Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2016.07.23 0 1 141508

2016. 07. 22-e, péntek:

 

28A:

F.1: FLR-719

F.2: FLR-715

F.3: FLR-746

F.21: FKU-948

F.22: MUU-906

F.23: LOV-873

F.24: FLR-739

 

97E:

F.1: NCA-433

F.2: NCA-479

F.4: NCA-462

F.5: NCA-515

F.6: NCA-440

F.7: NCA-480

F.8: NCA-481

F.9: NCA-466

F.10: NCA-432

F.12: FLR-739

F.13: MHK-921, csere az MHK-924-re

F.14: FLR-731

F.24: NNE-068

F.26: NNE-067

F.31: MHK-914

F.33: NNE-065

F.34: FLR-717

F.36: FLR-742

F.38: FLR-723

F.40: MHK-916

F.41: MHK-904

F.42: FLR-740

 

162/162A/262:

F.1: 00-69

F.2: 01-50

F.3: 10-44

F.4: 01-36

F.5: 10-20

F.6: LMG-096

F.7: 10-58

F.8: LMG-049

F.9: 10-13

F.10: LMG-064

 

197:

F.1: LMG-080

BPI-964 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 141507

Szerintem érkezett volna, ha jól számoltam, kb. 8 Volvo van tartalékban, és még ott vannak a csak reggeli számba kiadottak is.

Előzmény: Sneaker21 (141504)
Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 141506

07. 22.

 

(Óbuda+VT)

F31: FKU-915

F51-F60: MHU-744, 776, 753, 748, 707, 739, 712, 749, 706, 778

 

32

F1-F3: FLR-748, 738, 732 pótol 19-40

F4-F6: NNE-068, 065, 067

F7: FLR-746

F11: FKU-932

F12: FLR-741

F13: 04-63

F14: FLR-745

F91: (907/F51 ->) MHU-757 (-> 133E/F51) 

 

96/296/296A

F1: 01-90

F2: 10-16

F3: 10-37

F4: 10-24

F5: 01-06

F51-F52: MHU-817, 841 (-> 224/F52 ->)

F54: MHU-840 (-> 224/F24 ->)

F56-F58: MHU-808, 818, 807

 

122

F1: (914/F13 ->) FKU-930

F2-F4: 11-89 (Volvo helyett), FKU-935, 939

F21(30/F1 ->) FLR-704 lesz

F58: MHU-772 (-> 30/F58)

F61(196/F61 ->) MHU-710 lesz

(Ma álló óbudai Volvok: FKU-904 (motorhiba 7:00 körül 20E-n), 909 (Ikarus), 910, 916 (selejt?), 920, 927)

 

196/196A 

F51-F60: MHU-754, 767, 721, 726, 740, 742, 719, 715, 731, 759

F61-F65: MHU-710 (-> 122/F61), 709, 752, (950/F64 ->) 705, (973/F65 ->) 732

 

220

F51-F55: MHU-816, 809 (-> 170/F52 ->), 801, 837 (-> 170/F54), 847

Előzmény: Sneaker21 (141502)
430 322 Creative Commons License 2016.07.21 0 1 141505

2016. 07. 21-e, csütörtök:

 

97E:

F.1: NCA-433

F.2: NCA-446

F.4: NCA-444

F.5: NCA-515

F.6: NCA-440

F.7: NCA-480

F.8: NCA-481

F.9: NCA-466

F.10: NCA-432

F.12: MHK-907, pótolta a 05-51

F.13: FLR-722

F.14: FLR-718

F.24: FLR-739

F.26: NNE-065

F.31: FLR-732

F.33: NNE-067

F.34: MHK-909

F.36: FLR-710

F.38: MHK-924

F.40: FLR-728

F.41: MHK-906

F.42: FLR-718

 

162/162A/262:

F.1: 01-87

F.2: 01-92

F.3: 10-20, csere a 10-50-re, pótolta a 19-71

F.4: KPX-922

F.5: 10-43

F.6: LMG-096

F.7: 10-17

F.8: LMG-049, a II. részben az LMG-002

F.9: 10-19

F.10: LMG-064

 

197:

