Használtteszt: BMW E90 320d (2007) - Lexus IS220d (2006)

Húszdé helyett nézd meg ezt: IS

A magyarok megőrültek és tonnaszám hozzák haza a használt 20d-ket. A prémium márkával olcsón közlekedés túl csábító ahhoz, hogy körbenézzenek: nem csak BMW van a világon.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
FeZ_ Creative Commons License 30 perce 0 0 31736

Kormánykardánból elvileg nekem van egy felújított, meg kell nézzem, hogy jól emlékszem-e. (feltéve ha az érdekel)

Van bontott is, de az félig lutri, hogy meddig lesz jó, kivéve ha látszik, hogy nemrég cserélték vagy felújították. 

 

Előzmény: Skodani (31734)
..janos.. Creative Commons License 30 perce 0 0 31735

Sziasztok.

X1 és X2 jobb első központi záras zárszerkezet kompatibilis?

Skodani Creative Commons License 5 órája 0 0 31734

Sziasztok!

Némi konzultálást nem kívánó hibaelhárítást követően, ismét alkatrészekre lenne szükségem :(

X2 1.9 tdi (XUD9) kombi

1. A kormányrúd végén lévő kardánkeresztem igen nagyot kottyan, így túl nagy a kormányholtjáték, meg néha koppan is (remélem ez csinálja...) -javítható-e, esetleg valakinek elfekvőben jó állapotú...

2. turbócsöveket keresek... 40X50; 60X80  belső átm X hossz

 

Tapasztalati beszámolót is szeretnék...

szelepfedél tömítés, és vezérlés alatti szimmeringek cseréje után is folyik valahonnan a fekete... :( Lemosattam a motort, de nem látom pontosan honnan folyhat... Vezérlés oldal az biztos.

 

Üdv:Skodani

Etióp172 Creative Commons License 22 órája 0 0 31733

Egyébként ha működik mindkét ventillátor, akkor semmi probléma nincs azzal, ha 90 fokot mutat az óra és visszahűti aztán kikapcsol, és így tovább. Én megszívtam a benzinessel, mert Siófok belvárosában nyáron jöttem rá hogy nem működnek a ventik. 

Előzmény: halo13 (31729)
halo13 Creative Commons License 22 órája 0 0 31732

Köszi! Levizitálom a dolgokat párnapon belül, a hét eleje elég sűrű, csak utána.

Klíma nélküli tapasztalat. Az töltésre vár.

Üdv.

Előzmény: Etióp172 (31730)
Etióp172 Creative Commons License 22 órája 0 0 31731

Klíma használat közben működnie kell a ventiknek, nekem óra szerint picivel 90 alatt kapcsol be. 

Előzmény: halo13 (31729)
Etióp172 Creative Commons License 22 órája 0 0 31730

Szia. A relék elöl a két hűtőventillátor előtt van, csak úgy férsz hozzá ha leveszed a hűtőrácsot. Biztosítékot a bal lábadnál az F3 jelnél találsz 15A-es kell oda. A motortérben F3 és F5 jelnél találsz 30A -és kell oda.

Előzmény: halo13 (31729)
halo13 Creative Commons License 22 órája 0 0 31729

Ma mentem 100 km-t a tanyára oda vissza. Vízhőfok az óra szerint 90, vagy némileg alatta ( a mutató elvileg sohasem pontos , csak irányadó) itthon megnéztem a termosztát adatait 83- foknál nyit. Nyilván a ventinek később kell kapcsolnia, tehát ebben a melegben ez lehet jó is.

Előzmény: Etióp172 (31712)
halo13 Creative Commons License 23 órája 0 0 31728

Szia ! Jó úton járunk. A kérdés , hogy hol vannak, és milyen színűek. Nekem a bizti tábla alatt van vagy négy -zöld, meg fekete.

Üdv.

