Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
pbalci1 15 órája Creative Commons License 29393

Ha kiszerelted a kesztyűtartót, hajolj be a nyíláson és nézz fel, szemben a cuccok tetején van legfelül. Hivj ha nem találod: 06203190880

Előzmény: sepsizso (29392)
sepsizso 18 órája Creative Commons License 29392

szia!

kiszereltem a kesztyűtartót és nem láttam mást csak a jobb oldali légbefúvónak a műanyag csövét keresztbe és a klímabox ot...merre kellene lennie? vagy mit kell még hozzá kiszerelni?bocsi hogy ennyit kérdezek csak nem akarok valami bajt csinálni ugye ott vana  légzsák is.Előre is köszi a segítséget!

Előzmény: pbalci1 (29372)
Gliga Péter 20 órája Creative Commons License 29391

Köszönöm. 

A törönysziletel kapcsolatban mi a véleményed?

Illetve még EDC15c2vel kapcsolatban lenne még pár kérdésem, de össze kell szedjem a gondolataimat.

Előzmény: FeZ_ (29389)
FeZ_ 30 órája Creative Commons License 29390

"mire való a motortérben, .............lévő piros, gumis, gyárinak tűnő gomb? "

 

Inerciakapcsoló. Balesetnél vagy nagyon nagy döccenőnél leállítja a motort. Ez esetben csak meg kell nyomni a tetejét és indul is a gép.

 

FeZ

 

Előzmény: Gliga Péter (29387)
FeZ_ 30 órája Creative Commons License 29389

"- Csúszik a kuplung,....  mit érdemes még cserélni?    "

 

Nem árt a kinyomószerkezetet is cserélni :-), de egy hátsó főtengelyszimeringet is ajánlott. Esetleg a váltóolajat, ha van már benne 60e km.

 

"- álló helyben a kormány forgatására a kerék némileg remegve fordul, "

 

Ezt látni kellene, de lehet, hogy a pumpa és a kormánymű közötti cső a probléma forrása.

 

"- állófütés nem megy, de ahhoz egyelőre totál sötét vagyok, esetleg ha valaki ért hozzá hálás lennék néhány tippért hogy mit nézzek meg."

 

Hát.....ha nem értesz hozzá, akkor a biztosítékokat csak ! :-)

 

FeZ

 

Előzmény: Gliga Péter (29386)
FeZ_ 30 órája Creative Commons License 29388

Nézd meg a tankban az üzemanyagpumpát, hogy megy-e ?! Az nem generál hibakódot, csak nem indul a gép.

Gyújtásra téve kb. 10 mp-ig megy. Lehet hallani, mert halkan búg. Felhajtott hátsóülésnél jobban, és ha még a takarókupakot is kiveszed a nyílásból, még jobban.

 

FeZ

 

Előzmény: XANTIi (29385)
Gliga Péter 1 napja Creative Commons License 29387

illetve, mire való a motortérben, ha szembe állok az autóval a bal torony mellett lévő piros, gumis, gyárinak tűnő gomb?

 

Gliga Péter 1 napja Creative Commons License 29386

Sziasztok!

 

Nemrég lettem xantia x2 tulajdonos, és felmerült pár dolog, ami a előbukkant a hidraulika tudott hibáin felül, ebben szeretnék segítséget, tippeket kérni tőletek.

 

- Csúszik a kuplung, a kuplungtárcsán, kinyomócsapágyon, nyeles tengely szimeringen, féltengely szimeringeken kívül mit érdemes még cserélni?

 

- a toronyszilent tűzfal felőli része némileg repedezett, ha nem tévedek érdemes lenne cserélni a szilenteket, itt még lehet valami buktató, vagy elég beszerezni berakni és kész, esetleg bontottak mennyire lehetnek jók?

 

- álló helyben a kormány forgatására a kerék némileg remegve fordul, utastérben némileg "röcögő" hang hallható.

 

- állófütés nem megy, de ahhoz egyelőre totál sötét vagyok, esetleg ha valaki ért hozzá hálás lennék néhány tippért hogy mit nézzek meg.

 

hidroakkumulátorok most lettek töltetve 4 keréknél, és a puffer.

99es 90hp-s HDI kombiról van szó nem hydractive felfüggesztéssel.

 

Előre is köszönöm.

XANTIi 1 napja Creative Commons License 29385

Mesterek!

Tanács kellene, hogy egy 230000 km-t futott HDI 90 pacis erőgép miért nem akar indulni.

Nagyon hosszú indítózás után röffen be, akkor is csak nagy gáz adagolásával. Különben csak teker, teker. Ha beindult, megy rendesen. Simán jár kis és nagy fordulaton. Melegen pont úgy csinálja, mint hidegen.

Hibaüzenet nincs. Lehet egyszerű levegősödés, FHP adó, vagy valami durva fődarab hiba?

Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29384

Sikerült Pisti! :)

 

Az volt a baj, hogy túl korán zártam el a központi egység csavarját, nem járattam tovább a motort, de miután beszéltünk, a következő próbálkozásra már könnyen "felkapta" az LHM-et a pumpa, és szépen be tudtuk állítani a padlószintet is!

 

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!

Előzmény: bxmpisti (29378)
Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29383

Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29382

Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29381

Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29380

Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29379

Íme a szombati "termés"! Tudom, közhely, de a magam kárán jöttem rá, hogy korábban kellett volna LHM-et cserélni és szűrőt tisztítani.... A lényeg, hogy ilyen téren már rendben van a technika! :)

bxmpisti 1 napja Creative Commons License 29378

Ezek szerint sikerült. :-)

Előzmény: Limbós Tomi (29377)
Limbós Tomi 1 napja Creative Commons License 29377

Sziasztok!

 

Túlvagyok az LHM-csrén és a szintszabályzó tisztításon! Szép kör volt, egész napunkat beterítette, de a lényeg, hogy a foglalkozás elérte célját! :)

 

A szűrőket nem lehetett átlátni, olajsár volt rajtuk, és az LHM is elég sötét volt, úgyhogy megérett a cserére... Képeket is mellékelek a későbbiekben!

 

Köszönöm a segítségeteket, és külön szeretném megköszönni Fekete Pistinek a szombat esti telefonos távdiagnosztikát!!!

 

Szép napot! 

 

Cymantrene 1 napja Creative Commons License 29376

Te is nyilvánosan picsogsz itt, hadd válaszoljon már rá nyilvánosan. Neked úgy se használ, másnak meg szórakoztató.

Előzmény: Nerina 20 (29360)
sepsizso 2 napja Creative Commons License 29375

köszi a segítséget egyedül ott nem kerestem volna...:)

Előzmény: pbalci1 (29372)
Erysipelothrix rhusiopath 3 napja Creative Commons License 29373

kocsog

Előzmény: bxmpisti (29370)
pbalci1 3 napja Creative Commons License 29372

A vezérlő a kesztyűtartó kiszerelése után belül a műszerfalban van felül. Egy fekete dobozka, amit kézzel ki tudsz pattintani. 

Előzmény: sepsizso (29365)
pbalci1 3 napja Creative Commons License 29371

Szia!  Úgy néz ki pont ilyen autóm van nekem is :-)).....  érdemes lenne kooperálni. Nekem megvan az egész vezérlő gyári kapcsolási rajza.

Előzmény: sepsizso (29365)
bxmpisti 4 napja Creative Commons License 29370

Meg se mertem kérdezni. :-)

Előzmény: zsekazst (29369)
zsekazst 4 napja Creative Commons License 29369

Szia,

 

elárulod, milyen problémák léptek fel?

 

T

Előzmény: HIFI LACI (29367)
peti.olah 4 napja Creative Commons License 29368

Valeo a gyári, vagy a LUK még megbízható.

Előzmény: HIFI LACI (29367)
HIFI LACI 4 napja Creative Commons License 29367

Sziasztok!  

 

Segítségeteket kérem ,milyen márkájú kuplungszettet érdemes venni Xantiához? Mert érdeklődtem autószerelőknél ,de mindenki mást mond..így nehéz választani..A Xantiámban Sachs kuplungszettet szereltek ,de 60000 km után már problémák léptek fel..most cserélnem kell..válaszotokat előre is köszönöm.. 

sepsizso 4 napja Creative Commons License 29366

bocsi az előbb nem elmítettem hogy  X2 break 5ajtós, nem kombi

sepsizso 4 napja Creative Commons License 29365

Sziasztok!

van egy citroen xantia 2.0hdi 90le 1999 es kocsim és már nagyon régóta nemjó a távirányítós központi zárja...vettem egy egy univerzális központi zár vezérlőt, de ahoz hogy beszereljem tudni kellene a gyári központizár vezérlőnek a helyét...sajnos már 2hete keresem és nem találom.keresgettem fórumokon de csak a régi x1 eshez találtam egy képet amin a középső box alatt a kézifék kar után van, sajnos az enyémben nem..:S kérném a segítségeteket, hogy merre találom ezt a vezérlőt...

Előre is köszönöm!

XANTIA2.0i 4 napja Creative Commons License 29364

Köszi

Előzmény: pbalci1 (29356)
Nerina 20 4 napja Creative Commons License 29363

:D szerintem úgy jártunk egymással mint két dudás egy csárdában :D 

lehet én is kicsit gyorsan felcsattantam, mert sajna elég sok minden baj összejött elég rövid idő alatt :D 

és sajnos nem volt türelmem az amúgy lehet viccesnek szánt megjegyzésekhez 

 

szóval részemről minden ok :)

Előzmény: bxmpisti (29361)