Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
citcat 18-16v 30 perce Creative Commons License 30862

Szerintem meg kell tanulni kezelni az abs-t is jégen ha vicceskedik egyszerűen fel kell engedni egy kicsit és máris jól megfogja de a redőzött aszfalt ellen a xantiát még nem bítrtam hülyeségen kapni pedig én igen sokat és gyorsan száguldozok a városban (tét nélkül lehet) persze az opelből én is kicsináltam az abs-t mert állandóan a zebra közepén állt meg. A xantia abs rendszere elég jó még az audinál is jobb mert az csak kifogástalan lengés csillapítóval tudja azt amit a xantia le eresztett állapoban lazán megold.

pbalci1 45 perce Creative Commons License 30861

Új IFHS gömbök 8750 Ft! 

 

https://citroen.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__citroen__xantia__xantia_x2_1998_01_2003_04__13186/lengescsillapitok_rugok_1__szintszabalyozas_alkatreszek__lengescsillapito_nyomastarolo_1__elsotengely?gyakori=I

halo13 45 perce Creative Commons License 30860

Nem vitatkozunk , csak mondtam, hogy alapból kikötöttem a ABS-t. Én nem szeretem, amikor az elektronika felül bírálja a cselekvőképességet., és az érzékeket.  Nagyon sok rossz tapasztalatom van ezzel.

Van egy 1300-as Yam-om és ha jön a tavasz, márpedig jön, megtépem a száját. Nincs kompromisszum, nincs benne a kérdéses kütyü. Kezelni tudni kell és kész! Ha nem ropi.

Előzmény: Erysipelothrix rhusiopath (30859)
Erysipelothrix rhusiopath 1,5 órája Creative Commons License 30859

Akkor miafaszt vitatkoztok...

tcaoe 1,5 órája Creative Commons License 30858

Hmm? Lassabban: jégen nagyon kell figyelni, mindenhol máshol ügyesebb, mint az ember.

Az, hogy egy Suzukiban padlót taposva mit szerencsétlenkedsz össze, nem sokat jelent.

Előzmény: halo13 (30857)
halo13 2 órája Creative Commons License 30857

Üdv. Mondom száraz út !!!!!!!!!!!!! Busz fék redőzött aszfalt ! Megvan?

Előzmény: tcaoe (30855)
tcaoe 2 órája Creative Commons License 30856

A bal elsőnél megy leginkább tönkre, leszakad a külső pereme. Mivel azt nyitogatod legtöbbet.:)

Az X2-é dupla, ha megnézed a jobb oldalit, akkor ugyanolyannak kellene lennie a másiknak is. Keress egyet angol autóból, azoknál nyilván a bal szokott ép lenni.

Előzmény: Fritz Zsolt (30853)
tcaoe 2 órája Creative Commons License 30855

Hmm, a Xantia ABS-e emlékeim szerint pazar. Persze tudni kell fékezni, jegesen hosszabban áll meg, ha ész nélkül tapossák. Vagy ezt jelenti a 35 év rutin?:)

Előzmény: halo13 (30854)
halo13 2 órája Creative Commons License 30854

Na ma beraktam - tövig !

Persze a műszerfalról van szó. Köszönet Bálának- minden mükszik.

Viszont folyamatosan világít egy sárga jelző , amit eddig még soha nem láttam a régi mfalban, lehet, hogy ki volt égve az izzó, valami autó a jeges úton. Lehet az ABS... vagy valamivel kombinálva ASR ? De az nincs. Legalább is nem tudok róla. Tudtommal az ABS- nek külön jelzője van. Mondjuk az ABS-t automatikusan kikötöttem /viszont olyan lámpa nem világít/ , mert az nekem a lábamba van/ az elmúlt héten 3x törtem volna az elejét, ha nem így teszek/ ugye a 35 év rutin/ Hihihi........Erről jut eszembe, hogy jövök le Budán x helyen az asszony suzukijával, a busz kinyomta redősre az aszfaltot én meg fékezek ... mondom fékezek... fékezek.. nem áll meeeeeeeeeeeeeeg! Elindult a sor. A hajam már megint kihullott.

