Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nyurgabela Creative Commons License 3 órája 0 0 33278

Üdv Mindenkinek ! A Xantia fűtéssel kapcsolatban érdekelne pár dolog . Van egy xantia 1.9 tdi II széria . Szét bontottunk már szinte mindent lassan a műszerfal következik . Van egy pár fényképem , ezeknek hova kellen csatlakozniuk ? Illetve mik ezek a csatlakozok ? Sajnos a hideg meleget huzom jobbra balra semmilyen motort nem hallok nyitni . Tudom hogy elektromos lapátok vannak , ezt esetleg hol lehet elréni hol találom ? . Ezt a problémát hol kezdjem el orvosolni ? A ventillátoros hőérzékelő ami a rácsnál van sajnos hiányzik . Remélem az egyik csatlakozo annak van ott :D ! Két hő érzékelőt találtam esetleg még valahol ? Még olyan van hogy amikor külső keringetés van a ventilátorokhoz odatéve a hőmérőt 35 fokot fuj be stabilan ! Nem is változik ! Hiába állitom hidegre melegre . De amint belsőre rakom felmegy a hőmérséklet a kifujoknál 44 fokra , de stabil 42 és 44 között fujja olyankor . Ez mitől lehetséges ?

senkisenormális Creative Commons License 9 órája 0 0 33277

Ja, megvan a szerelőember.

Előzmény: Fritz Zsolt (33274)
senkisenormális Creative Commons License 10 órája 0 0 33276

Teljesen jó. De inkább miért ne letörje az autó orrát a motorról?

Előzmény: Fritz Zsolt (33272)
halo13 Creative Commons License 10 órája 0 0 33275

Hasonlít a 33271 fényképére ?

Előzmény: Fritz Zsolt (33274)
Fritz Zsolt Creative Commons License 10 órája 0 0 33274

Jó. Le is vannak szedve a csövek róla.

Előzmény: halo13 (33273)
halo13 Creative Commons License 11 órája 0 0 33273

Neked milyen a tartály fedeled?

Előzmény: Fritz Zsolt (33272)
Fritz Zsolt Creative Commons License 12 órája 0 0 33272

Ez eszembe sem jutott. Jó alá kell tégláznom akkor a kasznit hogy elég magas legyen. Lehet kivágom az elejét és előre felé kihúzom. Akkor nem is kell nagyon emelgetni sem.

Előzmény: halo13 (33270)
halo13 Creative Commons License 13 órája 0 0 33271

Üdv Mindenkinek!

Keresnék 2.0 16v-hez LHM tartály fedőt. Sikerült letörni róla a legvékonyabb csatlakozót.

halo13 Creative Commons License 13 órája 0 0 33270

Szia!

Tegyél alá valami fém lemezt, engedd le rá és a kaszni elejét  emeld, majd húzd ki alóla. 

Előzmény: Fritz Zsolt (33269)
Fritz Zsolt Creative Commons License 13 órája 0 0 33269

Sziasztok!

 

A donorból ki akarom szedni a blokkot váltóval 1.8 16V.Csak felfelé tudom kiemelni. Gondoltam akasztóval próbálkozom. A váltó felőli oldalon lefelé tudom csak engedni, mert a motortartó bak fentről támaszt. A jobb oldalán pedig felfelé tudom emelni. A kérdésem csak az lenne, hogy ki lehet buktatni vagy szabni kellene a váltó felőli oldalon a motortartó bak lemezét. Előre felé sem nagyon tudom mert nincs mivel kihúzni.

zsekazst Creative Commons License 1 napja 0 0 33268

Szia,

 

írogatunk ezt-azt, de azt elfelejtettem mondni, hogy Bosch adagolóról beszélek!

 

Ha Lucas akkor bocs, ahhoz nem tudok hozzászólni!

 

A belső oldalon is van egy olyan kis ovális fedél mint kívül alul, középen.

Ott szokott folyni!

