Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 25 órája 0 0 35493

Vehetsz (vagy tetethetsz) bele sokkal olcsóbb alkatrészeket is, akkor nem kell annyit rákölteni hirtelen, csak max. egy év múlva kezdheted újra.

 

 

A kerékdőlés ezeknél nem állítható.

Mellékesen jobb, ha elviszed egy értelmes (!!) futóműveshez, kb. 6e-ért beállítja neked ill. a géppel rendesen ellenőrizhető a geometria. (meg az is, ha valami sérült vagy nagyon nem jó)

Bár a futóműállítás csak szilent csere után aktuális, szakadt szilentekkel nem lehet csinálni.

 

Előzmény: CaviaR_ (35492)
CaviaR_ Creative Commons License 26 órája 0 0 35492

Értem, köszönöm a javaslatot, felhívom őket hétfőn.
Viszont azon dilemmázom, hogy ha azt is mondja, hogy gyári alkatrészeket is használnak, a 70e akkor is cinkes. Egy 22 éves kocsiba, amit 2. autóként használok, évente max ha 2000-et teszek bele. :(
Ilyenkor merül fel jogosan a kérdés, hogy miért nem adom el, dehát egy ilyen korú autóért mit adnak, 50-100e Ft-ot? :( Sajnálnám annyiért elkótyavetyélni, még 170e sincs benne. :(

Esetleg van olyan instrukció, amivel a kerék dőlés szögét beállíthatom, hogy rendesen feküdjön a gumi? Vagy elég az összetartás állító csavart adjusztálnom?

Előzmény: FeZ_ (35490)
halo13 Creative Commons License 1 napja 0 0 35491

Köszönöm! És úgy érzem szilikonnak kell lennie, mert amit beletettem fél éve az nem az és most pukkant el.

Előzmény: FeZ_ (35489)
FeZ_ Creative Commons License 1 napja 0 0 35490

"Reális ez szerintetek, vagy csak le akarnak rántani?"

 

Attól függ, hogy milyen alkatrészeket raknak bele. Gyári cuccból is (szinte) összerakható lenne ennyiből oldalanként, de lehet, hogy értenek hozzá és amiből ajánlott a gyári, abból azt tesznek bele, amiből meg mehet az utángyártott, abból meg azt és ha hozzávesszük a munkadíj árképzésének különbségeit szervizenként, lehet ez teljesen tisztességes ár is és lehet kis lehúzásos javítás is.

 

Kérdezd meg, hogy konkrétan milyen gyártmányú alkatrészeket tesznek bele és abból kiderül !

 

Előzmény: CaviaR_ (35488)
FeZ_ Creative Commons License 1 napja 0 0 35489

19*2,4 mm

 

Előzmény: halo13 (35487)
CaviaR_ Creative Commons License 2 napja 0 0 35488

Sziasztok!

 

Vigyázat, amatőr kérdés: '95-ös Xantia, szemem fénye, első gumik futófelülete asszimetrikusan (belső vállai) kopottak, ezért elvittem futómű állításra. Ott azt mondta az úr, hogy cserélni kell az alsó lengőkarokon a gömbfejet, ill a lengőkar szilentblokko(ka)t. Fel is hívtam egy citi specialistát (P.J.P. a XX.kerben, ha mond ez valakinek valamit), és azt mondták, hogy oldalanként 35e lesz az annyi.

Reális ez szerintetek, vagy csak le akarnak rántani?

 

Köszönöm a megtisztelő figyelmet.

 

 

 

halo13 Creative Commons License 2 napja 0 0 35487

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki , hogy ez a csavar alatti "O" gyűrűnek mi a pontos mérete? 

parnold Creative Commons License 5 napja 0 0 35486

Én helyedben átvágnék a városon, és FeZ-zel venném fel a kapcsolatot.

Ahogy nekem is lassan kell!:-)

Előzmény: egoizzy92 (35483)
Gliga Péter Creative Commons License 5 napja 0 0 35485

Sziasztok!

 

Előző két kérdésemre a válasz :)

a turbóhoz a csövet egy csavar és egy bilincs rögzíti a jobb első kerék felől bontható.

EGR dugózás után nem kopog a motor, hidegen nem büdös hidegen a kipuff gáz annyira, és talán egy kicsit jobban is megy.

 

 

De75 Creative Commons License 6 napja 0 0 35484

ET számot nem találok,195/65/15 a gumi és Zámolyon van Szegvár mellett.

 

egoizzy92 Creative Commons License 6 napja 0 0 35483

Sziasztok!

 

4 hónapja boldog Xantia-tulajdonos vagyok, eddig nagy megelégedésemre szolgál a kocsi.

 

Viszont van egy problémám, amihez szeretnék szakértői segítséged. Erre keresnék Bp. IV. kerületében olyan szerelőt, aki ért a hidrós rendszerekhez.

 

Igen boldog lennék, ha tudnátok ajánlani valakit :D

XANTIi Creative Commons License 6 napja 0 0 35482

Hol vannak?

