Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 4 órája 0 0 33827

MIL lámpa. Azt jelzi, hogy a motor vezérlésében (injektor és / vagy gyújtás) valamilyen hiba merült fel.

Távolról lehetne ötletelni, de drága és felesleges, annyi dolog szóba jöhetne.

Le kell diagolni és kiderül mi a problémája vagy legalább a keresési irányvonal látható lesz.

Előzmény: pusixantia2890 (33826)
pusixantia2890 Creative Commons License 15 órája 0 0 33826

pusixantia2890 Creative Commons License 15 órája 0 0 33825

Üdv mindenkinek.Valaki tud segiteni?Van egy 1.8b xantiám.Olyat müvelt ma hogy elkezdett szaggatni majd megált.Nem öninditozott.2-3 perc állás után beindult.Kb 500 méter után ujra kezdte.Mintha valami felmelegedne és letiltana.Haza vontattak(15perc)ujra beindult.Gondolom visszahült az a valami.Ez a kontrollámpa kigyulladt.Nem tudom ez mi.Előre is köszönöm.

parnold Creative Commons License 17 órája 0 0 33824

Attól még fel kellene emelnie. Nekem kb. 1/2 liter hiányzott belőle és simán emelte-süllyesztette, csak legfelső állásban kigyulladt a piros STOP felirat.

Próbáld meg a legfelső állásba tenni, majd mikor megmozdul az eleje, akkor tedd középsőbe. Ha összejön, akkor megmondják itt mi a baja a gépnek!

Előzmény: halo13 (33823)
halo13 Creative Commons License 17 órája 0 0 33823

Ha felteszed felsőbe - felmegy? A tartályt megkellene nézni , hogy áll a szintező.

Előzmény: medievil76 (33822)
medievil76 Creative Commons License 29 órája 0 0 33822

Szia.Tegnap elöttig teljessen jól működöt.Minden fajta állásban.Természetessen középen a vastag csíkkal jelölt utazó állésban szoktam használni.Indításnál az eleje felszokott emelkedni közép,tehát utazó állásba,majd aszt követően szokta a seggét felemelni hozzá.Most az eleje lent marad,és csak a segge áll be utazó állásba.

halo13 Creative Commons License 1 napja 0 0 33821

Mármint úgy értem, hogy az eleje soha sem rugózik? Nem kerül utazó állásba? Ezzel hogyan lehet közlekedni? (Vagy rosszul értelmezem a kérdést)

Előzmény: halo13 (33820)
halo13 Creative Commons License 1 napja 0 0 33820

Szia! Egyébként hol tartod?

Előzmény: medievil76 (33819)
medievil76 Creative Commons License 1 napja 0 0 33819

Sziasztok!Tudna valaki segíteni?Nagyon megköszönném.Van 1 Xantiám 1994 1.9 Td x,és a problémám a következő.Berakom a szintezőt középső utazó állásba,de csak a hátúlja emelkedik fel és az eleje teljessen lentmarad.Minden más állást tökéletessen végrehajt.

Gliga Péter Creative Commons License 2 napja 0 0 33818

és természetesen, köszönöm a segítséget :)

Előzmény: FeZ_ (33791)
Gliga Péter Creative Commons License 2 napja 0 0 33817

obd2 automata klímás, akkor kioperálom a computert és megnézem a can-t

Előzmény: FeZ_ (33791)
Norbert Keresztes Creative Commons License 3 napja 0 0 33816

Köszönöm szèpen mègegyszer a segìtsèged bár azt elfelejtettem megkérdezni hogy az úriember pécsi? ☺

Előzmény: Malaryan (33808)
zsekazst Creative Commons License 3 napja 0 0 33815

Szia

 

igen, az kellene mindkét oldalra!

Eléggé el vannak már érve, a múlt héten is kinyílt az egyiknek a vége a fém csövön.

Köszi!

 

T

Előzmény: FeZ_ (33813)
sergio82 Creative Commons License 3 napja 0 0 33814

Szia! Hülyén kérdeztem. 

X1 motoros bőrös ( menthetetlen) ülêsemet kidobnám és vennék motoros plüst a helyére. Szabad e ( érdemes e) X2-ből bontanom? Ilyet találtam, de csak akkor fizetek, ha tuti jó lesz....

Előzmény: Halo_V (33812)
FeZ_ Creative Commons License 3 napja 0 0 33813

Gólyaláb visszafolyócsőre gondolsz ? 

Az kapható, gyáriban is és utángyártottban is.

A gyári cikkszáma: 95 050 399

Ezt be tudják váltani utángyártottra, a gyárit meg bármelyik márkakereskedésben tudsz rendelni másnapra. (Peugeot-ba is)

Igazából Unix-Bárdinál is rendelhető gyári, csak 1 hét alatt jön meg és drágábban adják.

 

Előzmény: zsekazst (33811)
Halo_V Creative Commons License 4 napja 0 0 33812

Üdv,

biztos nem én vagyok a hiteles forrás, de létezett hozzá típus és sorozatazonos motoros ülés is. Az enyém X1a, a legelső sorozat 93 novemberi gyártás és full elektromos a két első ülés. Ha emlékeim nem csalnak viszont az elektromos üléseknek más a felfogatása, alaptartója mint a kézi állítósoknak. A delejcsatlakozó asszem minden kivitelben ott van a környéken.

Gondolom egy már meglévő X2 üléseket akarsz belebuherálni

Előzmény: sergio82 (33810)
zsekazst Creative Commons License 4 napja 0 0 33811

Sziasztok!

 

Infó kellene nekem!

Az első munkahengerekre való résolaj gumicső beszerezhető valahol?

Valaki tud forrást, cikkszámot, bármit róla?

 

Köszi!

 

T

 

sergio82 Creative Commons License 4 napja 0 0 33810

Sziasztok!

