Egy kicsi segítségre lenne szükségem. RR P38 2.5 DSE tipusom van. Ha a külső hőmérséklet 25 fok fölött van és bekapcsolom a klímát, akkor országúton és autópályán kicsike erőltetéstől is azonnal felmegy a vízhőfok piros közeli állapotba. Ha a klíma nincs bekapcsolva akkor a legnagyobb melegben és semmilyen körülmények között sem megy fel a vízhőfok. Klíma nélkül mehetek akár 130 fölött is, emelkedőn is, akkor is rendben van a víz, de ha közben bekapcsolom, akkor szinte azonnal elindul a mutató felfelé. A hűtőket kiszereltem, kitakarítottam (vízkőoldó), új hűtő folyadékkal van feltöltve, a ventillátorok (motoré és a klímáé is) rendben vannak, tiszták és működnek. Végképp nem tudom mi lehet a baj. Ha valakinek van valamilyen tapasztalata, kérem ossza meg velem.
Ez a méret van nekem is, csak a hátsó sárvédő sarkához ér hozzá, ha nagyon berugózik. Kis flexeléssel, vagy hajlítgatással orvosolható, a másik lehetőség, hogy nem mész terepre, akkor nem ér bele :)
Ha esetleg valakit érdekel 4db futózott tipusú olasz 3és fél éves Yokohama MT mintás gumi.
4-5, 7-8, 10-11, 12-13mm mintamélységgel. A két jobb állapotú össz: 28.000-/pár, a két kopottabb 12.000-/pár, a komplett garnitúra 35.000-/4db irányáron eladó. Nállam nagyon jól teljesítettek, méretváltás miatt vállok meg tőlük.
225/70 R16-os (bár a futófelület inkább 235 széles) kb 73cm átmérő.
Az, hogy olaj volt benne cserélve, meg szűrő is, az egy dolog. Örülünk neki.
Ettől még az egy 20 éves motor, ami tele van hosszú évek olajlerakódásaival, 20 éves hidrotőkék, szintén masszív lerakódásokkal, amiket az olajcsere nem hoz ki. A fékfolyadék meg kiválóan oldja az olajsár gyantás lerakódásait, kormot, miegymást, jót tesz neki, hidd el, bevált már sok autónál.
Egyébként ettől rövid távon nem fog tönkremenni, főleg mivel nem állandó a kopogás, hanem bemelegedésre elmúlik, azaz egy idő után megjelenik az olaj a hidrotőkében, de azért km-ek ezreire nem szabad így hagyni. A hidrotőkében az olaj egyébként nem kenés miatt van jelen, hanem mert összenyomhatatlan folyadék, így tud automatikus szelephézagállítás létrejönni.
18"-os garnitúra nem jó 5 küllős felnikkel és Michelin Latitude Cross 255/55r18 gumikkal?
Valamelyik korábbi hozzászólásomban képeket is tettem fel róluk!
Kezdésnek boríts bele fél liter dot4 fékfolyadékot, járasd vele 20 percig az autót. Aztán engedd le az olajat, és tegyél bele újat. Szűrőt is cserélj.
Ha szerencséd van, akkor csak retek olajsár lerakódástól dugul el néha egy picit egyik-másik hidrotőkéd, és ettől megjavulnak. Nem nagyon szokott igazándiból a tőke meghibásodni.
:) Azért csak óvatosan azzal a csattanással:) ezt az örömöt hagyjuk meg másnak, kár volna az autónkért:))) Azt kaptál engedélyt egy kis környezet szennyezésre?
A szurkolás nekem is jólesne. ugyanis iszonyú kerepelő hanggal indul a motor. Ma reggel csak vagy 5-10 másodpercig az indulás után, de tegnap hogy egész nap egy hűvös mélygarázsban állt, amikor indultam vele haza csak akkor hallgatott el amikor már bemelegedett a motor. Ma reggel landolt Anikóéknál. Remélem csak a viszkó az, de ugye lehet ez még hidrotőke is.
Valakinek volt már ilyen gondja? 95-ös 3.9-es motor, P38.