Útvonal a Mátrában kb 160km-es kör. (Pásztó-Eger-Pásztó) Szombaton szállás: Pásztón, hajnalig tartó traccs party Vasárnap -indulás 10h-kor a pásztói MOL benzinkúttól (aki nem kér szombatra szállást) érkezzetek pontosan, ne kelljen a (remélhetően) meleg nyári jóidőben sokat ácsorogni. -ebéd Egerben -igény esetén esti szállás is megoldható a szombati helyszínen
Kérem, hogy aki tud jönni, itt alább írja meg, hogy mivel jön (KitCar, vagy Off jármű) és a szállásigényét is (? fő, szombat, szombat-vasárnap, vasárnap, vagy nem kér).
No, ennek már van formája! Mi a rács, Jag S-Type? (A Dutton Phaeton mindig elég furcsa volt, elmehetnél hozzájuk tervezőnek. Vagy árulhatnád a konverziós kitet.)
tegnap lattam a szep autod, AMTS bemutetyan - probaltam nezni a weboldal www.kck.hu de nem mukodik - koltoztem Angliabol, kitcarral, de mar nem regisztraltam - Magyarorszagon, hogy mukodik a Kitcar regisztralas, legyszives ?
de nem egyszerü vizsgabázisra kell menni kérdezösködni, mert azok tök hülyék. Olyan helyre menj, ahol központ van, és van ismid is. vagy ismersz valakit aki ott bennfentes rokona, stb. ki tudod mosmár találni...
Azokra. Univerzális a felhasználásuk, szinte minden gondot meg tudnak oldani. Én először eggyel próbálkoznék a legjobb fajtából, aztán megmondják, mi kell...
Össze kell gyűjteni kis, mindkét oldalán színes papírokat, és azokat a többi papííral átadni. Az sokat szokott segíteni. :-) Azt kell kipuhotolni náluk, mennyi ilyen papír szükséges a sikerhez.
Kössz a FB csoportot, ott már érdeklődtem, van is 1-2 ember akivel már beszélgetünk... A lenti infókat pedig pont hogy egy (sőt kettő) vizsgabázison kaptam. És azért írok ide, mert az, hogy nektek van rendszámotok, az ellentmond a vizsgabázison hallottaknak, és egyszerűen nem áll össze a kép. Lennie kell valami apró részletnek, ami eddig elkerülte a figyelmem.
Találgatás helyett inkább el kéne menj egy vizsga helyre ahol meg tudod kérdezni, mit lehet és mit nem. De felvettelek a face kit car csoportba, miért nrem ott kérdezel olyanokat akik ezzel sürübben foglalkoznak?
Enyim 2009-ben hoztuk be ás 1986-os épités volt, de a motorja 1960-ban készült!!!
Szerintem ezeka régi szabályok, ezt az EU eltöröltette, mert az áruk szabad áramlásának tekintették. Én 2010-ben csont nélkül hoztam az autót, de Bigi is hasonlóképp.
"2. Jelenleg EU-s tagországból az EU-s típusbizonyítvánnyal rendelkező típusokat lehet behozni. Ezek a legalább EURO II-es motorral felszerelt modellek. EURO II-es motorral általában 1996 vége felé kezdték el a személygépkocsikat felszerelni. Ettől azoban lefelé és felfelé is lehet eltérés. Amennyiben '96-'97-es autót kíván behozni, úgy a behozatal előtt nem árt a Közlekedési Felügyeletnél érdeklődni annak forgalomba helyezhetősége iránt!"
Ezt talaltam en is. Csak olyat lehet behozni, ami EU-s tipusbizonyitvannyal rendelkezik, es legelabb EUR-2-es. Ez alol csak veteran minositessel lehet kibujni. 1996 elotti autokat tehat gyakorlatilag nem lehet behozni, ha nem veteranok. Ezt a
@Csokis: A tieded nem ezek elott a jogszabalyok elott hoztatok be?
Szerintem ez hibás okoskodás. Tudtommal nem a motor EuroX-es, hanem az autó. Mert mi a motor? Ugyanazt szerelik egy csomó autóba, más-más kimeneti értékkel. Elektronikától, vezérléstől sok minden függ, és akkor még hengerfejről, meg vezérműtengelyről nem is beszéltünk. Mikiözbern a blokk száma ugyanaz marad. De hát én nem vagyok szakember, csak egy buta laikus.
Lehet ez is vizsgabazis fuggo mint annyi minden mas? Na megkerdezek meg par bazist.
Nekem azt mondtak Szombathelyen, hogy pl egy EURO6-os motor akkor sem megy at, ha EURO5-os erteket produkal, mig egy EURO4-es motor nyilvan at megy, ha az EURO4-et tudja. De en pont ezert nem kerhetem, hogy az en motoromat EURO akarhanykent vegyek figyelembe.
A masik muszaj dolog, amirol mar tobbszor hallottam, a ket koros fekrendszer, ami alol megint csak az OT-s gepek a kivetelek. En amugy ezt is megkerdojeleznem, latva a HAHU-n az 50 eves, nem OT rendszamos gepeket...