Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2024.04.06 0 0 56896

seggedselogle! :D 

 

 ahhoz bizony tempó kell, különben semmi kihívás nincs benne. ""

haat. .azert nehany valtott 90 fokos tud kihivas lenni tempo nelkul is. 

 

de jo. 

a zoldi erre nem igazan alkalmas, a domi meg a szaguldasra. 

ugyhogy nincs igazad. 

de nekem se. 

ha matematikus lennek, akkor ebbol az eredmenybol azt vonnam le,  hogy mindkettonknek igaza van.  :DD 

Előzmény: kilencfan (56895)
kilencfan Creative Commons License 2024.04.06 0 0 56895

A csávó a videón az a kategória, amihez neked és nekem is semmi közöm tudásszinten. De sosem akartam ilyen lenni, nincs kitartás, meg annyira nem is vagyok elhivatott, hogy ennyi időt beleöljek. Nem pályázok, közúton adom elő a tudományom, nekem ez a része tetszik. Alsórendű kanyargós utakon örömmotorozás, csillezés, szemmel tartva, hogy nem megdögleni indulok el otthonról. Nem ér le a térdem, nem akarok semmiféle rekordot megdönteni, de jó érzés befeküdni egy kanyarba és hogy az tényleg élvezetet okozzon ahhoz bizony tempó kell, különben semmi kihívás nincs benne.

 

 

 

Előzmény: cam aro (56894)
cam aro Creative Commons License 2024.04.05 0 1 56894

https://www.youtube.com/watch?v=6SXtaUQxsWk&ab_channel=BrandonPaasch

 

ebbol talan megerted mirol beszelek, tankon fekvesrol. .

 

az hogy kisse elpapasodtam, teny, de azert lehet meg odabaszok ott ahol nem csak a kraft szamit.

engem nem erdekel a sebesseg.  

ill. dehogynem!

.. az adott teknikabol, es feladatbol kihozhato max sebesseg. .

...de ehez nem kell 250-el menni.. kanyarodni lehet szepen, csuszas hataron innen es tul 40 kmh-al  is.. 

 

de oke. 

a sanyi harmadikban baszta ki a schwalbet kerekre, azt ott tette le ahol akarta. 

..neked ehez 150 loero kell. 

csiplek teged is, de a sanyi orommotorozasa kozelebb all hozzam. 

en 15 loerot is tudok elvezni (a faszt :)  mert nem az a lenyeg hogy hany a paci, hanem hogy hanyat iranyitasz. 

 

mindegya.. mar nem tudom honnan indultunk.. 

nem is szamit.. 

 

 

  

Előzmény: kilencfan (56893)
kilencfan Creative Commons License 2024.04.05 0 0 56893

 Nem kell feküdni a tankon, még 250-nél sem. Erre találták ki az idomzatot, ami ha nem csak  a dísz/dizájn szerepét tölti be akkor működik is. (Egyesek pont azért vesznek nakedet, hogy a mentszél "észre térítse", ha nagyon belemerülne a száguldozásba - beépített speedlimiter :) Gáz, fék, kuplung, váltó használatával fokozatmentesen szabályozható az erőleadás, nem csak on/off állásuk létezik. Ilyen alapon minek erősebb kocsi az 1.4 G Astránál, hisz 90 lóval vígan kárcolja a 180-at, aztat meg csak dójcse ótóbánon szab, mint tudjuk. Nem vagyunk egyformák, én inkább szörfözök a bőséges erőtartalékkal, mint állandóan fingassam, nyelezzem vagy a váltóban kavarjak, másnak ez okoz örömet legyen motor, autó, léghajó, áldásom rá.

