akinek esetleg a 95-96 literes ( full méret ) tartálya van, nem kellett megmagasítani a csomagtartót ( a pótkerék fedelét)?
most úgy néz ki, hogy a 720 x 270 toroid tartály befér (270 mm a magassága), de a 720 x 300 már nem. az előbbi 85-86 liter, az utóbbi 96. szeretném a legnagyobbat, de azt szeretném, ha a csomagtér érintetlen maradna.
"hóban azért csúszik rendesen, télen csak ésszel jó, hiába van rajta az M+S jelzés"
Nem véletlen, hogy az M+S jelzéstől még nem lesz téligumi egy abroncs. Sőt konkrétan az M+S nem jelent semmit, nincs szabvány által szabályozva, tehát arra sütik rá a gumigyárban, amire csak akarják, akár egy slick páyagumiba (ilyen abroncsokat pl. fúrómester Defenderén lehet látni) is beleégethetik az M+S jelzést. A téligumi hivatalos jele a "hópihe a hegyen" szimbólum.
Hasonlít a minta a BFG At-hoz, nem egy téligumi nyilván de egész jól viselkedik, persze ez stílusfüggő erősen. Letaposott havon kicsit odafigyelős, de amúgy jó. ( ezzel magyarázom, hogy nincs lé téligumára :)
Gázcsőbejáró túra végleges időpont: 2013. nov. 30. szombat, 9:30. A szavazást lezártam. Aki mégsem tud jönni, az jelezze (fórum, email, telefon). Vácrátóton Nelson kedvenc éttermében tartunk egy KV-szünetet kb. indulás után 1 órával.
Nekem 225/75R16-as méretben van, hóban azért csúszik rendesen, télen csak ésszel jó, hiába van rajta az M+S jelzés. Nagy sárban is halott. Viszont azt néztem, a tiéden nincsenek fehér feliratok? Vagy az a belső oldalon van?
Itt az első tél ami engem mint P38 tulaját ér. A gumi dolgot úgy gondolom elintéztem. A másik dolog az akksi lehet.
Kérdésem:
Hogyan töltsem az aksit? Levegyem a sarukat előtte vagy sem? Ha leveszem a sarukat milyen kódok, szertartások kellenek az újboli beindításhoz?
A harmadik dolog az állófűtés. A Disco-mban volt egy kályha és bár csak a motort fűtötte fel, de mivel indítás után azonnal meleg levegőt tudott fujni így az is elég volt. Most nem akarok kályhát, mert garázsban fogom tartani télen a gépet, tehát elég lehet a DEFA állófűtés is ami egy merülőforraló és a fagydugó helyére kell tenni. Na és itt jön a kérdés: a DEFA honlapján lévő keresőben ( http://www.defa.com/en/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ ) a Range Rover esetén 3.9-es motorral csak 83-89-es gyártási időszakot ír, ahhoz pedig a 411346-os modellt javasolja. Az enyém pedig 95-ös 3.9-es. Megnéztem persze a Discovery-hez mit ír, ott a Discovery 4.8 HSE gyártás: - 98-ig kategóriára írja ugyanezt a modellt. Ugye jól gondolom hogy az én motoromba is jó lesz ez a modell?
(Amúgy én is beázok a jobb-egyen és szerintem nekem is a pollenfilternél lesz a gubanc. Egyelőre a beállok a garázsba dologgal kezelem.)
Aztat rárajzolják persze mindenfélére, de azért ennek a mintázatából esetleg kijöhet, hogy télen se nagyon rossz és elmehet négyévszakosnak... ( mínusz komoly sár)
Eladósorba került néhány Land Roveres cuccom ami takarításkor előkerült, vmint megvállnék néhány ruhától is:
1.Először is egy Land Roveres G4 Challenges kabát, használt de teljesen jó állapotban van, LR logók tömkelege, zsebek.Mérete becsapós, S van beleírva de rám pont jó beöltözve is (167 cm 80 kg), de egy nagyobb emberre is jó lenne szerintem.Méretei:Vállszélesség:50 cm, hossz:80, derékbőség:60, ujjhossz:60
14 000 -
2.LR thermo kabát/pulcsi jó meleg ez már S-es méret, rám éppen jó, nagyobb emberre már nem.Méretei:vállszélleség:45, hossz:63, derékbőség:45, ujjhossz:60 cm Ára:8000 Ft
3.P 38 / D2 kerékcsavar kupak (Wheel nut cover), sajnos csak 12 darab van belőle, Bearmach gyártmány 1500 pénz az összes
4.P38 visszapillantó tükör adapter, ha véletlenül eltöröd akkor nem kell megvenni a komplett szettet hanem elég vágatni bele egy tükröt és beaplikálni.Britpart gyártmány 1000 -
Elnézést a rossz minőségű képekért, kérésre csinálok újakat/jobbakat, postázás megoldható a vevő költségére, Miskolcon és környékén megtekinthető és átvehető.Akit érdekel és szeretné meglepni magát vmivel karácsonyra:) az írjon vagy hívjon: +36 20 48-harmincnyolc hét 5 hét
Uraim, a szavazás jelenlegi állása szerint 6 autónak jó a szombat, és csak 4-nek a vasárnap, ezért nagyon úgy fest, hogy a cső most szombaton, 30-án részesül abban a megtiszteltetésben, hogy végighajtunk mellette.
Az indulás reggel 9:30.
Akinek a helyszín nem világos, az keressen mailben vagy telefonon.
Maradnék a 235/85-nél, meddig érdemes kitenni a kerekeket, melyik felni tudja azt, amit ezzel a szélesítővel+normál felnikkel el tudok érni? Lehet, hogy hülye kérdés, de a Disconál nem volt hely a szélesítéshez, a Definél van bőségesen, és kicsit jobban tudnék forgolódni terepen. Mik a tapasztalatok?
Ez a 8"-as felni az, amihez nem kell nyomtávszélesítő? Most egy kicsit megtorpant a gumizásom, építkeztem + a NAV-al is kiegyenlítettem a tartózásaimat, így behúztam a beruházási féket. Pista szokta mondani bizonyos alkatrészeknél, hogy azt nem megvásárolod, hanem beruházol :)
AZ a tervem, hogy szemcseszórással leveretem róla a festéket és valamit rátaknyolok. Korábban kértem ajánlatot fényezőktől, de lepadlóztam. Inkább veszek két doboz festéket és a garázsban rászoróm. Még a színt nem döntööttem el. A fehér egy kicsit sántán áll rajta, viszont le szeretném festeni a tetőt fehérre, így már passzolna a mintázat.
Ha fekete a felni, akkor a kocsi oldalról egy nagy fekete lyuk lenne, prizmákat kellene tennem rá, hogy észrevegyenek :)
VaNn egy csomó apróság, amit még orvosolnom kell, viszont időm meg kevés. Ráadásul bejött a tél, garázs hiján nem szívesen bütykölöm a járgányokat, viszont a lámpám az totál gatya, hihetetlen módon sehová sem világít a benne lévő reflektor, esős időben végképpen reménytelen megpillantanom a részeg biciklistákat. Az a taktikám, hogy bevárok egy balekot, aki elöttem megy és szépen bevilágítja az utat, én meg figyelem, hogy merre kerülget.