Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lewo91 Creative Commons License 30 perce 0 0 34842

Szia!

 

96-os a xanti és 1.6i ferdehátú.

Előzmény: zsekazst (34840)
XANTIA2.0i Creative Commons License 45 perce 0 0 34841

Tudna valaki autóvillamossági ajánlani szerelőt Xantiához, telefonos elérhetőséggel? Kösziiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

zsekazst Creative Commons License 27 órája 0 0 34840

Szia,

 

valami infó a típusról?

 

T

Előzmény: Lewo91 (34839)
Lewo91 Creative Commons License 29 órája 0 0 34839

Sziasztok!

 

Fűtéskor hiába állítom, hogy hova fújjon, nem csinál semmit, csak fúj mindenhova. Valaki tudna segíteni, hogy ez miért van? Némelyik fokozatnál nehezebb odahúzni, de nem történik semmi. Hideg meleget tudom állítani meg az erősséget is, de talán még a belső keringtetőnél sem érzek különbséget.

 

Köszönöm előre is a segítséget!

 

Üdv.: Levi

Gyurmó79 Creative Commons License 2 napja 0 0 34838

Hát nemigazán dél-buda, sőt XIII. Kucsma u. 21. A kapura Innovex van írva, de az a gumisok neve, akikkel közösen bérlik az udvart. Keresd Homoki Zolit. Mondd, hogy Gyuri adta az infót, akinek gps-t szerelnek.

 

Remélem tudtam segíteni.

Gyuri

Előzmény: XANTIA2.0i (34836)
XANTIi Creative Commons License 3 napja 0 0 34837

Teljesen OFF, de nagyon jó!!!!!!

Előre is bocsánat érte!

 

Motorhangbuziknak sír a hegedű

Nem büdös, hidegen is indul, ha van kéznél egy muzsikus: húron szól a kétütemű. Tovább »

forrás: totalcar.hu

XANTIA2.0i Creative Commons License 3 napja 0 0 34836

Még mindig keresek autovillamosági szerelöt a korábban emlitett problémákhoz. Ha lehet dél_budához közel. köszi.

halo13 Creative Commons License 6 napja 0 0 34835
Előzmény: senkisenormális (34825)
zsekazst Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34834

Na, először is, nem Jóska...Béla!

Mert abban a faluban mindenki Béla, az egyetlen Józsit elküldték a traktoros oskolába, emlékszel???

Aztán meg, mit tudták ők, mi fog ottan történni?

Mert, mint emberünknek pl nem volt benne ami kellett volna legyen, legfeljebb nekik lett, a régi, ha meglett mind...

Magyarán, nem készültek ennek neki rendesen, kompressziómérőt szereztek...és szereltek...

 

T

Előzmény: senkisenormális (34824)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34833

Köszönöm az infót.

A héten megyek hozzájuk lehúznak még 10k-val egy diagnosztikára...

Megnéztem a citroen dokumentációban hogy a cr rendszer diagnosztikája miből áll, és vagy ők árazzák alul a dolgot, vagy csak le akarnak húzni és elhajtani.

Az utóbbi nem fog sikerülni.

Mégegyszer köszi az infót :)

Ha rossz szájízzel távozok a partiból, összer cr diesel auto fan oldalon mesélek, hogy fájjon nekik is a dolog.

Előzmény: senkisenormális (34832)
senkisenormális Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34832

Hát... persze lenne kézenfekvő javaslat (cserélj vízhőfok jeladót, hátha megjavul), de 203 kiköhögött ezres elég nyomós érv arra vonatkozóan, hogy visszaballagjak egy kipufogógáz mérési eredménnyel, és rábeszéljem a 6 hónapos gari beváltására a mestereket.

 

És igen kövi kérdésem a piezó lett volna, merugye az is fárad, pontatlanná válik, de a csúcsok beállításakor a piezót is kellene "tanítani". 

 

Illetve biztos van kompressziómérő eszközük, be lehet határolni a motor működése, vagy szállítás-porlasztás problémáját, illetve mérjenek mindkét szállítási oldalon nyomásokat.