 

Szeretném megtudni hiteles forrásból, hogy 94-es X1-be beépíthető e X2 (motoros) üléssor és ajtókérpit, vagy sem? Köszönöm szépen a tanácsokat!

 

Sergio

Malaryan Creative Commons License 4 napja 0 0 33809

Ha esetleg valamelyikőtök tud valakit aki a Hydro-mat rendbe tenné, az ne tartsa vissza az infót. :)

Sajnos jómagam hülye vagyok hozzá mondhatni. Kéne egy pár csövet cserélni, gömböt tölteni, miegymás.

Pest és vonzáskörzete, vagy legalább ne legyen Szegeden.

Malaryan Creative Commons License 4 napja 0 0 33808

:) Csak megvan. Szóval, keresd Kump Ferencet ezen a számon: 06202310631

Előzmény: Norbert Keresztes (33806)
zsekazst Creative Commons License 4 napja 0 0 33807

Szia,

 

Sajnos pont ilyenem nincs fölösben...

A másik fajta viszont van...

 

T

Előzmény: Norbert Keresztes (33806)
Norbert Keresztes Creative Commons License 5 napja 0 0 33806

Nagyon szépen Köszönöm a segítséged.

Előzmény: Malaryan (33804)
tomisajt Creative Commons License 6 napja 0 0 33805

Szia!bilincses mindhárom ága

Előzmény: zsekazst (33802)
Malaryan Creative Commons License 6 napja 0 0 33804

Van egy zseniális autó villamosságis ismerősöm, engem is ő rángatott ki az összes számomra megoldhatatlannak tűnő katyvaszból, beszélj vele hátha...

Estére kikeresem a számát neked.

Előzmény: Norbert Keresztes (33803)
Norbert Keresztes Creative Commons License 6 napja 0 0 33803

hát köszönöm szépen jó tanácsokat:D de jelenleg villamosságis hiányával küzdök egy lenne de az olyan árat mondott hogy nem ér annyit a kocsi :D

Előzmény: -P-h-o-e-n-i-X- (33801)
zsekazst Creative Commons License 6 napja 0 0 33802

Szia,

 

melyik fajta van benne?

-bilincses rögzítésű

-bedugós, rugós rögzítésű

 

T

Előzmény: tomisajt (33789)
-P-h-o-e-n-i-X- Creative Commons License 6 napja 0 0 33801

Az első dolog amit annó elmondtak ezekről a hidrós gépekről, hogy a villamos csatlakozók elég gyenge pontjai ezeknek a szerkezeteknek.

... Ennek ellenére darabokra szedtem a BX-em mire kiderült, hogy a bal hátsó lámpa cstlakozója miatt nincs féklámpám. ... A hibátlan fékpedálkapcsoló cseréjével kezdtem természetesen. :)

 

Szóval ahogy FeZ is mondta egy alapos kábel ellenőrzés - terhelésre, zárlatra, szűkülési ellenállásra, stb... - után kéne ECU-t  cserélgetni. Nehogy azt is kinyírd valami jó kis zárlattal...

 

Saját tapasztalat: a vastag "főáramú" kábel ami a generátortól az aksi-ig megy, a szigetelésen belül volt teljesen porózussá "korodálva". Persze a réz nem korodál, de vmi rendesen megtámadta, mert a szigetelés porózus volt így átszivárgott rajta valamilyen anyag, amitől a sodrott réz kábelköteg úgy nézett ki mintha frissen égették volna a helyi csövik...  :)  Ki is cseréltem az egész vezetéket.

És nem ez volt az egyetlen villamos problémám elöregedésből fakadóan.

 

És még az ECU is besz@rhatott...   :DD

Előzmény: Norbert Keresztes (33796)
FeZ_ Creative Commons License 6 napja 0 0 33800

Nem kell nagyokat parázni, a 8P.20 gyakorlatilag jó lesz bele. (nem mellékesen nekem is van hozzá ECU-m és én előbb szóltam  :-D :-P )

Még akkor is jó bele, ha a tiéd eredetileg indítókódos, a másik meg nem. (Persze fordítva esetleg lehet cikis a dolog.)

Diag-komunikáció hiba miatt meg először érdemes lenne az adott adatszálat megvizslatni, hogy egyáltalán van-e elektromos kapcsolat a diag csati adott pin-je és az ECU között. (magyarán, hogy nincs-e elszakadva v. elrohadva a szál)

Xantia-nál esélyes lehet ez utóbbi.

Ezen kívül az ECU-ba menő összes +12V és test meglétét is ellenőrizni kéne, TERHELVE ! (tehát nem csak úgy, lehúzva és multiméterrel)

 

 

Előzmény: Norbert Keresztes (33798)
Norbert Keresztes Creative Commons License 2016.05.19 0 0 33799

A leg nagyobb probléma pedig az hogy autóvillamosságis ismerősöm nincs amik meg vannak itt Pécsen cégek ott nem szeretnek dolgozni csak az izzó cseréből és a hibakód olvasásból élnek.Felhívtam 2 bizonyos autóvillamosságis (szakembert)abból az egyik azt mondta öreg autó át kell kábelezni a másik meg azt mondta gyakorlatilag hogy nem tudunk vele foglalkozni mert sok vele a meló.

Előzmény: CsXGTI (33797)
Norbert Keresztes Creative Commons License 2016.05.19 0 0 33798

Köszönöm.Jelenleg azon fáradozom hogy kiderítsem mely számoknak kell eggyezni mert van aki azt mondja az IAW 8P.20 ennek de hallottam már hogy az alsó vonalkód feletti számnak mert az a gyári cikkszám.Szóval jelenleg fogalmam sincs milyet keressek.

Előzmény: CsXGTI (33797)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!