F.1: LMG-077

Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 141504

Valóban, elütüttem az 6-ost 5-ösre, köszönöm a pontosítást!
Másrészt viszont nem voltam benne biztos, hogy ha nem csak délelőtti forgalmi lenne a 32/F2, érkezett volna a 05-61 helyére másik Volvo... :D

Előzmény: BPI-964 (141503)
BPI-964 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 141503

"32

F1-F4: FLR-746, 748 pótol 19-40 csere 05-51, 738, 739"

 

Futár alapján helyesen:

32

F1-F4: FLR-746, 748 pótol 19-40 és 05-61, 738, 739

Előzmény: Sneaker21 (141502)
Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 141502

07. 21.

 

(Óbuda+VT)

F31: FKU-944

F51-F60: MHU-744, 776, 753, 748, 750, 739, 720, 749, 706, 751

 

32

F1-F4: FLR-746, 748 pótol 19-40 csere 05-51, 738, 739

F5-F7: NNE-067, 065, 063

F11: FKU-915

F12: FLR-741

F13: 04-63

F14: FLR-721

F91: (907/F51 ->) MHU-757 (-> 133E/F51) 

 

96/296/296A

F1: 12-12

F2: 10-48

F3: 10-16

F4: 10-37

F5: 01-06

F51-F52: MHU-817, 841 (-> 224/F52 ->)

F54: MHU-840 (-> 224/F24 ->)

F56-F58: MHU-808, 818, 807

 

122

F1: (914/F13 ->) FKU-902

F2-F4: 11-89 (Volvo helyett), FKU-935, 939

F21(30/F1 ->) MHK-902 lesz

F58: MHU-772 (-> 30/F58)

F61(196/F61 ->) MHU-710 lesz

(Ma álló óbudai Volvok: FKU-909 (Ikarus), 910, 916 (selejt?), 920, 927)

 

196/196A 

F51-F60: MHU-754, 767, 778, 726, 740, 742, 719, 715, 731, 759

F61-F65: MHU-710 (-> 122/F61), 709, 752, (950/F64 ->) 705, (973/F65 ->) 732

 

220

F51-F55: MHU-816, 809 (-> 170/F52 ->), 801, 837 (-> 170/F54), 847

Előzmény: Sneaker21 (141497)
gorcher Creative Commons License 2016.07.21 -1 0 141501

44:

F5: r-742

F6: r-710

F16: ( <-- 161/F12 <-- 161A/F2)

F51: r-749

F52: r-705

F53: k-911

F54: k-903

F8: ( <-- 131/F1)

F9: ( <-- 168E/F1)

 

45:

F1: r-737

F2: k-913

F5: r-730 ( <--> 244/F15)

F6: k-907, P: 05-61 (Cinkota GT) ( --> 97E/F36)

F51: r-735

F52: r-708

Örs-Zugló KT (45/F7): r-706 (P: 277/F2)

 

46:

F1: 01-36

F2: w-508, csere 00-68

F3: g-095

F4: 10-60 ( <-- 146A/F4), csere 10-24
F5: g-094 ( <-- 146A/F5)
F6: 10-09 ( <--> 146A/F6)

F7: 01-37
F8: 00-67
( <-- 146A/F1 --> 161A/F12)

F9: 10-06

 

92/92A:

F1: w-511

F2: 10-57

F3: w-529

F4: 10-27
F5: w-536
F6: 12-56

 

176E:

F1: 01-40 ( <--> 244/F11)
F2: 10-55 ( <--> 244/F12)

F3: 10-69 ( <--> 244/F13)
F4: 06-43
F5: 01-00 ( <--> 100/F2)
F6: ( <-- 277/F7 <-- 144/F22)

 

276E:

F1: e-058
F2: r-744

F3: e-073
F4: r-718
F5: r-729
F6: r-702

F7: e-069
F8: r-703

F9: r-725

F10: r-717

F21: ( <-- 31/F2)

Előzmény: gorcher (141480)
IAtilla Creative Commons License 2016.07.21 0 0 141500

2016. július 21.

