2001-es C5 2.2 HDI-nél mi okozhatja azt, hogy hol működik, hol nem a féklámpa (mind a három) és mikor nem ég, akkor megjelenik a kijelzőn, hogy ASR/ ESP NOT FUNCTION. Lehet, hogy valahol a vezeték van megszakadva? Mi lehet a kiváltó oka a hibaózenetnek?
Sikerült kicserélnem mindkettőt.. Mondjuk a gázolajszűrőnél inkább levettem az egész szűrőházat és úgy cseréltem ki a szűrőt, elég jól rá volt húzva :S
Meg van a kicsikém 2.0 SX van nagy öröm, szép és nagy kényelmes tetszik az egész családnak.
Már túlvagyunk az ismerkedésen, megrendeltem a szürőket hozzá meg az olajat, ezért is lenne egy pár kérdésem.
- kulcs kérdés, müködik a központizár a riasztóval de olyan erösen kell nyomni a gombot, hogy félek lesz valami baja, megoldás?
- ablak mosófolyadék tartállyal vannak gondok, a gumisnál voltam és utána azt vettem észre hogy valahol ereszti a folyadékot, kérdés, hogy lehet hozzá férni, szerintem az érzékelője is rossz lehet mert TOP UP WASER FLUID, már ha jól értelmezem az üzenetet.
- hátsó ablaktörlő úgy érzem néha önnálósitja magát gondol eggyet és elindul hiába van kikapcsolva, ez valyon mitől lehet?
A pollenszűrő cserét fényképek segítik a 1588-as hozzászólásomban. Annyit még kiegészítésnek hozzátennék, hogy ha a gázpedál feletti filc burkolat már nincs fent, vagy csak egyszerűen kivehető, nem kell végigcsinálni az általam leírt műveletet. Akkor egyszerűen csak ki kell csavarni, vagy ha nem csavar tartja akkor kipattintani a helyéről a szűrőt.
Ha leveszed a motortakarót, akkor pont középen látsz majd egy kerek hengert, amibe megy be egy pár cső a tetején, meg van rajta egy csatlakozó is. Az a gázoljszűrő. A csöveket és a csatlakozót nem biztos, hogy muszáj lehúzni én csak azért tettem meg mert könnyebben odafértem. Utána a tetejét kell letekerni úgy, hogy a bordázott peremet tekered. Én miután harmadjára vertem be a kezem, elővettem az olajszűrő fogót, majd raktam rá egy rongyot, hogy ne sértsem meg a műanyagot. Eléggé rá volt tekerve, ami nem baj. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
2002-es c5-ben (2.0Hdi) hogy tudok pollen és gázolajszűrőt cserélni? Azt sem tudom, hogy hol a pollenszürő :S
Elõre is kösz a segítséget!
Nem tárva nyitva kell hagyni az ajtót, hanem nem kell becsapni csak óvatosan betolni. Ugysem vagy az autóban ha horgászol, letekered az ablakot és kész.
Újraindításig nem fog menni semmi,biztosan tudom!Legalábbis C5 I-esnél így van.Egész éjjel kint vagyok mert néha őrködöm,és még a motors ülés sem megy ha economy-ba lép.Be kell indítani az autót....Más nem segít!
A jobb oldali visszapillantóm nem akar mozdulni,valami kiakadt a motoros dolognál!Egyszer már csinálta a bal oldali amikor valaki frankón telibe kapta a tükröm,és berepült a belseje az utastérbe..Még jó,hogy nyitva volt az ablak.....Na eg,hogy nem vitte le a fejem."Mázlis nap volt"....Szóval akkor ott kiakadt egy kis műanyag fogaskerék is,és csak egy irányba ment.Szerintem ugyanez a hiba most a túloldalon is.Viszont nem tudom hogy kell szétszedni...Amúgy is illett volna már lebontani,mert a hőmérő szenzort is cserélni kellene..Ha valaki tudna valami képet vagy leírást adni miként álljak neki lépésről-lépésre,megköszönném!Süt a nap,lenne kedvem nekiállni! :)
Nekem nem gyári rádióm van,és economy módban is szól tovább és ugyanazt a tápot kapja mint a gyári,nem kötöttem keresztbe semmit!
Mivel a táp állandó ezért szerintem hiába kötsz neki máshonnan tápot,mármint a gyári rádiónak,nem fog menni mivel ahogy a mester írta a computerrel kommunikál és azt tíltja le a rádiót.Nem a tápot szünteti meg!
Esetleg van valakinek ötlete, hogy az "economy mode" -ot hogyan lehet kiiktatni a rendszerből? Nagyon bosszantó, hogy elmegyek pecázni, mögöttem halkan szól az autórádió, majd magától kikapcsol. Ha újraindítom, akkor megint megy egy pár percig, majd megint lekapcsol.
Megoldás lenne, hogy adok a rádiónak egy direkt betápot arról a szivargyújtóról, amelyikben gyújtás nélkül is van áram?
Be kell hogy induljon öninditózásra nem fog economiból normál módra váltani ,az ,hogy nem indul be annak semmi köze az economi mód-hóz az valami más probléma lesz.