Persze ezeket ők is tudják.

 

CR dízelt nem lehet hályogkovácsként babrálni, az vagy jó, vagy nem jó.

 

Vagy ha volt buherálva a motorvezérlő szoftver, lehet nem megfelelően lett beállítva (általában csak úgy hangolgatnak fordulatszám tartományokra).

Vagy a klasszikus bűnös, az EGR szelep.

Előzmény: Gliga Péter (34831)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34831

Fél éve cseréltettem porlasztócsúcssort MP dieselnél 203000 Ft-ért. Ők szerelték, és tőlük származik az alkatrész is.

Esküdtek rá hogy nagyon faszák lesznek a felújított csúcsok, nem lesze velük baj.

A felújítás után felül az elektromágnesek maradtak az eredetiek, az alsó részek lettek cserélve.

Lexiával szereztem a mérési eredményeket.

Megköszönném ha tudnátok tippet adni a máködési zavarra.

Előzmény: senkisenormális (34830)
senkisenormális Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34830

Kicsit mesélhetnél ezekről a fél éves porlasztócsúcsokról!

Illetve arról, mivel szerezted a mérési eredményeidet (merugye kiszerelt és padon mért csúcsok minden szállítási tartományban pontosan szolgáltatnak adatot).

 

Ez az 1-4 (mint együtt mozgó hengerek) együttes probléma talán motorműködési zavarra is utalhat, amit a kompóter eltérő üzemanyag adagolással próbál kompenzálni – ha erre ez az ős HDi alkalmas egyáltalán.

Előzmény: Gliga Péter (34828)
XANTIA2.0i Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34829

Mivel egyszerre menteket tönkre korábban felsorolt dolgok (vélhetően a a bebikázás miatt) nem valószínű hogy egyetlen kapcsoló lenne a ludas. 

Szóval igen egy elekreomos szakit keresek aki kibogozza a szálakat.

Előzmény: FeZ_ (34812)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34828

bosch

Előzmény: senkisenormális (34827)
senkisenormális Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34827

Milyen befecskendező rendszered van?

Előzmény: Gliga Péter (34826)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34826

Valakinek tippje a büdös hdi-re?

Előzmény: Gliga Péter (34818)
senkisenormális Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34825

Ja, bocs, hogy nem éreztem át ezt a tragikomikus helyzetet, de nálam DIRAVI kanyarodik.

 

Merugye azt hittem, a tréma a lentebb idézett tánczenei előadóművészek magasröptű munkásságához tartozik (még), illetve feltételeztem, hogy rendes autód van...

Előzmény: halo13 (34815)
senkisenormális Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34824

Tehát, miután Jaóska kiszabadította a bal lábát a deszkák közül, visszaszerelte a porlasztókat a használt tömítésekkel?

 

Nem állítom teljes meggyőződéssel, hogy létezik tőlem okosabb ember a világon, de nekem mindíg (mindég) van egy garnitúra dízel tömítés a kesztyűtartóban, aminek értéke elérheti akár az 1600 forintot is...

Előzmény: zsekazst (34823)
zsekazst Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34823

Szia,

 

szoktak okosék kiszedett csúcsok mellett kompressziót mérni, ez rendben is van, mivel így illik...csak a tűzkarikákat, réz alátéteket nem szokták kiszedni...aztán indítózás...és repked minden szanaszét...láttam már ilyet, a saját két szememmel!

Ráadásul szerelőakna, hézagos deszkázással...volt nagy szaladgálás, gyűjtögetés... :)

 

T

Előzmény: senkisenormális (34822)
senkisenormális Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34822

A csúcs kormossága alapján valóban költséghatékony szerelés volt. Ha mind ilyen, akkor tuti karika nélkül szerelték össze. Ha csak egy ilyen, a többinek csak az alsó fenékrésze kormos (az is csak max fél centi pöttyben), akkor van karika, csak lehet nem megfelelő méret és nagyon be van lapulva a fészkébe.