 

103:
F6: NCZ-567
F7: NCZ-543
F31: NAY-347
F32: NAY-373
F33: NAY-374
F34: NAY-375
F35: NAY-353

1244 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 141499

Dok. jelleggel:

 

07.18.

 

85/85E: (Tr)
F41: 04-85
F42: 04-30 (<-909/F11)
F43: 04-36 (<-909/F12)

 

95/195: (IK)
F2: 00-52 (<-908/F4)
F24: GNX-309 (<-918/F11)
F25: 01-19
F33: MPW-609, pótol 04-25, 19-72, csere MPW-603
F36: 02-50
F37: NAY-269
F39: 02-25

 

282E/284E:
F1: MCA-010 (<-900/F2)
F2: MPW-631 (<-900/F1, -><-183/F2)
F3: 12-68, csere MUM-649
F4: NJV-177
F5: MPW-611
F6: NJV-183
F7: MPW-622
F8: MPW-620
F9: MPW-615, 2.rész: MPW-609
F10: 15-63 (-><-183/F10)
F11: MPW-626 (-><-93/F82)
F36: MUM-640 (->236/F2)
Január 5.-e, 6.-a és július 15.-e után ez volt a 4. nap az évben, hogy nem volt csuklós kocsi a vonalon.



07.19.

 

85/85E: (Tr)
F41: 04-85
F42: 04-51 (<-909/F11)
F43: 04-83 (<-909/F12)

 

95/195: (IK)
F2: 06-43 (<-908/F4)
F24: 06-69 (<-918/F11)
F25: GNX-309
F36: 02-16
F37: 02-31

 

282E/284E:
F1: MCA-005 (<-900/F2)
F2: MPW-613 (<-900/F1, -><-183/F2)
F3: 12-98
F4: NJV-170, pótol 08-12, csere 15-40
F5: MUM-641
F6: NJV-171
F7: MPW-620
F8: MPW-637
F9: MPW-631
F10: 03-03 (-><-183/F10)
F11: MPW-632 (-><-93/F82)
F36: MUM-639 (->236/F2)



07.20.

 

85/85E: (Tr)
F41: 04-24
F42: 04-63 (<-909/F11)
F43: 04-69 (<-909/F12)

 

95/195: (IK)
F2: 00-66 (<-908/F4)
F24: 06-69 (<-918/F11)
F25: NCA-263
F37: 02-21, pótol 03-02

 

282E/284E:
F1: 02-36, csere NAY-265 (<-900/F2)
F2: MPW-624, pótol JNG-724, csere LOV-878, csere 15-40 (<-900/F1, -><-183/F2)
F3: 15-39
F4: NJV-181
F5: MPW-629
F6: NJV-180
F7: MUM-641
F8: MPW-610
F9: MUM-639
F10: 12-77 (-><-183/F10)
F11: MPW-608 (-><-93/F82)
F36: MPW-618 (->236/F2)

430 322 Creative Commons License 2016.07.20 0 1 141498

2016. 07. 20-a, szerda:

 

97E:

F.1: NCA-433

F.2: NCA-479

F.4: NCA-436

F.5: NCA-434

F.6: NCA-440

F.7: NCA-480

F.8: NCA-481

F.9: NCA-458

F.10: NCA-432

F.12: MHK-921

F.13: FLR-710

F.14: MHK-904

F.24: NNE-066

F.26: NNE-065

F.31: MHK-907

F.33: NNE-067

F.34: MHK-918

F.36: FLR-737

F.38: FLR-716

F.40: MHK-925

F.41: MHK-911

F.42: MHK-924

 

162/162A/262:

F.1: 01-87

F.2: 01-67

F.3: 10-16

F.4: KPX-922

F.5: 10-44

F.6: LMG-096

F.7: 10-58

F.8: LMG-090

F.9: 10-43

F.10: LMG-064

 

197:

F.1: LMG-077

Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.20 0 2 141497

07. 20.

