Rég raktam ide be hirdetést, de ez most sújjjosan eszmegbasz. Ha igaz, amit a csóka írt, csupa meglevő autó elemből van összerakva (nyilván járt itt-ott a szabó olló), azaz nem műnyanya. Mivel papírjai szerint Reliant Kitten, és semmi kit carra nem hasonlít, sajnos az életben le nem papíroznánk itthon, de vessetek a mókusok elé, nekem kutyára tetszik:
Urak, kérdésem van, hátha... Nincs valakinek egy 1998 utáni Aprilia SR a közelében? Azt szeretném tudni, hogy az ülés alatti kerek hátsó lámpának mekkora az átmérője? (ikerlámpa az ülés alatt) Tökömtuggyához kéne, de mindenhol csak rendelésre van, ezért nem tudom megnézni, hogy jó-e nekem a méret, blindre meg nem akarok kettőt megvenni.
Az Aprilia SR topik nagyon nem pörög (1 hozzászólás / hó), a sportmotor.hu-n meg hiába regisztráltam, meg sem jelent a hozzászólásom. Úgy tűnik, nem vagyok elég megbízható, és a modik helyből bannoltak. :-)
Új vagyok még ebben a témában, gyűjtögetem az infókat :)
Valaki próbálkozott már környező országokban épített autót forgalomba helyezni? Esetleg tudnátok segíteni, hogy merre induljak el ezen a téren?Angliát hallottam, hogy talán kicsit rugalmasabban kezelik a dolgokat, mint itthon. Esetleg holland vagy német tapasztalata van valakinek?
Tisztelt Tagtársak ! Több veterán autóm van, utoljára egy Ford Escort Mexicóval versenyeztem 7 évig. Azt hittem már sokat tapasztaltam, de úgy tűnik a mai Magyar valóság meg tud lepni. Egy "igazi úriembertől" a hirdetése alapján, (ma is elérhető) vásároltam egy 2000 km-es Geree motort, az épülő új autómba. Gyanús volt, hogy mihelyst a pénzt átvette, azonnal elérhetetlenné vállt,és sürgős külföldi útja akadt. Érdekes módon az alteregója Dunakeszin tartózkodott (többen látták) és Dunakeszi IP címről posztolgatott. A motor egy szakszerűtlenül üzemeltetett, széthajtott motornak bizonyult, melyet egy Műszaki szakértő előtt szétszedtünk. A történetet a képek meséljék inkább el, mindenesetre a feljelentést megtettem. Csak óvatosan az ilyen Úri emberekkel!!!