Használtteszt: Toyota FJ Cruiser - 2009.

Minden asszony életében van egy pillanat

Egy meteor néha elpusztít egy bolygót, máskor meg a Toyota kezd gyártani olyasmit, ami Hummernek is extrém volna. Csillagászatilag néha összejön.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
cirki 2014.04.14 12:58:01 Creative Commons License 28278

Sziasztok!

 

Aron alul elado komplett HDI motor RHZ motorkod (porlasztok, magasnyomasu,stb) valto joallapotu kuplungal, motorszamitogep is megvan plug&play :).

Marosvasarhely (erdely) es kornyeke. Ha valakit erdekel irjon melt biztos megegyezunk.

S4mu3l 2014.04.13 12:09:58 © 28277

Küldj a mail-emre egy telefonszámot, és a többit akkor megbeszéljük szóban..

Előzmény: bxmpisti (28276)
bxmpisti 2014.04.12 07:45:57 © 28276

Az X2 xantia kormány neked nem jó, 1ébként 10k. Természetesen légzsákostól.

Előzmény: Xantia ct (28275)
Xantia ct 2014.04.11 23:33:07 © 28275

ára?

Előzmény: bxmpisti (28274)
bxmpisti 2014.04.11 23:00:45 © 28274

Bocs, a nyakamba szakadt hétvégére a 3 gyerek minden programmal együtt. A kormány kopásmentes; mint az új.

Előzmény: S4mu3l (28272)
Xantia ct 2014.04.11 21:39:45 © 28273

cliomaxi78 kukac indamail.hu

Előzmény: tazmanördög33 (28222)
S4mu3l 2014.04.11 19:16:47 © 28272

Szia, kéne a kép a kormányról, mert vissza kéne írnom a másik kormányos embernek, ha nem kell az övé.

Előzmény: bxmpisti (28239)
Pamir 2014.04.11 07:38:26 © 28271

Szia!

 

Tegnap du. még csinálta, aztán csökkent. Mindig kivesebbet esett vissza a fordulat. Később egyik pillanatról a másikra megoldódott és leszögezte az alapjárati fordulatot 1000-re. :) Ma reggel is jó volt. Remélem elfelejti ezt a botlást.

Előzmény: Skodani (28261)
picifeca 2014.04.10 20:38:41 © 28270

Na, ez is egy kincs nekem! Nagy vagy! 

Előzmény: hiiddrra (28268)
picifeca 2014.04.10 20:35:37 © 28269

Nagyon szépen köszönöm Hiiddrra!!! Erre a megerősítésre volt szükségem!

hiiddrra 2014.04.10 20:33:07 © 28268
Előzmény: Jani7601 (28256)
hiiddrra 2014.04.10 20:26:45 © 28267

Alsó állásban,(le ültetve) kitekertem simán a csavarját,és kicseréltem az O gyűrűt ,nem tudom a méretét,kb 100 forint, olajálló,1 éve van benne,még bírja.Mikor újra beröffentettem a kocsit, gondolkozott pár másodpercet,majd szintbe állt.Nem lett levegős!Be kell dugni a cső végét,meg a szivattyút is,ameddig csinálod!Kb 20 perc.Nekem sokáig szivárgott,és a generátort "szétszarta" az lhm.

Előzmény: picifeca (28264)
hiiddrra 2014.04.10 20:13:50 © 28266

A kábelköteg csatlakozását megnézted már,a jobb és bal oldali sárvédőknél?(csak tipp.)

Előzmény: Jani7601 (28256)
picifeca 2014.04.10 19:48:53 © 28265

Hello!

Ez lenne a fotó!

picifeca 2014.04.10 19:40:01 © 28264

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, mielőtt belebonyolodnék valami gebaszba! A napokban elkezdett szivárogni az LHM, egy csőcsatlakozó alól. A kérdésem az lenne szedett- e már szét valaki ilyet? Szerintem ez az olajszivattyú. Van itt valami tömítés és kicsavarhatom minden további nélkül a csatlakozót! Megpróbálok képet feltenni....

Előre is köszi a segítséget

citroen xantia95 2014.04.10 18:57:43 © 28263

Üdv Mindenkinek.

Citroen Xantia Angel Eyes lámpákat keresnék van-e valakinek eladó?

peti.olah 2014.04.10 15:47:20 © 28262

Minek alapítanál pártot? Négy év múlva nem lesznek választások.

Előzmény: Erysipelothrix rhusiopath (28260)
Skodani 2014.04.10 12:27:51 © 28261

Szia!

 Nekem is volt hasonló tünetem..., csak az enyém félmelegen csinálta. Nekem falsot szívott az üzemanyagszűrő háznál valahol... próbáld meg direktbe kötni a nyálat a kézi pumpától... Ha nem produkálja a tünetet, akkor vagy megkeresed a plusz beszívási pontot (szívás) :), vagy kiiktatod a gyári szűrőt, és raksz bele egy mobil szűrőt (asszem VW-s megoldásnak hívják) ... télre érdemes végére járni, és visszaépíteni a gyárit, mert a mobil nem fűti elő a nyálat...

Amennyiben nem javul, olvass visszább, kaptam én is jó pár ötletet

Előzmény: Pamir (28257)
Erysipelothrix rhusiopath 2014.04.10 09:16:56 © 28260

Vállalsz esetleg kampányszöveget is?

Pártalapításon gondolkodom, kéne egy jó agitpropos...