 

(Óbuda+VT)

F31: FKU-915

F51-F60: MHU-744, 776, 753, 748, 750, 739, 712, 749, 706, 751

 

32

F1-F3: FLR-746, 749, 739

F4-F6: NNE-066, 067, 065

F7: MHK-915

F11: FKU-924 (1VP)

F12: FLR-708

F13: 04-51

F14: FLR-732

F91: (907/F51 ->) MHU-757 (-> 133E/F51) 

 

96/296/296A

F1: 01-50

F2: 10-48

F3: 10-50

F4: 10-24

F5: 01-90

F51-F52: MHU-817, 841 (-> 224/F52 ->)

F54: MHU-840 (-> 224/F24 ->)

F56-F58: MHU-808, 818, 807

 

122

F1: (914/F13 ->) FKU-935

F2-F4: 11-89 (Volvo helyett), 08-42 (Volvo helyett), FKU-902

F21(30/F1 ->) FLR-728

F58: MHU-772 (-> 30/F58)

F61(196/F61 ->) MHU-710 lesz

(Ma álló óbudai Volvok: FKU-909 (Ikarus), 910, 916 (selejt?), 920, 927, 931 (13 óra óta), 941)

 

196/196A 

F51-F60: MHU-754, 767, 778, 726, 740, 742, 719, 715, 731, 759

F61-F65: MHU-710 (-> 122/F61), 709, 752 csere 766, (950/F64 ->) 766 délutánra csere 705, (973/F65 ->) 732

 

220

F51-F55: MHU-816, 809 (-> 170/F52 ->), 801, 837 (-> 170/F54), 847

Előzmény: Sneaker21 (141492)
13-68 Creative Commons License 2016.07.20 0 1 141496

2016.07.19. KEDD

 

155-156:

FO1  NCZ-549, kocsiere, O-725

FO2 NCZ-564

FO3 NCZ-576, kocsicsere, NCZ-551

FO4 NCZ-575

FO6 NCZ-550

FO7 NCZ-570

F11 NCZ-548

 

128-129:

FO1 NGC-153

FO2 NGC-157

FO3 NGC-161

FO4 NGC-162

FO5 NGC-141

FO6 NGC-154

FO8 NGC-147

F11 MFW-503

F16 NCV-292 < 16

F17 NCV-287 < 16

F18 NCV-290 < 16

 

149:

FO1 NKA-343, kocsicsere, I-211

FO2 O-370

FO3 MMM-136

FO4 LYH-103

 

39:

FO1 NCV-291

FO2 NLE-858

FO3 LYH-116

FO4 LYH-128

 

102:

FO1 NLE-860

FO2 NLE-858

FO4 NLE-849

F91 NLE-850

F92 NLE-863

 

21-21A:

FO1 PKD-003

FO2 MXJ-017

FO3 NGC-022

FO4 MXJ-006

FO5 NGC-021

FO6 MXJ-005

FO8 NGC-023

F31 MXJ-007

F32 PKD-002

F33 MXJ-008

F34 MXJ-004

F35 PKD-001

 

139:

FO1 FJX-226

FO2 FJX-216

F21 FJX-224

F22 FJX-194

F51 MOS-280

F52 MOS-272

F53 MOS-264

F54 MOS-285

F55 MOS-250

F56 MOS-276

 

16:

FO1 NCV-296

FO2 NCV-285

FO3 NCV-288, kocsicsere, NLE-852

FO4 NCV-299

FO5 NCV-300

FO6 NCV-287

FO7 NCV-290

FO8 NCV-292

FO9 NCV-286

F10 NCV-298

 

16A:

FO1 NLE-851

FO2 NLE-859

FO3 NLE-852

FO4 NLE-853

FO5 NLE-856

 

191:

FO1 NLE-863

FO2 NLE-855

FO3 NLE-857

FO4 NLE-850

430 322 Creative Commons License 2016.07.19 0 1 141495

2016. 07. 19-e, kedd:

 

97E:

F.1: NCA-433

F.2: NCA-479

F.4: NCA-436

F.5: NCA-462

F.6: NCA-440

F.7: NCA-480

F.8: NCA-478

F.9: NCA-466

F.10: NCA-432

F.12: MHK-921

F.13: FLR-710, pótolta a 19-16

F.14: MHK-910

F.24: NNE-067

F.26: NNE-065

F.31: FLR-709

F.33: NNE-066

F.34: FLR-726

F.36: FLR-744

F.38: FLR-733

F.40: MHK-925

F.41: MHK-907

F.42: FLR-740

Sűrítettek: FLR-730, FLR-741

 

162/162A/262:

F.1: 01-33

F.2: 01-67

F.3: 10-66

F.4: 01-87

F.5: 10-20

F.6: LMG-032

F.7: 10-58

F.8: LMG-096

F.9: 10-44

F.10: LMG-017

 

197:

F.1: LMG-077

rusenuxu Creative Commons License 2016.07.19 0 0 141494

07.19.