 

 

 Teljesen hétköznapi sztori: megyünk párban 100-al az SV-vel, 6-ban. (Kitalált a történet ilyen lassan max lakott területen :) Szabad a pálya, előzés pl: én 3,7 alatt letudom a 100-140-et ő 6,1 alatt. Ha tartani akarja  a tempóm, 4-be biztosan vissza kell gangolnia. Mehet a gépészkedés kuplung be, gáz el, gangesz, kuplung, gáz, etc én  megúsztam egy laza csuklómozdulattal. Vagy folyamatosan 4-ben fingatja a gépét, hogy ne maradjon le, én meg 6-ban elintézek mindent még mindig. És minél nagyobb tempóról indul a móka annál jobban jön ki a különbség, mert 200-nál az SV-nek lefőtt a kv elfogytak a lehetőségek, a dög meg aszondja, na fater most kezdek belejönni mifaszt tököltünk eddig? :D

Előzmény: cam aro (56892)
cam aro Creative Commons License 2024.04.04 0 0 56892

mit írtál kb pont ellent is mondasz magadnak,  ""

dehogyis.. csak vitatkozok ezzel a hulye cam-al.. :) 

---------------

kraft .

nem art ha van, de ha tul sok van, ugyse hasznalod. .akkor meg minek.

foleg ha csak fekudni tudsz a tankon, akkor minek .. 

de eltudom fogadni ha van mas velemeny. 

 

nomindegyA

 

 

Előzmény: kilencfan (56891)
kilencfan Creative Commons License 2024.04.04 0 0 56891

Ha végig olvasod amit írtál kb pont ellent is mondasz magadnak, de vehetjük úgy a klasszik példával, hogy félig teli van az a bizonyos pohár vagy félig üres, ahonnan nézzük. Egy mezei MZ-vel is lehet jót veretni, bűvészkedni, élvezkedni ez tiszta sor. Ráülve akár egy Cagiva Mito-ra (nem, nem RD-blokkos;) esik le, hogy jaaaa ezzel így is lehet(et volna)...  Kb, mint aki az ős Lada-korszakot végigbaszatva, noszatalgiából beújít újra egyet és szembesül, hogy ami akkora az isten-kategória volt, azt ma inkább már csak nosztalgia-hullám lendülete tartja fenn.  "Csak a szépre emlékezem..."

 

 Én pl pont halálra unnám magam az SV650-en, mert pont az nincs benne ami nálam egy fontos szempont, kraft. Ráadásul hengerhiány betegségben is szenved, hagyjuk is :)

Előzmény: cam aro (56890)
cam aro Creative Commons License 2024.03.15 0 0 56890

a gyerek elso motorja egy kinai -nem irom hogy szar - 125 volt. (lexmoto viper ) 

eljart vele melozni, meg boltba..de motorozni szeretett volna.. 

aztan.. legyen nagy palyas.. jott az sv650.. 

szerette, mert gyors, meg eros. de meg mindig nem motorozott..csak szaguldozott.. 

egy rahasalos butor volt a teknika tetejen..  

arrol levettek ( hal isten ) igy becserelte az sv-t egy aprilia rs 125-re.. 

ez u.a mint az sv.. butor vagy a tankon. 

azt is szerette, de nem imadta.. 

 

apriliat  becserelte egy rieju sm 125-re. 

a gyerek azota motorozni jar , es kurvanagy mosolyal jon mindig haza.. 

holott a motor 15 loero. 

profik a fekek, 110 kilo a motor, es mind a negy egtaj fele leloghatsz rola..

nem vagy butor .. .

nem a sok loero, nem a merev vaz, nem a profi fekek adjak meg a motorozas oromet..

hanem hogy hasznalni IS tudod az adott  teknikat.. 

 

ezert hulyeseg a mito vazba dugott rd is..  

honnan tudnad ezt ... :D 

 

 

----------

 

Előzmény: cam aro (56889)
cam aro Creative Commons License 2023.12.24 0 0 56889

ragadt, vagy nem. 

egy rs /mito vazba dugott rd350 egyfelelol hulyeseg, mert az rd-k ara a csillagok fele kozelit. 

nincs ( annyi ) hulye aki egy ilyen motort szetszabjon.. 

 

masreszt nem fogsz kapni ebbol a hibrid hazassagbol jobb jarmuvet mint amit az rd alapfelallasban tudott.  

mert mitol kapnal ? 