Üdv:

Fritz Zsolt 2 órája Creative Commons License 30853

Az első ajtónál levő gumiszegély körbe az X1 és az X2 más? Tudom megnyomták a két bal ajtót és javítás után lehetséges, hogy más gumiszegélyt tettek fel és nem úgy zár mint a többi. Ezért az előző tulaj kitalált egy gumicsíkot az ajtóra de most végre sütött a nap és volt időm szemügyre vennem a kocsit mindenhól. Na most ez feltünt, hogy a bal első ajtónál más a gumiszegély mint a többi háromnál. Valószínű az nem tömít rendesen és azért kellett alkalmazni azt a gumicsíkot pluszban.

Gliga Péter 1 napja Creative Commons License 30852

80-120al még nem póbáltam,

de 50-70 között úgy van ahogy írtam, hétvégén megyek pályára, majd megpróbálom, és beszámolok.

Előzmény: IstvánBX (30851)
IstvánBX 1 napja Creative Commons License 30851

Nekem indulás után első set/acc nyomásra az aktuális sebességet jegyzi meg, amit ha később deaktiválok (fék, kuplung, nc nyomógomb (ami legyen reset ezután), vagy a kapcsolóval), majd változtatok a sebességen, az előzőleg beállítotthoz tér vissza az újabb aktiválásnál.

 

Ezt biztos jól írtad? Én azt veszem ki belőle, hogy ha egyszer, mondjuk 80-as tempóra beállítottad, majd deaktiváltad-lekapcsoltad a következő aktiváláskor automatikusan 80-ra fog beállni. Mi van ha 120-at akarok. Gondolom nem a gyorsítás gombbal kell felvinnem a sebességet.

Előzmény: Gliga Péter (30847)
pbalci1 1 napja Creative Commons License 30850

Nekem multikormányom van, és van három funkció amit sosem használok. Szerinted ezeket ha lekötöm a rádióról (gndolom lehet) akkor mehetne  a tempomatnak??  Persze a feliratokat szépen meg kell csinálni......

Előzmény: Gliga Péter (30847)
IstvánBX 1 napja Creative Commons License 30849

Köszönöm! Így már értem.

Multikormányt (nekem nincs) mennyiért lehet beszerezni a kábelekkel (kormány átvezető) együtt?

Előzmény: Gliga Péter (30847)
Gliga Péter 1 napja Creative Commons License 30848

kapcsoló = funkció tiltás/engedélyezés

NC nyomógom = reset

NO Nyomógombok = set/+, set/-

Gliga Péter 2 napja Creative Commons License 30847

Összesen 3 nyomógomb és 1 kapcsoló kell a tempomathoz, a kapcsolót el lehet hagyni, de szerintem nem éri meg.

A nyomógombok közül 2 no és 1 nc van.

A tempomat funkcióját aktiváló 12V-al van sorba kötve először a kapcsoló (amivel a funkciót tudod deaktiválni) aztán pedig az nc kapcsoló, és innen megy tovább a motorvezérlőbe. 

Tehát a funkciójuk ugyan az, csak a kapcsolóval tudod tiltani, a véletlen aktiválás végett, pl ha asszony vezet, a másikkal pedig megszakítani.

Nekem indulás után első set/acc nyomásra az aktuális sebességet jegyzi meg, amit ha később deaktiválok (fék, kuplung, nc nyomógomb (ami legyen reset ezután), vagy a kapcsolóval), majd változtatok a sebességen, az előzőleg beállítotthoz tér vissza az újabb aktiválásnál.

Ha nem deaktiválom, csak gyorsítok, pl autópályán előzök, gáz elvétel után visszaáll az eredetileg beállítottra.