 

20E

F1: FKU-931

F7: 04-36

F9: FKU-930 (-> 26/F6)

F51-F59: MHU-765, 763, 758, 736, 764, 713, 774, 761, 779

 

30/30A/230

F1: FLR-704

F21: FLR-734

F22: 11-82

F23: 04-22 (-> Kőalsó KT)

F24: FLR-719

F51-F60: MHU-745, 728, 735, 743, 771, 770, 773, 772, 722, 734

F71: 04-39 (-> Stadion KT)

F91: LOV-880 (-> 41/F6)

 

7E

gondolom HÉV-pótló miatt Kőbánya helyett Cinkota

F3: pótol 19-16 csere FLR-733

F4: MHK-910 pótol 19-16 csere FLR-716

F5: MHK-925

F21: FJX-198 (<- 108E/F25 <-)

F22: 11-17 csere FJX-204 (<- 108E/F26 <-)

F24: FLR-701 (<- 108E/F3)

F61: 00-09

F62: 19-71

F63: 19-90

F64: 19-86

F65: 18-33

 

17 (IK)

F6: 11-16

F10: 11-45

 

41 (IK)

F2: pótol 08-56

F21: 04-30

F22: 04-59

Előzmény: rusenuxu (141450)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 141493

2016. 07. 19.-e, (kedd):

 

H6-H6E

F1: 19-72

F2: 11-88

F3: 18-23

F4: 08-58

F5: 11-90

F6: 19-74 

F7: 08-11

F8: 18-29

F9: 17-23

F21: 04-23

F22: 04-28

F23: 04-25

F24: 04-54

F25: 04-38

F26: 04-81

F27: 04-57

F28: 11-79

 

7E (-5 Ikarus 280 Kőbánya, +5 Ikarus 280 Cinkota)

F3: 19-16, csere r-733

F4: k-910, csere 19-16, csere r-716  

F5: k-925

F21: x-198

F22: 11-17, csere x-204

F24: később

F61: 00-09

F62: 19-71

F63: 19-90

F64: 19-86  

F65: 18-33

 

17VP (-2 Ikarus 280 Délpest, +2 Ikarus 435 Kelenföld) 

F1: x-199

F2: x-186

F3: x-193

F4: x-209

F5: x-214, csere x-211

F6: 11-16

F7: x-207

F8: x-235

F9: x-192

F10: 11-45

F11: x-191

 

41VP 

F1: LOV-851

F2: LOV-860, csere 08-56, csere LOV-878

F3: LOV-871

F4: LOV-876

F5: LOV-853

F6: LOV-880

F21: 04-30

F22: 04-59

 

85-85E

F1: LOV-882

F2: u-925

F3: u-922

F4: u-945

F5: u-926

F6: u-937, csere 08-12, csere u-919

F7: u-943

F8: u-919, csere 08-12, csere 08-80, csere 18-10

F9: u-947, csere 08-80

F11: u-947

F13: u-903

F14: 08-63

F15: u-907

F41: 04-85

F42: 04-51

F43: 04-83

 

136E

F1: u-921

F2: MUT-869, csere 18-51

F3: u-928, csere 17-92

F4: u-933

F5: u-929, csere LOV-856

F6: 08-50

F7: 17-75

F30: u-926

F31: u-937

F32: u-919

F33: MUT-869

F34: MUT-891 

 

 

Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 141492

07. 19.