 

 

szvsz itt most van ketto velemeny 

egy enyem. 

egy tied. 

 

...ennyibol nehez igazsagot donteni battya.. 

 

 

Előzmény: kilencfan (56888)
kilencfan Creative Commons License 2023.12.24 0 0 56888

Látom fater nagyon leragadt a 80-as években, hagyom tovább nosztalgiázni, nem is zavarok :) 

 

Menek legózni: nászkár kéjmaró teknik :D

Előzmény: cam aro (56887)
cam aro Creative Commons License 2023.12.23 0 0 56887

 Szokták átpakolni Cagiva Mito, Aprilia RS-be. Létrejön ami hiányzott az eredetiből egy modern futómű, párosítva a fickós 2T blokkal. Könnyedség, alacsony súly(pont), móka blokk, jó fékek stb. ""

 

az rd350 ugyvolt jo ahogy volt. (145 kilo. :P) 

aki ettol jobb feket, konnyebb vazat keresett  rs/mito vonalon rd motorral, ...az unatkozott.  

 

Előzmény: kilencfan (56886)
kilencfan Creative Commons License 2023.12.23 0 0 56886

Nem becsülöm le a RuDit, pont azt írtam akkoriban az volt a jampi motor, nem volt egy big bájk, de baszkodta fel az elejét 1-2 póóóóverkor :) Négyütem sosem lesz olyan agresszív, mint a 2T, még a hegyezett fajta sem. Más világ volt, más normákkal (nem EU ;) sokkal másabb lehetősségekkel, technikákkal. Akkoriban az RD350YPVS özvegycsinálóként volt nyilvántartva. Szockó világunk huszonpárlovas mezőnyében egy ultrabruteforce valami volt. (Itt akkor még a P20-tól kellett hasraesni mindenkinek, hogy az aztán úgy megy, hogy jujjj :P ) De nyugati mezőnyben is megállta  a helyét. Manapság egy húszéves CBF600 ott nyomja le ahol csak akarja, pedig az nem éppen a sportosság minta példánya. De ott az SV650, hagyjuk is. Azon van fék, futómű, váz, mégha nem is a top kategória, de az RD-hez képest űrutazás. Manapság  (jó legyen 20-30 éve) 100 lovat úgy leraknak az útra, hogy észre sem veszed, abban az időben 60-at sem tudtak normálisan, azért voltak annyira "vadlovak" fele vagy harmadannyi teljesítménnyel is. Ezek az érzések/érzékek maradtak meg belőlük.  Ami a lényeg abban a motorban a blokk, még 40 évesen is. Szokták átpakolni Cagiva Mito, Aprilia RS-be. Létrejön ami hiányzott az eredetiből egy modern futómű, párosítva a fickós 2T blokkal. Könnyedség, alacsony súly(pont), móka blokk, jó fékek stb. Na, olyat már megnéznék közelebbről :)

Előzmény: cam aro (56885)
cam aro Creative Commons License 2023.12.23 0 0 56885

volt nem takolt rd350-em.

vizes, ypvs.

keves idegbetegebb motor volt road legal akoriban.. 

( ne becsuld le.. ) 

 

az rd350 120ig letepte a fejed.. 

az sv mas.. annal 120 ig felsem tunik hogy gyorsan mesz... .

Előzmény: kilencfan (56883)
cam aro Creative Commons License 2023.12.22 0 0 56884

80 helyetti 150,""

 

meg nem tudjuk. 

Előzmény: kilencfan (56883)
kilencfan Creative Commons License 2023.12.22 0 0 56883

 Nofene, zajlik az élet a "világközepe" Mo-n kívül is :P

 

 Édekes dolog ez a befecsi/karbis dolog. Minden fontos tényező az EFI mellett szól, mégis jópáran visszasírják a karbikat. Kezelhetőség, adagolhatóság, gázreakció. Nem tudok nyilatkozni sosem volt motorban injekciós gépezetem :) Az biztos, hogy egy jól beállított karbival öröm az élet. Neked még FCR-el (XR600/650R) lehetne vadítani a gépezetet nem is lenne nagy meló.

