Rejtett zsanérok, összevissza nyíló ajtók, hasmagasság sehol, csicsa kerekek, béna szín és design, nagyon bazári. Már majdnem nőies... hol marad a bevált hűtőláda forma ?
Nekem a külső visszapillantó tükör volt ilyen, megvettem a kapcsolót 4000-ért, kb 5 perc alatt már mozgattam is. Az egy másik történet, hogy elkezdtem kicsit berhelni, gondoltam bezsírozóm, hála istennek csak az egyik tükör egyik irányát nyírtam ki.
Ha valakinek van Disco1 törött visszapillantó tükre, amiben van egy fehér dobszerű műanyag izé, és nekem adja, azt jól megköszönöm.
Nem tudom újat mondok-e valakinek, de a Td5-ös Disco 2-esek mindegyike tartalmazza gyárilag a tempomat előkészítést! Csak 2 darab kapcsoló szükséges (YUH100320 és YUH100370), no meg némi kézügyesség és már működik is. Állítólag az új autó rendelésekor 400 GBP körül van az opció költsége, így pedig megúszható 15 eFt-ból! Nekem még teherautós koromban sikerült rákapni a tempomatra és eddig nagyon hiányzott. A beépítéshez fényképes útmutató is fellelhető!
Én nem vagyok műszaki ember, de a vízbontáshoz szükséges bazi energia honnan gyön? Azt is meg kell termelni valaminek... ezzel együtt 20-50%-al kevesebb üzemanyag? meg a víznek is kell lenni valahonnan... 100 km-enként beöntök egy kaniszter vizet?
Mondjuk ölég szkeptikus fajta vagyok, de... a nagy autógyárak miért nem alkalmaznak ilyent? (hagyjuk az összeesküvés elméleteket, kezdünk ott tartani kőolaj ügyben, hogyha valaki ma feltalálja a teveszar hajtású automobilt, azt jövő héten valamék gyártó elkezdi gyártani).
Erről hallottatok már vmit? http://www.farkashho.com/
A motortérbe egy hidrogéngenerátort tesznek, amely vizet bont O2-re és H2-re. A H2-vel pedig dúsítják a motor által beszívott levegőt. Állítólag 25-50%-kal kevesebb üzemanyag, 30%-kal kevesebb károsanyag kibocsátás, 10-15%-kal több erő, 20-40%-kal tovább élő motor.
Túl szépnek tűnik. A beszerelés ára kb 100e Ft. Ez elég gyorsan megtérülő tételnek tűnik így, ha valóban igaz.
Mosni a szentmihályi úton a nagy mosó a legjobb, van nagy teherautó aknájuk, meg forróvizes nagynyomásújuk. A srác egy komolyabb kirándulás után nagyjából egy órát szokott az autó alatt tölteni, és nagyon alaposan megmossa alul az autót, őket tudom javasolni. (ez a szentmihályin az erdőkerülő utcánál, a shell kút és a lámpás kereszt után van)
Itten a padlólemez még csocsi gyári ződ belül, alul sincsen rozsda. Pár helyen a terepezések miatti alvázvédő lekopás után vannak különböző helyeken felületi rozsdafoltok, ezeket most tavasszal újra alvázvédőzöm. Előtte lekezelem egy kedves Würth-ös anyaggal, amit ecsettel kell rákenni és valamiféle re-oxidációt végez... Utána jön rá az alvázvédő. A legnehezebb bajom lemosni előtte rendesen az alját.
A küszöb plyan, hogy egy jó darabig egyben van, látszólag semmi gáz, utána hirtelen eltűnik, és jöhet helyette a zártszelvény. A padlólemezt nézd meg, érdemes átfesteni, pár évet tudsz nyerni a lemezeléssel.
De igen. Saját építés. Eleinte Légrugókkal kisérleteztem, de az extrém emelést nem bírta. Strapabíróbbak spirálrugó házban. Ezt egy másik autóban már 5-6 éve kipróbáltam.
Jó tanács. Ha ennyit sarazol, nézz alá a műanyag küszöbbnek, ha még nem rohadt el, akkor kezeld le valamivel, hipp-hopp és eltűnhet. Még nem tudtam a vákuum szivattyúval tökölni, de remélem hétvégén elkezdem.