Asszem Bosch-on úgy kell (ha kultúrált a vezérlője), hogy gyútás nélkül tövig a pedált, gyútás ráad, pár oldal az iskoláskönyvből, felenged, megen pár oldal, és gyútás le.
ez a pár oldal tán 50 sec... régen volt vele dolgom
Vasárnap egy 2000 km-es út után az M7-es egyik parkolójában vettem észre, hogy nincs alapjáraton töltésem. Azért még haza vitt minket a gép. Otthon rámértem, nem csak alapjáraton nem volt töltés, 11V alatti feszt mértem 2 ezres fordulatszámon is. Generátort kiszedtem és megvizsgáltam. Az egyik csúszógyűrű annyira el volt kopva, hogy csak a két szélén volt meg a réz, középen ahol a szénkefe hozzáér csak a szigetelés volt már meg. 303 ezer km alatt volt ideje elkopni. :)
T5 foglalat de sima rizsszem izzó kell bele a visszajelző műszerekbe. Van nagyobb is azt nem tudom milyen ami a háttér világítást adja. Saccra soronként 4 db. 4 sor x 4 vissza jelző. Bár mint írták tipus függő. Hidraktív abs stb.. Veszel 20 db ot azt a polcon elfér a felesleg.
A dugattyún azt írtad hosszanti karcok vannak. Ezt látni kéne, de ha igaz, akkor kb. mehet a kukába a cucc. (persze új tömítésekkel elfuthat egy ideig még) Kérdés lenne még a dugattyú lógása a házban, stb.
Úgyhogy neked kell eldöntened, te fogod a kezedben az alkatrészt.
Ne vedd viccnek, de ennek a gólyaláb bugyogólyának a pirossal jelölt csonkja átjárható? Mert újnak néz ki, azok meg szinte természetszerűen lehetnek silány szarok is.
Vagy az abból kivezetett cső a toldóig nincs megtörve valahol?