 

 Anno az SV650 igencsak RD350 utánérzéseket keltett, nem túl erős, de agilis blokk, elég könnyű is, nincs feleslegesen széles gumi, szépen emelgeti az elejét sarkantyúzva. Manapság már MT-09 kell ilyesmihez, 100 ló alatt csak csajmotor van :D 

 80 helyetti 150, hogy fizet külhonban, mert elég csúnya büntetést/elkobzását/elzárást olvasgattam... :o

 Egyszer mentem még Rezes lányának a CBR125-ével, hát az az a motor amivel max suliba járni érdemes, másra nem igen jó. Ja de kényszerből, amíg nem mehetsz nagyobbal :) Az is csak brümmögött, de még érzés sem volt, hogy na itt egy kicsit "megindult" volna vagy hasonló. 

Előzmény: cam aro (56882)
cam aro Creative Commons License 2023.12.20 0 1 56882

kicsereltem a felso membrant a domin. (nem most. par honapja. cv karbi .) 

ugymegy mint az ordog .kettoben sima gazra bassza magat kerekre.. 

szvsz az injektalas elhalasztva.. 

(ez igy most more than 100%.. hozza nem nyulok..  ) 

 

az xj-t szetturtam meg tavaly..  valami zorgott a valtoban.. 

hiba nincs meg, par csapagyat csereltem.. megyen ossze. 

 

fiugyermek vett egy sv650s-et..patikat.  hat az valami brutal .. 650ben..

80-nal letekeri/te a hatso gumit. jo. vizes uton.  (k7)

alul tol, felul huz.. tok dobbentet volt ekkora brutalitas egy 650 tol.. 

hal' isten levettek rola a rendorok.

150-nel.. 80-as uton.. 

ugyhogy becserelte egy aprilia 2016 rs4 125-re.  

arra meg meg maradt jogsija.. :D 

az se rossz... zummog.. :) 

=================

Előzmény: kilencfan (56880)
cam aro Creative Commons License 2023.04.26 0 0 56881

inkabb csajozz be.. 

koccsegbe ugyanott leszel a millijokal.... 

de csajnak legalabb van ertelme.. 

 

 

(lehet szleng, lehet bolcs haver.. lehet googli okossag.

..a tuningnak akkor van vege mikor elfogy a penzed ra. . ) 

Előzmény: kilencfan (56880)
kilencfan Creative Commons License 2023.04.25 0 0 56880

Ez tök fasszantyú kiindulási alap:) Ha ez össze jönne, az mán dá :D

 

 

 Ilyen kéne nekem is valami alap általános-szett sornégyhez, ami könnyedén típusspecifikusra alakítható  lenne. Különösebben nincs gondom a karbikkal, csak mindig késztetést érzek egy kis kendácsoláshoz, és ha EFI lenne megnőne a lehetőségek tárháza :D Laptop DJ beindulna :P De ez csak álom marad, sőt karbis géppel te vagy a traubis a sok kólás között. (Ezért kerülnek sokba az MZ-k is :P)

Előzmény: cam aro (56879)
cam aro Creative Commons License 2023.04.25 0 0 56879

https://ecotrons.com/small_engine_fuel_injection_kit/400cc_to_800cc_engine_fuel_injection_kit/

ez pl 

 

ezzel szemezek regota. 

elso talalatok kozt volt, de igazabol eddig csak a fantaziat inditotta el, volt mas dolgom hogy ne ez legyen a prioritas.  

 

ugyanitt egy oreg  auto efi befecsi is atszabhato szerintem, (talan jobban is mint a fenti )  

szenzor/actuator oldalt megoldom (in/out ) de ecut nem tudok epiteni. 

ez meg nyitott kerdes. 

leginkabb attol fugg hogy a fiam mit akar vele kezdeni. 

ugyanis neki orokoltem. 

de o meg 'uj 'teknikas. 

ez neki csak egy oreg szar, nemi berugott legendaval korbe beszelve..  