Előzmény: Etióp172 (31722)
Image2 Creative Commons License 24 órája 0 0 31727

Üdv Hölgyeim, Uraim,

Kissé gondban vagyok, mert nem tudom kinek ígértem pár hete megmaradt HJ szivattyú tömítéseket. 2 emberrel leveleztem, egyiket fel tudtam kutatni, másikra sajnos nem emlékszem. Nem tudok keresni az itteni üzeneteimben sem.

A lényeg: kicseréltem 2 tömítést a HJ szivattyúban, azóta nincs folyás. Maradtak még tömítések (vettem 5 zöldet és 10 feketét) de sajnos nem tudom miből hány kell, az itteni hozzászólások csak még zavarosabbá tették anno. Ha valaki jelentkezik, hogy neki ígértem belőle, akkor betartom az ígéretemet, egyébként szívesen megtartom az amúgy is felbontott csomagokat.

Üdv, Image

 

halo13 Creative Commons License 24 órája 0 0 31726

Sziasztok!

Megnéztem a gyári fogyasztási értékeket X1 2.0 16v manuállal városban 13-14 lityi.

Még mindig nem dőlők a kardomba, nálam ezt produkálja, csak 200.-Ft körül tankolom az üzemanyagot.

Na de a 135 ló ( ebben a mociban garantáltan 200 e km van) - az jóérzés.

XANTIi Creative Commons License 2 napja 0 0 31725

Nálam a Pest reggel-este keresztül üzemmód volt a drámai. Betartva a 130-as pályatempót 7,5 körül, Németországban 160-at tartva 8,5-9 volt hosszú távon. Csak nálam sajnos az évi átlag 97% Pestre bejárás, 3% kirándulás/vidék volt. Ez egy X2, AL4 váltóval, limuzin.

Előzmény: Etióp172 (31724)
Etióp172 Creative Commons License 2 napja 0 0 31724

Nekem 9 litert evett átlagban 2.0 16v kéziváltós kombi. Az 1.9 td kb 6-ra jön ki rövidtávú használat során.

Előzmény: XANTIi (31723)
XANTIi Creative Commons License 2 napja 0 0 31723

Nekem az óttómatás se evett 11-nél többet átlagban városban, 12-t csak kivételesen ért el.

De finom, nem ugribugri tempóban autózok. A HDI most pont a felét eszi.

Előzmény: halo13 (31721)
Etióp172 Creative Commons License 2 napja 0 0 31722

A relékkel kapcsolatban csak annyit tudok, hogy a 3-ból a két felső az ellentétes oldali ventiket kapcsolja, ezek sima kapcsolórelék (4 lábú) az alsó 5 lábú szerintem a ventillátor fokozatokat kapcsolja. Egyik állásában sorosan, a másikban párhuzamosan. Biztosítékot este tudok nézni pontosan. 

Előzmény: halo13 (31720)
halo13 Creative Commons License 2 napja 0 0 31721

Szia! Engem is idegesít, hogy 13 l-t fogyaszt  kézi váltóval a 2.0 16v . De hát a szerelem az szerelem.

Néha sikerül 85 l-t tankolnom, de ez kompresszor függő.

Előzmény: XANTIi (31719)
halo13 Creative Commons License 2 napja 0 0 31720

Ma megnéztem, igazad volt a csövek puhák pörgő ventik mellett. Vissza térve az eredeti kérdésre, ha jobban belegondolok mi értelme is lenne, hogy motor leállítás után tovább járjon a hűtő venti? ( pedig olvastam valami szakirodalomban, hogy vigyázat a matatásnál mert lekapcsolt gyújtás állapotban is beindulhatnak!  )Szerintem semmi! (Ha csak nem a hűtő védelme.)

A relékről meg mondhatnál valamit  ( 2 x zöld, 2 x fekete lehet?)  mert nagyon kattog valami a biztosíték tábla környékén ha melege van- a mai napig nem találtam meg a tuti biztosíték és a relé kiosztást sehol.

Üdv.

Előzmény: Etióp172 (31716)
XANTIi Creative Commons License 2 napja 0 0 31719

Viszont ritkán kell borravalót adni a kutasnak. Ez megtakarítás.

