Sziasztok Norbi vagyok kb 6honapja irtam ide motorvezerlő hibával kapcsolatban merthát a 94es 2.0 8v xantim megadta magat.Segìtsègeteket szeretnèm kèrni mert nemtudom mi tèvő legyek ugyanis 3 hónapja a villamosságisnal van a kocsi elvileg mindent átnèzett kábelköteg csatlakozók minden rendben a vezerlő is meg kap mindent mègsincs befecskendezès ès azt mondta a szerelő hogy valószìnü nem tudja megcsinalni.Fogalmam sincs mit tegyek hat lètezik ilyen hogy minden jó ès mègsem?
Borzalmas az iszlámállam, a kecskeb...ás, a vindóz, a fideszpropaganda és a gilisztafasírt.
Mivel a fentiekből kettőről konkrétan tudom, hogy borzalmas, a többiről csak hallottam, így 2:1, nyertem.
Szal figyi:
Csinálj egy szerszámot laposvasból meg negyedes dugókulcsból, és csavard ki! Ennyi.
Ha beletöröd, így jártál, rosszabb nem lesz.
Ha kijön a menet, szintén így jártál, csavarj bele egy kerékcsavart, oszt használd így, se jobb, se rosszabb! Ha zavar, hogy hiányzik egy kerékcsavar, oda meg becsavarod a gyertyát, legalább nem fészkel bele a darázs.
Ha nagyon tudományosan akarod csinálni, leveheted az adagolót, leveheted a hengerfejet, kiveheted a motort, vagy ha jó vagy spirituáltémából, hívhatsz egy rakás fekát, és eléneklik az Emánuellét, hátha kijön magától. Hm... ez lehet borzalmas lesz...
FeZ burkoltan ajánlotta, hogy szívesen foglalkozna vele...
A minap leült a jármű hátulja. Mikor az aknából szemrevételeztem láttam, hogy a hátsó szintszabályozónál lévő kis 90 fokos műanyag gömbfejes kütyü függőleges fele leesett, boldogan tettem a helyére. Jól is működött kb 100 kilómétert, amikor újra leesett. Ma kivettem az alkatrészt, mindkét fészek egészségesnek látszik, bár a szóbanforgó fém gömb kicsit kopott, van valami orvosság rá, vagy csere? Lehet kapni? Mi a pontos megnevezése. Előre is köszönöm a segítséget.
Meg vagyok győződve, hogy már 100x volt téma. A szivattyú 15 mp-ként tölt. / két körös/ . Indításkor min 1 perc mire elalszik a STOP, de lehet , hogy több. alsó szervízből 5 perc mire el kezd emelni , előtte minden piros.
Előzmény : a szivattyún "o" gyűrűt cseréltem mert nedvedzett. Valami rugós szelep van alatta.
Lehet , hogy nem tudja kilégteleníteni magát? Meg én se.
Sikerült eltrélerezni a villanyszerelőhöz. Még nem nagyon állt neki, de azt mondja valószínűleg valami test hiba, vagy ilyesmit mondott.
Amúgy elmentem 2 bontóba is vonószemet keresni. Az elsőnél rákérdeztem hogy Xantiához vagy Xsarahoz vonószem van-e. Azt mondta s srác hogy semmilyen nincs.
A másik bontóban így kezdtem: "Vonószeme..." félbeszakított: "Há' az biztos hogy nincs!" :D Állítólag nagyon ritka, hogy olyan autót kapnak amiben benne van a gyári szerszámkészlet, vonószemet meg még nem is láttak, csak olyat ami nem ki-be tekerős.
A vonószem az enyémből is hiányzott, az M12-es menetes vége ott figyelt beletörve a fészekben, ahova be kell tekerni. Vigyázni kell vele, oldalirányban nem szabad a vontatókötéllel megrántani, mert bele tud törni. Így nekem is barkácsolni kellett az M1 autópálya leállósávján, szerencsére volt nálam 12-es menetes szár, anya, meg jó erős vasdrót, így meg tudtam oldani. Azóta már van hozzá eredeti (Xsaráé, de ugyanolyan), de az valami öntvény, a nyakánál elég könnyen el tud törni.