A dúsító tengelyénél még soha egyben sem kellett cserélnem tömítést!

(de ez azért nem azt jelenti, hogy nem megy soha tönkre)

Ha mennyiségeiben nézed a dolgot, a gázkar mindig, folyamatosan mozog menet közben, a dúsító pedig csak télen, és talán naponta 1-2-szer, azt is lassan teszi!

 

Segítek ha tudok, kérdezz...

Láttam már pár adagolót belülről...

 

T

Előzmény: hermeny (33267)
hermeny Creative Commons License 1 napja 0 0 33267

Szia!

Sokat segítesz ezekkel az infókkal. Ha a persely is lóg az nem gond amennyiben kiszerelhető, mert szakmámba vágó téma. A csúcsokat egyik havernál meg tudom nyomni aki kis japcsi traktorokkal foglakozik. A turbó csövét még sajnáltam elvágni de megfordult nekem is a fejembe. Ma nem volt időm foglalkozni a kocsival. Az adagoló mögé bemegy a dúsító bovdenje ami ott mozgat vlamit ott nem folyhat? Sajnos amíg ki nem szedem csak találgatok. Vettem az aldiban egy endoszkópot néhány éve de olyan kicsi a hely hogy nem fér be a feje az adagoló mögé.

Előzmény: zsekazst (33266)
zsekazst Creative Commons License 2 napja 0 0 33266

Szia,

 

a hajtó tengely anyáját, ami felfogja a bordás kereket!

A gázkar tengelyen 1, de némely típusú adagolóban 2db "O" gyűrű van, de a csere nem biztos, hogy orvosolja a hibát!

Ki szokott kopni a fedélben a bronz persely, aztán lóg, lötyög az egész, ilyenkor csak a gumigyűrű csere nem sokat segít!

Az egyenetlen alapjárat indítás után valószínűleg az elfolyó gázolaj miatt van!

Addig, még fel nem termeli az adagolóban a szivattyú rendes ház nyomást és légmentes belső teret, addig ez szokott a jelenség lenni!

A csúcsok kivétele sem túl nagy meló, mert a magasnyomású csöveket úgyis le kell venned!

De, van-e mivel nyomás próbázni a csúcsokat?

A turbó csöveket én már megoldottam, ketté vannak vágva a szelepfedél fölött, vásznas, olajálló gumicsővel , bilincsekkel van összekötve, így könnyedén kivehetők, minden hozzáférhetővé vált!

 

T

Előzmény: hermeny (33265)
hermeny Creative Commons License 2 napja 0 0 33265

Szia

Melyik anyát? Még nem szedtem szét adagolot de informálódtam hogy nem egy egyszerű eset.szivárgást látok a gázkar tengelyénél és valahol hátul is. Onnan csepeg is ugy 10 másodpercenként és egy ideje az alapjárat is fljebb kúszott. A vezérmű fedél tömítését kicseréltem de ez sem tökéletes és a motor elég szarul néz ki a szivárgó. Olajtól, ezért akaom levenni mindenestől hogy lemossam ahol hozzáférek. Porlasztó csúcsokat is ki szeretném venni és beméretni mert dadogva indul és talán ez is gond lehet. A turbóhoz menő levegővezeték nagyon útban van de szinte lehetetlen hozzáférni a motor mögött.

Előzmény: zsekazst (33260)
citcat 18-16v Creative Commons License 2 napja 0 0 33264

Valószínüleg solenoid+kuplung (evasionba kell)

Előzmény: VÉNYOLC (33261)
senkisenormális Creative Commons License 2 napja 0 0 33263

A bal parton.

Előzmény: zsekazst (33262)
zsekazst Creative Commons License 2 napja 0 0 33262

Város a Duna mentén, Paks és Mohács között, kb félúton :)

Előzmény: VÉNYOLC (33261)
VÉNYOLC Creative Commons License 3 napja 0 0 33261

Mi a baja?