 

(Óbuda+VT)

F31: FKU-924

F51-F60: MHU-744, 776, 753, 748, 750, 739, 712, 749, 706, 751

 

32

F1-F3: FLR-743, 708, 739 pótol GXW-443

F4-F6: NNE-067, 066, 065

F7: FLR-738

F11: FKU-904 csere(!) 03-21 (röhej ez, ami a 25 T&J-s kocsi leállítása óta van)

F12: MHK-916

F13: 04-29

F14: FLR-725

F91: (907/F51 ->) MHU-757 (-> 133E/F51) 

 

96/296/296A

F1: 01-06

F2: 10-48

F3: 10-35

F4: 10-50 csere 10-37

F5: 01-50

F51-F52: MHU-817, 841 (-> 224/F52 ->)

F54: MHU-840 (-> 224/F24 ->)

F56-F58: MHU-808, 818, 807

 

122

F1: (914/F13 ->) FKU-936

F2-F4: 11-89 (Volvo helyett)FKU-935, 08-42 (Volvo helyett)

F21(30/F1 ->) FLR-704 lesz

F58: MHU-772 (-> 30/F58)

F61(196/F61 ->) MHU-710 lesz

(Az óbudai FKU széria közül a 909 az Ikarusnál; 910, 920, 927, 930 (10 óra óta, reggel ment 3 hosszt 20E-n), 941 Óbudán áll; valamint 916 márciusban volt utoljára kint... A 936-os meg F1-ből ment a 9/F27-re, 08-69-ot váltotta... Nagy gondok vannak (nem csak) Óbudán.)

 

196/196A 

F51-F60: MHU-754, 767, 778, 726, 740, 742, 719, 715 csere 721, 731, 759

F61-F65: MHU-710 (-> 122/F61), 709, 752, (950/F64 ->) 766, (973/F65 ->) 732

 

220

F51-F55: MHU-816, 809 (-> 170/F52 ->), 801, 837 (-> 170/F54), 847

Előzmény: Sneaker21 (141460)
gorcher Creative Commons License 2016.07.19 -1 1 141480

44:

F5: r-730

F6: r-742

F16: ( <-- 161/F12 <-- 161A/F2)

F51: r-731

F52: r-705

F53: k-922

F54: r-711

F8: ( <-- 131/F1)

F9: ( <-- 168E/F1)

 

45:

F1: r-722

F2: r-702

F5: r-703 ( <--> 244/F15)

F6: r-744 ( --> 97E/F36)

F51: k-913

F52: r-735

Örs-Zugló KT (45/F7): r-741

 

46:

F1: 03-54

F2: w-525

F3: g-064

F4: 10-21 ( <-- 146A/F4)
F5: g-095 ( <-- 146A/F5)
F6: 10-19 ( <--> 146A/F6)

F7: 06-05
F8: 00-54, P: 05-51 (Cinkota GT), csere 12-67
( <-- 146A/F1 --> 161A/F12)

F9: 10-24

 

92/92A:

F1: w-511

F2: 10-27

F3: w-516

F4: 10-42
F5: w-505
F6: x-922

 

176E:

F1: 01-40 ( <--> 244/F11)
F2: 10-69 ( <--> 244/F12)

F3: 10-55 ( <--> 244/F13)
F4: 00-75
F5: 00-68 ( <--> 100/F2)
F6: ( <-- 277/F7 <-- 144/F22)

 

276E:

F1: e-073
F2: r-729

F3: e-063
F4: r-740
F5: r-749
F6: r-727

F7: e-072
F8: r-737

F9: k-902

F10: r-728

F21: ( <-- 31/F2)

Előzmény: gorcher (141461)
Il Leone Creative Commons License 2016.07.19 -4 0 141478

Mai nap 85/85E:

 

FKU-919 csere BPO-812-re, majd az csere BPO-880-ra. Mindezt reggel egy kb. 4 órás forgalmi számban.