Multi kormánnyal megoldható, nem rossz ötlet, ha nincs a rádióra drótozva.

Előzmény: IstvánBX (30841)
bxmpisti 2 napja Creative Commons License 30846

Ma is tanultam vmit. :-)

Előzmény: xmbela (30845)
xmbela 2 napja Creative Commons License 30845

Xm-ben volt is ilyen fícsőr.

Előzmény: bxmpisti (30844)
bxmpisti 2 napja Creative Commons License 30844

Megoldható, egy ismerősöm az xm-et úgy használja.

Előzmény: IstvánBX (30842)
FeZ_ 2 napja Creative Commons License 30843

Én nem. Nekem a gyári kapcsoló tetszik. :-)

 

Előzmény: IstvánBX (30842)
IstvánBX 2 napja Creative Commons License 30842

Multikormányról történő vezérlésen még nem gondolkozott el senki? (tempomat)

IstvánBX 2 napja Creative Commons License 30841

Péter!

 

Kérdésem lenne a tempomattal kapcsolatban. 

Off autómban valamikor volt tempomat. Azon volt egy BE-KI kapcsoló. (Ez a Te esetedben is megvan "1 kapcsoló" a 30784-es hozzászólásodban.)

Volt egy SET nyomógomb, amit megnyomva tárolta el az aktuális sebességet és ennyivel ment az autó fékezésig. Ha fékeztem újra meg kellett nyomni a SET-et. Ez lenne a te leirásodban az NC kapcsoló, a tempomat aktiv jel (ez kapcsoló vagy nyomógomb)?

Gyorsit-lassit egyértelmű (ezek ugye csak nyomógombok nem kapcsolók). 

Jól gondolom, hogy igy működik? Ha nem akkor hogyan?

 

 

 

 

Előzmény: Gliga Péter (30789)
FeZ_ 2 napja Creative Commons License 30840

No, megnéztem datában, az a szinkronizálás is csak a távra vonatkozik, az immo-ra nem. (oda is van írva, hogy kulccserénél diagműszer szükséges)

Ez a módszer szerintem (a lkeírás legalább is arról szól) a gyári riasztós rendszerre vonatkozik, de lehet, hogy működik a simával is.

Kíváncsi leszek az eredményre, majd referálj róla !

 

Előzmény: Zyggi (30839)
Zyggi 2 napja Creative Commons License 30839

Azt tudom hogy számîtógéppel lehet tanîtani.

Telefonom nem engedèlyezi a képeket felrakni.

Egy autódatàs könyvben megtalàltam amit kerestem.

 

Előzmény: Gliga Péter (30828)
Rtx345 2 napja Creative Commons License 30838

Ja értem....

Előzmény: bxmpisti (30837)
bxmpisti 2 napja Creative Commons License 30837

Vagy körberepedt a relé forrasztása (úgy 99%).

Előzmény: zimurgy (30836)
zimurgy 2 napja Creative Commons License 30836

Ha megvan a relé, és nincsenek beégve sem a foglalatában az érintkezők, sem a relé kivezetései, akkor jó eséllyel a fegyverzet visszahúzó rugója fáradt csak el, nem feltétlenül kell komplett relét cserélni.

Előzmény: zimurgy (30835)
zimurgy 2 napja Creative Commons License 30835

Xantián nem ismerem a helyét a kék ablaktörlő relének, de hátha ugyanaz a trükk, mint a Pug 306-oson: próbáld meg az utastéri biztosítékdobozt kiemelni (piros pöcök kihúz, utána jön kifelé), és amögé lámpával benézni...

Előzmény: halo13 (30829)
Rtx345 2 napja Creative Commons License 30834

???

Előzmény: bxmpisti (30833)
bxmpisti 2 napja Creative Commons License 30833

Azért én a helyében a kék relé nyáklapjának az átforrasztásával kezdeném...

Előzmény: Rtx345 (30832)