokám akkor kezdett tikkelni mikor bekerült az óvodába.  Az egyik óvónénit nem csípte a gyerek.

Pár hét után az anyja kivette az óvodából és egy hét alatt megszűnt a tikkelés.

 

Ez 3 évesen tavasszal történt. Ősszel újrakezdték az ovit és akkor már semmi baja nem volt.  Az óvónénivel is megbékült.

Előzmény: anyaiösztön (12)
anyaiösztön Creative Commons License 2017.07.12 0 0 12

Bp belvárosában tud valaki jó gyermekpszichológust ajánlani? Furcsán hunyorog a kicsi lányom (tic?), és nem jó látni, jó lenne többet megtudni.   Küldenétek elérhetőséget, akivel van tapasztalatotok? Köszönöm!

Rovaniemi Creative Commons License 2015.09.11 0 0 11