Előzmény: De75 (35477)
XANTIi Creative Commons License 6 napja 0 0 35481

Milyen szélesek? Most 185-ös gumák vannak rajta? ET?

Előzmény: De75 (35478)
Lewo91 Creative Commons License 6 napja 0 0 35480

Helló! Mi az et száma? 

Előzmény: De75 (35477)
Lewo91 Creative Commons License 6 napja 0 0 35479

Viszont kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek! :)

Előzmény: halo13 (35476)
De75 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 35478

Bocsánat lemaradt hogy 15"-os,kettő gumi még használható

De75 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 35477

Sziasztok eladó 4db citroen alufelni,4*108 körosztással

20000ft.tel:70 38 53 039

 

L

halo13 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 35476

Sziasztok! 

Boldog , Békés Húsvéti Ünnepet Kívánok Mindenkinek!

Ha már a golyó probléma ilyen szép heppy-vel megoldódótt a következő a kérdésem - hátha ez is:

hidraktiv az autó, legalább 8 gömb, a kézifék előtt lévő sport kapcsoló ha le van húzva a csatiról milyen állapotot kell  produkálnia a rugózásnak? 

Előzmény: senkisenormális (35475)
senkisenormális Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35475

Hálistennek...

Azé megemlítheted  faternak, hogy ő is nyugodtan elvégezhet egy agysebész tanfolyamot, ha bele akar babrálni a dolgodba!

 

Fél évente előfordul egy ilyen golyó ügy, de nem kell szégyenkezned, volt aki 11-es kulccsal "légtelenített". És esküdözött, hogy ő mindent jól csinált, úgy, ahogy itt mondták...

Előzmény: Lewo91 (35474)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35474

Feltámadt :) Faterral szerelgettünk és rá kérdeztem, hogy nem csavarta ki teljesen? Aztán mondta, hogy de lehet egyszer. 10 perc keresgélés a homokban és lám meglett a fém golyó :) Fém golyó be, kis légtelenítés és már működött is! Nagyon királyok vagytok! Köszönöm a segítséget. Nélkületek nem ment volna! :)

Előzmény: FeZ_ (35473)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35473

 

Sajnos csak ezt a képet találtam, narancssárgával bejelöltem a csavart, amire gondoltunk.

Ezt nem szabad kivenni.

 

Előzmény: Lewo91 (35472)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35472

Akkor jó balfasz vagyok. És ilyenkor mi a teendő? Viszont mielőtt azt a légtelenítő csavart tekergettem volna, előtte sem működött a cső csere után.

Előzmény: FeZ_ (35471)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35471

Azt annyira sem kell kitekerni, hogy csepegjen az olaj, mert egy golyót nyom az ülékbe belül, azzal zár. Fél - egy kört kell csak nyitni rajta.

Ha kivetted a csavart egy picit is, előfordulhat, hogy a golyó kiesett, Béla erre utalt a kérdésével. Ez esetben sosem lesz nyomásod.

(7 mm-es golyó kell bele különben.)

 

Előzmény: Lewo91 (35469)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35470

Mármint én a légtelenítő csavarra gondolok. 

Előzmény: Lewo91 (35469)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35469

Nem tekertem ki teljesen. Ki kellett volna? Csak annyira, hogy épp hogy picit csepegjen az olaj.

Előzmény: xmbela (35468)
xmbela Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35468

Nem tekerted ki a csavart a központi szelepből?

Előzmény: Lewo91 (35467)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 35467

A csőből eltűnik, szóval jár az olaj. A központi gömbtől megy vissza szerintem. Ott valamiért elakad. Ha bele nézek az LHM tartályba látszódik hogy jár az olaj. Van ott valami szelep  ami miatt nem engedi tovább az olajat? Valami ilyesmire gondolok vagy valami leakadt esetleg?

Előzmény: senkisenormális (35465)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 35466

Délután megnézem amit mondasz. Kb 1 éve van nálam a kocsi és én még nem tisztítottam. Előéletét nem tudom. De már tervbe volt a tartály szűrő tisztítása, csak közbe jött ez a cső csere.

Előzmény: senkisenormális (35465)
senkisenormális Creative Commons License 2017.04.12 0 0 35465

Ha feltöltöd a szívócsövet, de nem dugod vissza a tartálycsonkra, akkor eltünteti az LHM-et a csőből?

Tartálytisztítás (szűrőblokk) mikor volt?

 

Persze, kereshetsz másikat, de nem kell még ezt temetni. Ha nincs időd tökölni vele, akkor egy jobb áron megvett másik azonnali megoldásként jobbnak tűnhet, de ha nem konkrét szivattyúhiba, akkor a köztes hibaforrás ugyanúgy problémát fog okozni.

Előzmény: Lewo91 (35464)
Lewo91 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 35464

Köszönöm a segítséget. Most mi tévő legyek? Próbálkozzak még, vagy azzal rontok a helyzeten? Vagy kezdhetek másik szivattyút keresni?

Előzmény: senkisenormális (35463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!