Kivéve, ha egy 2.0 16V automatás van a popsid alatt. Mert akkor a 60 lityi városban 550 km alatt elmegy. Télen 500.

Hdi-vel félévente egyszer kell kútra menni.

Előzmény: ..janos.. (31717)
halo13 Creative Commons License 2 napja 0 0 31718

Ez olyan mint egy jó Nő!

Előzmény: ..janos.. (31717)
..janos.. Creative Commons License 3 napja 0 0 31717

Köszi, én valamiért 60-ra emlékeztem, de net , meg  te is megerősítettél :)

Egy a lényeg jó kis befektetés teletankolni :)

Előzmény: halo13 (31714)
Etióp172 Creative Commons License 3 napja 0 0 31716

Tömítéscsere után két ujjal is könnyedén összenyomtam a vízcsöveket, persze előtte kőkemények voltak. Mivel a hűtővíz nem fogyott belőle, nem is foglalkoztam vele. Persze a fűtőradiátor vízcsövének levágása már árulkodó jel volt. Menet közben azért volt fűtőradiátor csere, a motor utastér felőli oldalán egy műanyag vízcsőelosztó elem csere, és nyitásként első nyáron a hűtőventillátor reléit cseréltem.

Előzmény: halo13 (31715)
halo13 Creative Commons License 3 napja 0 0 31715

Köszi!  Szerintem üzemi hőmérsékletnél most is kemények a csövek, mivel nyomás alatt vannak.  90 foknál nem szabad hengerfejesnek lennie. Úgy gondolom hogy első nekifutásra kap egy alacsonyabb hőfokon nyitó termosztátot és meglátjuk. Ki tudja mióta robotol ez a szegény benne.

Előzmény: Etióp172 (31712)
halo13 Creative Commons License 3 napja 0 0 31714

Igen.

Előzmény: ..janos.. (31713)
..janos.. Creative Commons License 4 napja 0 0 31713

Hali.

 

Xantia tank 65 literes jól tudom?

Etióp172 Creative Commons License 4 napja 0 0 31712

Első xantiám 2.0 16v volt. Nekem is leálltak a ventillátorok motorleállítás után. Az egészben az volt a furcsa, hogy városon kívül stabil 80 volt a vízhőfok óra szerint, városba érve az első lámpánál már 90 és mentek a ventik. Vízcsövek kemények voltak. Kb 3 évig tartott ez, végül levágta a fűtőradiátor csöveit. Szerencsére hf tömítés csere lett csak a dologból. Utána már nem melegedett fel 90-re, csak igazán melegben klímával.

Előzmény: halo13 (31710)
halo13 Creative Commons License 4 napja 0 0 31711

Mindig elfelejtem: X.1. 2.0 16v Király!

halo13 Creative Commons License 4 napja 0 0 31710

Üdv Mindenkinek!

Ismét egy évszakhoz köthető kérdés!

Belvárosi közlekedés után ( víz kb. 90-fok körül, ami nem baj mert soha sem lépi túl) és megállok , leállítom az autót, a ventilátoroknak  kell-e tovább menniük, vagy sem? Nekem a rendszer leállít mindent. Jól van ez így? Vagy csatolhatom a légzsák kérdés mellé mint megoldatlan bűnügyet, oszt egyszer majd fény derül mindenre.

fiestacpr Creative Commons License 6 napja 0 0 31709

Sziasztok. 2-3 hete megkeresett egy Mór i úriember kormányművel kapcsolatban. Viszont elhagytam a számát. Ha kerhetem felhivna újból. Tóth Norbert merrick császár 06306983751 köszönöm 

xanti001 Creative Commons License 6 napja 0 0 31708

lemaradt a kép

xanti001 Creative Commons License 6 napja 0 0 31707

 Sziasztok! A kérdésem az lenne,hogy ez a csatlakozó mi célt szolgál? Hová való? És a tolató lámpa csatiját hol keressem?Eddig jó volt most nem müxik... :( ...bocs a tudatlanságért...