Előzmény: Törölt nick (141463)
430 322 Creative Commons License 2016.07.18 0 1 141470

2016. 07. 18-a, hétfő:

 

97E:

F.1: NCA-433

F.2: NCA-479

F.4: NCA-436

F.5: NCA-482

F.6: NCA-440

F.7: NCA-480

F.8: NCA-481

F.9: NCA-466

F.10: NCA-432

F.12: FLR-739

F.13: FLR-710

F.14: MHK-914

F.24: NNE-067

F.26: NNE-065

F.31: FLR-709

F.33: NNE-066

F.34: FLR-728, pótolta a 05-67 és az NNE-060

F.36: FLR-744

F.38: FLR-738

F.40: MHK-925

F.41: FLR-732

F.42: FLR-749

 

162/162A/262:

F.1: 01-33

F.2: 01-67

F.3: 10-09

F.4: 01-87

F.5: 10-20

F.6: LMG-064

F.7: 10-58

F.8: LMG-002, a II. rész elején pótolta a 19-04

F.9: 10-53

F.10: LMG-080

 

197:

F.1: LMG-077, reggel pótolta az LMG-095, ami délután már cserekocsi lett

IAtilla Creative Commons License 2016.07.18 0 0 141468

2016. július 18.

 

103:
F6: NCZ-546
F7: MFW-512
F31: NAY-372
F32: NAY-373
F33: NAY-374
F34: NAY-375
F35: NAY-353

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 -1 2 141463

Mai példa a 23-ason:

 

LOV-864 csere BPI-851 ez is csere de. a BPI-723-ra.

Előzmény: Törölt nick (141458)
gorcher Creative Commons License 2016.07.18 -1 1 141461

44:

F5: r-746

F6: r-720, P: 11-28 (Cinkota GT)

F16: ( <-- 161/F12 <-- 161A/F2)

F51: k-906

F52: r-705

F53: k-910

F54: r-731

F8: ( <-- 131/F1)

F9: ( <-- 168E/F1)

 

45:

F1: r-735

F2: r-702

F5: k-911 ( <--> 244/F15)

F6: r-744 ( --> 97E/F36)

F51: k-913*

F52: r-737

Örs-Zugló KT (45/F7): r-706

 

46:

F1: 01-72

F2: w-509

F3: g-017

F4: 10-19 ( <-- 146A/F4)
F5: g-049 ( <-- 146A/F5), P: 19-04 (Cinkota GT), csere g-032
F6: 10-37 ( <--> 146A/F6)

F7: 01-60
F8: 06-05
( <-- 146A/F1 --> 161A/F12)

F9: 10-24

 

92/92A:

F1: w-511

F2: 10-27

F3: w-516

F4: 10-42
F5: w-525
F6: 01-35

 

176E:

F1: 01-40 ( <--> 244/F11)
F2: 10-43 ( <--> 244/F12)

F3: 10-21 ( <--> 244/F13)
F4: 00-75
F5: 01-37 ( <--> 100/F2)
F6: ( <-- 277/F7 <-- 144/F22)

 

276E:

F1: e-073
F2: r-729

F3: e-063
F4: r-749
F5: r-733
F6: k-922

F7: e-072
F8: r-703

F9: k-902, csere k-901

F10: k-921

F21: ( <-- 31/F2)

 

* Aki akar nosztalgiázni egyet, az menjen egy kört ezzel az autóval. Bubuzik esküszöm és alacsonyan repülő üzemmódban való közlekedésre is tökéletesen alkalmas. Ja és füstöl is, legkirályabb kedvenc autóm mostantól :)

Előzmény: gorcher (141434)
Sneaker21 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 141460

07. 18.

 

(Óbuda+VT)

F31: FKU-905

F51-F60: MHU-744, 776, 753, 748, 750, 739, 712, 749, 706, 751

 

32

F1-F3: FLR-724, 708, 738

F4-F6: NNE-067, 066, 065

F7: FLR-742

F11: FKU-940

F12: FLR-741

F13: 04-29

F14: FLR-725

F91: (907/F51 ->) MHU-757 (-> 133E/F51) 

 

96/296/296A

F1: 15-18

F2: 10-48

F3: 10-50

F4: 10-35

F5: 15-18

F51-F52: MHU-817, 841 (-> 224/F52 ->)

F54: MHU-840 (-> 224/F24 ->)

F56-F58: MHU-808, 818, 807

 

122

F1: (914/F13 ->) FKU-912

F2-F4: 11-89 (Volvo helyett), FKU-935, 939

F21(30/F1 ->) FLR-704 lesz

F58: MHU-772 (-> 30/F58)

