Keresés

Részletes keresés

hery60 Creative Commons License 2019.06.07 0 0 56
zöldikovács Creative Commons License 2017.11.25 0 0 55

Köszönöm a válaszokat, közben, - lassan az igaz- elkezdett forrni!

J.C.G. Creative Commons License 2017.11.25 0 0 54
Előzmény: J.C.G. (53)
J.C.G. Creative Commons License 2017.11.25 0 0 53

Szerintem valamiféle élesztővel. Gondolom, ha bemész egy szaküzletbe, akkor ott tudnak majd segíteni. De nem mindegy milyet használsz, abból mennyit és milyen szőlőhöz, mert úgy változik majd maga a bor íze? Laikus vagyok, ha tévedek és pontatlan amit írok azért ne kövezzetek meg, inkább tanítsatok. :)

Előzmény: zöldikovács (52)
zöldikovács Creative Commons License 2017.11.18 0 0 52

Helló mindenki! Mivel tapasztalatlan borkészítő vagyok, kissé túl cukroztam a boromat és nagyon édes lett! Hogyan tudnám "rávenni", hogy forrjon tovább??

Pandus Creative Commons License 2015.02.05 0 0 51
Tigris0704 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 50

Sziasztok.

Nyitottam egy fórumot BORÁSZAT néven ahol mindent meg tudunk beszélni a borkészítésről. 

IldiAndi Creative Commons License 2014.08.14 0 0 49

Sziasztok! 
Szakdolgozatomat bormarketing témában írom. Ehhez kötődően e kérdőív kitöltéséhez szeretném a 18-30 év közöttiek segítségét kérni: http://online-kerdoiv.com/index/view/hash/0b03c8281f41a8d86a.. 
Előre is nagyon szépen köszönöm! :)

 

Wilzon Creative Commons License 2013.01.18 0 0 48

Üdv minden borkedvelőnek!

 

Segítséget szeretnék kérni, olyan embert keresek aki:

-Beszél angolul.

-Ismeri a TOKAJI borászatokat, borokat, pincéket.

-Meg tudná ismertetni ezeket 2 külföldivel. 

 

Ha van ilyen ember itt, vagy ismer valaki ilyet akkor dobjon már egy e-mailt a publikus e-mail címemre és én továbbítom az illetékeseknek.

köszönöm

Hepci Creative Commons License 2012.08.31 0 0 47

A promóciónak nem ez a módja, hogy telifosod az összes topikot, te ökör.

Előzmény: napijaras.hu (46)
Beóca Creative Commons License 2012.08.15 0 0 45