teljes képernyős mentéssel elővadásztam, lényegébe most vettem észre hogy a sajátom, az még zártszelvényes kivitel volt. A második teli sárga az meg már normál Solex vázba lett már összehozva, azon később annyit alakítottak bercyhez képest hogy más lett a csomagtér profil.
Története megvan mind a kettőnek, egyszerre hozták le Szegedre a gyárból.
Amit megvettem egy idősebb úré lett, aki nem használta.
okát ne kérdezd mert nem tudom, illetve szerintem vannak olyan emberek akinek tetszik de nem való. Próbálták tőle később megvenni, de magas volt az ára. Közbe kisöreg elhunyt családja elvitte Egerbe, ott meg útba volt, eladóvá vált. Én meg megvettem, lényegébe ez lenne.
Állapota olyan mint a gyárba volt, van róla kép vissza tekintve a fórumon, mint egy tesztgép.
Üdvözlöm az urakat! Erősen gondolkodom egy ilyen járgány beszerzésén a gondom annyi hogy nagy sulyom nem tudom hogy mennyire lenne ez praktikus nekem 130 kg vagyok.Kinéztem egyet az eladó azt állítja hogy 0 km es ezt én egy kicsit kétségbe vonom bár tény hogy igen szép állapotú.
Az AC-pumpában van két üveggolyó. Avatatlanok esetében a felül levő el szokott gurulni szétszedéskor, aztán jön a döbbenet, hogy miért nem indul, miért nem nyom az AC-pumpa. Érdemes megnézni megvan-e a felső golyó. Ha nincs a helyén, akkor megvan a hiba. Ápisz-boltban (ha még van ilyen...) lehet vásárolni töltőpantront. Annak a lezáró üveggolyója tökéletes az AC-pumpába. :-)
Van szűrő a tankban is,es a benzin csöveket is ki tisztítottad,akkor csak a membránnal lehet probléma,ha a membrán működik akkor a visszafolyó csövön(karbulátor és a tank közti vastag cső)látnod kell,hogy áramlik a benzin.
A szikrát úgy tudod ellenőrizni,hogy kiveszed a gyertyát,ráteszed a gyertyakábelt,testre teszed a gyertyát és megtekered a motort,a gyertyának szikrázni kell,ha nem akkor a hibák lehetnek