F61(196/F61 ->) MHU-710 lesz

 

196/196A 

F51-F60: MHU-754, 767, 778, 726, 740, 742, 719, 715, 731, 759

F61-F65: MHU-710 (-> 122/F61), 709, 752, (950/F64 ->) 766, (973/F65 ->) 732

 

220

F51-F55: MHU-816, 809 (-> 170/F52 ->), 801, 837 (-> 170/F54), 847

Előzmény: Sneaker21 (141448)
Il Leone Creative Commons License 2016.07.18 -2 0 141459

Mai kiadás:

 

17: 11/2 (AP/MP)

41: 6/2

47: 14/0

48: 3/1

49: 8/1

 

Ennek az ellentéte:

 

23: 10/0

23E: 8/3

54: 5/0

85/85E: tervezett: 11/5 megvalósult: 9/7

 

Ehhez képest a BKV buszai topikban valaki azt írta, hogy a 85/85E-n összesen két 280-as lesz és azok is kétrészesek, ehhez képest állandósult kb. 7 Ik280-as.

 

Nem érint a dolog, de Kőbányai ismerőseimet ugyanúgy zavarja a hangos Ik280-as, akkor ők is írjanak levelet?

 

A 47-es VP-nek miért kell 100% alacsonypadló?

Vagy a Dél-Budaiak mennyivel fizetnek többet a jegyért és a bérletért a 87,5%-os ap arányért a Kőbányaiak 56,25%-os ap arányával szemben?

 

Előzmény: Törölt nick (141455)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 -1 3 141458

A 23E-n van 2 Ikarusos forgalmi, a 23-ason legtöbbször cserekocsiként szokott menni az Ikarus. 

Előzmény: Törölt nick (141456)
Il Leone Creative Commons License 2016.07.18 -1 1 141457

OFF

 

Csak halkan merem megkérdezni, hogy egy ténymegállapításon mit lehet/kell értékelni?

 

ON

Előzmény: Il Leone (141453)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 0 0 141456

23-asra mostanában megy minden hétköznap 280-as Van Hool helyett, néha kettő is.

Előzmény: Törölt nick (141455)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 -1 7 141455

Az 54-re júliusig csak LOV-os Van Hool volt kiadva hétköznap.

Probléma volt, hogy a 41 villamos mentén lakóknak túl hangosak voltak a kőbányai Ikarusok, ezért 2 kőbányás forgalmi kivételével 6 LOV-os forgalmival beszállt délpest is a villamospótlásba , és a 17-es villamospótlásba is kapott 2 Ikarusos forgalmit délpest. Ezen kívül a  47-es pótlásában is benne van 6 MUT/MUU-s forgalmival. Ezen kívül biztosítani kell az alacsonypadlós csuklós járművek kiadását a 23/23E, 85/85E, 123(A), 136E, és 200E vonalakra.

Lehetnénk egy kicsit megértőbbek délpest felé, mert elég sok alacsonypadlós csuklós járművet kell biztosítani vonalalakra, és azért valljuk be, hogy az FKU széria elégé sz*r. Óbudán se sikerül kiadni,  pótolják már mindennel, nem értem miért mindig dél-pestet kell fikázni. A 122-re már hetek óta az egyik alacsonypadlós forgalmira csak Ikarust adnak. 

 

A 85/85E-re is FKU-kat adtak ki ma reggel, de megadták magukat. Igen Ikarus jutott rá cserekocsiként, de mégis mit vársz, nézd meg hány alacsonypadlós csuklós kocsijuk van, és hány darabot kell nekik kiadniuk vonalakra, villamos pótlásra! Nem nevezném elmebetegnek, inkább örülj, hogy nem szólóval pótolják a csuklós vonalakat, mint ahogy szokta Óbuda, és  Kelenföld.

Előzmény: lapaj74 (141452)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.07.18 0 0 141454

Nyár van, nem kizárt, hogy a vezérnek nem volt vizsgája valamelyik típusra, és ezért vitt mást.

Előzmény: lapaj74 (141452)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!