Előzmény: ccaroberto (28259)
ccaroberto 2014.04.10 08:50:08 © 28259

Mindenképpen kellene segédlet, mert anélkül nehéz lesz. Ebből a célból pl. egy Haynes manual jó választás. Na most,  ha van manual, és olvasol angolul, akkor először meg kell nézni, írnak-e hibalistát, esetleg gugiban is próbálkozhatsz, sosem lehet tudni. Ha esetleg tudsz franciául, vagy valaki a családban, akkor az az igazi telitalálat! Sok helyen lehet olyat találni, hogy az egyik oszlopban van a hiba, mellette a valószínű ok, hogy miért lép fel. Ha nincs ilyen, akkor jöhet a kapcsolási rajz. Mivel senki sem tudja pontosan a hiba okát, abból kell kiindulni, hogy bármi rossz lehet, tehát a rajz alapján minden egység működését meg kell vizsgálni, ellenőrizni. Mivel a klímával amúgy is volt gond, először próbaként megnézném, hogy a klíma egyáltalán megy-e? Ha nem, kiszedném a klíma vezérlőpaneljét és megpróbálnám úgy beindítani a kocsit, sosem lehet tudni.  Ha nem történik semmi, akkor tovább kell menni a manual alapján. Ha minden jól működik, akkor vissza kell térni a kaptafához és próbaként kellene szerezni egy másik klíma vezérlőpanelt, mert lehet, hogy csak akkor nem megy a venti, ha rá van csatlakoztatva és jó a klíma vezérlője.

Előzmény: Jani7601 (28254)
ccaroberto 2014.04.10 08:36:48 © 28258

Igen, tudom, hogy a befúvó ventinek semmi köze a hűtő ventilátoraihoz, csak példaként hoztam fel, hogy az is ugyanezen az elven működik, tehát a hiba is hasonló okból áll fenn.

Előzmény: zsekazst (28255)
Pamir 2014.04.10 07:16:11 © 28257

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. (Xantia 1.9TD) Ma reggel már jó pár km megtétele után üzem melegen, menet közben, mikor kiraktam üresbe a váltót leállt a motor. Újra indítottam és onnantól kezdve folyamatosan hullámzik az alapjáratom 500-1000 között. Hidegen szépen indult és jó volt minden. Gázpedál megtartással nem fullad, menni lehet vele, de problémás, mert fékezéskor figyelni kell, hogy nehogy leálljon. Mi lehet a gond? Már sok minden olvastam, de konkrétat még nem. Légyszi segítsetek! Köszönöm!

Jani7601 2014.04.10 05:29:28 © 28256

A három relé az jó müködik , ahogy néztem egyik függ a másiktól . Ha bármelyik rossz akkor már nem megy a venti .

Egy kapcsolási rajz lehet nem ártana , és végig lehetne követni

Előzmény: zsekazst (28255)
zsekazst 2014.04.09 20:53:05 © 28255

Szia,

 

A ventik kis fordulatnál sorba, nagynál párhuzamosan vannak kapcsova.

Ezt a trükkös megoldást a 3db relé csinálja, ami a két venti közötti dobozban van.

A két vezérlési módot a gombák kapcsolási fokozatai indítják.

Plusz a klíma bekapcsolása.

A befúvó venti működése elvileg független ezektől!

 

Egy kapcsolási rajz alapján való végigkövetés nem ártana!

 

T

Előzmény: Jani7601 (28252)
Jani7601 2014.04.09 15:53:26 © 28254

Ezeket a dolgokat hol keressem ? Mert valoban úgy van hogy mind két venti forog jo nagy fordulaton , és mikor le állitjuk a motort akkor álnak csak le

Előzmény: ccaroberto (28253)
ccaroberto 2014.04.09 15:40:16 © 28253

 

 

Mivel a ventik fordulatszáma szabályozva van, szerintem a szabályozóegységeknél kell a hibát keresni. Pl. ha a fűtőventilátor szabályozója megadja magát, akkor abban a pillanatban beindul a venti, ahogy beindítod az autót és maximális fordulatszámon jár. Akkor áll le, ha leállítod a motort. Vagyis végig kellene mérni a rendszert, hogy mi kapcsol, vagy nem kapcsol be, amikor kéne.

Előzmény: Jani7601 (28252)
Jani7601 2014.04.09 13:47:21 © 28252

Szia az a bizonyos bitron feliratu doboz nekem ott van a bal első lámpa mögött , most ott tartunk hogy mennek a ventillátorok  a bal oldali rossz volt meg lett javitva , mikor rossz volt nem ment egyik se egyik napról a másikra elötte a jobb oldali az ment csinálta a dolgát , rossz volt a klima kapcsolo is nem tudom van e össze függés .

Szoval klima kapcsolo ki cserélve , venti meg javitva , elinditjuk és megállás nélkül megy mind kettő .

Hol kel a hibát keresni ?

Előzmény: zsekazst (28231)
S4mu3l 2014.04.09 11:11:08 © 28251

Hohohó, küldtem mailt! ;)

Előzmény: bxmpisti (28239)
ccaroberto 2014.04.09 09:10:35 © 28250

Rengeteg dolog okozhatja. Első körben vedd le a kerekeket és nézd meg a tárcsákat és a betéteket. Van-e elég betétvastagság, nincs-e túl nagy válla a tárcsáknak, nincs-e elkoszolódva stb. Ha minden Ok. akkor tisztítsd meg, pasztázd be és rakd össze.

Előzmény: F.Gerg (28244)
ccaroberto 2014.04.09 09:04:33 © 28249

A minden évben egyszeri átmosás nagyon praktikus, én is meg szoktam csinálni, csak ajánlani tudom mindenkinek.

Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (28241)