 

 

 

Előzmény: kilencfan (56878)
kilencfan Creative Commons License 2023.04.25 0 0 56878

Létezik hozzá EFI-re  átkendácsoló-készlet? :o Vagy te lennél a hobbista fejlesztő-mérnök? 

Előzmény: cam aro (56877)
cam aro Creative Commons License 2023.04.25 0 0 56877

e' legalabb nem fog rola lerohadni.. 

remelhetoleg mas se. ..

minden csapagy, minden tugorgo, minden tomites uj, tobbnyire gyari. 

tarcsak, munkahengerek, telok, vaz, kormany, bowdenek, kabelkoteg....  minden, de minden uj, vagy felujitott az alap femtol. 

(felmilla korul all csak az aprobizbasz alkatresz. ) 

kiveve motort, az csak uj kuplungot,  onindito szabadonfutot kapott. 

ha megmarad, tervezek meg ra egy irhato efi-t.. azt akkor kesz van.

:)

Előzmény: kilencfan (56876)
kilencfan Creative Commons License 2023.04.25 0 0 56876

Azok az FMX dobok még egész dízájnosak a "rat bike" ON :)

Előzmény: cam aro (56875)
cam aro Creative Commons License 2023.04.25 0 0 56875
cam aro Creative Commons License 2022.10.06 0 0 56874

Még a végén ennek is "kirügyezik" a felnije...:)""

megporgetni meg megtudom, ami meg igy nem esik le.. az hozza tartozik.. ;)

Előzmény: kilencfan (56873)
kilencfan Creative Commons License 2022.10.05 0 0 56873

Még a végén ennek is "kirügyezik" a felnije...:) Befektetésnek vetted, bejött a brexit ;)

 

 

Előzmény: cam aro (56872)
cam aro Creative Commons License 2022.10.03 0 0 56872

mikor megvettem mentem vele hazaig ot merfoldet. 

azota is benn all a garazsban. 

u'hogy jo lesz az meg nyugdij utan is.. :DD 

===========

Előzmény: kilencfan (56870)
cam aro Creative Commons License 2022.08.31 0 1 56871

japan mz... :D 

 

Előzmény: kilencfan (56870)
kilencfan Creative Commons License 2022.08.31 0 0 56870

Na ez az...csak nem virágtartó, ez már a motor kategóriába  sorolható erőteljesen :) Klásszik verda, japán MZ, semmi extra, de amire kell, arra sehr gut, nagy taps :)  Nyugdíjig kitart ez is :D

Előzmény: cam aro (56869)
cam aro Creative Commons License 2022.08.27 0 0 56869

majd nezek valami otvar szar viragot, azt eldocogok vele.. ""

 

itt is vane..docogni jo lesz. :) 

 

https://indafoto.hu/cam_aro/image/27107123-1954b680/474039#nagyitas

Előzmény: cam aro (56866)
cam aro Creative Commons License 2022.07.19 0 0 56868

https://indafoto.hu/cam_aro/domi

 

nincs tobb kep feltoltve. 

es meg motor sincs kesz. 

monnyuk soha nem is lesz, mert a fiatal urnak nem elfogadhato a gyari felszereltseg.. igy mindig lesz rajta mit lecserelni. .

Előzmény: kilencfan (56867)
kilencfan Creative Commons License 2022.07.19 0 0 56867

Lühetnél fel képet a Dömdödömről, hadd lássak valami szépet :)

 

Tudom csak poénkodsz a Virgáccsal, de nem tudom mi vesz rá valakit arra, hogy ilyen foskazettákkal rongálja az életét. Egy előnye van, ha akkora már a beled, hogy azért nem jó más motor :P  De akkor ott egy nagyrobesz azon csak húzni kell a gázt, nehogy valamit kelljen is csinálni véletlenül :D

Előzmény: cam aro (56866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!