Előzmény: citcat 18-16v (33258)
zsekazst Creative Commons License 3 napja 0 0 33260

Szia,

 

igen, ilyenkor szokott előjönni a tömítés probléma, mikor ilyen idők járnak és öreg már a vas is...

 

Nem szokás tartóval együtt levenni az adagolót!

Egyébként illesztő csapok vannak benne, azért nem ugrik le magától!

 

A szíjkereket sem kell levenni, csak az anyát, kinyomni a kúpos rögzítésből (a kereket le szokták a megfelelő pozícióban a 8-as csavarokkal rögzíteni, a vez.szíjj rajta marad, azt is lehet kötegelővel rögzíteni, így helyén marad a vezérlés is), az adagolót 3 csavar fogja elől, meg esetenként egy hátul, a magasnyomású rész belső sarkánál.

 

De mit akarsz vele?

Nem akarod ugye szétszedni?

Mert 1-2 kis "O" gyűrűt ki tudsz cserélni rajta könnyedén (bár ezt is el lehet rontani), de a fedél, a gázrúd tengely tömítése, a magasnyomású rész tömítése csak szétszereléssel orvosolható!

A tengely szimmeringje is cserélhető bontás nélkül.

 

Láttál már ilyen adagolót belülről?

 

T

Előzmény: hermeny (33257)
citcat 18-16v Creative Commons License 3 napja 0 0 33259

http://www.hidra.hu/kapcsolat      

Én itt csináltattam de ne áruld el hogy autóba lesz mert akkor nem csinálják meg (H engedély miatt)

Előzmény: Goaniusz (33229)
citcat 18-16v Creative Commons License 3 napja 0 0 33258

Keresek al-4-es váltót 20-16v hez. 06309754152

hermeny Creative Commons License 3 napja 0 0 33257

Üdv!

Eddig jól ment az autó de nekem is el kezdett szivárogni az adagoló, valszeg a -15 fokos hőtágulás okozhatott valami tömítetlenséget. A kérdésem az lenne hogy hány csavar rögzíti az adagolót? Már mindent lebontottam róla, alatta látok két csavart ami a blokkhoz rögzíti az adagoló tartó alu öntvényt de nem mozdul már lötyögnie kellene de nem látok sehol másik csavart, vagy a bordáskereket kell lebányászni és csak homlokról lehet kivenni?

Egyébként az autó eladó. Eléggé lelakott. Csak azt csináltam meg amit kellett, mert nem volt módom leállni vele. Elektromos hibák olajcsöpögés miazmás. Van rajta bő 18 hónap műszaki.

2.0Hdi Creative Commons License 3 napja 0 0 33256

ment a email...

Előzmény: Goaniusz (33253)
Ark Max Creative Commons License 3 napja 0 0 33255

frenkypapa@freemail.hu akkor irj ide!

Előzmény: 1.9 TD SX (33254)
1.9 TD SX Creative Commons License 3 napja 0 0 33254

Emailbe beszéljünk.

Előzmény: Ark Max (33252)
Goaniusz Creative Commons License 3 napja 0 0 33253

Akkor megírod a telszámodat? zsolti.p@gmail.com  ha kell.

Előzmény: 2.0Hdi (33237)
Ark Max Creative Commons License 4 napja 0 0 33252

ára?állapota?

Előzmény: 1.9 TD SX (33251)
1.9 TD SX Creative Commons License 4 napja 0 0 33251

Van.

Előzmény: Ark Max (33250)
Ark Max Creative Commons License 4 napja 0 0 33250

Sziasztok! Érdeklődnék! kellene nekem citroen xantia 95" 1.9td Break sx hez első telszkóp 2db !Ha tud vki kérem jelezzen vagy ha tudja honnan tudnék szerezni hibátlant ! Tel:30/4258507

JdNM Creative Commons License 5 napja 0 0 33249

Szia!

 

Köszönöm szépen!

Le is lett beszélve, foglalkozik még vele.

Előzmény: zsekazst (33248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!