 

Keríts egy teleszkópos nyelű kotrómágnest, ereszd be a likba, ha az alján érzel némi elenyésző tapadást, akkor van még benne. Van, hogy lusták kivenni a régit, mert begyűrte magát, rátesznek újat, szal nem ritka, ha 5-6 is kijön...

Ha csak billeg a mágnes talprésze, akkor nincs karikád.

 

Más ötlet egyelőre nincs, bár egy csepp sósav is kimutatja.

Előzmény: Vassi95 (34821)
Vassi95 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34821

Hát ebbe bizony nem volt semmi más. Azért valamit vártam még én is a réz alátéten kívül, belenéztem mielőtt pucolni kezdtem...

Azért is kérdeztem meg, hogy itt csak ennek kell lennie. De akkor ezek szerint mégis már itt is csalfa a dolog.

Előzmény: zsekazst (34820)
zsekazst Creative Commons License 2016.11.27 0 0 34820

Hát...kellene ott lennie...

De az már a porszívó zsákjában lapul...hacsak ki nem öntődött már a szemetesbe :)

T

Előzmény: FeZ_ (34819)
FeZ_ Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34819

Legalul, a csúcsnál még van (ill. kellene lennie) egy kicsi fém tűzkarikának is.

A réz egy szinttel feljebb van.

 

 

Előzmény: Vassi95 (34817)
Gliga Péter Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34818

talán hypo-hoz hasonlít, olyan mintha nem égetné el teljesen az üzemanyagot, viszont simán alapjáraton nem füstöl.

4-5 nap nagypapás vezetés után ha odalépek, akkor van csak füst, de gondolom az még elfogadható.

Olajat nem fogyaszt.

Hidegen 1.78 és 1.84 es korrekciós értéket látok 1. és 4. hengerben alapjáraton.

Bemelegedés után leesik 0.4-0.5 környékére mindegyik hengerben alapjáraton.

Ha megyek vele hidegen 2000-es fordulatszám tartománynál 2.5 re emelkedik ez az érték az 1. és 4. hengerben.

melegen terhelve 1.7  körül marad az említett hengerekben.

Illetve az alap hiba, hideg motornál kopogó hangot hallok határozottabb gyorsításnál.

Voltam azóta MP-dieselnél, hogy mi a franc lehet, elmondtam nekik is hogy miket tapasztaltam, és a szerlőjük azt mondta hogy a korrekciós értékeket a diag csak alapjáraton mutatja helyesen, emelt fordulatszámon, nem is tud ugy frissíteni és tulajdonképpen egy szoftveres hibát látok. 

Na ez nekem egy kicsit fura...

Előzmény: zsekazst (34802)
Vassi95 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34817

Köszi!

Csak azt hittem, hogy már itt van valami csalfaság, mert nézegetve legtöbb autóba nem ilyen van, hanem szűkítő alátét, tűzkarika. De akkor ez így helyes.

Igen azt tudom, hogy egyszer használható csak, sikerült szépen kiszedegetni őket, kipucolni a helyüket porszívóval is, ügyelve hogy semmi ne essen befele a hengerbe.

 

Előzmény: halo13 (34816)
halo13 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34816

Az az. Csak 1x lehúzandó. Vészhelyzetben kilágyítod és úgy. Aztán vagy jó lesz vagy nem.

Előzmény: Vassi95 (34813)
halo13 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34815

És igaz!

 

Előzmény: halo13 (34814)
halo13 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34814

Idézek a NAGYOKTÓL: LHM csere csodákat tud művelni!

Előzmény: senkisenormális (34809)
Vassi95 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 34813

Sziasztok!

Nem olyan rég voltam itt problémával és arra jutottam, hogy a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatom.

Viszont lenne kérdésem, mikor kiszedtem a csúcsokat csak egy réz alátét volt alattuk.

Nem kellett volna, hogy legyen még egy tűzkarika is, vagy csak ennek az alátétnek kell alattuk lennie?

Köszönöm a válaszokat! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!